Produkty pro manig (2375)

Správa tele-sekretářských služeb ve firmě

Správa tele-sekretářských služeb ve firmě

Přijímání telefonních hovorů pro sekretářské služby firem - Telefonní příjem ve firmě je jednou z nejvíce externě zajišťovaných funkcí. Pokud hledáte důvěryhodného poskytovatele, Mediphone je řešení, které potřebujete v této oblasti. Nabízíme vám zkušený a kompetentní tým, který zajistí správné zpracování vašich odchozích a příchozích hovorů. Zaručujeme vám plynulý vztah se zákazníky tím, že co nejlépe vyhovíme vašim potřebám a specifikům vaší firmy.
SBLC Monetizátor - Bankovní záruka a Monetizace SBLC

SBLC Monetizátor - Bankovní záruka a Monetizace SBLC

Chiron Projects B.V je mezinárodní poskytovatel finančních nástrojů, který nabízí BG bankovní záruky a SBLC standby akreditivy vydané předními bankami.
Systém pro správu obsahu (CMS)

Systém pro správu obsahu (CMS)

Vaše webové stránky budou profesionální, individuální a efektivní - používáme systémy pro správu obsahu, které vám umožní snadno a rychle vytvářet a spravovat obsah vašich webových stránek v budoucnu.
Isipick WCS - Systém řízení skladu

Isipick WCS - Systém řízení skladu

Isipick je systém řízení skladu (WCS) společnosti Isitec International. Jeho cílem je propojit procesy logistického systému a tím je optimalizovat. Tento WCS může optimalizovat přípravu sad, přípravu a příjem objednávek, rozdělení, montážní stanice, skladování a inventarizaci. Isipick se integruje s vaším WMS, ERP, MRP nebo automatizací a ideálně se spojuje s hardwarovými řešeními společnosti Isitec International, jako jsou Pick to light, Pick By Balance, Pick By Voice a autonomní vozidla (AGV). Toto řešení, optimalizací vašeho fungování, zvýší vaši produktivitu, sníží míru chyb a zajistí sledovatelnost vašich různých produktů. Isipick je řešení, které potřebujete, abyste udělali krok směrem k průmyslu 4.0.
SaaS platforma pro mikrofinanční instituce

SaaS platforma pro mikrofinanční instituce

Platforma Brainysoft funguje jako automatizovaný přepravce úvěrů - cloudový software pro fintech společnosti specializující se na úvěry, banky, mikrofinanční organizace, úvěrové družstva, leasingové nebo hypoteční společnosti a zastavárny. SaaS platforma Brainysoft plní funkce automatizovaného přepravce úvěrů v plném cyklu: od žádosti o úvěr, podpory úvěrového procesu až po podávání zpráv regulačním orgánům. Funkčně systém automatizuje procesy poskytování půjček/úvěrů jak na dálku, tak v kanceláři, leasingu a hypoték, POS úvěrů, produktů pro zákazníky na základě předplatného a islámského bankovnictví. Všechny funkce pro kompletní proces poskytování úvěrů: Přepravce úvěrů v plném cyklu Typy poskytování úvěrů: online, leasing, hypotéky, POS úvěry, produkty na předplatné, úvěrové linky Služby třetích stran v oblasti fintech poskytované prostřednictvím softwarového rozhraní: Služby identifikace, ověřování a analýzy klientů, zpracování plateb atd. Nastavení úvěrového produktu: Podle 134 parametrů Rozvětvená funkčnost umožňuje rychlé spuštění prostřednictvím konfigurace: minimálně 1 měsíc Rozhraní je přizpůsobeno ve 2 jazycích: Angličtina, ruština Dokumentace procesu je k dispozici online: Více než 1000 stránek Ověřené objemy průmyslových transakcí: Více než 3 miliony smluv
Koordinátor projektů - Online kurz, školení s certifikátem a osvědčením

Koordinátor projektů - Online kurz, školení s certifikátem a osvědčením

Zveme vás na certifikovaný online kurz, který vás připraví na práci na pozici manažera v projektových týmech. Náš kurz "Koordinátor projektů EU" je plně dostupný na e-learningové platformě, což vám umožní získávat znalosti vlastním tempem. Po dokončení kurzu budete mít dovednosti, které vám otevřou dveře k zajímavé kariéře jako manažer, vedoucí nebo koordinátor projektů v různých firmách a institucích. Potvrzením získaných dovedností je certifikát a osvědčení MEN, vydané naší soukromou institucí pro další vzdělávání. Nečekejte, zvyšte své dovednosti a kompetence, a to i při skloubení studia s každodenními povinnostmi! Více informací najdete na naší stránce: https://mg-edu.pl
Aquarius - Kompletní Operační Platforma pro Poskytování Financování Pracovního Kapitálu

Aquarius - Kompletní Operační Platforma pro Poskytování Financování Pracovního Kapitálu

Aquarius vám poskytuje silnou tržní diferenciaci a schvalování a financování v reálném čase pro vaše klienty. Škálovatelný, modulární a vysoce flexibilní, Aquarius je kompletní řešení pro zpracování od začátku do konce, které roste s potřebami vašeho podnikání.
Správa dokumentů

Správa dokumentů

Náš IT-podporovaný skladový systém nám umožňuje rychle vám zaslat požadované dokumenty. Fyzicky kurýrem, digitálně šifrované nebo jako fax. Chcete své dokumenty externě spravovat, ale musíte mít neomezený přístup? Obraťte se na nás. Náš IT-podporovaný skladový systém nám umožňuje rychle vám zaslat požadované dokumenty. Fyzicky kurýrem, digitálně šifrované nebo jako fax. Najdeme pro vás optimální řešení. Samozřejmě s nejvyššími nároky na bezpečnost a ochranu údajů. Správa dokumentů – naše služby pro vás: • Komplexní kompletní služba od vyzvednutí až po likvidaci dokumentů • Krátkodobý přístup a neomezená dostupnost – jak fyzicky, tak digitálně prostřednictvím skenování na vyžádání • Nejvyšší standardy v oblasti bezpečnosti a ochrany údajů • Individuální řešení pro vaši fyzickou i elektronickou archivaci dokumentů
IT podpora Edinburgh

IT podpora Edinburgh

Texaport poskytuje IT podporu firmám v Edinburghu. Nechte nás spravovat vaši IT podporu.
Systém pro správu vzdělávacího obsahu - e-doceo

Systém pro správu vzdělávacího obsahu - e-doceo

e-doceo content manager umožňuje zvýšit produktivitu a autonomii při vytváření a správě vzdělávacích obsahů. S funkcemi správy můžete ukládat, organizovat a sdílet všechny dokumenty a materiály. Disponuje kontrolou verzí, funkcemi pro opětovné využití zdrojů a zárukou, ve spolupráci s IBM, bezpečnosti vašich dokumentů v cloudu. Z pohledu tvorby se jedná o modulární nástroj, přizpůsobitelný potřebám každého projektu, se kterým můžete realizovat: - prezenční sady: kurzy, příručky a pedagogické hry atd. - obsah rapid learning: snadno vytvářejte interaktivní školení z prezentací nebo produkujte videotutoriály během několika kliknutí. - scénářové e-learningové obsahy: profesionální e-learningové obsahy, atraktivnější a interaktivnější s výjimečnými sledovacími indexy. Kurzy lze exportovat do formátu Flash nebo HTML5 a splňují standardy SCORM a AICC.
Právní poradenství

Právní poradenství

- Euro Fides provádí podrobnou analýzu vašich případů, jak před zahájením smírčí fáze, tak před přechodem do fáze soudní. Rozsudky jsou také zkoumány s cílem nasměrovat vás k nejvhodnějšímu řešení. - Euro Fides vám poskytuje relevantní analýzu týkající se konkrétních případů. - Pro kompletní a bezproblémovou službu mohou být také provedeny právní výzkumy našimi odborníky u různých institucí. - Naši právní experti jasně a přesně odpovídají na všechny vaše dotazy. Naším posláním je být co nejpřesnější, abychom vás co nejlépe nasměrovali ve vašich akcích a rozhodnutích.
Vývoj webových stránek Pescara - Tvorba webových stránek v Pescara, Chieti, Teramo, L'Aquila, celé Abruzzo

Vývoj webových stránek Pescara - Tvorba webových stránek v Pescara, Chieti, Teramo, L'Aquila, celé Abruzzo

Realizuji webové stránky v Pescara pro firmy a profesionály. Vytvářím prezentační stránky, e-commerce, landing page pomocí WordPressu. Jedná se o dynamické, responzivní stránky (perfektně se přizpůsobují mobilním zařízením), graficky pečlivě zpracované, rychlé a snadno aktualizovatelné s přizpůsobeným ovládacím panelem. Svoji činnost vykonávám od roku 2015. Moji klienti jsou účetní, lékaři, odborníci na fitness, svatební plánovači, fotografové, psychologové, finanční poradci, obchodníci.
Certifikace ISO 45001 - Systémy řízení bezpečnosti a ochrany zdraví při práci - Požadavky a pokyny pro

Certifikace ISO 45001 - Systémy řízení bezpečnosti a ochrany zdraví při práci - Požadavky a pokyny pro

Norma UNI ISO 45001 specifikuje požadavky na systém řízení zdraví a bezpečnosti při práci (ZBP) a poskytuje návod k jeho použití, aby organizacím umožnila vytvářet bezpečná a zdravá pracovní místa, předcházet pracovním úrazům a nemocem a proaktivně zlepšovat své výkony v oblasti ZBP. Norma je použitelná pro jakoukoli organizaci, bez ohledu na velikost, typ a činnost, která si přeje vytvořit, zavést a udržovat systém řízení za účelem zlepšení zdraví a bezpečnosti při práci, eliminovat nebezpečí a minimalizovat rizika pro ZBP (včetně nedostatků systému), využívat příležitosti pro ZBP a řešit nesoulady systému řízení spojené se svými činnostmi. Dále usnadňuje organizaci dosáhnout očekávaných výsledků jejího systému řízení pro ZBP; tj.: a) neustálé zlepšování bezpečnostních výkonů;
Video dohled / Video Surveillance / Řešení - Kdo vidí více a lépe, může chránit více a lépe.

Video dohled / Video Surveillance / Řešení - Kdo vidí více a lépe, může chránit více a lépe.

Video dohled pro firmy, kanceláře a soukromé objekty – zabezpečte svůj majetek a získejte přehled o všech pohybech kolem vašich nemovitostí. Náš tým vám poradí o všech možnostech přímo na místě. Můžete u nás kombinovat různé typy výkonných kamer. Ať už analogové nebo digitální (IP kamery), kamery pro vnitřní prostory nebo chráněné pro venkovní použití, standardní konstrukce nebo dome kamera (montáž do stropu). Potřebujete kameru, která dokáže zachytit obraz i při slabém nočním osvětlení? I na to máme řešení. Krádež se nevyplácí, video dohled ano!
Kompletní testovací služba - Kompletní testování vašich digitálních aplikací!

Kompletní testovací služba - Kompletní testování vašich digitálních aplikací!

Svěřte QA svých projektů společnosti Stardust! Na základě vašich cílů a výzev definujeme testovací strategii a zdroje, které budou použity pro vaše testy!
Spravované WLAN + Hotspoty

Spravované WLAN + Hotspoty

Nabízíme vám kompletní řešení pro vaše Wi-Fi: síť pro hosty, zabezpečenou síť, RADIUS, HotSpot - přesně podle vašich přání. Chcete provozovat Wi-Fi, ale nechcete se zabývat jeho správou? Naše Wi-Fi řešení se skládá z kontroléru, přístupových bodů a switchů, což znamená, že přináší kompletní potřebnou infrastrukturu a může být samozřejmě oddělena od vaší sítě. Postaráme se o správnou konfiguraci, aktualizace softwaru a dostupnost vašeho Wi-Fi. Naše podpora je vám k dispozici zdarma a okamžitě se postará o vaše požadavky. Vaše nové Wi-Fi je snadno rozšiřitelné a může být provozováno s přístupovými body pro venkovní nebo vnitřní použití, přesně podle situace. Měli by být vaši hosté po přihlášení do HotSpotu přesměrováni na vaše webové stránky a tamní speciální akce? Žádný problém, to také vaše nové Wi-Fi zvládne. Přístupové body: 6 Switche: 1x 8-Port PoE
Skladovací sklad na křižovatce Západu - Logistická řešení pro nebezpečné nebo citlivé materiály

Skladovací sklad na křižovatce Západu - Logistická řešení pro nebezpečné nebo citlivé materiály

S naší logistickou platformou o rozloze 4000 m², vybavenou mimo jiné privátními pancéřovými buňkami, na křižovatce jednoho z nejdynamičtějších ekonomických regionů ve Francii, dokonale vyhovujeme potřebám pokročilých dodavatelských obchodů, ultra zabezpečeného skladování, a to jak na krátkou, tak na dlouhou dobu. Od jednoduchého skladování zboží po to nejcitlivější nebo důvěrné (nebezpečné látky, hořlavé kapaliny (4331), oxidační činidla (4510) - gely a hydroalkoholické roztoky (GHA, SHA) - hořlavé materiály (1510), polymery (2662)...), až po jejich přípravu a následnou distribuci prostřednictvím EDI, WMS (GALATEE) a TMS, je každý projekt doprovázen bez požadavků na plochy nebo procedury, ale pouze s individuálními a efektivními řešeními.
NavTrax - Software CMMS a Správa zařízení

NavTrax - Software CMMS a Správa zařízení

NavTrax je online software pro sledování, správu a údržbu parků zařízení a vybavení. NavTrax umožňuje řídit celý životní cyklus zařízení a vybavení: stav, poloha, přidělení, status... NavTrax také umožňuje řídit údržbu zařízení (GMAO), sledovat zásoby, historii používání a generovat inventář parku. Výhody: - Přizpůsobitelný: NavTrax se flexibilně přizpůsobí vaší činnosti. - Intuitivní: NavTrax je snadno použitelný a rychle se implementuje. - Dostupný: Přístupné ceny, okamžitá návratnost investice.
AML.Coach Platforma - AML Platforma

AML.Coach Platforma - AML Platforma

AML.Coach je špičková platforma pro AML, plně vyhovující právním požadavkům, která vás krok za krokem provede, jak spravovat všechny vaše AML procesy. Funkčnost podporuje KYC (Poznejte svého klienta) a CDD (Důkladná kontrola klienta), metodologii RBA (Přístup založený na riziku) a správu dokumentů pro efektivní podpůrnou dokumentaci.
Korporátní a Strategické Poradenství - Kontrola Vaší Strategie, Příprava na Budoucnost

Korporátní a Strategické Poradenství - Kontrola Vaší Strategie, Příprava na Budoucnost

Jsme přesvědčeni, že strategie musí být definována zevnitř, vámi samotnými. Ať už se jedná o strategii pro celou společnost, marketingovou strategii, komunikační strategii nebo strategii pro obchodní oblast, oddělení či správní organizaci. Nepodporujeme klasické a standardizované poradenství. Společně s vámi vypracujeme vizi vaší firmy, stanovíme cíle a definujeme pozici vaší společnosti nebo vašich produktů. Podporujeme vás v procesu strategického plánování metodikou, analýzami, externím pohledem, sparringem a kritickými otázkami.
Pronájem multifunkčních zařízení pro tisk, kopírování, skenování

Pronájem multifunkčních zařízení pro tisk, kopírování, skenování

Soustřeďte se na své podnikání, o tiskárnu se postaráme my! - Pronajměte si tiskárnu přes CHR electronics a za JEDNU MĚSÍČNÍ PLATBU získáte integrovaný balíček výhod, který zahrnuje: optimální výběr zařízení, dopravu, rychlou instalaci, školení, spotřební materiál, podporu, údržbu, servis, výměnu multifunkčního zařízení v případě poruchy, spolupráci bez minimální smluvní doby. Další ekonomické výhody služby pronájmu zařízení zahrnují: optimalizaci cash-flow, daňové výhody, alokaci na projekty s určitou dobou trvání, snadné rozpočtování.
Analýza procesů

Analýza procesů

Analýzy procesů základních hodnototvorných a podpůrných procesů z aktuálního pohledu společnosti.
Studie proveditelnosti

Studie proveditelnosti

Hodnocení technických implementačních konceptů z hlediska jejich proveditelnosti - technické a ekonomické hodnocení - čistě teoretické nebo také v laboratoři.
Služby IT podpory

Služby IT podpory

Poskytujeme IT podporu pro různé malé a střední podniky
Sculptor CPQ (Konfigurovat Cenu Nabídky) - 100% Salesforce Native s NEKONEČNOU BEZPLATNOU ZKOUŠKOU

Sculptor CPQ (Konfigurovat Cenu Nabídky) - 100% Salesforce Native s NEKONEČNOU BEZPLATNOU ZKOUŠKOU

Transformujte interakci se zákazníky na hladký optimalizovaný proces. Mějte všechny údaje po ruce, poskytujte přesnou hodnotu nabídek i při složitých výpočtech, personalizujte oslovení klientů a analyzujte své zákazníky, což jim umožní interagovat s nabídkami. Sculptor CPQ umožňuje zkrátit délku prodejního cyklu o 30 %. Naše výhody: Snadná konfigurace - žádné speciální školení není potřeba, žádné skryté funkce Transparentní pravidla automatizace cen Uživatelsky přívětivé rozhraní - žádné přepínání mezi obrazovkami Interaktivní spolupráce na nabídkách se zákazníky Klíčové funkce: - Katalog produktů a zobrazení nabídek na stejné stránce - Dynamické seskupování produktů, filtrační a vyhledávací možnosti - Automatická konfigurace i pro složité balíčky A nabídkové ceny - Viditelnost pravidel aplikovaných na balíček/nabídku - Editor šablon nabídek, PDF generátor nabídek - Interaktivní nabízení, možnosti samoobslužné konfigurace nabídek pro klienty - Komentování a spolupráce na dynamických nabídkách
Plán bezpečnosti vody - Základ pro robustní řízení bezpečnosti vody….

Plán bezpečnosti vody - Základ pro robustní řízení bezpečnosti vody….

Plán bezpečnosti vody [WSP], definovaný v BS8680 jako… „strategický plán, který definuje a dokumentuje opatření potřebná pro bezpečné používání a řízení všech vodních systémů spolu se všemi souvisejícími systémy a vybavením v každé budově nebo areálu, aby se předešlo škodám vyplývajícím ze všech forem vystavení.“ V závislosti na typu a velikosti vaší organizace se rozsah a obsah WSP budou lišit. Počátečními kroky při vývoji WSP je pochopení rizik souvisejících s vodou, potřeba identifikovat a posoudit tato rizika v rámci budovy nebo v celém areálu. Tento základní přehled rizik vody umožňuje definovat související procesy, které vymezují příslušná opatření k zajištění bezpečného používání a řízení vodních systémů a souvisejícího vybavení, které bylo původně identifikováno.
Význam správy zásob - PLNĚNÍ

Význam správy zásob - PLNĚNÍ

Začněme s otázkou: co je to správa zásob? Ve skutečnosti správa zásob zahrnuje vše, co souvisí s zajištěním dostatečného množství zboží na skladě. Při správě zásob sledujete množství zboží a zajišťujete, že máte vždy dostatek na skladě, když jsou přijímány objednávky. Čtyři důvody, proč byste měli zvolit implementaci správy zásob Je vždy důležité vědět, jaké produkty máte na skladě. Nezáleží na tom, zda jste právě začali podnikat, nebo zda podnikáte již desítky let. Pokud chcete mít vše dobře organizované, je nezbytné aplikovat logickou strukturu, která je snadno spravovatelná, jak pro vás, tak pro vaše zaměstnance.
Multikanálová zákaznická podpora - Staráme se o image vaší značky na všech jejích kanálech

Multikanálová zákaznická podpora - Staráme se o image vaší značky na všech jejích kanálech

Nejen proto, že tradiční kanály ustoupily zákaznické podpoře 360°, kde je možné komunikovat se značkou kdykoli a z jakéhokoli média, ale také proto, že tón a styl komunikace se v mnoha případech také vyvinuly.
Marketingové poradenství

Marketingové poradenství

Služby konzultací v oblasti marketingu a komunikace, včetně: - Zprávy o konkurenci - Zprávy o SEO - Revize a korekce textů - Překlady do španělštiny - Tiskové zprávy a oznámení - Titulky a přepisy - Virtuální asistent
Strategický Řídící Model - Organizuje aktivity strategického umístění organizací

Strategický Řídící Model - Organizuje aktivity strategického umístění organizací

Jako společnost Doktor Můj® podporujeme naše klienty v oblasti strategického řízení modelování. Vzhledem k měnícím se globálním podmínkám se snažíme porozumět přáním a očekáváním zákazníků a využíváme zkušenosti, které jsme získali v globálních společnostech a místních firmách, abychom zajistili správný ekonomický a organizační rozvoj jak na operační, tak na organizační úrovni.