O2 Consulting poskytuje právní služby v oblasti zahraničního obchodu. Pomáháme našim klientům optimalizovat procesy exportu a importu, radíme klientům v jejich interakci s celními orgány a aplikaci mezinárodních ekonomických sankcí, zastupujeme klienty při obchodních jednáních a v sporech s obchodními partnery a státními regulačními orgány.
Advokátní kancelář Westside poskytuje právní podporu společnostem specializujícím se na obchod. Mezi klienty firmy jsou jak velké obchodní sítě, tak malé podniky realizující vlastní produkci. Nabízíme služby od registrace společnosti, poskytujeme právní poradenství firmám v oblasti daňového a celního práva, ochrany duševního vlastnictví a v mnoha dalších právních otázkách.
Gondolový regálový modul se 3 sekcemi, s regulovatelnou výškou polic, zarážkami pro vystavení zboží a držáky cenovek. Regál má koš na malé zboží.
Držáky cenovek a zarážky nejsou zahrnuty v ceně.
Může být natřen v jakékoli barvě a vyroben v různých velikostech.
Výška: 130 cm
Šířka: 188 cm
Hloubka: 188 cm
Typ regálu: Gondola
Materiál regálu: kov
Tloušťka oceli: police a stěny: 0,8 mm; sloupy: 2,5 mm
Nosnost regálu: až 900 kg (závisí na jednotlivých součástkách)
Konstrukční návrh: přemístitelný
Počet polic: 4
Fe 0,01-0,12;
Si 0,02-0,1;
Cu 0,0002-0,01;
Zn 0,0013-0,02;
Mg 0,001-0,01;
Mn 0,0002-0,02;
Ti 0,001-0,01;
Ga 0,005-0,03;
Pb 0,0004-0,02;
Sn 0,0002-0,02;
Al 5-10
Čtyřměsíční zrychlovací program ICBConnect na LinkedIn je součástí strategie vstupu na trh / globálního rozšíření. Pomáháme s pozicionováním vaší společnosti/zaměstnanců na LinkedIn, výběrem správné cílové skupiny, psaním správných skriptů, ručním výběrem vašich potenciálních zákazníků a vytvářením databáze nových potenciálních zákazníků. Nakonec školíme (pod dohledem) váš prodejní tým pro další samostatnou činnost.
Tato služba zahrnuje poskytnutí úplného seznamu našich možností pro dlouhodobou účast na výběrových řízeních - od vyhledávání výběrových řízení přes přípravu účastnické přihlášky až po podpis úspěšně uzavřené smlouvy se zákazníkem.
Úplná podpora při výběrových řízeních je vhodná pro ty, kteří nejsou připraveni udržovat celé oddělení pro výběrová řízení nebo specialistu na výběrová řízení ve své společnosti. Naše společnost se řídila myšlenkou vytvořit multifunkční centrum pro podporu výběrových řízení, protože pouze integrovaný a individuální přístup může zaručit úspěch v tak složitém procesu, jako je veřejné zakázky. A naše vítězství již zajišťujeme právně při podpisu partnerské smlouvy.
Balíčky:
Balíčky Standard; Business; Maximum
Účast na 200 nákupech s garancí výsledku minimálně 100 tisíc € Standard :Standard - ano
Účast na 300 nákupech s garancí výsledku minimálně 200 tisíc € Business :Business - ano
Účast na 400 nákupech s garancí výsledku minimálně 300 tisíc € Maximum -:Účast na 400 nákupech s garancí výsledku minimálně 300 tisíc € Maximum -
Registrace elektronického podpisu a jeho konfigurace pracovního místa Standard - ano:Registrace elektronického podpisu a jeho konfigurace pracovního místa Standard - ano
Akreditace na 10 elektronických platformách: Standard - ano; Business - ano; Maximum - ano
Vyhledávání výběrových řízení podle oboru činnosti: Standard - ano; Business - ano; Maximum - ano
Účast na online aukcích: Standard - ano; Business - ano; Maximum - ano
Analýza zákazníka a sestavení složek: Business - ano; Maximum - ano
Přístup zákazníka k programu Tender Plan s plnou kontrolou na 1 rok: Maximum - ano
Příprava přihlášky a obchodní nabídky: Standard - ano; Business - ano; Maximum - ano
Účast na výběrovém řízení, které vede k podpisu smlouvy: Standard - ano; Business - ano; Maximum - ano
Účast na aukci s možností kontroly ze strany zákazníka: Standard - ano; Business - ano; Maximum - ano
Měsíční zprávy o výsledcích nákupů: Standard - ano; Business - ano; Maximum - ano
Podpora při podpisu smlouvy: Business - ano; Maximum - ano
Podpora při získání bankovní záruky: Business - ano; Maximum - ano
Stížnosti, smírčí řízení, sankce: Maximum - ano
Cena zboží/služeb (v dolarech/eurech, s nebo bez DPH): Standard = 15,000 eur; Business = 25 000 eur; Maximum = 40 000 eur
{"1":"8 let zkušeností v oblasti výroby produktů pod privátními značkami","2":"Prodej ve více než 20 zemích od Japonska po USA a Austrálii! Od konceptu po vytvoření chuti, balení, logistiku po celém světě.","3":"Široká nabídka - 20 příchutí medového soufflé. Můžeme je plnit do jakékoli sklenice nebo nádoby, stejně jako vytvořit dárkové sady pro vás.","4":"Také můžeme dodávat čistý med. Spolupracujeme s nejlepšími včelaři po celé Rusku. Kvalita medu odpovídá evropským standardům. Více než 100 druhů čistého medu pro vás!","5":"Výroba: naše továrna se nachází v ekologicky čisté oblasti a výroba je certifikována v souladu s mezinárodními standardy. Produktivita - přes 10 tun denně.","6":"Kontrola kvality ve všech fázích výroby. Více než 10 ocenění \"Produkt roku\" za kvalitu produktu, ocenění Live organic, ocenění zdravého produktu, londýnská medová ocenění."}
Máme k dispozici sibiřský modřín vynikající kvality, můžeme na požádání nařezat na jakoukoli velikost a zajistit dopravu až do vašeho skladu.
Máme také možnost termicky ošetřit desky pro terasové podlahy.
4měsíční program pro rychlejší přístup na nové trhy na LinkedIn - 4měsíční program pro rychlejší přístup na nové trhy na LinkedIn je součástí strategie vstupu na trh / globálního škálování. Pomáháme správně reprezentovat vaši firmu/zaměstnance na LinkedIn, vybíráme správnou cílovou skupinu, vypracováváme vhodné plány, ručně vybíráme vaše potenciální zákazníky a vytváříme databázi nových potenciálních zákazníků. Nakonec školíme (pod naším vedením) váš prodejní tým pro další nezávislé aktivity.
Měděný šrot, Třída A (CU: 99,97% - 99,99%)
Měděný drát se skládá z čistých drátů (bez jakékoli izolace), nechráněných měděných drátů, nepárovaných, bez nadměrných olejů.