Produkty pro pečovatelské kanceláře blízko mě (2115)

Kancelářská židle s prodyšným síťovým sedadlem BS11Pro

Kancelářská židle s prodyšným síťovým sedadlem BS11Pro

Kancelářská židle s prodyšným síťovaným sedákem BS11Pro Nastavení výšky (židle): 47 – 54 cm Nastavení výšky (opěrka hlavy): 118 – 126 cm Materiál: nylonová základna s PU kolečky Max. nosnost: 130 kg Záruka: 5 let
CON-11 | Kancelářský kontejner | Přechodový kontejner | 240cm x 600cm - Contain House Container

CON-11 | Kancelářský kontejner | Přechodový kontejner | 240cm x 600cm - Contain House Container

Šířka: 2,40 m, Délka: 6,00 m, Výška: 2,61 m Čtvereční metry: 14,40 m² CON-11 NOVÉ ZBOŽÍ! VYROBENÉ V NĚMECKU (výroba probíhá v našem závodě v Laubachu) Doprava: 650 € paušálně Popis: • Vybavení: 1 pokoj; 2x okno, 1x vstupní dveře • Izolace: 80 mm strop, 50 mm stěna, 50 mm podlaha • Všechny elektrické instalace jsou v ceně (rozvodná skříň, zásuvky 230V, stropní lampy, spínače, kabelové kanály, kabely). • Vinylová podlaha 2-3 mm - robustní. • Ocelové háky jsou v ceně pro vykládku jeřábem. • Na přání nabízíme dopravu s vykládkou. Příplatek je 300 € • Individuální uspořádání prostoru je možné. Dále si můžete objednat: Žaluzie (včetně montáže): 390 € Průtokový ohřívač sprchy (včetně montáže a utěsnění): 400 € Boiler umyvadla (včetně montáže a utěsnění): 300 € Topné těleso na stěnu (včetně montáže, kabelu a kabelového kanálu se zásuvkou): 280 € Ochrana proti mrazu: 75 € Močál (včetně
Microsoft Office Professional 2013

Microsoft Office Professional 2013

Nová kancelář nedostala jen facelift. Byla navržena od základů tak, aby ustoupila vaší práci a optimálně vás podpořila při vašich úkolech. Rozhraní se prezentuje jasně, přehledně a příjemně pro oko – s čerstvými animacemi, živými barvami a intuitivní navigací myší nebo dotykem. Vysoce intuitivní uživatelské prostředí zajišťuje, že každý uživatel, ať už je odborník na kancelářské aplikace nebo naprostý nováček – může od první minuty pracovat produktivně. Nový vzhled byl optimalizován pro různé hardwarové produkty: od kompaktních, dotykových tabletů a ultrabooků až po výkonné all-in-one systémy s velkými HD obrazovkami. Výrobce: Microsoft Stav: Nové Doba platnosti: Trvale platné Jazyk: Všechny jazyky Doprava: E-mailem
Šéfova Místnost, Kancelář Manažera, Kancelářský Nábytek

Šéfova Místnost, Kancelář Manažera, Kancelářský Nábytek

Exkluzivní programy šéfovských kanceláří, které splňují nejvyšší nároky. Elegantní spojení mezi formou, funkčností a použitými materiály - mistrovská hra s objemy a tvary. Vysoce kvalitní dýhované povrchy z dubu v 5 barevných odstínech jsou kombinovány s 5 matnými laky, skleněnými keramickými deskami a leskle chromovanými prvky. Desky stolů jsou vyrobeny z MDF, podnože poskytují díky mostnímu tvaru solidní stabilitu. Konzole, zasedací stoly, skříně a integrované možnosti elektrifikace a IT připojení zajišťují dokonalý dojem.
Sedus se:motion Kancelářská židle EM-101 s - ADP OfficeDesign GmbH

Sedus se:motion Kancelářská židle EM-101 s - ADP OfficeDesign GmbH

Kancelářská židle Sedus se:motion je ideální pro agilní a dynamickou práci v mladých firmách. Lze ji kdykoliv vylepšit volitelným a odnímatelným polstrováním sedáku a opěradla, a tím roste s požadavky uživatelů. Perfektní pro start-upy a neustále rostoucí společnosti. Sedus se:motion lze kdykoliv využít pro spontánní týmové schůzky v moderních kancelářských a lounge prostorách. Flexibilní opěradlo zajišťuje příjemný a vzdušný pocit při sezení a podporuje vaši páteř v každé pozici. Židli lze také používat jako základní verzi bez polstrování sedáku - to se odráží v příznivé celkové ceně.
Stojací lampa YARA.doubleT - KANCELÁŘSKÉ SVĚTLO, DALŠÍ ÚROVEŇ

Stojací lampa YARA.doubleT - KANCELÁŘSKÉ SVĚTLO, DALŠÍ ÚROVEŇ

PRACOVNÍ SVĚTLO PRO DIGITÁLNÍ KANCELÁŘ Kancelář, kterou známe, se výrazně změní. Digitalizace ovlivňuje nejen náš způsob života, ale také práci. Protože je každý s každým propojen, není potřeba mít pevné pracovní místo v kanceláři. Tak vzniká kancelářský prostor, který může být flexibilně a tím pádem ekonomicky využíván. Je dobré být na tyto změny připraven. S osvětlením, které se přizpůsobí každé prostorové a pracovní situaci, a v ideálním případě dokonce pomáhá optimalizovat správu ploch, klima a hladinu hluku. Což v neposlední řadě podporuje motivaci, kreativitu a výkon zaměstnanců. Toto světlo pochází od společnosti Waldmann a jmenuje se YARA. - Minimalistický, ale výrazný design - Nejvyšší individualita v aplikaci - Vysoká kvalita světla - Inovativní řešení pro řízení osvětlení - Snadná konfigurace produktu - Rychlá dostupnost
Kancelářská otočná židle Wachter-Chocolat s opěrkami

Kancelářská otočná židle Wachter-Chocolat s opěrkami

WA.903612430, s 3D multifunkčními opěrkami, nastavením hloubky sedáku, komfortním sedadlem s bederní oporou, lordózní křivkou a synchronní technikou s nastavením hmotnosti Ergonomická otočná židle pro všechny pracovní prostory Naším cílem je nabídnout vám kancelářskou otočnou židli, která je šetrná k zádům, vyniká vynikající ergonomií a ohromujícím komfortem sezení a to po dlouhou životnost. Komfortní kancelářská otočná židle, Wachter-Chocolat - celoplošně polstrovaná opěrka - výška 60 cm, výškově nastavitelná o 6 cm - s lordózní křivkou - komfortní sedadlo s bederní oporou - odolný potah v černé barvě - synchronní technika s nastavením hmotnosti - nastavení hloubky sedáku + 6 cm - výška sedáku 45 - 53 cm - designová křížová základna v černé barvě - 3D multifunkční opěrky OPTIMÁLNÍ: - brzděná dvojitá kolečka závislá na zatížení pro koberce nebo optimální pro tvrdé podlahy (Ø 60 mm) Výroba: Německo
Kancelářské skříně

Kancelářské skříně

Systém skříní a polic je variabilní, mimořádně stabilní, rozšiřitelný a přestavitelný. Tento produkt je výhradně vyroben z kvalitních a nízkoprahových dřevotřískových desek o tloušťce 19 mm (E1) od předního německého výrobce. Při hloubce 60 cm jsou dřevotřískové desky o tloušťce 25 mm vnitřně umístěny. Pro spojení bočních stran skříně s dnem a víkem se obecně používají dřevěné kolíky, kromě konstrukčních kování. Stabilita skříní je tímto způsobem zvýšena. Zadní stěny lepené na pero a drážku mají tloušťku 10 - 19 mm. Poličky jsou nastavitelné v rastru 32 mm.
Kancelářské otočné židle

Kancelářské otočné židle

Nabízíme kancelářské židle od všech předních výrobců. Koncept židle ID od Vitra: ID Trim, ID Trim L, ID Air, ID Mesh, ID Soft,
Kancelářská židle Oxford™

Kancelářská židle Oxford™

Originální verze židle Oxford™ byla navržena pro fakultu St. Catherine's College v Oxfordu.
Interiérový design pro kanceláře, advokátní kanceláře, praxe a kliniky

Interiérový design pro kanceláře, advokátní kanceláře, praxe a kliniky

Zdraví a spokojení zaměstnanci jsou základem úspěšného podnikání. Jako zkušení dodavatelé vybavení vytváříme inovativní kancelářské pracovní prostory. Optimálně přizpůsobené vaší infrastruktuře: ergonomické, individuální, robustní. Vaši vizi, stejně jako vizi vašeho plánovače, spolehlivě zrealizujeme v nejlepší kvalitě truhlářského mistra. Dodání v termínu je pro nás samozřejmostí! Těšíme se na vaši zprávu: +420 971 785701-0 • ergonomická pracovní místa • čekací oblasti • individuální skříňová řešení • konferenční stoly • mediální technika • kuchyňky pro personál • akustická řešení • místa pro setkání • recepční pulty • pacientské pokoje • ošetřovací pokoje • stanice / sestra pokoje
Provozní kancelář

Provozní kancelář

Nové produkty, nové procesy, nové úkoly – přechodové období v dílnách se dnes stále zkracují.
30-haléřová kancelářská káva: Vše v ceně - Malé podniky - AULIKA Fokus

30-haléřová kancelářská káva: Vše v ceně - Malé podniky - AULIKA Fokus

Plně automatický stroj SAECO je vám poskytován zdarma - při zakoupení vítězného espressa - měsíčně zrušitelný!
Ergonomická pracoviště

Ergonomická pracoviště

Ergonomická pracoviště
Recepční Pulty z Kovů a Skla - Kancelářský Nábytek z Kovů - Kovový Recepční Pult

Recepční Pulty z Kovů a Skla - Kancelářský Nábytek z Kovů - Kovový Recepční Pult

Recepční pulty z kovu představují vaši firmu v tom nejlepším světle Recepční pult kancelářského nábytku z kovu se zakládá na čtyřech základních prvcích: kovových spojovacích uzlech, kovových spojovacích trubkách, kovových policích/bočních panelech a příslušenství. Všechny prvky recepčního pultu z kovu jsou vzájemně kombinovatelné. Sestavení kovového recepčního pultu je proto velmi jednoduché a možné jako DIY projekt. Potřebujete pouze šroubovák a imbusový klíč, které vám oba dodáme. Rychle sestaveno. Nebo přestavěno. Zní to dobře? Recepční pult z kovu se dá snadno a rychle sestavit. Pokud přesto potřebujete pomoc při montáži nebo demontáži kovového recepčního pultu, jsme s naším montážním týmem samozřejmě k dispozici. Ať už nabízíte a prodáváte cokoliv ve svém podnikání – recepční pulty pomáhají.
Kancelářská otočná židle RMOffice Mila Plus

Kancelářská otočná židle RMOffice Mila Plus

Ergonomická kancelářská židle za výhodnou cenu a v vysoké kvalitě? To je kancelářská židle RMOffice Mila Plus. RMOffice Mila Plus je moderní, nadčasová a zároveň ergonomická kancelářská židle, která splňuje evropskou normu EN-1335. Tato kancelářská židle je vhodná pro uživatele s výškou 155 - 215 cm a hmotností až 135 kg. Tato kancelářská židle vám zaručuje dlouhou životnost a je tedy udržitelnou volbou. Čalounění má odolnost proti oděru 100 000 Martindale (velmi vysoká) a mechanismus je od známé značky Donati, což zaručuje kvalitu. Stručně řečeno, kompletní kancelářská židle za dostupnou cenu!
Úklid kanceláří Norimberk

Úklid kanceláří Norimberk

Úklid Kanceláří Norimberk
Telefonní systémy pro kancelářské týmy, účetní firmy, advokátní kanceláře

Telefonní systémy pro kancelářské týmy, účetní firmy, advokátní kanceláře

Telefonní systémy pro kancelářské týmy, daňové úřady, advokátní kanceláře – u nás jste v dobrých rukou. Ať už se jedná o digitalizaci/upgrading vašeho telefonního připojení, aby splnilo nové požadavky telekomunikací, Voice over IP, sluchátka, systémové telefony nebo bezdrátové telefony.
KÖHL - Sedací nábytek pro kancelář a objekt

KÖHL - Sedací nábytek pro kancelář a objekt

KÖHL se specializuje na vývoj a výrobu ergonomicky vysoce kvalitních, ekologicky promyšlených kancelářských otočných židlí, konferenčních židlí a vedlejších židlí.
obývací pokoj set - kancelářský set

obývací pokoj set - kancelářský set

{"Genişlik :45cm":"Šířka : 45 cm","Ürünlerimizin tamamı kansorejen madde içermeyen sağlık normlarına uygun malzemelerden üretilmektedir.":"Všechny naše produkty jsou vyrobeny z materiálů, které neobsahují karcinogenní látky a splňují zdravotní normy.","Genişlik :45cm":"Šířka : 45 cm","Ürün cordoba renginde dir.":"Produkt je v barvě cordoba.","Yan sahpa:":"Boční stolek:","Yükseklik :90 cm":"Výška : 90 cm","Ürünlerimizin tamamı 1.sınıf malzeme ile üretilmektedir.":"Všechny naše produkty jsou vyrobeny z prvotřídních materiálů.","Yükseklik : 56,5 cm":"Výška : 56,5 cm","Genişlik :90cm":"Šířka : 90 cm","Derinlik :35cm":"Hloubka : 35 cm","Çalışma Masası:":"Pracovní stůl:","TV Ünitesi :":"TV jednotka :","Derinlik :72cm":"Hloubka : 72 cm","Yükseklik :45 cm":"Výška : 45 cm","Derinlik :40cm":"Hloubka : 40 cm"}
5 Star™ Podpisová složka 20 dílů KANCELÁŘ, modrá

5 Star™ Podpisová složka 20 dílů KANCELÁŘ, modrá

s 20 přihrádkami, pro DIN A4 a nadměrné formáty až do 237 x 352 x 28 mm, vkládací štítek na předním obalu, šedý karton s viditelnými otvory • Hmotnost: Obal: 2,1 mm, blok přihrádek: 270 g/m², Rozměry: Š 240 x V 350 x H 25 mm Číslo položky: 910083
Kancelářská budova

Kancelářská budova

S kancelářskými kontejnery od FAGSI můžete rychle a ekonomicky pronajmout kancelářské a administrativní budovy, které jsou potřeba na krátkou dobu, a v případě potřeby je dokonce rozšířit a později je demontovat bez zanechání stopy.
Kancelářská otočná židle Interstuhl Famos F160 s opěrkami

Kancelářská otočná židle Interstuhl Famos F160 s opěrkami

Kancelářská otočná židle s nastavením hloubky sedáku, sklonu sedáku a bederní opěrky - Synchronní mechanika s regulací hmotnosti - Látka Manhattan MH01 černá - Dno (boční části u sedáku a opěradla) TEC 11 šedá - Kříž z plastu černý 532217 - Nastavení hloubky sedáku, sklonu sedáku a bederní opěrky 610 - Područky 703 s nastavením šířky a výšky s měkkým polstrováním - Měkká kolečka 801 (nebo tvrdá kolečka 802) - Sestaveno v ochranném obalu 905
Virtuální Kancelář

Virtuální Kancelář

S virtuální kanceláří u Das Büro... Abels & Partner GmbH vám nabízíme okamžitou a bezproblémovou místní dostupnost – i když často cestujete za obchodem.
Systém šaten a skříněk Kancelář

Systém šaten a skříněk Kancelář

Systém šaten a skříněk Office nabízí kompletní řadu cenově dostupných skříňových prvků v kompaktním designu; k dispozici v provedeních s jedním, dvěma, čtyřmi a šesti oddíly.
WS Spring Profesionální Kancelářská Mini Světlo

WS Spring Profesionální Kancelářská Mini Světlo

Podle chuti jako neperlivá voda chlazená nebo nechlazená, nebo s přídavkem oxidu uhličitého. Robustní nerezové zařízení je velmi snadné na obsluhu. Jednoduchá estetika ve třech modelových variantách MINI, MAXI a POWER je ohromující a snadno se udržuje. Tento nevyčerpatelný zdroj zabírá málo místa, protože veškerá technologie je integrována v kompaktním zařízení na pultě. Celkově jde o plynulou záležitost, která přesvědčuje.
Kancelářská lékárnička - Obsah DIN 13157

Kancelářská lékárnička - Obsah DIN 13157

Office Verbandkasten DIN 13157 s nástěnným držákem KU bílý z vysoce nárazuvzdorného plastu, se závěsem a uzavíracími klapkami. Barva bílá, sítotiskové označení. Uvnitř větší přehled díky extra přihrádce na drobnosti. Obsah odpovídá minimálním požadavkům podle DIN 13157 z hlediska provedení a kvality. - Rozměry: 260 x 160 x 80 mm - Výplň Standard DIN 13157 Sterilní obvazy od SÖHNGEN®. Tyto jsou označeny CE, datem výroby a dobou trvanlivosti 20 let. Sterilní obvazy tak mohou být obvykle spotřebovány v rámci doby použitelnosti, složité kontrolní a výměnné opatření odpadá.
Lékařská sada Extra Kancelář B260xH170xT110 cca mm jasně žlutá SÖHNGEN

Lékařská sada Extra Kancelář B260xH170xT110 cca mm jasně žlutá SÖHNGEN

Výrobce: W. Söhngen GmbH Číslo výrobku: 0320126 Mobilní a stacionární použití, jasně žlutá, včetně nástěnného držáku s 90° zajištěním Tento kufr je podle DIN 13157:2021 s doplňkovým naplněním! Číslo artiklu: 4000386050 Výška: cca 170 mm Šířka: cca 260 mm Hloubka: cca 110 mm Norma: DIN 13157-2021 + rozšíření Značka: SÖHNGEN Materiál: ABS plast Celní tarifní číslo: 30065000 KS-Schl: YB19 EAN: 4250108800439
Označení praxe a kanceláře

Označení praxe a kanceláře

Volně stojící praktické označení s LED osvětlením, vnitřní značení Zákazník: NORD-BODEN Wohnimmobilien GmbH & Co. KG Pro ĚRZTEHAUS HARVESTEHUDE jsme navrhli volně stojící, osvětlené praktické označení. Stojanová konstrukce z dutinových profilů byla oboustranně pokryta práškově lakovanými hliníkovými panely. Nápis ĚRZTEHAUS HARVESTEHUDE jsme vyrobili jako 3D akrylové písmena. Dále jsme nainstalovali 10 praktických označení z akrylového skla, které jsme na zadní straně označili jednotnou typografií pomocí fóliové grafiky. Osvětlení je zajištěno pomocí krytu s energeticky úspornými LED moduly. Pro vnitřní prostor vzniklo kazetové označení z práškově lakovaného hliníkového plechu. I zde jsme umístili text ĚRZTEHAUS HARVESTEHUDE ve formě 3D akrylových písmen, doplněný o 10 praktických označení z akrylového skla. Světelný zdroj: LED Typ produktu: Praktické označení, stéla
Dřevěné kancelářské doplňky

Dřevěné kancelářské doplňky

Navrhuji kancelářské doplňky ze dřeva a rád vyrábím podle vašich přání. Nabízím ručně vyráběné funkční a dekorativní předměty ze dřeva, včetně kancelářských doplňků, zpracování driftwoodu a návrhu dřevěných lamp.