Produkty pro pečovatelské kanceláře blízko mě (813)

Systém přepážek, oddělení prostoru, kancelářská přepážka, hala kancelář, výstavní stěna

Systém přepážek, oddělení prostoru, kancelářská přepážka, hala kancelář, výstavní stěna

Modulární příčkový systém pro kanceláře a skladové haly, také dodávaný jako halové kanceláře. Provádění ve skle, poloprosklené nebo plné stěně. Optimální přizpůsobení vašim potřebám. Přesunitelné příčky s lištami, které lze snadno doplnit nebo upravit. Bez změny nebo rozšíření rámu a bez speciálního nářadí můžete jednotlivé moduly (prosklení, desky nebo dveře) nezávisle na sousedních modulech vyměnit nebo změnit. Náš příčkový systém je velmi univerzálně použitelný, např. jako čistá kancelářská příčka ze skla, jako příčkový systém smíšený ze skla a plné stěny, přičemž každý je barevně sladěn s hliníkovými profily a lištami podle VAŠE firemní barvy.
DECKER Kancelářský kontejner Standardní kontejner na odpad

DECKER Kancelářský kontejner Standardní kontejner na odpad

Kancelářský kontejner Standard bez odvalovacího rámu plus zákonná DPH ze skladu 84427 St. Wolfgang - Rezervováno k předchozímu prodeji -
Výškově Nastavitelný Stůl Smart Office

Výškově Nastavitelný Stůl Smart Office

NOVÉ! Rozměry: Š 100/120/140 x H 60/65/70 x V 63-127 cm, vhodné jako studentské pracovní místo, max. rychlost zdvihu: 35 mm/s
Gowoll víceúčelová skříň se 2 dveřmi, 3 bílými policemi 108x49x32 cm - studovna a kancelář

Gowoll víceúčelová skříň se 2 dveřmi, 3 bílými policemi 108x49x32 cm - studovna a kancelář

Vysoce kvalitní materiál a snadná montáž: 18 mm silná dřevotříska pro trvanlivost a stabilitu. Montážní diagram a sada šroubů pro rychlou a bezproblémovou instalaci. Bezpečné a certifikované: Certifikace TSE, CE, ISO 9001 a FSC, splňuje standardy E1 a neobsahuje karcinogenní látky. Velký ÚLOŽNÝ PROSTOR: Skříň na dokumenty má 3 velké přihrádky a nabízí dostatek místa pro knihy, složky, boty a mnohem více. Univerzální: Ideální do koupelny, kuchyně, obývacího pokoje, pracovny nebo chodby. Horní police nabízí prostor pro dekorativní obrázky a rostliny. Rozměry produktu: 49 x 32 x 108,3 cm (ŠxHxV) - Výška police: 33 cm - Výška nohou: 2,5 cm Gowoll víceúčelová skříň je dodávána rozložená ve speciální krabici. Pro tělo a police naší skříně byla použita prvotřídní 18 mm silná dřevotříska. Má certifikáty TSE, EN, ISO 9001 a FSC z Evropské unie. Neobsahuje karcinogenní látky podle standardů E1.
Systémy kancelářských skříní, Osobní skříň

Systémy kancelářských skříní, Osobní skříň

Dekor Buk, 2, 3 nebo 4 řady s 8 barevnými, plochými a nezničitelnými plastovými šuplíky na řadu. Rozměry plochého šuplíku Š/V/H: 250 x 80 x 370 mm. Na přání budou všechny skříně na 4 kolečkách (2 z nich s brzdou, výška + 50 mm) a dodány bez příplatku.
Police pro Kancelář

Police pro Kancelář

Police pro kancelář a archiv v různých výškách, šířkách a hloubkách - také k dispozici jako kompletní regálové systémy - v nejvyšší kvalitě.
Krabice pro Domácí Kancelář

Krabice pro Domácí Kancelář

Naše Home-Office boxy k objednání domů jsou k dispozici v následujících variantách: - Mix ovoce (5-6 různých druhů ovoce) - Mix ovoce a zeleniny (včetně různých snackových zelenin) - Mix ovoce a ořechů Naše Home-Office boxy obsahují vždy 12 porcí čerstvého ovoce, mix ovoce a snackové zeleniny nebo mix ovoce a ořechů. S našimi Home-Office boxy se i při práci z domova stravujete zdravě. Pokud se chcete dozvědět více o zásobovacích konceptech pro vaše kolegyně a kolegy v home office, neváhejte nás kontaktovat! Varianta boxu: Mix ovoce 12 porcí: 5-6 druhů ovoce
Kancelářské vybavení, Kancelář, Systémový nábytek, Psací stoly, Skříně,

Kancelářské vybavení, Kancelář, Systémový nábytek, Psací stoly, Skříně,

Martex je rostoucí společnost se sídlem poblíž Pordenone v západním Friuli, mezi Udine a Treviso.
Microsoft Office Domácnost a Student 2013

Microsoft Office Domácnost a Student 2013

Nová kancelář nedostala jen facelift. Byla navržena od základů tak, aby ustoupila vaší práci a optimálně vás podpořila při vašich úkolech. Rozhraní se prezentuje jasně, přehledně a příjemně pro oko – s čerstvými animacemi, živými barvami a intuitivní navigací pomocí myši nebo dotyku. Vysoce intuitivní uživatelské prostředí zajišťuje, že každý uživatel, ať už je odborníkem na kancelářské aplikace nebo naprostým nováčkem – může od první minuty pracovat produktivně. Nový vzhled byl optimalizován pro různé hardwarové produkty: od kompaktních, dotykových tabletů a ultrabooků až po výkonné all-in-one systémy s velkými HD obrazovkami. Výrobce: Microsoft Stav: Nový Doba platnosti: Trvale platný Jazyk: Všechny jazyky Doprava: E-mailem
Kancelářská židle Kastel KAPPA, přizpůsobitelná - ADP OfficeDesign GmbH

Kancelářská židle Kastel KAPPA, přizpůsobitelná - ADP OfficeDesign GmbH

Moderní kancelářská židle KAPPA od společnosti Kastel se vyznačuje svým výjimečným italským designem. Umělecky zakřivená opěradlová část poskytuje maximální komfort při dlouhém sezení. Díky individuálním možnostem konfigurace se KAPPA navíc optimálně přizpůsobí vašemu kancelářskému pracovnímu místu nebo domácí kanceláři.
Microsoft Office Professional Plus 2013 - Z druhé ruky

Microsoft Office Professional Plus 2013 - Z druhé ruky

Zahrnuje: Access, Excel, OneNote, Outlook, PowerPoint, Publisher, Word a Skype for Business.
Hala Kancelář / V Průmyslové Hale

Hala Kancelář / V Průmyslové Hale

Přenosné příčky z plného skla, částečného skla a plných stěnových prvků. Individuální kanceláře v jednopodlažním provedení. Na skladové ploše vícepodlažní. Ochrana proti požáru a hluku. Naše firma se specializuje na moderní systémy kancelářských příček a design průmyslových prostor, které jsou všestranné a individuálně použitelné a splňují nejvyšší nároky. Certifikáty pro ochranu proti požáru a hluku jsou k dispozici. Naši nabídku doplňujeme o akustické stropy včetně osvětlení. Navrhujeme jak kancelářské prostory, průmyslové budovy, autosalony, dílny, tak i ordinace a kanceláře.
Microsoft Office 2019 Standard | pro Windows

Microsoft Office 2019 Standard | pro Windows

Microsoft Office 2019 Standard: Silné řešení pro školu, studium a každodenní kancelářské práce Microsoft Office je již desetiletí synonymem pro všechny kancelářské práce, které je třeba vykonávat na počítači. Ať už se jedná o domácí úkoly do školy, studentské práce nebo obchodní dopisy – všechny jsou vytvářeny pomocí Wordu. Excel je standard pro tabulkové kalkulace všech druhů a PowerPoint je ztělesněním aplikace, s jejíž pomocí lze vytvářet kvalitní prezentace. S Microsoft Office 2019 Standard se uživatelé rozhodují pro nejmodernější variantu tohoto osvědčeného a výkonného softwaru. Hlavní funkce Microsoft Office 2019 Standard na první pohled Všechny typické kancelářské aplikace jako Word, Excel, PowerPoint, OneNote a Outlook jsou k dispozici. Řada nových funkcí oproti předchozím verzím. Prevence ztráty dat proti ztrátě dat.
Microsoft Office 2010 Professional Plus

Microsoft Office 2010 Professional Plus

Office 2010 Professional Plus jako certifikovaná licence pro vaši firmu
Kancelářský kontejner, Životní kontejner, Pobytový kontejner, Prostorový kontejner

Kancelářský kontejner, Životní kontejner, Pobytový kontejner, Prostorový kontejner

Kancelářské kontejnery Obývací kontejnery Prostorové kontejnery - Vhodné jako pobytové kontejnery - Různé kvality, provedení a velikosti - Možnost individualizace přestavbou - Dotaz na lakování - Možnost elektroinstalace - Dodání s a bez vykládky v co nejkratším čase - Velký skladový stav https://www.supreme-container.de/buerocontainer
Sluneční Ochrana pro Kancelářské Budovy

Sluneční Ochrana pro Kancelářské Budovy

Díky slunečním ochranným fóliím je možné optimálně pracovat v budovách s velkými skleněnými fasádami i během teplých letních měsíců, aniž by došlo k narušení výkonu.
Kancelářský nábytek

Kancelářský nábytek

Příjemná a výkonnostně orientovaná pracovní místa Úspěch vaší společnosti se dnes rozhoduje také v kanceláři! Podíl služeb v průmyslových zemích vzrostl na více než 65 % a změnil klasický model ekonomické hodnotové tvorby. Skutečným nositelem výkonu je a zůstává člověk. Vytvořit pro něj pracovní prostředí, které ho motivuje, to je to, co podněcuje k výkonu. A výkon je klíčem k úspěchu. Kontaktujte nás. „Zázraky neděláme. Řešení existují téměř vždy.“
Kancelářské potřeby - Fólie

Kancelářské potřeby - Fólie

OHP projektor, kopírka, laserová tiskárna, inkoustová tiskárna Kancelářské potřeby - fólie: 1) OHP projektor a) čiré tvrdé PVC fólie s nebo bez hedvábného papíru Tloušťka: 0,08 - 0,3 X DIN 4 b) čiré PP fólie s nebo bez hedvábného papíru Tloušťka: 0,08 - 0,2 X DIN 4 c) čiré acetátové fólie s nebo bez hedvábného papíru Tloušťka: 0,08 - 0,12 mm X DIN 4 d) čiré PP fólie v rolích o délce 10/15/20 nebo 30 m s plastovými koncovkami pro profesionální OHP projektor. 2) Kopírka Polyesterové fólie čiré s nebo bez hedvábného papíru nebo přilepeného papíru na výšku nebo na šířku. 3) Laserová tiskárna: Polyesterové fólie s nebo bez přilepeného papíru čiré nebo bílé, tloušťka: 0,1 nebo 0,12 X DIN 4 4) Inkoustová tiskárna: Polyesterové fólie s povrchovou úpravou vhodné pro rychlé sušení v tiskárně čiré a bílé, Tloušťka: 0,1 X DIN 4 Všechny fólie po 100 v kartonu nebo po 500 kusech s dělením po 100 v PE. Délka: 30 m
Kancelářské Hodiny Advertime

Kancelářské Hodiny Advertime

Nástěnné hodiny Reklamní krásné nástěnné hodiny v různých provedeních s minerálním sklem • Číselník v bílé nebo černé barvě • Průměr 30 cm • Skříň v různých barvách a provedeních k výběru • S arabskými číslicemi nebo ukazateli pro hodiny a minuty • Provádění jako rádiové hodiny nebo quartzové hodiny, dodání včetně baterie 1,5 V Objednejte si tento produkt přímo v online obchodě Máte dotazy k tomuto produktu? Kontaktujte nás!
Osvětlení pro Kanceláře a Vzdělávací Instituce

Osvětlení pro Kanceláře a Vzdělávací Instituce

Nabízíme vysoce kvalitní LED osvětlení pro průmysl, sklady, venkovní prostory, kanceláře a vzdělávací instituce. Při přechodu z zářivkových lamp na LED je velmi důležité minimalizovat oslnění, zajistit rovnoměrné rozložení světla a vysokou světelnou účinnost. Naše LED panely mají velmi nízké oslnění (UGR<17 nebo UGR<19), optimálně rozdělují světlo a mají velmi vysokou světelnou účinnost 125lm/W. Standardní zářivková svítidla se 4 x 18W zářivkami jsou nahrazena kvalitním LED panelem o výkonu 25W. Úspora 65%.
Kancelářská řešení

Kancelářská řešení

Přineste pohyb do kanceláře S našimi novými kancelářskými řešeními vytváříme další prostor. Systém pojme vše, co by jinak zabíralo hodně místa v kanceláři, a tím vytváří volné prostory! V závislosti na individuálních potřebách tvoří naše osvědčené regálové systémy Maxithek, ARthek a Mediathek základ pro náš mobilní a moderní kancelářský skříňový systém. Vaše výhody na první pohled • Optimalizované využití plochy: více prostoru, např. pro více pracovních míst • jeden jediný obslužný průchod • sekundový přístup • žádné nákladné stavební náklady, umístění na jakýkoli podlahový kryt • Montáž a demontáž kdykoli a bez problémů (např. při stěhování) • Modulární konstrukce, která je rozšiřitelná a přestavitelná • Různé možnosti designu: např. s individuálním potiskem nebo práškovým lakováním v firemním designu nebo dřevo, sklo, akustika atd.
Kolečka na dokumenty, Kancelářský vozík

Kolečka na dokumenty, Kancelářský vozík

Aktenní vozík pro až 45 širokých pořadačů Velmi stabilní kancelářské vozíky pro bezpečný transport aktenních pořadačů. Police jsou nakloněny dozadu, což zabraňuje pádu pořadačů. Vozíky jsou vybaveny 2 pevnými a 2 otočnými kolečky. Při šířce pořadače 80 mm pojme každá úroveň až 15 pořadačů. Na boční straně rámu je pro pohodlný transport umístěna rukojeť. Následující varianty jsou k dispozici: - Provádění s 2 nebo 3 úrovněmi - Povrchová úprava: pozinkovaná nebo práškově lakovaná RAL 7016 antracitově šedá Výroba aktenního vozíku probíhá v naší vlastní dílně, dodací lhůta je přibližně 2 - 3 týdny. Jiné RAL barvy jsou k dispozici na vyžádání. Výška: 1350 mm Hloubka: 640 mm Délka: 1500 mm Kapacita skladu na úroveň: 15 pořadačů Povrchová úprava základního rámu: práškově lakovaná RAL 7035 světle šedá Provádění polic: pozinkované
Příslušenství k tiskárnám - Originální tiskárny a kancelářské potřeby

Příslušenství k tiskárnám - Originální tiskárny a kancelářské potřeby

Kancelářské potřeby Velkoobchod s inkoustem a tonery Celosvětový distributor originálních kancelářských potřeb Celosvětový velkoobchod s originálními kancelářskými potřebami Distributor tonerů a inkoustu Distribuce tonerů Originální kancelářské spotřební materiály Canon tiskové kazety HP inkoustové kazety Epson inkoust Kyocera údržbová sada Originální spotřební materiály pro kopírky Originální spotřební materiály pro tiskárny Tiskové válce od Kyocera Fotopapír pro laserové tiskárny Brother páska do tiskárny Štítky pro laserový tisk Příslušenství k tiskárnám Periferní zařízení - počítače Tiskárny štítků Tonery pro laserové tiskárny kompatibilní inkousty Barevné pásky Tiskové kazety
Prostorové moduly pro práci a správu - Systém kancelářských kontejnerů

Prostorové moduly pro práci a správu - Systém kancelářských kontejnerů

Velkorysé, přátelské, výborně klimatizované: Když je pracovní prostředí správné, jsou také výsledky práce. Naše prostorové moduly přesvědčují ve všech ohledech: • Velkorysý design – světlo a vzduch pro práci • Plug & Play: Všechno připraveno pro telekomunikaci a internet • 1a tepelná izolace a zvuková ochrana • Kdykoliv rozšiřitelné Každá firma má individuální představy, pokud jde o uspořádání prostor. Ambiente Raumsysteme dodává na míru šité řešení od jednotlivého kontejneru až po třípodlažní kancelářský kontejnerový systém. Možná je vaše nová kancelář už tady!
Profesionální úklid kanceláří a budov – Feydus Reinigungsdienst

Profesionální úklid kanceláří a budov – Feydus Reinigungsdienst

Feydus Reinigungsdienst nabízí komplexní úklidové služby pro kanceláře, budovy a komerční prostory. S zkušeným týmem a nejmodernějším vybavením zajišťujeme čisté a hygienické prostředí, které váš pracovní prostor prezentuje profesionálně. Naše služby zahrnují mimo jiné úklid kanceláří, čištění oken, generální úklid a další.
Systém kancelářského nábytku PALMBERG PRISMA2

Systém kancelářského nábytku PALMBERG PRISMA2

Pořádek ve všech dimenzích - pro kreativní myslitele a vedoucí pracovníky! S skříněmi série PRISMA 2 uděláte ve své práci dojem! Ať už se jedná o křídlové dveře, skleněné otočné dveře, široké zásuvky nebo horizontální roletové skříně: se skříněmi PRISMA 2 vytvoříte reprezentativní pořádek a optimálně využijete svůj kancelářský prostor! Díky mnoha možnostem kombinací nabízí PRISMA 2 maximální flexibilitu a individuální úložný prostor. Upravte si pořádek na pracovišti podle svých individuálních přání a s PRISMA 2 si vždy zajistíte optimální přístup.
Systémy kancelářských skříní

Systémy kancelářských skříní

Práce na míru je naší specializací. Zaměřili jsme se na vestavěné skříně se skládacími dveřmi; pro naše zákazníky jsme však již realizovali řadu speciálních projektů: •Regálové stěny, •Mediální a TV skříně, •Knihovny
Kancelářské potřeby

Kancelářské potřeby

Od kancelářské sponky po laserové tonery, inkoustové kazety, papír na tisk: U nás získáte vše, co potřebujete k psaní, organizaci nebo tisku ve vaší domácí kanceláři. Udělejte si každodenní kancelářskou práci ještě příjemnější a efektivnější. Máme vše, co k tomu potřebujete. U nás získáte: • Kopírovací papír, etikety a fólie • Zásobníky, sešívačky a další archivační a třídící systémy • Obálky, krabice a obalový materiál • Příslušenství na stůl • Atd.
5 Hvězdová Kancelářská Židle ADMIRAL/8540G27+7038 Bordeaux

5 Hvězdová Kancelářská Židle ADMIRAL/8540G27+7038 Bordeaux

Farbe: bordeaux, Textilkennzeichnung: 100% Polypropylen 5 Star Bürostuhl ADMIRAL/8540G27+7038 bordeaux Farbe: bordeaux Textilkennzeichnung: 100% Polypropylen Preiseinheit: Stück Hersteller Artikelnummer: 476057 Gtin: 04014296056777 • stufenlose Sitzhöhenverstellung, Sicherheits-Gasfeder, LGA-tested • vysoká, konturovaná opěrka s tvarováním páteře, plynule výškově a sklonově nastavitelná • permanentní kontaktní mechanika pro nastavení sklonu opěradla • extra velké ergonomické sedadlo s podporou bederní páteře • esteticky příjemný, stabilní kříž • včetně područek • bezpečnostní dvojité kolečka s brzdou závislou na zatížení • potah: 100% polypropylen • sedadlo: Š 45 x H 45 x V 42-55 cm, výška opěradla: 53 cm Číslo výrobku: 476057
Kancelář a Škola

Kancelář a Škola

Notýsek, příslušenství, škola, kontakt, doplňky, položky, penál, kuličkové pero, tašky, ostatní, agenda, objednávky, tužka, kariéra, magnet, příroda, organizér, služba, pití, podnikání Katalog: https://www.elasto.de/cms/de/component/phocadownload/category/19-kataloge-deutsch-elasto-version.html?download=206:hauptkatalog-2022