Produkty pro pečovatelské kanceláře blízko mě (813)

Gowoll dělicí regál 88x88 cm knihovna s 9 přihrádkami bílý - studium a kancelář

Gowoll dělicí regál 88x88 cm knihovna s 9 přihrádkami bílý - studium a kancelář

Materiál vysoké kvality: 18 mm silná, prvotřídní dřevotříska pro trvanlivost a stabilitu. Snadná instalace: Obsahuje montážní diagram a sadu šroubů pro rychlou a bezproblémovou instalaci. Bezpečné a certifikované: Certifikace TSE, CE, ISO 9001 a FSC, splňuje standardy E1 a neobsahuje karcinogenní látky. Rozsah dodávky: stojací police, montážní návod, montážní materiál pro okamžité použití. Rozměry produktu: Š x H x V: 88,2 x 20 x 88,2 cm; šířka police: 27 cm (mezi policemi), světlá výška: 12 cm pro optimální využití prostoru. Knihovna Gowoll Cube je dodávána v demontovaném stavu ve speciální krabici. Povrch je vyroben z 18 mm silné dřevotřísky nejvyšší kvality. Má certifikáty TSE, CE, ISO 9001 a FSC a splňuje standardy E1, což znamená, že neobsahuje žádné karcinogenní látky.
Regály - Regály pro průmysl, sklad a kancelář

Regály - Regály pro průmysl, sklad a kancelář

Nejvyšší průmyslová kvalita z Německa S profesionálními plánovacími, poradenskými a montážními službami Úspora času díky rychlé a jednoduché montáži Nejlepší využití skladového prostoru díky 25 mm rastru Optimální přizpůsobení stávajícímu skladovému prostoru díky různým šířkám a hloubkám
Net Motion Profesionální Kancelářská Židle

Net Motion Profesionální Kancelářská Židle

- náš vítěz testu z roku 2017 - synchronní mechanismus - síťová opěrka / polstrované sedadlo - výškově a šířkově nastavitelné opěrky na ruce
Microsoft Office Professional Plus 2016

Microsoft Office Professional Plus 2016

Následující aplikace jsou součástí balíčku Office Professional Plus 2016: Outlook Snadno spravujte své e-maily, kalendář, kontakty a úkoly. Díky podpoře push e-mailů je vaše doručená pošta vždy aktuální. Navíc zobrazení konverzace seskupuje související zprávy a kalendáře lze zobrazit vedle sebe pro plánování. Word Vytvářejte a sdílejte profesionálně vypadající dokumenty s moderními nástroji pro úpravy, revize a sdílení. Nová karta Design poskytuje rychlý přístup k funkcím. Dále inteligentní vyhledávání přináší relevantní kontextové informace z webu přímo do Wordu. Excel Analyzujte a vizualizujte svá data novým, intuitivním způsobem s novým uživatelským rozhraním a vašimi oblíbenými klávesovými zkratkami. A také PowerPoint, OneNote, Publisher, Access a Skype for Business. Výrobce: Microsoft Stav: Nový Doba platnosti: Trvale platný Jazyk: Všechny jazyky Doprava: E-mailem
Microsoft Office Standard 2019 - Z druhé ruky

Microsoft Office Standard 2019 - Z druhé ruky

Zahrnuje: Word, Excel, PowerPoint, OneNote a Outlook.
Šéfova Místnost, Výkonná Kancelář, Kancelář

Šéfova Místnost, Výkonná Kancelář, Kancelář

Funkční program kancelářského nábytku s italským nádechem ve stylu 60. let •Ergonomická pracovní místa s praktickými konfiguracemi a tvary •Velmi moderní, lehký a stylový program kancelářského nábytku •Prostorná a elegantní pracovní místa v moderním uspořádání •Různé varianty úložných prostor ve formě komod a knihoven •Desky stolů dýhované, skleněné průhledné nebo červeně zbarvené, nebo potažené silnou kůží •Dýha z dubu v přírodním provedení nebo mořená wenge s otevřenou lakovanou úpravou •Silná kůže v krémové nebo mokka barvě s technikou sedlového stehu •Nohy z leštěného hliníku, volitelně potažené silnou kůží nebo karbonem •Korpusy v stříbrné šedé nebo matné černé barvě •Doplňky z nerezové oceli / chromované oceli / leštěného hliníku nebo karbonu •Pro doplnění knihovny, konferenční stoly, kredenc, kancelářské doplňky, pohovka, židle
Interstuhl New Every is1 EV111 Kancelářská židle Black Edition pro domácí kancelář (2022) - ADP OfficeDesign GmbH

Interstuhl New Every is1 EV111 Kancelářská židle Black Edition pro domácí kancelář (2022) - ADP OfficeDesign GmbH

Sondermodell EveryIS1 v edici Black Edition 2022 přináší mnoho vylepšených funkcí: moderní synchronní mechanika s manuálním nastavením hmotnosti od 45 do 120 kg v sedmi stupních, posuvné sedadlo s dodatečnou funkcí sklonu sedadla a funkční, výškově a šířkově nastavitelné opěrky rukou posouvají kancelářskou židli EV111 do zcela jiné výkonnostní třídy. Funkčnost a komfort sezení luxusní třídy za výhodnou cenu.
Kancelářská židle Unix

Kancelářská židle Unix

Židle Unix je univerzální židle pro kanceláře: hodí se jako pracovní židle za stolem a jako návštěvnická židle před ním.
Originální Brother Drum - Kancelářské potřeby - Brother Drum DR2300

Originální Brother Drum - Kancelářské potřeby - Brother Drum DR2300

Brother toner, DR2300, černý, Kompatibilita: Brother HL-L série (2300, 2300 D, 2340, 2340 DW, 2360 DN, 2360, 2365 DW, 2365, 2320 D, 2321 D) Brother MFC-L série (2700, 2700 DW, 2720 DW, 2720, 2740 DW, 2740, 2700 DN) Brother DCP-L série (2540, 2540 DN, 2520 DW, 2520, 2500, 2500 D, 2560 DW, 2560) Značka: Brother Barvy tiskových kazet: Černá Typ: Originální OEM: DR-2300 EAN: 4977766739047
Systém kancelářského nábytku PALMBERG PENSUM

Systém kancelářského nábytku PALMBERG PENSUM

Rodina stolů s mnoha tvářemi - Dokonalý stavební prvek pro vaši kancelářskou architekturu! Jeden stůl, dva podstavce. PENSUM stojí volitelně na nohách nebo s uzavřenými bočnicemi. Dvě varianty podstavců v moderním designu a funkční design s harmonicky sladěnými barvami vytvářejí motivující pracovní prostředí a stávají se tak motorem vaší kreativity. Ať už pevná výška nebo výškově nastavitelný, čtyři různé varianty podstavců vždy zajistí správné nastavení na pracovišti. Pokud je váš PENSUM příliš vysoký nebo příliš nízký, umožňuje geniální mechanismus "Easy Push" beznástrojové nastavení ideální výšky stolu.
Ergonomická Kancelářská Židle HAIDER Bioswing 230 iQ V Works

Ergonomická Kancelářská Židle HAIDER Bioswing 230 iQ V Works

HAIDER 230 iQ v Works je ideální pro práci v průmyslu. Je robustní, ale přesto dynamický.
Kancelářský nábytek

Kancelářský nábytek

Navrhujeme vaše pracovní místo
Kancelářská židle - Ředitelská židle Wachter LOLLIPOP XL

Kancelářská židle - Ředitelská židle Wachter LOLLIPOP XL

WA.903612444, Ergonomická židle v elegantním designu - Wachter Lollipop XL s opěrkami, Odolná látka s 200.000 cykly oděru, Nastavení hmotnosti až do 150 kg Ergonomická židle v elegantním designu Popis: Art.Nr. WA.903612444 Kancelářská židle Wachter LOLLIPOP XL s opěrkami - látka pohodlně polstrovaná vysoká opěrka s bederním prohnutím - výška 73 cm extra široké sedadlo 57 cm - hloubka 50 cm pohodlné polstrování zvlášť odolná potahová látka s 200.000 cykly oděru v antracitové barvě nosná synchronní houpací technika s nastavením hmotnosti až do 150 kg výškově nastavitelné opěrky s měkkou PU podložkou a koženým polstrováním výška sedáku 46 - 57 cm Designová křížová základna v černé barvě OPTIMÁLNÍ: zátěžově závislé brzděné dvojité kolečka pro tvrdé podlahy (příslušenství) Údržba Pravidelně vysávejte. Otírejte vlhkým hadříkem nebo ošetřete speciálním čisticím pěnovým prostředkem.
KANCELÁŘSKÁ OTÁČECÍ ŽIDLE 4030 EB 2-04

KANCELÁŘSKÁ OTÁČECÍ ŽIDLE 4030 EB 2-04

Top moderní, lehce strukturovaný vzhled
HP Office 80g 210x297 R CHP110

HP Office 80g 210x297 R CHP110

HP Office 80g 210x297 R CHP110
Diesel CHP 35 kW, 25stopý kontejner

Diesel CHP 35 kW, 25stopý kontejner

Diesel CHP 35 kW 25 stopový kontejner, 60 dB(A) ve vzdálenosti 7 m, 1 provozní hodina, k dispozici z důvodu nedostatku stavebního povolení, 2000 litrů vodní nádrže, 2000 litrů palivové nádrže, rozvaděč, originální motor Kubota.
Stavební kontejner

Stavební kontejner

Stavební kontejnery nabízejí flexibilní a nákladově efektivní řešení pro staveniště, která potřebují dočasné zařízení. Mohou být využívány jako kanceláře, skladovací prostory nebo odpočinkové zóny a jsou vybaveny moderními vymoženostmi, aby zajistily komfort uživatelů. Modulární konstrukce umožňuje jednoduché přizpůsobení a přestavbu, takže můžete stavební kontejnery upravit podle potřeby. Naše stavební kontejnery jsou robustní a odolné, což je činí spolehlivým řešením pro vaše potřeby na staveništi.
A4 kopírovací papír

A4 kopírovací papír

Naše A4 kopírovací papír je ideální volbou pro všechny vaše tiskové potřeby. Nabízí vynikající kvalitu tisku a je vhodný pro použití ve všech tiskárnách a kopírkách. Díky svému hladkému povrchu zajišťuje ostré tisky a zabraňuje zasekávání papíru. Náš papír je šetrný k životnímu prostředí a vyrobený z udržitelných zdrojů, což z něj činí perfektní volbu pro ekologicky uvědomělé firmy. A4 kopírovací papír je k dispozici v různých velikostech balení, aby vyhovoval vašim individuálním potřebám. Je ideální pro každodenní použití v kanceláři nebo doma a nabízí vynikající poměr cena/výkon. Důvěřujte kvalitě našeho papíru, abyste prezentovali své dokumenty profesionálně a atraktivně.
Pěny / Měkké Pěny / Akustické Pěny

Pěny / Měkké Pěny / Akustické Pěny

Kromě různých pevností se pěnové materiály vyznačují svou zvláštní rozmanitostí. PUR pěny, resp. měkké pěny, se vyrábějí na bázi etheru a esteru a jsou k dispozici v různých hustotách a pevnostech (20 kg/m3 – 130 kg/m3). Měkká pěna se často používá v nábytkářském a automobilovém průmyslu. Například pro čalounění nábytku nebo jako izolační materiál pro zvukovou izolaci jako vhodný materiál. Dále se díky svým vlastnostem absorbující nárazy používá v obalovém průmyslu. Abychom vyhověli vašim požadavkům na pěnové materiály a měkké pěny, přizpůsobujeme výrobu vašim individuálním požadavkům. Naše odborné poradenství vám rádo pomůže s jakýmikoli dotazy.
Řezací podložka Řezací plocha A3, 450x300 mm

Řezací podložka Řezací plocha A3, 450x300 mm

Řezací podložka A3, samouzdravující 5-vrstvá řezací podložka, přední a zadní strana potištěná mřížkou pro dokonalou ochranu podkladu, delší životnost řezacích nožů. Rozměr: 450 x 300 mm Číslo produktu: 10070 Velikost: A3 Typ: Řezací podložka
Automatický kávový dávkovač KV1 Classic - Kód č. 190052

Automatický kávový dávkovač KV1 Classic - Kód č. 190052

Vychutnejte si dokonalou kávu stiskem jednoho tlačítka. Espressa, cappuccina, latte macchiata nebo horká voda - tento automat umožňuje výběr z 6 různých a přizpůsobitelných nápojů. Díky obzvlášť velkým zásobníkům na kávová zrna a zbytky je tento automat na kávu ideální i pro velké množství kávy, a proto se skvěle hodí do kaváren, snídaňových místností a kanceláří. Maximální výkon: 40 šálků o objemu 120 ml / hodinu Navrženo pro: 80 šálků / den Objem zásobníku na vodu: 1,8 litru Objem nádoby na zrna: 1000 g Programy: 6 individuálně nastavitelné
Pracovní stoly

Pracovní stoly

Kastlové pracovní stoly, řadové pracovní stoly nebo mobilní pracovní stoly v různých standardních barvách, pracovní desky melaminové nebo z překližkového masivu, TÜV a GS certifikované. krátké dodací lhůty Dodání hotové montáže ... Naše kastlové pracovní stoly lze přizpůsobit vašim požadavkům, v různých délkách, hloubkách a s různými podstavci. S šuplíky, křídlovými dveřmi, policemi, držáky na kolečka a mnoha dalšími... Naše pracovní stoly jsou k dispozici jako jednoduchý stůl nebo také kompletně modulárně vybavené pro vaše speciální aplikace; např. pro ESD oblasti, expedici, balení atd.
Archivní regály

Archivní regály

Systém Movibloc se skládá z kombinace regálů/skříní, které jsou namontovány na kolejových podstavcích. Tím je zajištěn optimální pořádek a bezpečnost archivovaného materiálu. Pohyb regálových skříní může probíhat třemi různými způsoby: ručně, automaticky nebo poloautomaticky. Existuje řada možností využití, od skladů náhradních dílů, knihkupectví nebo lékáren až po nejběžnější použití jako archiv dokumentů. Výhody systému Mnohem větší skladovací kapacita Dobré přizpůsobení každému prostoru Úplná bezpečnost archivovaného materiálu Univerzálnost Snadná montáž
REINER Elektrická Pečeť

REINER Elektrická Pečeť

Technologie označování Reiner nabízí širokou škálu akumulátorových razítek pro kancelářské i průmyslové použití. Možnosti využití jsou díky různým inkoustům velmi rozmanité. Mobilní označovací zařízení Označování – flexibilní, mobilní a jednoduché! Číslo, datum, čas, text, čárový kód, grafiky a loga nebo v kombinaci – REINER nabízí individuální řešení i pro vaše požadavky. Ať už jde o průmysl, veřejnou správu nebo logistiku – praktická označovací zařízení od REINER se vyznačují svou všestranností a dlouhou životností. jetstamp 1025: pro papír a lepenku jetstamp 1025MP: pro fólie, plasty, kovy
Archivní regály - Šroubový systém

Archivní regály - Šroubový systém

Náš osvědčený regálový systém! Vaše výhody: • volitelně s dorazovou lištou (při hloubce polic 300 mm) a středovým dorazem (při hloubce polic 600 mm) • kapacita až 192 pořadačů • vysoká stabilita • bezproblémové přizpůsobení prostorovým podmínkám Rozměry systému: Zatížení police: 70, 90 kg Výšky regálů: 1800, 2000, 2300 mm Šířky polí: 750, 1000, 1300 mm Hloubky: 300, 600 mm Povrchy: pozinkované, RAL 7035 Plánovací pokyny: Základní regál: jmenovitá délka + 6 mm Přídavný regál: jmenovitá délka + 3 mm Celková hloubka rámu: jmenovitá hloubka + 6 mm Všechny archivační regály jsou také k dispozici jako: • regál na závěsné pořadače Zippel nebo Leitz regál s dělicími tyčemi Příslušenství: • dělicí příčky, opěrky knih, držáky knih • výsuv pro závěsné pořadače • teleskopická police jako pracovní plocha • boční stěnové ohraničení • křídlové dveře pro zásuvný systém Zatížení police: 70, 90 kg
Ručné ohýbací kleště

Ručné ohýbací kleště

Ruční lis na hliníkové víčka o průměru 20 mm, výškově nastavitelný. Pro ruční uzavírání injekčních a infuzních lahví.
Transportní vozík

Transportní vozík

Transportní vozík v robustní konstrukci z ocelových trubek s profilem 60 x 30 mm. Základní rámce jsou k dispozici ve třech různých provedeních, příslušenství je identické s příslušenstvím pro stoly. Možnost nastavení zasunutých nebo šroubovaných komponentů je stejná jako u konstrukcí v rastru 30:30 mm. Transportní vozíky mohou sloužit k přepravě zboží z bodu A do bodu B nebo se používají, když je potřeba uvolnit místo. Moderní pracovní místo se stává stále kompaktnějším a strukturovanějším, transportní vozík zde poskytuje dobré služby jako dodatečné zásobní místo pro kartony, odkládací prostor pro nářadí nebo polotovary, které mohou být podle potřeby snadno meziskladovány. 3 základní transportní vozíky pro všechny aplikace Robustní konstrukce se dvěma příčnými spojkami Široký výběr standardního příslušenství ESD provedení
ESD Pracovní Systémy

ESD Pracovní Systémy

ESD pracovní systémy od KRIEG® WORKFLEX® – výškově nastavitelné, modulární ESD pracovní stoly, KRIEG® WORKFLEX®…
Lamela

Lamela

Vzdušné, lehké a nekonečně flexibilní. Určete, kolik světla chcete mít v místnosti. Jednoduché ovládání a mnoho možností nastavení, spolu s obrovským výběrem dekorativních a funkčních látek, spojuje design s funkcí. Ať už jako atraktivní zástěna nebo v kancelářích s funkcí ochrany proti oslnění, lamelové systémy splní každou požadovanou funkci. Například speciální akustické látky dokážou snížit hladinu hluku v místnostech o několik decibelů. Mezi zvláštními přednostmi našeho systému najdete vyměnitelné držáky lamel, zajištění proti uklouznutí a zvlášť malý balíček při staženém závěsu. Díky rychlé a bezproblémové výměně lamel máte ještě mnoho dalších výhod. Můžete například změnou barvy změnit atmosféru místnosti nebo zvýšit funkčnost v určitých oblastech, když přibudou pracovní místa nebo se změní světelné podmínky.