Produkty pro pečovatelské kanceláře blízko mě (1714)

Bungalow Kancelář 22,2 m² [30 stop] - Kancelářské Moduly

Bungalow Kancelář 22,2 m² [30 stop] - Kancelářské Moduly

Standardní vybavení: 1 dveře 3 okna 3 LED osvětlení 2 dvojité elektrické zásuvky Elektrické konvektorové topení 2kW DIMENZE Model 30 stop Délka: 9,120 m (vnější) 8,925 m (vnitřní) Šířka: 2,435 m (vnější) 2,240 m (vnitřní) Výška: 2,591 m (vnější) 2,340 m (vnitřní) Hmotnost: 2,75 T Plocha: 22,20 m² Rám podlahy: Profily z oceli válcované za studena a svařované, 4 rohy kontejnerů svařované Podlahové příčníky po obvodu: 3 mm Podlahový příčník: v profilu Ω, s = 2,5 mm Průchody pro vidlicové vozíky: 2 průchody pro vidlicové vozíky na délku (vnitřní rozměry průchodů pro vidlicové vozíky: 352 x 85 mm, centrální průchody pro vidlicové vozíky: 2.050 mm / volitelně 950 mm) Rohové sloupky: s profily z oceli svařované za studena a šroubované k rámům podlahy a střechy Ep. 4 mm Rám střechy: Profily z oceli válcované za studena a svařované, 4 rohy kontejnerů svařované
Gowoll Nástěnná Police 5 Úrovní Bílá Knihovna, 35x180 cm Malá Police 31 cm Hloubka - studium a kancelář

Gowoll Nástěnná Police 5 Úrovní Bílá Knihovna, 35x180 cm Malá Police 31 cm Hloubka - studium a kancelář

Materiál vysoké kvality: 18 mm silná prvotřídní dřevotříska pro trvanlivost a stabilitu, ideální pro každodenní použití. Snadná instalace: Obsahuje montážní diagram a sadu šroubů pro rychlou a bezproblémovou instalaci i bez předchozích technických znalostí. Bezpečné a certifikované: Certifikace TSE, CE, ISO 9001 a FSC, splňuje normy E1 a neobsahuje karcinogenní látky, pro bezpečné životní prostředí. Elegantní design: Přidává eleganci vašemu domovu s moderním designem a bezproblémově se hodí do každého interiéru, dokonalý poutač pozornosti pro jakoukoli místnost. Rozměry produktu: ŠxHxV: 34,6 x 31,5 x 180 cm; Šířka police: 33,8 cm, vhodné pro různé knihy a dekorativní předměty. Knihovna Gowoll na stěnu je dodávána rozložená ve speciální krabici.
Kancelářská židle ROVO XP 1470 S1 Basic

Kancelářská židle ROVO XP 1470 S1 Basic

- Výška sedáku: 42-54 cm - Klasika z Černého lesa - Synchronní mechanismus - s tvrdými kolečky pro měkké podlahy
Kancelářský nábytek / STARTUP Kancelářský nábytek

Kancelářský nábytek / STARTUP Kancelářský nábytek

Jednoduchý, cenově dostupný a funkční STARTUP kancelářský nábytek, naše vlastní značka. Speciální zakladatelská sleva z ceníkové ceny pro startupy, živnostníky a podnikatele v prvním roce podnikání (pouze s prokázáním, např. živnostenský list nebo výpis z obchodního rejstříku) (Poznámka: Obrázek z důvodu licenčních práv nezobrazuje skutečně nabízený kancelářský nábytek, ale stylově je podobný) Rádi vás osobně poradíme!
Kanceláře Alea Pegaso - Pracovní stanice

Kanceláře Alea Pegaso - Pracovní stanice

Pracovní místo Pegaso je operační systém s vysokým technologickým obsahem. Jeho design je jednoduchý a přísný. Podnož je vyrobena z elektro-svařovaných a lakovaných obdélníkových kovových trubek, které jsou spojeny pomocí příčných trubek. Nohy jsou vybaveny odnímatelným vertikálním krytem, jehož vnitřek může být upraven pro umístění kabelů. Nohy a pracovní desky o tloušťce 18 mm z melaminu jsou k dispozici v 10 odstínech. Barevné příčky přispívají k obohacení dostupných barevných řešení. Kryty horizontální elektrifikace mohou být, pokud je to nutné, vloženy mezi pracovní desku a příčky.
Microsoft Office Domov a Student 2010

Microsoft Office Domov a Student 2010

Microsoft Office 2010 vám nabízí mnoho nových možností, jak ve své kanceláři, doma nebo ve škole dosáhnout toho nejlepšího. Ohromte a inspirujte své publikum vizuální prezentací svých nápadů. Můžete spolupracovat s ostatními odkudkoli na světě a mít neustálý přístup k vašim souborům. S Office 2010 máte přehled, dosahujete pozoruhodných výsledků a zároveň dodržujete svůj časový plán. Silnější vizualizace nápadů Office 2010 nabízí řadu návrhových možností, které oživí vaše nápady. Nové a vylepšené nástroje pro formátování obrázků, jako je sytost barev a umělecké efekty, promění každý dokument v umělecké dílo. V kombinaci s mnoha předpřipravenými návrhy Office a rozvrženími SmartArt vám Office 2010 poskytuje ještě více možností, jak úspěšně sdělit své nápady. Společně dosáhnout více Brainstorming, lepší správa verzí a rychlejší plnění termínů při práci ve skupinách s společnými dokumenty. Výrobce: Microsoft Stav: Nový Doba platnosti: Trvale platný Jazyk: Všechny jazyky Doprava: E-mailem
Microsoft Office Professional Plus 2019 - Z druhé ruky

Microsoft Office Professional Plus 2019 - Z druhé ruky

Zahrnuje: Access, Excel, OneNote, Outlook, PowerPoint, Publisher, Word a Skype for Business.
RIVA - ROM TECHNICKÁ KANCELÁŘ

RIVA - ROM TECHNICKÁ KANCELÁŘ

Velká kapacita pro skladování a distribuci kabelů. Otáčecí stoly: aby každý mohl sledovat obrazovku bez vizuálního rušení. Trubková struktura a ocel s epoxidovým povlakem.
Mobilní Dvoubarevná Tabule - Kancelářské Tabule

Mobilní Dvoubarevná Tabule - Kancelářské Tabule

Mobilní víceúčelová tabule (195 x 94 x 50 cm) pro prezentaci, psaní nebo animaci schůzek. Dvoustranná tabule 120 x 90 cm, hliníkový rám s anodizovaným povrchem. Podstavec z lakované oceli v šedé barvě, příčka z anodizovaného hliníku pro větší tuhost. Dodáváno s 30 cm širokým okrajem a 4 kolečky o průměru 50 mm s brzdou. Proměňte svou tabuli na easel přidáním univerzální magnetické spony pro papírové náplně. 21400 Náplň papíru jednobarevná (po 5 rolích) 21500 Náplň papíru čtverečkovaná (po 5 rolích) kontaktujte nás. Ref:22500
Microsoft Office 2019 Domácnost a Student | pro Windows

Microsoft Office 2019 Domácnost a Student | pro Windows

Microsoft Office 2019 Home and Student: Ideální pro soukromé uživatele Microsoft Office 2019 Home and Student je určen pro soukromé uživatele a studenty. Pokud potřebujete vytvořit seminární práci na univerzitě nebo prezentaci pro školu, tato volba je správná. Také byste měli u nás výhodně zakoupit Microsoft Office 2019 Home and Student, pokud například plánujete domácnost v Excelu nebo hledáte spolehlivý program pro e-maily a digitální kalendář. U nás si můžete Microsoft Office 2019 Home and Student zakoupit online: Hlavní body na první pohled - Všechny běžné Office aplikace v nejlepší formě - Řada novinek oproti starším verzím Office - Podpora pro dotykové obrazovky a hlasové ovládání - Verze pro Windows 10
Kontejnery pro Stavební Místa, Ubytování - Kontejnery pro Stavební Místa, Ubytování, Sanitární Kontejnery, Kancelářské Kontejnery

Kontejnery pro Stavební Místa, Ubytování - Kontejnery pro Stavební Místa, Ubytování, Sanitární Kontejnery, Kancelářské Kontejnery

Prefabrikovaná konstrukce, prefabrikovaný dům, interiérový design s nábytkem
Office 2010 Professional Plus - Office 2010 Professional Plus 32/64 Bit - Licence Microsoft

Office 2010 Professional Plus - Office 2010 Professional Plus 32/64 Bit - Licence Microsoft

Office 2010 Professional Plus je vhodný jak pro 32 bit, tak pro 64 bit. 100% originální licence Microsoft. Kontaktujte nás pro slevy určené pro prodejce. Zde jsou naše služby: - Odeslání během několika sekund od nákupu e-mailem "takže se také snižuje dopad na životní prostředí díky absenci zásilek" - Bezplatná specializovaná podpora v ITALŠTINĚ - Bezpečné platby - Spokojeni nebo vrácení peněz - 100% originální licence
Interstuhl JOYCEis3 JC111 Kancelářská Židle s Čalouněným Zádovým Opěradlem, Středně Vysoká - ADP OfficeDesign GmbH

Interstuhl JOYCEis3 JC111 Kancelářská Židle s Čalouněným Zádovým Opěradlem, Středně Vysoká - ADP OfficeDesign GmbH

Stylová kancelářská židle JOYCEis3 JC111 redefinuje vaši kancelář. Interstuhl u tohoto modelu kombinuje osvědčenou synchronní mechaniku s atraktivním polstrováním sedáku a opěradla. Středně vysoké opěradlo zajišťuje příjemný odpor v zádech v každé sedací pozici. Sestavte si ještě dnes svou osobní kancelářskou židli Interstuhl JOYCEis3 JC111 pro vaše pracovní místo. V našem 3D konfigurátoru najdete mnoho možností pro individualizaci - od různých potahových látek přes typ područek až po hliníkový kříž. Máte další dotazy? Rádi vám pomůže náš tým.
Šéfova Místnost, Výkonná Kancelář, Kancelář

Šéfova Místnost, Výkonná Kancelář, Kancelář

Codutti® se sídlem v Passons u Udine je výrobcem, který nabízí mimořádně široký sortiment kancelářského nábytku a organizačních prvků. Všechny potřebné práce s dýhou, kovem a truhlářstvím, stejně jako čalounictví, provádíme sami. Více než 60 let zkušeností a jedinečné spojení tradičního řemesla s neustálým hledáním nových a jedinečných kombinací exkluzivních materiálů přináší tak krásné programy. Hlavním rysem je, že Codutti doplňuje všechny své nábytkové programy o mnoho doplňků kolem pracovního místa a nabízí také odpovídající sedací nábytek, osvětlení a možnosti efektivního členění prostoru. Samozřejmě sem patří i individuální řešení a zakázková výroba. Codutti také dokazuje, že kvalitní zpracování a individuální styl nemusí být nedostupné, tím, že všechny kanceláře jsou k dispozici bez příplatku v celkem 13 barvách silné kůže.
Kolečka na dokumenty, Kancelářský vozík

Kolečka na dokumenty, Kancelářský vozík

Aktenní vozík pro až 45 širokých pořadačů Velmi stabilní kancelářské vozíky pro bezpečný transport aktenních pořadačů. Police jsou nakloněny dozadu, což zabraňuje pádu pořadačů. Vozíky jsou vybaveny 2 pevnými a 2 otočnými kolečky. Při šířce pořadače 80 mm pojme každá úroveň až 15 pořadačů. Na boční straně rámu je pro pohodlný transport umístěna rukojeť. Následující varianty jsou k dispozici: - Provádění s 2 nebo 3 úrovněmi - Povrchová úprava: pozinkovaná nebo práškově lakovaná RAL 7016 antracitově šedá Výroba aktenního vozíku probíhá v naší vlastní dílně, dodací lhůta je přibližně 2 - 3 týdny. Jiné RAL barvy jsou k dispozici na vyžádání. Výška: 1350 mm Hloubka: 640 mm Délka: 1500 mm Kapacita skladu na úroveň: 15 pořadačů Povrchová úprava základního rámu: práškově lakovaná RAL 7035 světle šedá Provádění polic: pozinkované
Digitální Hodiny DC pro Kancelář, Průmysl a Obchod

Digitální Hodiny DC pro Kancelář, Průmysl a Obchod

LED digitální hodiny pro vnitřní použití. Modelová řada DC zahrnuje šest elegantních, velmi plochých digitálních hodin v 7-segmentové technologii pro zobrazení času a data. DCF/NTP atd. LED digitální hodiny DC pro NTP, quartz, rádiové nebo vedlejší provoz Modelová řada DC zahrnuje šest elegantních, velmi plochých digitálních hodin v 7-segmentové technologii pro zobrazení času a data. Liší se výškou znaků 57, 100 nebo 180 mm a čtyř- nebo šestimístným zobrazením času a data. Standardně je zahrnuta funkce stopky. Všechny modely mají čtyři volitelné provozní režimy: -MOBALine, quartz, DCF 77, NTP síťový provoz, NTP napájení přes PoE a další. Řada variant provedení a možností umožňuje splnění individuálních požadavků zákazníků -LED znaky v červené, zelené, modré nebo žluté. -Jednostranné nebo oboustranné zobrazení. -Hliníkový kryt černě nebo stříbřitě eloxovaný nebo v libovolném RAL odstínu. -Montáž na zeď, zavěšení na strop nebo upevnění na stěnu.
Příslušenství k tiskárnám - Originální tiskárny a kancelářské potřeby

Příslušenství k tiskárnám - Originální tiskárny a kancelářské potřeby

Kancelářské potřeby Velkoobchod s inkoustem a tonery Celosvětový distributor originálních kancelářských potřeb Celosvětový velkoobchod s originálními kancelářskými potřebami Distributor tonerů a inkoustu Distribuce tonerů Originální kancelářské spotřební materiály Canon tiskové kazety HP inkoustové kazety Epson inkoust Kyocera údržbová sada Originální spotřební materiály pro kopírky Originální spotřební materiály pro tiskárny Tiskové válce od Kyocera Fotopapír pro laserové tiskárny Brother páska do tiskárny Štítky pro laserový tisk Příslušenství k tiskárnám Periferní zařízení - počítače Tiskárny štítků Tonery pro laserové tiskárny kompatibilní inkousty Barevné pásky Tiskové kazety
Kancelářská židle s vysokým síťovým opěradlem

Kancelářská židle s vysokým síťovým opěradlem

Kancelářská židle s síťovým opěradlem. Vybavená synchronní technologií a houpací funkcí, kterou lze uzamknout ve třech polohách.
Ergonomická Designová Kancelářská Židle BARBADES Tkanina - Ergonomická designová kancelářská židle Barbades z tkaniny.

Ergonomická Designová Kancelářská Židle BARBADES Tkanina - Ergonomická designová kancelářská židle Barbades z tkaniny.

Podrobnosti o produktu: Ergonomická kancelářská židle BARBADES z látky (černá) - Tato kancelářská židle je vyrobena z látky a chromované oceli - Designový a moderní styl - Vhodná do všech typů interiérů - Není určena k venkovnímu použití - Barva: černá - Délka v cm / Šířka v cm / Výška v cm: 65 X 65 X 132 - Výška sedáku v cm: 45-55 (nastavitelná) / Výška opěradla v cm: 58 - Výška područek v cm: 21 / Hloubka sedáku v cm: 50 - Hmotnost produktu v kg: 22,8 Produkt NOVÝ - Záruka 2 roky - Objednávka pečlivě připravena a rychlé doručení (obvykle odesláno do 48 až 72 hodin). - Doručení do přízemí. Doručení na ostrovy není možné. - Doručení pouze ve Francii a Beneluxu.
Prostorové moduly pro práci a správu - Systém kancelářských kontejnerů

Prostorové moduly pro práci a správu - Systém kancelářských kontejnerů

Velkorysé, přátelské, výborně klimatizované: Když je pracovní prostředí správné, jsou také výsledky práce. Naše prostorové moduly přesvědčují ve všech ohledech: • Velkorysý design – světlo a vzduch pro práci • Plug & Play: Všechno připraveno pro telekomunikaci a internet • 1a tepelná izolace a zvuková ochrana • Kdykoliv rozšiřitelné Každá firma má individuální představy, pokud jde o uspořádání prostor. Ambiente Raumsysteme dodává na míru šité řešení od jednotlivého kontejneru až po třípodlažní kancelářský kontejnerový systém. Možná je vaše nová kancelář už tady!
Kávovar pro kancelář ROSETA MINI 1 skupina

Kávovar pro kancelář ROSETA MINI 1 skupina

Kávovar pro kanceláře ROSETTA MINI 1 skupina kombinuje nejnovější technologické pokroky s tradičními stroji od Expobar a vytvořil tak mimořádný kávovar. Obsahuje pokročilý systém řízení teploty pomocí technologie PID, což se projevuje v extrémně přesné kontrole a absolutní stabilitě. Cena zahrnuje jeho instalaci. - Rozměry: 46 x 59 x 55 cm - S rotační pumpou - Elektronické řízení - Výkon: 2770 W. MONOFÁZOVÝ - 1 parní kohout s "nepálící" tryskou - 1 kohout na horkou vodu - Horní ohřívač šálků - INSTALACE ZAHNUTA Kávovar pro kanceláře ROSETTA MINI 1 skupina je ideální kávovar pro kanceláře nebo malé podniky s elegantním a jednoduchým designem pro nízkou produkci.
Spirálový zápisník - 5 předmětový zápisník, 11" pravítko, 200 stránek, pro psaní deníku, domácnost a kancelář, školní potřeby (černý)

Spirálový zápisník - 5 předmětový zápisník, 11" pravítko, 200 stránek, pro psaní deníku, domácnost a kancelář, školní potřeby (černý)

Funkce notebooku: Velikost a design: Rozměry 8,1" x 11,7" (odtržené), s 5 tabulkovými děliči pro snadnou organizaci. Odolná konstrukce: Silný PP obal, dvojité drátové vazby a voděodolný tvrdý obal pro dlouhodobé používání. Stránky a příslušenství: 100 listů s college linkami (200 stránek), odnímatelná pravítko, 6letý kalendář a A4 poly obálka. Pohodlná funkčnost: Perforované stránky pro čisté odtržení, kompatibilní s 3-kroužkovými pořadači. Záruka pro zákazníky: Zajištění vysoké kvality s rychlou zákaznickou službou pro jakékoli problémy.
Kancelářské křeslo KWESK Winner 125

Kancelářské křeslo KWESK Winner 125

Novinka 2024, vyrobená v Itálii, Německu a Maroku, se WINNER 125 vyznačuje svou nepřekonatelnou kvalitou za cenu. Tento ergonomický kancelářský nábytek vysoké třídy, ideální pro profesionální kanceláře a call centra v Maroku, je vybaven německým pístem poslední generace a italským synchronním mechanismem. Nabízí optimální komfort a výjimečnou trvanlivost, spojuje moderní design a pokročilou technologii, což je ideální pro náročné uživatele hledající robustní a stylové ergonomické kancelářské židle.
Radius Office Ltd

Radius Office Ltd

Radius Office Ltd je vaším ideálním partnerem pro transformaci pracovních prostor s nábytkem, který spojuje styl, pohodlí a produktivitu. Od všestranného kancelářského nábytku a sofistikovaných recepčních pultů po inovativní zasedací kabiny a soukromé telefonní budky, navrhujeme řešení, která splňují jedinečné potřeby moderních podniků. Naše nabídka zahrnuje zakázkové kancelářské paravány, modulární stoly a nábytek pro odpočinkové zóny, který přináší flexibilitu do jakéhokoli kancelářského uspořádání. S důrazem na detail také poskytujeme prémiové stoly do zasedacích místností, ergonomické židle do zasedacích místností a bezpečné dřevěné skříňky na pracoviště. Radius Office Ltd poskytuje bezproblémový design kanceláří a plánování prostoru, zajišťující, že každý prvek – od exekutivního nábytku po sedadla pro kreslíře – je pečlivě vybrán tak, aby podporoval soudržné a inspirující pracovní prostředí.
Kancelářský nábytek a potřeby

Kancelářský nábytek a potřeby

Kopírovací stroje, tiskárny, stroje pro velkovýrobu, použité skenery všech značek (Ricoh, Canon, Sharp, Toshiba, Konica Minolta, Kyocera, Xerox, HP).
Profesionální úklid kanceláří a budov – Feydus Reinigungsdienst

Profesionální úklid kanceláří a budov – Feydus Reinigungsdienst

Feydus Reinigungsdienst nabízí komplexní úklidové služby pro kanceláře, budovy a komerční prostory. S zkušeným týmem a nejmodernějším vybavením zajišťujeme čisté a hygienické prostředí, které váš pracovní prostor prezentuje profesionálně. Naše služby zahrnují mimo jiné úklid kanceláří, čištění oken, generální úklid a další.
Drzwi RTG do gabinetů lékařských s olověným krytem

Drzwi RTG do gabinetů lékařských s olověným krytem

Dveře RTG do lékařských ordinací – účinná ochrana před zářením - Naše dveře RTG do lékařských ordinací jsou ideálním řešením pro zajištění účinné ochrany před zářením v rentgenových pracovnách, zubních ordinacích a dalších místech vyžadujících vysokou radiologickou ochranu. Vyrobené z vysoce kvalitních materiálů, dveře jsou vybaveny olověnou vrstvou, což zajišťuje vynikající ochranné vlastnosti a minimalizuje riziko vystavení personálu a pacientů škodlivému záření. Dveře jsou k dispozici v různých velikostech a konfiguracích, což umožňuje přizpůsobení specifickým požadavkům každého projektu. Díky robustní konstrukci a estetickému provedení se skvěle hodí do interiéru moderních ordinací. Nabízíme odborné poradenství, rychlé zpracování objednávek a technickou podporu v každé fázi spolupráce. Výběrem našich dveří RTG investujete do bezpečnosti a efektivity, které splňují nejvyšší standardy radiologické ochrany, a zajišťují komfortní a bezpečné pracovní prostředí.
Systém kancelářského nábytku PALMBERG PRISMA2

Systém kancelářského nábytku PALMBERG PRISMA2

Pořádek ve všech dimenzích - pro kreativní myslitele a vedoucí pracovníky! S skříněmi série PRISMA 2 uděláte ve své práci dojem! Ať už se jedná o křídlové dveře, skleněné otočné dveře, široké zásuvky nebo horizontální roletové skříně: se skříněmi PRISMA 2 vytvoříte reprezentativní pořádek a optimálně využijete svůj kancelářský prostor! Díky mnoha možnostem kombinací nabízí PRISMA 2 maximální flexibilitu a individuální úložný prostor. Upravte si pořádek na pracovišti podle svých individuálních přání a s PRISMA 2 si vždy zajistíte optimální přístup.
Systémy kancelářských skříní

Systémy kancelářských skříní

Práce na míru je naší specializací. Zaměřili jsme se na vestavěné skříně se skládacími dveřmi; pro naše zákazníky jsme však již realizovali řadu speciálních projektů: •Regálové stěny, •Mediální a TV skříně, •Knihovny
Stůl DEEN N - Kancelářský nábytek

Stůl DEEN N - Kancelářský nábytek

Pracovní místo DEEN N má estetiku charakterizovanou bočním uvolněním nohou. Integrované funkce pro vertikální správu kabelů v nohách a strukturovaný závoj slušnosti jsou spojenci pro uspořádání všech typů pracovních prostor. Možnosti jako mediabox nebo zakřivený výřez desky mohou obohatit vaše uspořádání o další funkce. hloubka: 80 cm