Produkty pro podniková procesní architektura (2)

Systém/Software pro správu objednávek

Systém/Software pro správu objednávek

Tento software je plně vyvinut naším týmem. V našem "inteligentním" objednávkovém systému jsou integrovány technologie jako Wifi, síť, vestavěná technologie, umělá inteligence, ale také další technologie. Tento systém také obsahuje software – spravovatelný přes Wifi, stejně jako soubor zařízení s dotykovým displejem. Na trhu pohostinství se tento typ systému používá pro přenos informací, správu stolů, přijímání objednávek, pokladní operace, ale také pro zadávání a zaznamenávání zákaznických komentářů. Harmonizuje s tradičním řízením pohostinství, aby poskytl soubor efektivních, stabilních, spolehlivých a moderních řešení. Náš systém zlepšuje vaše pracovní podmínky, optimalizuje efektivitu vaší služby, snižuje vaše náklady a podporuje spokojenost vašich zákazníků. Obraz vaší restaurace se tímto způsobem promění.
Asistence při řízení projektů

Asistence při řízení projektů

V rámci AMOA zabezpečujeme všechny fáze návrhu, výstavby a implementace, které zahrnují projekty redesignu informačních systémů založených na softwarových produktech: - Definice řídícího schématu, pomoc při výběru řešení, organizace projektu a analýza dopadu projektu specifické pro fázi návrhu - Podpora oborům při implementaci řešení (řízení vztahu s integrátorem, vyjádření potřeb, pomoc při testování, sepsání funkčních specifikací, školení uživatelů) a také příprava na běžný provoz (organizace funkční administrativy a interní podpory, výběr poskytovatele údržby) - Vypracování zprávy a předání zpětné vazby ve fázi po projektu