Produkty pro podnikové nákupy online (1)

Software - Intranet - HR Self-service - HR Intranet - Self-service zaměstnance

Software - Intranet - HR Self-service - HR Intranet - Self-service zaměstnance

INTRANET RH: Zapojte své zaměstnance do správy jejich informací Výhody: - Funkce dostupné z samoobslužného terminálu - Decentralizace některých HR úkolů - Zapojení zaměstnanců a manažerů Decentralizace funkcí správy času a lidských zdrojů činí nezbytným zavedení Kelio Intranet pro zaměstnance, ale také pro manažery. Tyto funkce jsou dostupné z pracovního místa, z konzultačního terminálu, z chytrého telefonu nebo tabletu. Osobní prostor: pracovní obrazovka určená pro zaměstnance Z Kelio Intranet RH mohou zaměstnanci: - Odbíjet v reálném čase: přítomnost, úkol, odchod na pauzu, prostřednictvím svého prohlížeče na virtuální odbavovací stanici. - Podávat žádosti o nepřítomnost a dovolenou: s upozorněním/blokací v případě nedodržení organizačních pravidel (například: podat žádost o nepřítomnost, pokud je zůstatek nepřítomnosti nedostatečný). - Konzultovat své osobní výsledky.