Produkty pro procesní analýza (5)

Automatización y Optimización de Procesos

Automatización y Optimización de Procesos

Con nuestras automatizaciones inteligentes, puedes liberar tiempo para lo que realmente importa. Imagina tener un asistente personal que se encarga de las tareas tediosas y repetitivas, permitiéndote enfocarte en lo que amas hacer.
Majetkové vyšetřování - Vyšetřování pracovních aktivit

Majetkové vyšetřování - Vyšetřování pracovních aktivit

Služba Vyšetřování Pracovní Činnosti spočívá v identifikaci jakékoli formy příjmové nebo pracovní činnosti subjektu, ať už zaměstnanecké, samostatné, podřízené nebo důchodové, na kterou lze působit a jednat v rámci soudního vymáhání pohledávky (exekuce části mzdy nebo důchodu). Údaje, které jsou poskytovány v rámci výsledků vyšetřování, zahrnují hlavní údaje o zaměstnavateli, obchodní název, adresu sídla, telefonní číslo a ekonomický odhad mzdy/příjmů subjektu, oficiální údaje v Registru Obchodních Podniků v případě samostatné činnosti, údaje týkající se orgánu vyplácejícího důchod a odhad hodnoty pobíraného důchodu v případě důchodu. Vyšetřování, užitečné ve všech případech, kdy je třeba posoudit majetkovou situaci subjektu, může být cílené nebo kombinované s jinými službami.
Implementace v Modelu Dopadu

Implementace v Modelu Dopadu

Po analýze procesů a návrhu procesů probíhá implementace ve společnosti. Hlavní důraz je kladen na podporu vašich zaměstnanců při ukotvení nových procesů.
Asistence při řízení projektů

Asistence při řízení projektů

V rámci AMOA zabezpečujeme všechny fáze návrhu, výstavby a implementace, které zahrnují projekty redesignu informačních systémů založených na softwarových produktech: - Definice řídícího schématu, pomoc při výběru řešení, organizace projektu a analýza dopadu projektu specifické pro fázi návrhu - Podpora oborům při implementaci řešení (řízení vztahu s integrátorem, vyjádření potřeb, pomoc při testování, sepsání funkčních specifikací, školení uživatelů) a také příprava na běžný provoz (organizace funkční administrativy a interní podpory, výběr poskytovatele údržby) - Vypracování zprávy a předání zpětné vazby ve fázi po projektu
Optimalizace Procesů

Optimalizace Procesů

Optimalizace procesů - jak začít? Jakákoli společnost, která chce dlouhodobě udržovat zlepšené procesy, musí nejprve zvážit vizi, směr nebo cíl (1). Nejefektivnějším způsobem, jak úspěšně motivovat zaměstnance, je jasná komunikace vize, směru a cílů. Optimalizace procesů vyžaduje změnu v současném způsobu práce, proto je velmi důležité, aby se zaměstnanci ztotožnili s vizí, směrem a cíli společnosti. Jakmile je směr potvrzen a dohodnut, je třeba efektivně analyzovat současnou situaci pro optimalizaci procesu (2). Pochopení současné situace bez subjektivního balastu je klíčem k efektivní optimalizaci procesů. Zaměstnanci přímo zapojení do procesu se podílejí na analýze současné situace a systematicky prezentují aktuální stav pomocí lean metod.