Produkty pro prodej (3)

Certifikát v kanálovém prodeji - Profesionál v školení kanálového prodeje

Certifikát v kanálovém prodeji - Profesionál v školení kanálového prodeje

Certifikát v oblasti prodeje prostřednictvím kanálů je naším hlavním školením v oblasti prodeje prostřednictvím kanálů. Poskytne vám silný základ v klíčových konceptech, rámcích, osvědčených postupech a nástrojích pro strategický prodej prostřednictvím kanálů s vašimi partnery. Tento certifikát také vzbudí důvěru jak u současných, tak u budoucích zaměstnavatelů, že máte znalosti o prodeji prostřednictvím kanálů, které potřebují k dosažení úspěšného výkonu prostřednictvím portfolia partnerských kanálů.
Video: Rentabilita kanálových partnerů - Naučte se nejlepší praktiky v oblasti rentability prodeje kanálových partnerů

Video: Rentabilita kanálových partnerů - Naučte se nejlepší praktiky v oblasti rentability prodeje kanálových partnerů

Pomoc kanálovým partnerům při vývoji ziskových obchodních modelů je hlavní prioritou pro nejúspěšnější technologické dodavatele. Tento rozhovor z naší série "Channel Insights" na téma ziskovosti partnerů je s Edem Moorem, ředitelem rozvoje kanálů pro západní Evropu ve společnosti Microsoft. Ed zdůrazňuje některé z nejdůležitějších aspektů ovlivňujících ziskovost partnerů a poskytuje klíčové poznatky a tipy, jak mohou technologičtí prodejci optimalizovat své zisky.
Šablona obchodního plánu pro kanálové partnery

Šablona obchodního plánu pro kanálové partnery

Vytvoření obchodního plánu pro kanálové partnery od základů může být náročné. Jaké jsou nejlepší postupy? Jaké otázky si možná ani neuvědomujete, že byste měli položit? Jak si můžete být jisti, že váš obchodní plán pro partnery splní potřeby jak vaší společnosti, tak obchodního partnera? Kdyby jen existovala šablona! Jak Certifikát v kanálovém prodeji, tak Certifikát v kanálovém managementu zahrnují moduly o společném obchodním plánování s partnery. To zahrnuje šablony pro obchodní plánování kanálových partnerů, nástroje a pokyny, které můžete použít k efektivnímu vedení společných obchodních plánovacích sezení se svými partnery. Nejvíce důležité je, že si můžete být jisti, že váš nový obchodní plán pro kanálové partnery splní globální nejlepší postupy.