Značková etiketa
Branded Label neznamená pouze štítek na produktu, ale představuje branding, který z něj vychází, a je považován za nejdůležitější kontaktní bod nebo interakci mezi zákazníkem a značkou. Štítek upoutává pozornost spotřebitele, a to jen na zlomek sekundy, a představuje jediný prvek odlišení na regálu nebo v distribučním řetězci. Předtím, než se spotřebitel dostane do kontaktu s produktem, už ví, co chce koupit, protože má určité nevědomé asociace, které ho nutí vzpomenout si na konkrétní produkt nebo značku. Branded Label si klade za cíl proniknout a změnit vnímání spotřebitele, aby se tvoje značka stala jednou z jeho oblíbených možností. Navíc branding: √ Řídí vztah s publikem √ Posiluje pozici na trhu √ Stanovuje cenu √ Zvyšuje podíl na trhu √ Odstraňuje současnou a budoucí konkurenci √ Diverzifikuje produktové portfolio √ Dobývá nové trhy