Produkty pro raději zavolat salul online (2)

Příchozí Call Centrum - Objednávková Linka

Příchozí Call Centrum - Objednávková Linka

S naším inbound call centrem rozšiřujeme vaši zákaznickou službu, helpdesk, servisní centrum nebo objednávkovou linku.
SOS - Řešení pro nouzové volání

SOS - Řešení pro nouzové volání

Když se osoby ocitnou v kritické situaci, musí pomoc spolehlivě a rychle dorazit. Abychom to zajistili, nabízí Swissphone komplexní řešení tísňového volání, pokud jde o různé osobní alarmy. Základem je webová komplexní softwarová řešení SOS-Portal. To řídí hlášení, lokalizaci, eskalaci a nepřetržitou dokumentaci incidentů, stejně jako správu účastníků. Jako tísňová zařízení jsou k dispozici Swissphone TRIO nebo aplikace pro chytré telefony. Obě umožňují lokalizaci uvnitř i venku v případě alarmu. Naše SOS tlačítka jsou také k dispozici jako tísňová zařízení, byla speciálně vyvinuta pro řešení hrozeb, aby bylo možné například vyvolat tichý alarm.