Produkty pro radši zavolejte salul online (31)

Týmové koučování - Podpora a koučování

Týmové koučování - Podpora a koučování

Nabízíme také týmový coaching, který zlepšuje spolupráci, komunikaci a kolektivní výkon. Pomáháme členům týmu lépe se pochopit, pracovat harmonicky a dosahovat společně vyšších výsledků.
LIDSKÉ ZDROJE / PRÁVNÍ

LIDSKÉ ZDROJE / PRÁVNÍ

Budoucí výzvy budou spočívat v pokračování transformace společnosti a využívání odolnosti. Lidské zdroje v organizaci jsou nezbytné.
Příchozí Call Centrum - Objednávková Linka

Příchozí Call Centrum - Objednávková Linka

S naším inbound call centrem rozšiřujeme vaši zákaznickou službu, helpdesk, servisní centrum nebo objednávkovou linku.
Outsourcing příjmu příchozích hovorů

Outsourcing příjmu příchozích hovorů

Nabízíme nejlepší řešení v oblasti outsourcingu pro příjem hovorů - Nosycom, renomovaný poskytovatel služeb externího telefonního servisu, vám pomůže s řízením vašeho telefonního příjmu. Pro všechny firmy, které chtějí zlepšit své vztahy se zákazníky v oblasti příjmu hovorů, nám důvěřujte. Nabízíme vám personalizovaný telefonní příjem. Řídíme domlouvání schůzek nebo objednávek, správu propagačních akcí nebo dotazy na produkty a služby Hot line.
Standardní smlouva pro svobodné spolupracovníky

Standardní smlouva pro svobodné spolupracovníky

DOHODA O SPOLUPRÁCI MEZI ZDRAVOTNÍKY
IT Helpdesk - Outsourcujte svou funkci IT Helpdesk

IT Helpdesk - Outsourcujte svou funkci IT Helpdesk

Náš helpdesk pomůže vašim zaměstnancům s každodenními IT problémy již od 10 £ na uživatele měsíčně. Noví zaměstnanci, odchody, změny nastavení Microsoft 365, správa serveru, změny tiskáren – pokrýváme veškerou standardní uživatelskou podporu. Náš vysoce hodnocený tým je vám k dispozici mezi 8:00 a 17:30 a za příplatek může být rozšířen na noční hodiny nebo 24/7. Více než 200 respondentů ohodnotilo 4,95 z 5 napříč různými metrikami. Všechny ceny jsou bez DPH, minimálně 10 osob nebo minimální poplatek 100 £/měsíc.
Software - Nábor - Kelio HRIS

Software - Nábor - Kelio HRIS

Optimalizujte řízení náboru vaší společnosti s Kelio SIRH Výhody: - Workflow žádostí o nábor - Centralizace náborového spisu - Usnadněné řízení odpovědí na kandidáty Kelio SIRH - Nábor umožňuje efektivně organizovat proces řízení náboru vaší společnosti: od potřeby náboru vyjádřené manažerem až po konečný výběr kandidáta. Žádosti o nábor S Kelio SIRH - Nábor zapojujete své manažery do procesu náboru tím, že jim umožníte vyjádřit jejich potřeby náboru. Všechny jejich žádosti jsou centralizovány a schvalovány prostřednictvím workflow. Popis pracovního místa Tvorba pracovních nabídek je zjednodušena díky možné vazbě na Kelio SIRH - Práce & Dovednosti. Takto přesně identifikujete požadavky na nabízenou pozici: typ a povahu smlouvy, úkoly, místo výkonu práce, požadované vlastnosti a vzdělání... Správa inzerátů a žádostí Kelio
Osvědčený překlad - osvědčený a certifikovaný překlad

Osvědčený překlad - osvědčený a certifikovaný překlad

Auktorizovaný překladatel provádí autorizovaný překlad některých právních dokumentů, jako jsou vysvědčení ze švédských a zahraničních univerzit, maturitní vysvědčení, pojistné smlouvy, adopční dokumenty, úmrtní listy, dědictví, rodné listy, oddací listy, řidičské průkazy, různé osvědčení a další dokumenty. Tyto překlady je třeba ověřit. To znamená, že originál je porovnán s kopií a autorizovaný/certifikovaný překladatel potvrzuje, že překlad odpovídá originálu/ kopii. Auktorizovaný překladatel je osoba, která absolvovala zkoušku na autorizaci a její kompetence byla posouzena nezávislým orgánem. Auktorizovaní překladatelé mají vysokou odbornou způsobilost a zkušenosti ve svém oboru, a proto mohou zaručit vysokou kvalitu svých překladů.
Online Řidičský Průkaz

Online Řidičský Průkaz

"Prawo Jazdy Online" je moderní služba, která nabízí pohodlná, rychlá a legální řešení pro získání, obnovení a aktualizaci polského řidičského průkazu. Nabízíme pomoc v oblasti zkoušek na řidičský průkaz kategorie B, včetně testů na řidičský průkaz kategorie B, teorie a praxe, přičemž zajišťujeme transparentní ceny kurzů a plnou podporu během celého procesu. Naše nabídka zahrnuje také služby pro osoby, které chtějí získat řidičský průkaz bez tradičních zkoušek nebo obnovit oprávnění. Díky naší platformě mohou klienti snadno kontaktovat nás přes WhatsApp nebo e-mail a získat odpovědi na jakékoli otázky týkající se procesu získání řidičského průkazu. Licence jsou vydávány rychle, obvykle do 4-7 dnů. Klíčová slova: "prawo jazdy online", "prawo jazdy Warszawa", "testy na prawo jazdy", "ile kosztuje prawo jazdy", "egzamin na prawo jazdy kat. B", "prawo jazdy bez egzaminu", "kurs prawa jazdy kat. B", "cena prawa jazdy" Sociální média: Facebook Instagram X Zveme vás k nám, abyste se dozvěděli více podrobností a začali svou cestu k získání svého řidičského průkazu bez zbytečných formalit a stresu!
Jsme specialisté na mzdy

Jsme specialisté na mzdy

Rosclar byla vytvořena, aby pomohla svým klientům s Payroll | Tax | Založením společnosti ve Španělsku | Poradenství v oblasti pracovního práva Rosclar je 100% oddaná potřebám svých klientů v oblasti mezd. Pomůžeme vám získat jasný pohled na proces mezd a potřebnou technologii. Jsme specialisté na mzdy, s novou sadou kontrol, které zlepšují kvalitu výstupu. Naším zaměřením jsou mezinárodní a nadnárodní prostředí. Nabízíme odborné znalosti v oblasti integrace, dotazů na mzdy, RSU, akciových opcí, ESPP a jakýchkoli dalších detailů souvisejících s vašimi mzdami ve Španělsku. Můžete se na nás také spolehnout, pokud potřebujete pomoc v oblasti pracovního práva, specifikací smluv a soudních řízení, a vyřešíme jakékoli pochybnosti, které vyžadují asistenci právníka. Máme bohaté zkušenosti se zakládáním společností ve Španělsku. Můžeme vám poradit ohledně dceřiných společností, poboček a PE.
Formation Immobilier

Formation Immobilier

Nabízíme 100 % na míru šité školení a 100 % hrazené díky vašemu OPCO. Různé dostupné témata. Zákon Alur.
VOLACÍ TERMINÁLY - Vybavení

VOLACÍ TERMINÁLY - Vybavení

Un point d’appel vendeur toujours à l’écoute Optimalizujte svůj obrat (Naše statistiky ukazují průměrný nárůst o 5 % již v prvním roce). Studie ukazují, že významné procento zákazníků potvrzuje více nákupů, pokud je poradce rychle k dispozici pro informace v regálech. Naše výzvové stanice umožňují rychlou a efektivní asistenci pro vaši klientelu. Stanice jsou autonomní a nevyžadují žádné kabelování, což činí tento systém snadno integrovatelným do vaší infrastruktury. Boostujte svůj vztah se zákazníky Spokojení zákazníci, v neustálém kontaktu s vašimi týmy Blízkost a reakčnost pro zvýšení obratu Přenášejte politiku vaší značky a věrněte své zákazníky Analyzujte, spravujte a optimalizujte Kvantitativní a kvalitativní statistiky poskytované každým výzvovým bodem Jednoduchost a efektivita Mobilní výzvové stanice pro sledování sezónnosti vaší činnosti a potřeb vašich zákazníků. Výzva na so
Objednávka přes SMS

Objednávka přes SMS

Dans de nombreuses applications industrielles ou domestiques, nous avons le désir de surveiller et de maintenir le control d’une machine à distance. Lorsqu’il est nécessaire d’étendre la portée de commande à de très longues distances, le choix de l’utilisation du réseau GSM (mondial) nous enlève toute limite de distance. Via un simple message SMS, nous avons la possibilité de visualiser l’état des entrées analogiques ou digitales (pompe en marche, vitesse du vent, …),ou de manière automatique, lorsqu’il y a un changement d’état au niveau des entrées, nous pouvons recevoir un SMS (pour une alarme ou autre). Inversement, nous pouvons commander toujours via un simple SMS les sorties du module de transmission (acquittement d’une alarme, commande d’un chauffage ou d’un pompage) et ainsi réagir sur l’état du process.
Hovor na náklady volaného

Hovor na náklady volaného

Chcete zavolat jednomu ze svých klientů, abyste ho upozornili na zpoždění plateb, ale nemáte interně čas a potřebné zdroje? Služba Call Collect od Euro Fides je pro vás to pravé! Náš tým má specialisty na telefonní upomínky. Při dodržování interního kodexu vaší společnosti a postupů volání naši manažeři jednají taktně a profesionálně, aniž by zhoršili vztah, který máte se svými klienty. Jak dočasně, tak systematicky, Euro Fides vám poskytuje podporu a posílení, když to nejvíce potřebujete.
Ověřený a notářsky potvrzený překlad ve všech jazycích v Izmiru - Překladatelská kancelář Izmir

Ověřený a notářsky potvrzený překlad ve všech jazycích v Izmiru - Překladatelská kancelář Izmir

Překlad dokumentu s ověřením a notářským schválením je proces, který mu dodává oficiální platnost, bez ohledu na typ dokumentu. Pokud plánujete předložit své dokumenty oficiálnímu orgánu, je požadováno, aby byl dokument ověřen a notářsky schválen. Colorans Group poskytuje překladatelské a tlumočnické služby v Izmiru s týmem ověřených překladatelů ve všech jazycích. Kromě toho provádíme ověření, notářské schválení a apostilaci vašich přeložených dokumentů. Naše hlavní oblasti služeb zahrnují: - Ověřený překlad - Notářsky schválený překlad - Apostilace - Akademický překlad - Obchodní překlad - Právní překlad - Technický překlad - Literární překlad - Lékařský překlad - Překlad webových stránek Některé z hlavních typů oficiálních dokumentů, které ověřujeme, notářsky schvalujeme a provádíme apostilaci, zahrnují: - Překlad dokladu o bezúhonnosti - Překlad dokladu o uznání vzdělání - Překlad diplomu - Překlad oddacího listu - Překlad výpisu z vysokoškolského studia - Překlad studentského průkazu - Překlad úmrtního listu - Překlad notářské doložky - Překlad výpisu z rejstříku trestů - Překlad výpisu z evidence obyvatel - Překlad pasu
Online školení v oblasti zahraničního obchodu - Online školení v exportu

Online školení v oblasti zahraničního obchodu - Online školení v exportu

Mustafa hoca, z Izmiru poskytuje online kurzy zahraničního obchodu pro celou Českou republiku a svět. Tento vzdělávací program zahrnuje: Zahraniční obchodní školení + Proces umístění do zaměstnání + 6 měsíců podpory po nástupu do zaměstnání. www.mustafahoca.online kurz zahraničního obchodu online školení zahraničního obchodu online online kurz zahraničního obchodu kurz odborného vzdělání v zahraničním obchodě online kurz zahraničního obchodu Ankara kurz zahraničního obchodu Ankara kurzy zahraničního obchodu Ankara kurz zahraničního obchodu Adana kurz zahraničního obchodu Antalya kurz zahraničního obchodu Avcılar kurz zahraničního obchodu Bursa kurzy zahraničního obchodu Bursa kurz zahraničního obchodu Beylikdüzü kurz zahraničního obchodu Çerkezköy kurz zahraničního obchodu Denizli kurz zahraničního obchodu Ekşi kurz zahraničního obchodu Eskişehir cenové nabídky kurzů zahraničního obchodu jsou kurzy zahraničního obchodu užitečné? ceny kurzů zahraničního obchodu Ankara kurz zahraničního obchodu Gaziantep kurz zahraničního obchodu Gebze kurz zahraničního obchodu Hatay kurz zahraničního obchodu Izmir kurz zahraničního obchodu Istanbul kurz zahraničního obchodu Izmir
SOS - Řešení pro nouzové volání

SOS - Řešení pro nouzové volání

Když se osoby ocitnou v kritické situaci, musí pomoc spolehlivě a rychle dorazit. Abychom to zajistili, nabízí Swissphone komplexní řešení tísňového volání, pokud jde o různé osobní alarmy. Základem je webová komplexní softwarová řešení SOS-Portal. To řídí hlášení, lokalizaci, eskalaci a nepřetržitou dokumentaci incidentů, stejně jako správu účastníků. Jako tísňová zařízení jsou k dispozici Swissphone TRIO nebo aplikace pro chytré telefony. Obě umožňují lokalizaci uvnitř i venku v případě alarmu. Naše SOS tlačítka jsou také k dispozici jako tísňová zařízení, byla speciálně vyvinuta pro řešení hrozeb, aby bylo možné například vyvolat tichý alarm.
ZÁKAZNICKÝ SERVIS A PODPORA - Příchozí a odchozí hovory

ZÁKAZNICKÝ SERVIS A PODPORA - Příchozí a odchozí hovory

„Vždy být k dispozici, vždy pomoci" SERVIS KLIENTŮ A ZÁKAZNICKÁ PODPORA Všichni jsme už někdy vyslovili nebo slyšeli následující větu: „jejich produkt je dobrý, ale co jim chybí, je servis“. Kromě jednoduchého, rychlého a efektivního řešení problémů je pro vás důležité nabídnout svým klientům jedinečný zážitek, když vás kontaktují. Ubinaweb vyvíjí své služby na základě extrémně náročného pojetí zákaznického servisu. Proto už nestačí mít spokojené zákazníky; pokud opravdu chcete, aby vaše podnikání vyniklo, musíte vytvořit oddané a nadšené fanoušky: - Osobní kontakt, - Efektivní správa od prvního kontaktu, - Ultra kvalitní zpracování, - Ověření spokojenosti. DEFINICE SLUŽEB UBINAWEB - Outsourcing call centra, zákaznické podpory a asistence. - Podnikání v oblasti call center, zákaznické podpory, asistence a telemarketingu.
VZTAHY SE ZÁKAZNÍKY - Nejlepší reklamou je spokojený zákazník!

VZTAHY SE ZÁKAZNÍKY - Nejlepší reklamou je spokojený zákazník!

- Zákaznický servis (hlas, e-mail, chat) - Technická podpora - Domlouvání schůzek - Telefonní pohotovost • Zákaznický servis - Reklamace - Obohacení databází - Průzkum spokojenosti - Správa objednávek, sledování zásob, příprava na odeslání balíků. - Telefonní ústředna
Služba Call Centra - Vysoce Kvalitní Call Centrum, stejně jako Chat a E-mail

Služba Call Centra - Vysoce Kvalitní Call Centrum, stejně jako Chat a E-mail

Vítejte u Benefit-Partner, vašeho spolehlivého partnera pro vynikající zákaznický servis. Objevte naše na míru šité služby, od profesionálního call centra po technickou podporu. S téměř dvacetiletými zkušenostmi nabízíme inovativní řešení, která jsou individuálně přizpůsobena a pomáhají vám soustředit se na vaše hlavní podnikání. Naše vysoce kvalifikované týmy jsou vám k dispozici kdykoli, aby hlásily poruchy a zvládaly výzvy. Díky úzké spolupráci s nearshoringovými partnery v Turecku a Řecku zajišťujeme efektivní komunikaci se zákazníky. Zjistěte, jak můžeme posunout vaši firmu vpřed – od podpory po pohotovostní linky.
Tele-sekretariát a telefonní recepce pro firmy

Tele-sekretariát a telefonní recepce pro firmy

Správné řízení telefonní služby ve firmě pro vztah c - S Médiphone se zaměřte na kvalitu vašeho telefonního přijetí a spolehněte se na zkušenosti a techniky přijímání hovorů pro profesionály ze všech odvětví, bez ohledu na vaši činnost. Rozviňte telefonní službu vaší firmy, abyste usnadnili udržení vašich zákazníků. Využijte kompletní řízení odchozích a příchozích hovorů na míru podle vašich požadavků a pokynů, abyste se mohli soustředit na jádro vašeho podnikání.
Řešení pro nahrávání / logování hovorů - Nahrávejte všechny své telefonní/radio hovory

Řešení pro nahrávání / logování hovorů - Nahrávejte všechny své telefonní/radio hovory

Náš záznamník hovorů Storacall-ST je vysoce funkční, nákladově efektivní a spolehlivý, poskytující vám řešení pro záznam hovorů schopné připojit se k desítkám kanálů na jeden box. Storacall obchoduje již více než 50 let, a proto rozumíme problémům, kterým čelíte, a jsme tu, abychom vám pomohli na každém kroku. Storacall-ST byl vyvinut na základě našich rozsáhlých zkušeností a porozumění telekomunikačnímu trhu a různým telefonním systémům, které jsou k dispozici. Naše řešení se tedy může integrovat do analogových trunků / rozšíření, analogových a IP rádiových kanálů, IP trunků, SIP trunků, základního ISDN, primárního ISDN, hostované telefonie a většiny digitálních, IP a SIP telefonů, které jsou v současnosti k dispozici.
Audio transkripce - Audio transkripce

Audio transkripce - Audio transkripce

Profesionální překladatelské služby, soudní překlady a tlumočení ve více než 50 jazykových kombinacích. Profesionální služby designu a sazby technických, obchodních dokumentů a webových stránek. Profesionální služby titulků pro videa a přepisu audia. Technické, právní, obchodní, lékařské, vědecké a obecné překlady.
Pevný stav zesilovač - ZESILOVAČ VÝKONU DR2000

Pevný stav zesilovač - ZESILOVAČ VÝKONU DR2000

Pevný stav zesilovače, třída A Frekvence: 10 kHz - 400 MHz Jmenovitý výkon: 2000 Wattů Výrobce: PRANA DC verze: s obrazovkou, digitální ovládání a IEEE komunikace s integrovaným spojem a zobrazením okamžitého výkonu
Stolní kalendář - Stolní kalendář CB 2110 Modrý

Stolní kalendář - Stolní kalendář CB 2110 Modrý

3-měsíční kalendář s předchozím, aktuálním a následujícím měsícem Reklamní potisk na obou stranách stojanu Šest jazyků: angličtina, nizozemština, francouzština, italština, španělština a němčina Barva kalendária: modrá PMS 288 a červená HKS 12 Svátky: Belgie, Lucembursko, Francie, Nizozemsko, Německo, Rakousko, Švýcarsko, Anglie a Irsko Stránky: 10,5 x 13,5 cm bílý ofset 80 g Stojan: 10,5 x 21 cm bílý karton, vrstva na jedné straně 285 g Hmotnost kalendáře: 32 g Ukazatel data: červený, dodává se zvlášť Balení: po 100 kusech Balení krabic: 275 x 310 x 110 mm - 330 g Jednoduché balení: obálka bez zadního kartonu - rozměr: 114 x 229 mm - 5 g
Detekce projektů - služby odchozích hovorů

Detekce projektů - služby odchozích hovorů

Nosycom vám nabízí specializovaný tým pro zpracování vašich projektů, stejně jako efektivní, přizpůsobené a spolehlivé příslušenství pro úspěšné vedení vašich hovorů. Nosycom vás podporuje při realizaci vašich kampaní odchozích hovorů, aby vám pomohl zvýšit produktivitu. Jeho telesekretářky se soustředí na generování potenciálních zákazníků a spokojenost klientů.
Horká linka (Informace o produktech a službách) - Služby příchozích hovorů

Horká linka (Informace o produktech a službách) - Služby příchozích hovorů

Komunikace mezi firmou a externími aktéry by měla být zdůrazněna. Hraje klíčovou roli pro image značky. Nosycom je agentura specializující se na telefonní call centrum, která představuje bohaté a rozmanité dovednosti. Spolupracujme na zlepšení vašeho zákaznického servisu.
Kvalifikace a obohacení souborů - služby odchozích hovorů

Kvalifikace a obohacení souborů - služby odchozích hovorů

Nosycom je zkušená agentura v oblasti telefonní služby a offshore zadávání dat. Pokud chcete outsourcovat svůj telefonní sekretariát, neváhejte se obrátit na Nosycom. Malé a střední podniky mohou využívat kvalitní a efektivní služby telefonního příjmu. Obraz vaší společnosti je určen vaším prvním kontaktem se zákazníkem.
Vkládání a zpracování dat - Zaručené dovednosti v oblasti vkládání a zpracování dat

Vkládání a zpracování dat - Zaručené dovednosti v oblasti vkládání a zpracování dat

Naše služby externího zpracování a zadávání dat jsou navrženy tak, aby pomohly vaší firmě růst. Máme zkušenosti a technické znalosti potřebné k tomu, abychom zvládli všechny projekty zadávání nebo zpracování dat, které potřebujete. Proces outsourcingu nabízí způsob, jak zlepšit služby a snížit náklady tím, že rutinní úkoly svěříte zkušené agentuře.
Ověřená a Notářsky Potvrzená Překladatelská Služba

Ověřená a Notářsky Potvrzená Překladatelská Služba

Chcete využít dokonalá řešení v překladech s anglicko-azerbajdžánskými překladatelskými službami? Pak vás zveme, abyste využili velmi speciální řešení naší překladatelské kanceláře! Překladatelské služby jsou jednou z velmi cenných možností, avšak je nezbytné, aby byly poskytovány profesionální kanceláří. Dokumenty a texty, které jsou předmětem překladů, jsou považovány za velmi cenné. I ta nejmenší chyba v dokumentech může narušit proces překladu a poškodit vaše žádosti. Můžete také požádat o převod vašich dokumentů mezi cílovým jazykem a zdrojovým jazykem v rámci anglicko-azerbajdžánských překladatelských služeb. Když si tuto službu přejete, měli byste se obrátit na naši překladatelskou kancelář a využít kvality.