Produkty pro tipy pro lepší komunikaci mezi spolubydlíči (13)

Coaching Vedení a Pozicionování

Coaching Vedení a Pozicionování

Přeprogramováním našeho interního softwaru zavádíme nové praktiky a nové chování, které umožňují znovu získat sílu a autonomii. Můžeme tak snadněji: Podnikat, čelit výzvám, budovat projekty, rozvíjet své vůdcovství, zlepšovat procesy. Komunikovat, posilovat soudržnost týmů, uvolnit situaci, vyjednávat, smiřovat, sociální dialog. Coaching nabízí skutečnou transformaci a tedy spokojenější život.
Správa Telefonních Hovorů - Optimalizujte Vztah se Zákazníky s Nosycom

Správa Telefonních Hovorů - Optimalizujte Vztah se Zákazníky s Nosycom

Udržení zákazníků již při prvním kontaktu je velmi efektivní marketingová strategie pro všechny firmy. Je to první krok k spokojenosti zákazníků. Vědoma si těchto výzev, Nosycom.com, společnost, která dokonale ovládá zpracování telefonních hovorů, je připravena vás podpořit ve vašem projektu outsourcingu.
Ušetřete čas a zapomeňte na syndrom prázdné stránky

Ušetřete čas a zapomeňte na syndrom prázdné stránky

Pravděpodobně jste to slyšeli mnohokrát: „Abychom získali více návštěvnosti, musíme psát blogové články.“ Nicméně psaní článků je poměrně časově náročný úkol. To je jistě důvod, proč se toto dobré předsevzetí pravidelného publikování, které jste si dali při zakoupení vašeho webu, velmi rychle proměnilo v dávnou vzpomínku.
Chcete produkty odesílat sami, nebo zvolit plnění - PLNĚNÍ

Chcete produkty odesílat sami, nebo zvolit plnění - PLNĚNÍ

Pokud se chcete sami postarat o dopravu svých objednávek, může to být velmi časově náročné. Pro mnoho lidí je doprava také spojena s velkým stresem. Musíte si pořídit software, který je třeba udržovat, starat se o dodací služby a to vše neustále sledovat. Pokud se rozhodnete pro služby fulfillmentu od Monta, uvolníme vás od starostí kolem logistiky vašeho e-shopu. A to vše zaručeně za nejlepší poměr ceny a výkonu. Spolupracujeme s řadou dodacích služeb a můžeme zajistit propojení téměř s každým systémem e-shopu. Díky tomuto propojení e-shopu získáte 24/7 přehled o svých zásobách v reálném čase. Přes naše chytré dashboardy navíc získáte přesný a podrobný přehled o různých důležitých datech, jako jsou například bestsellery a produkty, u kterých je třeba věnovat pozornost.
Komunikační strategie

Komunikační strategie

Ve společnosti BDG Consulting GmbH vynikáme v vytváření komunikačních strategií, které zajišťují, že váš produkt je na německém trhu dobře pochopen. Zdůrazňujeme důležitost přesného a jasného sdělení. Ať už se jedná o zdokonalování stávajícího obsahu nebo vývoj nových komunikačních nástrojů, přizpůsobujeme náš přístup vašim potřebám. Naše služby zahrnují vývoj brožur, prezentací a materiálů pro veletrhy. Spolupracujeme se zkušenými grafickými designéry, fotografy, nezávislými novináři, textaři a kreativními lidmi, abychom zajistili vysokou úroveň profesionality. Další služby, které nabízíme, zahrnují: - Vývoj komunikačních konceptů - Kompletní marketingovou tvorbu včetně loga, firemní identity, definice značky a hodnot - PR poradenství a produkci německých textů pro PR účely nebo webové stránky - Revizi a optimalizaci stávajících komunikačních nástrojů
Příprava na stěhování

Příprava na stěhování

Na základě svých zkušeností vám naši stěhováci přinášejí své rady a odborné znalosti v této oblasti. Od dodání krabic po technickou prohlídku za účelem posouzení vašich potřeb, naši odborníci vás doprovázejí před, během a po vašem stěhování. Bydlíte v Lyonu, v Écully, v Tassin-la-Demi-Lune, v Meyzieu, ve Vaulx-en-Velin nebo v oblasti Lyonu? Obraťte se na naše profesionály.
Simultánní tlumočení – Konferenční tlumočení

Simultánní tlumočení – Konferenční tlumočení

Tato činnost je extrémně náročná, protože tlumočník vykonává dvě činnosti 'současně': poslouchá a mluví zároveň.
Řešení telefonního záznamu v Tours - Služby telefonního záznamu v Tours pro firmy

Řešení telefonního záznamu v Tours - Služby telefonního záznamu v Tours pro firmy

Abychom optimalizovali pracovní čas firem nebo profesionálů, Mediphone, agentura specializující se na telefonní příjem a externí služby v Tours, vám nabízí bezchybné úrovně služeb v oblasti telefonní pohotovosti pro odpověď vašim klientům. Různé služby externího zpracování příchozích nebo odchozích hovorů vám umožňují snížit náklady na vaše telefonní hovory, přičemž přesně dodržují vaše doporučení a pokyny.
Řešení problémů s chováním

Řešení problémů s chováním

Řešení problémů s chováním a modifikace nevhodného chování: úzkost z odloučení, agresivita, strachy, nekontrolované močení a defekace, nadměrné štěkání, destruktivní chování atd.
Software pro správu dokumentů

Software pro správu dokumentů

Můžeme vyvinout na míru šité softwary pro správu dokumentů a sledování rozpočtu. Máme zejména zkušenosti s vývojem následujících klasických funkcí: správa souborů, pracovních balíčků, úkolů, sledování rozpočtu s plánovanými a skutečnými hodnotami, graf vývoje rozpočtů... Často začínáme na čistém listu papíru, abychom vybudovali váš projekt na míru od A do Z.
ZÁKAZNICKÝ SERVIS A PODPORA - Příchozí a odchozí hovory

ZÁKAZNICKÝ SERVIS A PODPORA - Příchozí a odchozí hovory

„Vždy být k dispozici, vždy pomoci" SERVIS KLIENTŮ A ZÁKAZNICKÁ PODPORA Všichni jsme už někdy vyslovili nebo slyšeli následující větu: „jejich produkt je dobrý, ale co jim chybí, je servis“. Kromě jednoduchého, rychlého a efektivního řešení problémů je pro vás důležité nabídnout svým klientům jedinečný zážitek, když vás kontaktují. Ubinaweb vyvíjí své služby na základě extrémně náročného pojetí zákaznického servisu. Proto už nestačí mít spokojené zákazníky; pokud opravdu chcete, aby vaše podnikání vyniklo, musíte vytvořit oddané a nadšené fanoušky: - Osobní kontakt, - Efektivní správa od prvního kontaktu, - Ultra kvalitní zpracování, - Ověření spokojenosti. DEFINICE SLUŽEB UBINAWEB - Outsourcing call centra, zákaznické podpory a asistence. - Podnikání v oblasti call center, zákaznické podpory, asistence a telemarketingu.
ŘÍZENÍ SVÝCH CHOVÁNÍ

ŘÍZENÍ SVÝCH CHOVÁNÍ

• VIZI NEBO V KANCELÁŘI ŘÍZENÍ SVÝCH CHOVÁNÍ abychom se už nerozčilovali, neodkládali, atd... (podpora na 3 měsíce – 1200 € bez DPH) - Setkání na 30 minut pro seznámení a nastavení rámce koučování. - 1 předběžná schůzka: cílem je představit problém a to, co se od podpory očekává (cíl, výzvy, ukazatele úspěchu a praktické podmínky, stejně jako prostředky, které je třeba zavést). - Společně vytvoříme strategii a akční plán, abychom dosáhli cíle, a přizpůsobíme podmínky podle pokroku. - Naše spolupráce bude smluvně zajištěna směrem k vašemu úspěchu. - 7 koučovacích sezení (1h30) Flexibilitu procesu zajišťuje kouč, který disponuje mnoha nástroji.
Podpora Odchozích Hovorů - Nejspolehlivější partner pro správu vašich odchozích hovorů

Podpora Odchozích Hovorů - Nejspolehlivější partner pro správu vašich odchozích hovorů

Odchozí call centrum je zásadním aspektem vaší činnosti, který zajišťuje vysoké míry odezvy od zákazníků. Tato služba vám umožní zvýšit prodeje a zlepšit zákaznickou podporu prostřednictvím telefonních hovorů. Naše call centrum disponuje špičkovými telefonními systémy a týmem oddaných agentů, kteří jsou připraveni vyhovět všem potřebám zákazníků. Pro více informací o našich službách nás prosím kontaktujte.