Produkty pro tipy spolubydlící (7)

ZÁKAZNICKÝ SERVIS A PODPORA - Příchozí a odchozí hovory

ZÁKAZNICKÝ SERVIS A PODPORA - Příchozí a odchozí hovory

„Vždy být k dispozici, vždy pomoci" SERVIS KLIENTŮ A ZÁKAZNICKÁ PODPORA Všichni jsme už někdy vyslovili nebo slyšeli následující větu: „jejich produkt je dobrý, ale co jim chybí, je servis“. Kromě jednoduchého, rychlého a efektivního řešení problémů je pro vás důležité nabídnout svým klientům jedinečný zážitek, když vás kontaktují. Ubinaweb vyvíjí své služby na základě extrémně náročného pojetí zákaznického servisu. Proto už nestačí mít spokojené zákazníky; pokud opravdu chcete, aby vaše podnikání vyniklo, musíte vytvořit oddané a nadšené fanoušky: - Osobní kontakt, - Efektivní správa od prvního kontaktu, - Ultra kvalitní zpracování, - Ověření spokojenosti. DEFINICE SLUŽEB UBINAWEB - Outsourcing call centra, zákaznické podpory a asistence. - Podnikání v oblasti call center, zákaznické podpory, asistence a telemarketingu.
Německo-italské překlady

Německo-italské překlady

Speakable provádí spolehlivé překlady z němčiny do češtiny a naopak. Náš tým se skládá z profesionálních rodilých mluvčích nebo dvojjazyčných odborníků, kteří jsou schopni provádět přesné překlady různých typů textů, včetně technických. Požádejte ihned o individuální nabídku!
Zdraví na pracovišti

Zdraví na pracovišti

Proč, jak? Dynamizujte svou firmu v oblastech pozitivního zdraví, týmové soudržnosti a výkonnosti. Poskytněte svým týmům prostředky ke snížení stresu ve prospěch kvality života a pohody na pracovišti. Podporujte vhodné chování v oblasti stravování, spánku a zvládání stresu, které umožní každému rozvinout svůj plný potenciál. Nabízíme zábavná řešení, která odlehčují 3 hlavní témata zdraví: v pozitivním vzdělávacím přístupu, kooperativně v malých inkluzivních skupinách, mobilizujících kolektivní inteligenci. Sérotonine Plus Expertíza vás provede ve firmě při společném zamyšlení a realizaci workshopů, debat, konferencí a interaktivních akcí na témata stresu, stravování a spánku. Jsem k dispozici pro váš projekt. Pro více informací nás můžete kontaktovat na čísle 07.83.05.35.58 nebo e-mailem.
Školení v Oblasti Digitálního Marketingu a Sociálních Médií

Školení v Oblasti Digitálního Marketingu a Sociálních Médií

UPARTNER nabízí školení zaměřená na základy digitálního marketingu a sociálních médií. Naše školící sezení jsou navržena tak, aby vaší týmu poskytla znalosti a dovednosti potřebné k úspěchu v neustále se vyvíjejícím digitálním světě. Od porozumění základním principům digitálního marketingu po zvládnutí strategií sociálních médií, naši zkušení školitelé vedou účastníky prostřednictvím interaktivních a praktických kurzů. Ať už jste nováček nebo chcete prohloubit své dovednosti, naše školení jsou přizpůsobena všem úrovním a umožní vám zůstat konkurenceschopní v neustále se měnícím digitálním prostředí. S UPARTNER investujete do rozvoje svého týmu, abyste zajistili dlouhodobý úspěch vaší společnosti.
Osobní Rozvoj

Osobní Rozvoj

Zlepšete svůj osobní rozvoj a posilněte své vůdčí dovednosti, abyste dosáhli svých profesních cílů.
Pomoc pro Studenty - Mezinárodní Pomoc pro Studenty

Pomoc pro Studenty - Mezinárodní Pomoc pro Studenty

Naše Hodnoty Vaše Budoucnost Naše organizace mění životy. Pomáháme lidem imigraci do Evropy a rozvíjet se prostřednictvím univerzit a profesního zaměstnání. Přečtěte si náš příběh.
Řešení problémů s chováním

Řešení problémů s chováním

Řešení problémů s chováním a modifikace nevhodného chování: úzkost z odloučení, agresivita, strachy, nekontrolované močení a defekace, nadměrné štěkání, destruktivní chování atd.