Produkty pro umm obchod s oděvy (40)

Temas Group Export Partner Celní a logistické podpůrné služby

Temas Group Export Partner Celní a logistické podpůrné služby

Celní a logistické postupy jsou klíčovou součástí globálního obchodu. Pro společnosti, které se chtějí mezinárodně rozšiřovat a zůstat konkurenceschopné, je efektivní řízení těchto postupů nezbytné. A právě zde můžeme pomoci. Ve společnosti Temas Group využíváme naše rozsáhlé zkušenosti a širokou síť k zjednodušení exportu do Evropy pro naše klienty. Naše přizpůsobená řešení vycházejí z našeho porozumění nuancím těchto postupů.
Objevování Istanbulu

Objevování Istanbulu

Program prohlídky Istanbulu s licencovaným průvodcem a soukromými transfery z letiště.
ERP - Systém pro plánování podnikových zdrojů

ERP - Systém pro plánování podnikových zdrojů

Ve společnosti Merlos jsme technologičtí poradci a partneři předních firem v oblasti softwaru pro řízení. Analyzujeme charakteristiky vašeho podnikání, abychom vám nabídli ERP, které nejlépe vyhovuje potřebám vaší firmy. Naše programy vám umožní efektivně a důkladně řídit všechny oblasti: nákupy, prodeje, fakturaci, objednávky, sklady… Optimalizujte všechny obchodní procesy a kontrolujte tok práce velmi snadno a efektivně. Vše s jedním softwarovým programem. Postaráme se o integraci s ostatním podnikatelským softwarem (CRM, Business Intelligence, Předprodej / Autoprodej,…).
Zahájení podnikání - Služby pro zahájení podnikání

Zahájení podnikání - Služby pro zahájení podnikání

Pomáháme jednotlivcům vybudovat jejich vlastní podnikání, od založení firmy až po zajištění právních a finančních povinností spojených s jejím provozem. Pomáháme jednotlivcům v oblasti West Midlands a ve Velké Británii tím, že jim pomáháme rozhodnout se pro nejvhodnější strukturu jejich podnikání, připravit peněžní toky a podnikatelské plány a dokonce se vypořádat s jakýmikoli sekretářskými záležitostmi. Náš tým vám také poskytne dedikovaného účetního, který vás zaregistruje v našem digitálním systému, který bude sledovat vaše záznamy, jako jsou faktury a platby, a umožní nám podávat vaše daňová přiznání, když nastane čas.
Služby pro Firmy

Služby pro Firmy

V Detectives Tercer Grado nabízíme širokou škálu vyšetřovacích služeb v oblasti pracovního a podnikatelského prostředí, které vám pomohou čelit jakýmkoli interním nebo externím problémům způsobeným zaměstnanci, klienty nebo dodavateli. Pokud máte obavy, že ve vaší společnosti může docházet k nepravidelné situaci, která ovlivňuje její produktivitu nebo bezpečnost, neváhejte nás kontaktovat.
Úvěry pro začínající podniky

Úvěry pro začínající podniky

Pokud máte nový podnikatelský nápad, který potřebujete uvést do praxe, může vám půjčka pro start-upy pomoci urychlit váš růst.
E-faktura - Pro Rumunsko

E-faktura - Pro Rumunsko

Business eXpert se rozšiřuje na mezinárodní trh s uvedením svých služeb elektronického fakturování v Rumunsku. Po fázi tolerance v testovacím prostředí jsme rádi, že můžeme oznámit spuštění našich služeb elektronického fakturování v Rumunsku. Tento důležitý krok znamená expanzi společnosti na nový trh a její závazek podporovat firmy v dodržování rumunských předpisů o povinném elektronickém fakturování. Od 1. července 2024 budou všechny rumunské firmy povinny vydávat a přijímat elektronické faktury. Řešení eFactura od eBusiness eXpert, eBIn Cloud, se bezproblémově integruje do stávajících účetních a ERP systémů, což firmám umožňuje snadno přejít na elektronické fakturování v souladu s předpisy. SaaS: Amazon Web Services ANAF: e-Factura API: ANAF
Job Plus Interim, váš partner pro rumunské pracovníky na dočasné zaměstnání v Evropě, v oblasti stavebnictví, průmyslu, zemědělství...

Job Plus Interim, váš partner pro rumunské pracovníky na dočasné zaměstnání v Evropě, v oblasti stavebnictví, průmyslu, zemědělství...

Job Plus Interim je vaše agentura pro dočasné zaměstnávání specializující se na práci na dálku pro Francii, která se zaměřuje na poskytování flexibilních a efektivních řešení v oblasti pracovní síly pro firmy. S pevnými zkušenostmi v oblasti mezinárodního náboru, Job Plus Interim reaguje na potřeby francouzských firem tím, že jim nabízí privilegovaný přístup k výběru kvalifikovaných a zkušených pracovníků, kteří jsou připraveni se rychle integrovat do jejich týmů. Naše odborné znalosti se rozprostírají do několika klíčových sektorů, včetně BTP, logistiky, průmyslu, agroalimentárního sektoru a služeb. Díky personalizovanému přístupu identifikujeme nejlepší talenty přizpůsobené specifickým požadavkům každé pozice. Každý kandidát je pečlivě vybírán, aby bylo zajištěno, že jeho dovednosti a odborné znalosti odpovídají požadavkům. V Job Plus Interim víme, že práce na dálku vyžaduje přísné řízení a dodržování francouzských a evropských předpisů. Náš tým se postará o veškeré administrativní a právní úkony, čímž vás osvobodí od složitostí spojených s mezinárodním zaměstnáváním. To zahrnuje správu dokumentů, sledování formalit spojených s vysláním a podporu dočasného zaměstnance po celou dobu jeho působení. Zavazujeme se poskytovat kvalitní služby, které našim klientům zaručují rychlý a spolehlivý přístup k lidským zdrojům připraveným čelit výzvám jejich projektů. Naše pohotovost a flexibilita jsou hodnoty, které nás odlišují a činí z Job Plus Interim důvěryhodného partnera pro všechny firmy s potřebami pracovní síly. Zvolit Job Plus Interim znamená vybrat si agenturu, která klade spokojenost svých klientů a dočasných zaměstnanců do centra svých priorit. Jsme hrdí na to, že můžeme podporovat naše klienty v úspěchu jejich projektů ve Francii tím, že jim nabízíme efektivní řešení práce na dálku, bez kompromisů na kvalitě. Důvěřujte Job Plus Interim pro přístup k nejlepším talentům a využijte kompletní podporu pro klidnou a úspěšnou integraci vašeho dočasného rumunského zaměstnance.
Slunečnicový olej - Vysoce kvalitní

Slunečnicový olej - Vysoce kvalitní

Vysoce kvalitní slunečnicový olej, bohatý na vitamíny a vhodný pro všechny metody vaření.
Mushie - Kupte Mushie pro váš (web)obchod

Mushie - Kupte Mushie pro váš (web)obchod

V Mushie můžete zakoupit produkty a kolekce z kategorií: Dětské produkty, Dětské příbory, Textilie na spaní. Navštivte naši vzorkovnu v Trademart.
Vytvoření prezentačního webu

Vytvoření prezentačního webu

Naše agentura pro tvorbu webových stránek se specializuje na návrh prezentačních webů pro firmy. Jsme přesvědčeni, že vaše online přítomnost je nezbytná pro přitahování nových zákazníků a posílení vaší značky. Je pro nás důležité úzce spolupracovat s našimi klienty, abychom pochopili jejich potřeby a cíle, a navrhli webové stránky, které odrážejí jejich identitu a postavení na trhu. Věnujeme zvláštní pozornost uživatelské zkušenosti, navigaci, designu a použitelnosti, abychom zajistili profesionální a efektivní web.
Importní půjčka/Exportní financování - Podnikatelské půjčky/Projektové financování k dispozici

Importní půjčka/Exportní financování - Podnikatelské půjčky/Projektové financování k dispozici

Drake Grove Finance Limited poskytuje osobní půjčky/půjčky pro podniky/obchodní financování/půjčky na import a export/projektové půjčky firmám všech velikostí, od jednotlivců, přes společnosti až po obchodníky po celém světě. Jen jeden jednoduchý proces, děláme financování růstu vašeho podnikání jednoduché, transparentní a spravedlivé. Žádný žargon, žádné skryté poplatky Jednoduchý schvalovací proces Rychlé podnikatelské půjčky financované za pouhé 2-3 pracovní dny Nízká úroková sazba 2% Žádné kontroly úvěru nejsou vyžadovány Flexibilní splátkové plány CIS a KYC jsou vyžadovány pro všechny žadatele o půjčku bez ohledu na místo/země Doba půjčky: 1 rok - 25 let Odklad splátek 12 - 24 měsíců pro velké podnikatelské půjčky/pracovní kapitál Financování/půjčky nejsou omezeny na žádnou geografickou oblast nebo zemi. Zprostředkovatelé/konzultanti/makléři jsou vítáni, aby přivedli své klienty a jsou 100% chráněni. E-mail: loans@drakegrovefinance.net | Whatsapp: +44 7469 453827
CRM - Podtitulek 1

CRM - Podtitulek 1

Máte potřeby v oblasti řízení vztahů se zákazníky? Intuitivní a rychlé použití, CRM ODOO vám umožní spravovat každý aspekt vašich zákaznických interakcí!
Formule Na Čas

Formule Na Čas

Přístup do zasedací místnosti s privátní kanceláří Wifi a kabelové připojení Káva/voda Kapacita od 1 do 14 osob Žádný příplatek na osobu Cenová nabídka pro členy
Horká linka (Informace o produktech a službách) - Služby příchozích hovorů

Horká linka (Informace o produktech a službách) - Služby příchozích hovorů

Komunikace mezi firmou a externími aktéry by měla být zdůrazněna. Hraje klíčovou roli pro image značky. Nosycom je agentura specializující se na telefonní call centrum, která představuje bohaté a rozmanité dovednosti. Spolupracujme na zlepšení vašeho zákaznického servisu.
Rozvoj podnikání - M&A, Joint Venture, Získávání kapitálu, Investiční management, Due Diligence

Rozvoj podnikání - M&A, Joint Venture, Získávání kapitálu, Investiční management, Due Diligence

EOD poskytuje služby, které pomáhají firmám, soukromým investorům a institucionálním investorům (úvěrové instituce a fondy rizikového kapitálu) hodnotit rizika a využívat příležitosti v oblasti mimořádného financování, usnadňují proces a zaměřují pozornost na kritické faktory pro co nejlepší řízení fáze následné integrace. EOD provádí služby business due diligence (shromažďování, analýzu a interpretaci tržních, obchodních, ekonomických a finančních dat, která poskytuje cílová společnost). EOD také vyvíjí strategické a obchodní analýzy odvětví a cílové společnosti; identifikuje hlavní kritické aspekty, možné synergie a akce, které je třeba implementovat pro co nejlepší řízení procesu post-deal integrace. EOD rovněž provádí pro úvěrové instituce, soukromé investory a institucionální investory takzvané "Independent Business Review", které mají za cíl identifikovat ekonomickou a finanční situaci podniku.
Online školení v oblasti zahraničního obchodu - Online školení v exportu

Online školení v oblasti zahraničního obchodu - Online školení v exportu

Mustafa hoca, z Izmiru poskytuje online kurzy zahraničního obchodu pro celou Českou republiku a svět. Tento vzdělávací program zahrnuje: Zahraniční obchodní školení + Proces umístění do zaměstnání + 6 měsíců podpory po nástupu do zaměstnání. www.mustafahoca.online kurz zahraničního obchodu online školení zahraničního obchodu online online kurz zahraničního obchodu kurz odborného vzdělání v zahraničním obchodě online kurz zahraničního obchodu Ankara kurz zahraničního obchodu Ankara kurzy zahraničního obchodu Ankara kurz zahraničního obchodu Adana kurz zahraničního obchodu Antalya kurz zahraničního obchodu Avcılar kurz zahraničního obchodu Bursa kurzy zahraničního obchodu Bursa kurz zahraničního obchodu Beylikdüzü kurz zahraničního obchodu Çerkezköy kurz zahraničního obchodu Denizli kurz zahraničního obchodu Ekşi kurz zahraničního obchodu Eskişehir cenové nabídky kurzů zahraničního obchodu jsou kurzy zahraničního obchodu užitečné? ceny kurzů zahraničního obchodu Ankara kurz zahraničního obchodu Gaziantep kurz zahraničního obchodu Gebze kurz zahraničního obchodu Hatay kurz zahraničního obchodu Izmir kurz zahraničního obchodu Istanbul kurz zahraničního obchodu Izmir
ODY2 Certifikát - Certifikát pro Střední Úroveň Managementu 2

ODY2 Certifikát - Certifikát pro Střední Úroveň Managementu 2

ODY 2 dokument je určen pro střední manažery, kteří se zabývají vnitrostátní přepravou cestujících. Držitelé dokumentu ODY 2, tedy fyzické nebo právnické osoby nebo firmy, které mají D1 nebo D2 oprávnění, musí zaměstnávat alespoň 1 (jednoho) pracovníka s certifikátem ODY 2 o profesní způsobilosti. V případě, že zaměstnání není zajištěno, bude uplatněna pokuta ve výši 5 (pěti) varování podle příslušných ustanovení zákona o silniční dopravě. Tuzla Denge ODY kurz poskytuje nepřetržité služby v oblastech Istanbul, Kartal, Pendik, Maltepe, Darıca, Sultanbeyli, Kaynarca, Gebze, Tuzla a İçmeler v oblasti ODY dokumentů, ODY školení a ODY kurzů. Zajišťuje kvalitní a správné školení s odbornými lektory ODY. Naše úspěšnost 100% v získání dokumentu ODY 2 zaručuje, že vám poskytujeme to nejlepší školení. Neustále nasloucháme potřebám našich uchazečů a formujeme naše vzdělávací metody podle jejich přání a požadavků.
Podpora Podnikatelské Konkurenceschopnosti

Podpora Podnikatelské Konkurenceschopnosti

Podpora zavádění systémů řízení a nových technologií v organizacích, aby se zvýšila jejich konkurenceschopnost tím, že se jejich procesy stanou efektivnějšími a účinnějšími.
Konzultace - Komplexní Poradenství pro Firmy

Konzultace - Komplexní Poradenství pro Firmy

V oblasti dalších služeb nabízíme našim klientům různé služby, které mohou potřebovat v každodenním životě. - Správa a vyřízení daní z převodu majetku a právních úkonů, koupě a prodeje nemovitostí, půjčky. - Vyřízení dědických řízení a vyřízení daně z dědictví. - Městské úřady, žádosti o povolení. - Katastrální řízení. Spisy o vlastnictví. Upravování údajů v katastru. - Studium a vyřízení podnikatelských dotací nebo subvencí.
Celní agent - Celní agent na území Republiky Moldavsko

Celní agent - Celní agent na území Republiky Moldavsko

Nabízíme služby celního agenta (celní makléř; celní komisionář) prostřednictvím přímé nebo nepřímé reprezentace na celní správě Republiky Moldavsko. Naše společnost může provádět operace dovozu a vývozu v/ze RM. Pro společnosti ze zahraničí můžeme zadávat objednávky u domácích výrobců v následujících oblastech: výroba dveří a oken, kovové konstrukce, tiskové služby, zpracování semen a zemědělská výroba, zpracování kovů...) je možné zpracování suroviny klienta v "Lohn". " do hotového výrobku.
Zakázková animace - Návrh zakázkové animace

Zakázková animace - Návrh zakázkové animace

Zakázkový design animace pro online a offline vizualizaci
Agentura pro obchodní telefonii

Agentura pro obchodní telefonii

S více než 10letou zkušeností v oblasti telekomunikací se specializujeme na: Pevnou telefonii Mobilní telefonii Telefonní ústředny
Schody s betonovým povrchem - Vnitřní podlahy

Schody s betonovým povrchem - Vnitřní podlahy

Provádíme pokrytí typu Minhardur pro vaše schody (schody a podesty), s nebo bez nosu schodu, z gumy nebo kovu. Boční lišta může být také ošetřena na požádání.
Asynchronní motory pro pečicí trouby - HT - HT-P

Asynchronní motory pro pečicí trouby - HT - HT-P

Výhody - Snadná integrace - Kompaktnost - Vyměnitelnost - Spolehlivost
ZÁKAZNICKÝ SERVIS A PODPORA - Příchozí a odchozí hovory

ZÁKAZNICKÝ SERVIS A PODPORA - Příchozí a odchozí hovory

„Vždy být k dispozici, vždy pomoci" SERVIS KLIENTŮ A ZÁKAZNICKÁ PODPORA Všichni jsme už někdy vyslovili nebo slyšeli následující větu: „jejich produkt je dobrý, ale co jim chybí, je servis“. Kromě jednoduchého, rychlého a efektivního řešení problémů je pro vás důležité nabídnout svým klientům jedinečný zážitek, když vás kontaktují. Ubinaweb vyvíjí své služby na základě extrémně náročného pojetí zákaznického servisu. Proto už nestačí mít spokojené zákazníky; pokud opravdu chcete, aby vaše podnikání vyniklo, musíte vytvořit oddané a nadšené fanoušky: - Osobní kontakt, - Efektivní správa od prvního kontaktu, - Ultra kvalitní zpracování, - Ověření spokojenosti. DEFINICE SLUŽEB UBINAWEB - Outsourcing call centra, zákaznické podpory a asistence. - Podnikání v oblasti call center, zákaznické podpory, asistence a telemarketingu.
SLUŽBA PODPORY EXPORTU - Zvyšte své mezinárodní zákaznické portfolio ve svých zahraničních prodejích během 6 měsíců!

SLUŽBA PODPORY EXPORTU - Zvyšte své mezinárodní zákaznické portfolio ve svých zahraničních prodejích během 6 měsíců!

Pokud máte exportní oddělení nebo exportní personál a chcete zvýšit své nabídky, tato podpora je přesně pro vás! Naším cílem je najít nové kontakty a zákazníky v cílových zemích určených na základě analýzy potřeb a výkonu provedeného výzkumu cílového trhu.
Nákupní zastoupení - Nákupní zastoupení

Nákupní zastoupení - Nákupní zastoupení

Nákupní zastoupení pro dovozce na tureckém trhu.
ALPHA / Otevřená Ochrana Zboží

ALPHA / Otevřená Ochrana Zboží

Inovativní produkty pro maloobchod pro otevřené vystavení. Každý produkt Alpha pomáhá maloobchodníkovi cíleně omezit krádeže a tím zvýšit jeho ziskovost. Ať už pro textil, stavebniny, média, drogerii nebo potraviny – pro každou aplikaci to správné řešení. Ať už jednoalarmové, dvoualarmové nebo tříalarmové – s rostoucí hodnotou vždy správný zabezpečovací prvek. Speciální produkty Alpha jsou ideálním a nezbytným doplňkem pro zabezpečení zboží.
Bezpečný Tisk

Bezpečný Tisk

Nabízíme zvlášť bezpečný a efektivní způsob správy tisku s naším partnerem MyQ.