Spojené království
Společnost SK ENGINEERING, která působí v elektrické vybavení sektoru. Sídlí v Omagh, Spojené království.
Další společnosti ve stejném sektoru :
Itálie
Jízda Musik-Express se skládá z kruhové rozvojové dráhy s prohlubněmi a třemi kočičími zády. Dráhu podpírá ocelová koňská konstrukce, spojená s centrálním tělesem pomocí radiálního longonu a táhla. Celá kovová konstrukce je žárově pozinkovaná. Po kolejnici jezdí dvacet vozů, které jsou s centrálním rotorem spojeny radiálními výmetnicemi. Nástupní plošiny vozů tvoří hliníkové běhounové desky. Veškeré elektrické a pneumatické vybavení je umístěno uvnitř centrální skříně, na níž je upevněn centrální rotor. Všechny ozdobné panely jsou potaženy hliníkovým plechem. Elektronicky ovládané osvětlení je tvořeno kabošony. Krycí plachta je vyrobena z nehořlavého materiálu (třída 2) a obložení vozů je vyrobeno ze skelných vláken. Vozy se pohybují pomocí 5 samobrzdných střídavých motorů upevněných na koncích radiálních výmetnic a řízených frekvenčním měničem.
Požádat o cenovou nabídkuItálie
Závodní dráha Galleon Race se skládá z kruhové rozvojové dráhy s prohlubněmi a dvěma "kočičími hřbety". Dráhu podpírá ocelová koňská konstrukce, spojená s centrálním tělesem pomocí radiálního longonu a spojovacích tyčí. Celá kovová konstrukce je žárově pozinkovaná. Po kolejnici jezdí dvanáct vozů, které jsou s centrálním rotorem spojeny radiálními rameny (sweepy). Nástupní plošiny vozů tvoří hliníkové běhounové desky. Veškeré elektrické a pneumatické vybavení je umístěno uvnitř centrální skříně, na níž je upevněn centrální rotor. Jízda se pohybuje pomocí 1 samobrzdného střídavého převodového motoru připevněného k centrálnímu rotoru a řízeného frekvenčním měničem.
Požádat o cenovou nabídkuItálie
Jízda na Matterhornu se skládá z kruhové rozvojové dráhy s prohlubněmi a dvěma "kočičími hřbety". Dráhu podpírá ocelová koňská konstrukce, spojená s centrálním tělesem pomocí radiálního longonu a táhla. Celá kovová konstrukce je žárově pozinkovaná. Po kolejnici jezdí dvacet vozů, které jsou s centrálním rotorem spojeny radiálními rameny (sweepy). Vůz se při otáčení jízdy kýve vlivem odstředivé síly. Nášlapy, které se přibližují k vozům, tvoří hliníková nášlapná deska. Veškeré elektrické a pneumatické vybavení je umístěno uvnitř centrální skříně, na níž je upevněn centrální rotor Elektronicky ovládané osvětlení je tvořeno kabošony. Krycí plachta je vyrobena z nehořlavého materiálu (třída 2) a obložení vozů je vyrobeno ze skelných vláken. Jízda se pohybuje pomocí jednoho samobrzdícího motoru se střídavým převodem upevněného na centrálním rotoru a řízeného frekvenčním měničem.
Požádat o cenovou nabídkuVytvořte jeden požadavek a získáte více nabídek od ověřených dodavatelů.