Produkty pro manig (22)

Interní Logistika - Logistika

Interní Logistika - Logistika

Působící přímo z prostor výrobce, naše odborná interní služba poskytuje řízenou logistiku, která přidává hodnotu základnímu podnikání zákazníka optimalizací toku zásob a informací. Výběrem zkušeného interního logistického partnera, který se neustále zaměřuje na zlepšování a rozvoj řízení dodavatelského řetězce, si zákazníci zajišťují dostupnost surovin a hotových výrobků podle potřeby.
VCA Operační Rámec - Základní Bezpečnost pro Operační Manažery

VCA Operační Rámec - Základní Bezpečnost pro Operační Manažery

{"Public cible":"Cílová skupina\n\nOperační manažeři (vedoucí stavby, šéfové stavby, vedoucí projektů, vedoucí týmů, odpovědní pracovníci firmy, manažeři), kteří chtějí osvěžit své znalosti před zkouškou VCA. \nCelá hierarchická linie, jejíž certifikáty brzy vyprší. \nTento modul je určen pro celou hierarchickou linii.\n\nObjectif\n\nAby získala certifikaci VCA, musí firma školit své pracovníky a operační manažery v oblasti bezpečnosti a zajistit jim složení akreditované zkoušky. \n- Ovládat řízení bezpečnosti práce týmu \n- Cílem tohoto kurzu je připravit operační manažery na úspěch u zkoušky \"Bezpečnost pro operační manažery VCA\". \n- Získání certifikátu VCA základ výrazně zvyšuje vaši zaměstnatelnost, protože je požadováno mnoha zaměstnavateli."}
Finanční informace

Finanční informace

- Chcete získat finanční informace o solventnosti a finančním zdraví svých klientů/potenciálních klientů? Ať už se jedná o jednotlivce, nezávislé pracovníky nebo společnosti, máme odpovědi na vaše otázky! - Obohaťte svou databázi díky informacím, které vám můžeme poskytnout, a zajistěte si tak, že učiníte co nejlepší rozhodnutí o úvěrech. - Zvyšováním znalostí o svých klientech/potenciálních klientech výrazně snižte riziko nesplacených pohledávek a zlepšete cash flow. - Ověřte přesnost informací, které již máte (adresy, kontaktní osoby nebo jakékoli jiné finanční údaje). - Vylepšením vašeho CRM nabídněte to nejlepší svému obchodnímu týmu. Soustřeďte svou energii na solventní klienty a tím oživte svůj obchodní tým. - Kromě značné úspory času budou vaši obchodníci mít jistotu, že udržují vztahy se zdravou klientelou.
Vytvoření E-commerce Webu - Vývoj Webových Stránek

Vytvoření E-commerce Webu - Vývoj Webových Stránek

V době, kdy elektronický obchod v Belgii roste (64,2 % Valonů nakoupilo online v roce 2017), se rozhodujete zahájit strategii zahrnující online prodej nebo e-commerce. Web Solution Way vám nabízí komplexní řešení, které zahrnuje osobní podporu a vytvoření online prodejního webu, který dokáže splnit vaše obchodní potřeby a ambice. Strategický e-commerce web Vytvoření e-commerce webu vyžaduje důkladné strategické zamyšlení, aby se identifikovaly všechny potřeby vaší firmy, ale také aby se vyhovělo očekáváním uživatelů, budoucích zákazníků vašeho online obchodu. Pod pojmem e-commerce web rozumíme všechny weby, které umožňují návštěvníkům objednávat a platit online za produkty nebo služby.
Základní formule - Snadné a okamžité řešení za 350€/bez DPH

Základní formule - Snadné a okamžité řešení za 350€/bez DPH

Rozšiřte svou klientelu s jednou stránkou, která je responzivní a působivá! Tato nabídka vám nejprve umožní zaujmout vaše návštěvníky na vašem webu pomocí banneru. Následně popis vaší činnosti a vašich služeb nebo produktů zvýrazní vaši firmu. K dispozici je také galerie obrázků, která učiní váš web ještě atraktivnějším. Nakonec sekce s vašimi kontaktními údaji a mapa geolokace umožní vašim (budoucím) klientům snadno vás kontaktovat. Naše nabídka zahrnuje: hosting a doménu (1 rok zdarma), zabezpečené připojení HTTPS, individuální podporu, optimalizaci pro mobilní zařízení, SEO optimalizaci a neomezené úpravy. Zhodnoťte svou činnost bez dalšího čekání!
Služba Pick&Pack - Výběr produktů z regálů a balení

Služba Pick&Pack - Výběr produktů z regálů a balení

Expert na úrovni Pick&Pack vám nabízíme příjem objednávek s: kontrolou položek, abychom zajistili, že byl přijat správný počet produktů a odpovídá záznamům skladu; kontrolou na přítomnost poškození nebo zhoršení; sledováním umístění a množství přidáním SKU do systému správy skladu; kontrolou, že všechny položky mají štítky s čárovými kódy nebo SKU. Pokračování v přípravě objednávky, balení zboží a expedice. Outsourcing vám umožňuje soustředit se na strategičtější cíle vaší e-commerce společnosti, jako je vývoj produktů a marketing.
Watchguard Firewall - Bezpečnost perimetru

Watchguard Firewall - Bezpečnost perimetru

Jako partner Watchguard od založení naší společnosti ovládáme celou řadu tohoto výrobce a máme několik certifikací na jejich produkty.
LOGISTIKA - SPRÁVA ZÁSOB - Služby

LOGISTIKA - SPRÁVA ZÁSOB - Služby

Logistické aktivity nabízené společností S.T.A. zahrnují kapacitu manipulace a paletizace. Správa zásob je také nabízena klientům. S.T.A. může přijímat zboží v kontejnerech a poté provádět vykládku a paletizaci tohoto zboží a naopak. Dále může být dodávka těchto zboží realizována flotilou S.T.A.
Logistika pro průmysl - Logistika

Logistika pro průmysl - Logistika

Hodnocení stávajícího stavu Identifikace zlepšení a oblastí pro optimalizaci Definování nových postupů Racionalizace úrovně zásob ve vztahu k výrobním časům IT nástroje pro propojení s hlavními ERP aplikacemi na trhu, poskytující kompletní monitorovací data o celé dodavatelské řetězci zákazníka Správa výrobního materiálu Manipulace, zásobování výrobních linek, JIT a JIS zásobování, příprava pracovních zakázek Skladování, kontrola zásob, příprava zákaznických objednávek a balení, balení, označování, konfigurace produktu, kitting a přizpůsobení.
Správa Harmonogramu

Správa Harmonogramu

- Termín vašich faktur vám uniká, stejně jako odesílání upomínek? Můžete outsourcovat správu fakturace a sledování plateb pro vaši firmu pomocí služby správy termínů od Euro Fides. - Nabízíme vám možnost udržovat váš termínový plán aktuální. Svěřte nám fakturaci spojenou s vaší firmou a my proaktivně zasáhneme s cílem omezit počet zpoždění plateb. - Náš tým má k dispozici všechny potřebné nástroje, které vám umožní soustředit se pouze na vaši hlavní činnost a vše, co ji obklopuje. - Doplněte také službu správy termínů o službu vymáhání pohledávek. - Když náš tým zjistí situace se zpožděním plateb, můžeme také zahájit proceduru smírného vymáhání. - S cílem maximalizovat příjmy je tato služba kombinována s telefonními hovory, které provádí náš interní tým.
Multisite strategie - Tvorba webových stránek

Multisite strategie - Tvorba webových stránek

Základním principem strategie multisite je vytvoření souhvězdí webových stránek různých velikostí a formátů (prezentace, katalog, na míru) věnovaných jedné společnosti, aby se zvýšila její webová viditelnost a tím i organické vyhledávání. Každá periferní stránka může mít přirozenou nebo placenou viditelnost (Adwords, Facebook Ads, ...) a generovat návštěvníky nebo potenciální zákazníky, dokonce může vytvořit komunitu. Koncept multisite tak umožní firmám znásobit svou viditelnost prostřednictvím stránek věnovaných jejich distributorům, prezentačních nebo katalogových stránek zaměřených na jejich produkty, služby nebo obor činnosti a dalších stránek s novinkami nebo informacemi. Pokud je hlavním argumentem přirozené zvyšování zpětných odkazů (externí odkazy směřující na webovou stránku) na hlavní stránku společnosti, neměli bychom zapomínat ani na možnost využít tyto prostory k ziskovosti investice prostřednictvím reklam.
Vytváření webových stránek na míru - Vývoj webových stránek

Vytváření webových stránek na míru - Vývoj webových stránek

Každá firma je jedinečná a většina z nich najde své místo na webové stránce typu vitrina, katalog nebo e-commerce. Vytvoření webu na míru může být nezbytné, aby se odlišila od konkurence a otevřela nové trhy. To může být také případ, pokud si přejete realizovat webový projekt, který vybočuje z tradičního rámce webové stránky vitrina, katalog nebo e-commerce, nebo pokud chcete vytvořit stránku obsahující specifickou funkčnost, která odpovídá konkrétní potřebě. Vytváření webu na míru se zapadá do projektů s celkovou komunikační strategií. Web na míru zůstává přesto vhodným a efektivním řešením, je však třeba věnovat potřebný čas přípravě projektu prostřednictvím celkové strategie rozvoje a komunikace.
Vizuální Identita - Váš Webový Projekt

Vizuální Identita - Váš Webový Projekt

Paleta barev pro vaši webovou stránku Vizualní identita společnosti zahrnuje definici loga, sloganu, barev, písma a celkového stylu. Je to způsob, jakým si značka nebo společnost přeje být vnímána. Design vaší stránky musí nutně odpovídat této vizuální identitě, aby uživatelé snadno rozpoznali prostředí vaší společnosti. Naši grafici proto pečlivě dodrží grafický manuál vaší společnosti, pokud ho máte. Atraktivní profesionální design Pokud je webový designér "Michelangelo tvorby webových stránek", jeho úkolem je vytvořit grafický manuál, design a grafickou přidanou hodnotu webu, "ergonomista" bude architektem vaší webové stránky a chování, které bude implementováno při realizaci ergo-layoutu.
Responzivní Webdesign - Váš Webový Projekt

Responzivní Webdesign - Váš Webový Projekt

Technologie - web design a responzivní design Technologie se vyvíjejí a vaše stránky musí zůstat kompatibilní s většinou nástrojů používaných vaší cílovou skupinou, aby ji nadále informovaly o vašich novinkách, ale také aby zůstaly přístupné uživatelům mobilních zařízení, jako jsou iPad, iPhone a další chytré telefony. Responzivní design se stal za méně než dva roky nezbytným prvkem při vytváření profesionálních webových stránek jak v BtoC (prodej jednotlivcům), tak v BtoB (prodej profesionálům). Responzivní webový design (RWD) je technika vytváření webových stránek, která nabízí maximální zážitek z čtení a navigace pro uživatele, a to bez ohledu na zařízení, které používá: mobilní telefony, tablety, čtečky, stolní počítače, notebooky.
HTTPS Hosting - Váš Webový Projekt

HTTPS Hosting - Váš Webový Projekt

Google Search Console oznámila 18. srpna 2017: Pokud váš web nebude do konce října 2017 v HTTPS, může se při přístupu na váš web a zejména na kontaktní nebo zabezpečený formulář zobrazit bezpečnostní upozornění. Většina firem, které mají účet na Google Search Console, tedy obdržela zprávu o důležitosti migrace svého webu na zabezpečenou verzi HTTPS. Vzhledem k tomu, že Google Chrome nyní představuje téměř 60 % podílu na trhu prohlížečů, je snadné si představit, jaký dopad by tato aktualizace mohla mít na návratnost kvalifikovaných formulářů jak v oblasti organického vyhledávání, tak v reklamních kampaních.
Plně autonomní tvorba webových stránek - Tvorba webových stránek

Plně autonomní tvorba webových stránek - Tvorba webových stránek

Webové stránky vytvořené společností Web Solution Way využívají technologii Open source PHP a disponují interně vyvinutým CMS. Tento univerzální jazyk PHP, který používá většina profesionálních vývojářů, má tu výhodu, že není vázán na jediného poskytovatele, a v případě potřeby je možné oslovit jiného webmastera, aby bez problémů převzal webovou stránku. CMS (systém pro správu obsahu) je nástroj, který vám umožňuje být autonomní při správě vaší internetové stránky, je intuitivní, přehledný, snadno použitelný a umožňuje přidání řady přizpůsobitelných modulů. Byl také vyvinut s ohledem na standardy SEO, včetně zjednodušení kódů, což umožňuje rychlejší načítání stránek (což je prioritní prvek pro SEO).
Hovor na náklady volaného

Hovor na náklady volaného

Chcete zavolat jednomu ze svých klientů, abyste ho upozornili na zpoždění plateb, ale nemáte interně čas a potřebné zdroje? Služba Call Collect od Euro Fides je pro vás to pravé! Náš tým má specialisty na telefonní upomínky. Při dodržování interního kodexu vaší společnosti a postupů volání naši manažeři jednají taktně a profesionálně, aniž by zhoršili vztah, který máte se svými klienty. Jak dočasně, tak systematicky, Euro Fides vám poskytuje podporu a posílení, když to nejvíce potřebujete.
Vytvoření prezentačního webu - Vývoj webových stránek

Vytvoření prezentačního webu - Vývoj webových stránek

Vitrínová stránka je informační web, který představuje činnost, služby nebo produkty společnosti na internetu. Tento termín se obvykle odlišuje od e-commerce stránek nebo online obchodů, které přímo generují prodeje a tržby. Vitrínová stránka se obvykle skládá z více či méně propracovaných stránek (texty, obrázky, videa), na kterých společnost popisuje svou činnost, své služby a svou geolokalizaci. Vitrínová stránka by také měla usnadnit přístup k vaší společnosti nebo kontaktování. Mapa s geolokací vašeho sídla, vašeho showroomu nebo vašich prodejních míst pomocí pokročilé technologie založené na API Google Street View umožní vašim potenciálním zákazníkům vypočítat v reálném čase čas potřebný k tomu, aby vás navštívili, a zobrazit trasu na mapě typu Google.
Vytvoření katalogového webu - Vytvoření webových stránek

Vytvoření katalogového webu - Vytvoření webových stránek

Na pomezí mezi prezentačním webem a e-commerce, katalogový web je pravděpodobně nejvíce vyhledávaným nástrojem pro firmy, které chtějí rozšířit své aktivity na webových médiích. Katalogový web pro prezentaci vašich služeb a produktů. Vyvinutý v technologii Open Source a splňující kvalitativní kritéria stanovená vyhledávači (především Google) a také v HTTPS, je katalogový web předem optimalizován pro přirozené vyhledávání. Ve výchozím nastavení je modul katalogu vyvinut na 3 úrovních, aby usnadnil procházení roboty vyhledávačů. Každá úroveň je spravována samostatně podle jazyka (ve výchozím nastavení FR).
Preventivní Štítky

Preventivní Štítky

Máte pocit, že někteří vaši klienti vždy čekají na poslední chvíli, než uhradí své faktury, a tím ohrožují vaši hotovost? Nenechte je využívat snadný a levný úvěr: ukažte jim, že jste pozorní! SNADNÉ - Minimální náklady na fluorescenční a samolepicí štítky pro hmatatelné výsledky. - Vy si vybíráte, komu jsou určeny. - Posilují vaši důvěryhodnost a ukazují vaši odhodlanost. EFEKTIVNÍ - Vaši „rozptýlení“ klienti si rychleji uvědomují, že jsou vystaveni riziku dodatečných poplatků. - Vaše faktury mají nyní mnohem větší šanci být zaplaceny rychleji. - Platební lhůty jsou v souladu s vašimi termíny. - Pozdní platby a riziko nevymahatelnosti se výrazně snižují. - Rychlejší příliv hotovosti znamená zlepšení vaší hotovosti a dostupné prostředky pro vaši firmu. Krok 1: Odeslání faktury Krok 2: Odeslání 1. upomínky Krok 3: Odeslání 2. upomínky Krok 4: Mimosoudní vymáhání
Strategická Reflexe - Váš Webový Projekt

Strategická Reflexe - Váš Webový Projekt

Strategie webu vašeho internetového sídla nebo jak učinit správné volby Strategické myšlení může vyžadovat několik dní debriefingu v závislosti na složitosti vašeho projektu. Na základě série otázek se koná pracovní sezení mezi firmou a webovou agenturou, následované interním debriefingem, jehož cílem je identifikovat všechny parametry potřebné k vypracování zadání a podrobné cenové nabídky týkající se vašeho webového projektu. Web dnes obsahuje více než miliardu stránek. Aby se projekt webové stránky odlišil, je nutné předem provést analýzu a webovou strategii. Ta slouží k odlišení od konkurence a k dosažení dlouhodobé výkonnosti.
Právní poradenství

Právní poradenství

- Euro Fides provádí podrobnou analýzu vašich případů, jak před zahájením smírčí fáze, tak před přechodem do fáze soudní. Rozsudky jsou také zkoumány s cílem nasměrovat vás k nejvhodnějšímu řešení. - Euro Fides vám poskytuje relevantní analýzu týkající se konkrétních případů. - Pro kompletní a bezproblémovou službu mohou být také provedeny právní výzkumy našimi odborníky u různých institucí. - Naši právní experti jasně a přesně odpovídají na všechny vaše dotazy. Naším posláním je být co nejpřesnější, abychom vás co nejlépe nasměrovali ve vašich akcích a rozhodnutích.