Produkty pro manig (18)

Podpora správy webových stránek - Více než agentura, jsme váš partner

Podpora správy webových stránek - Více než agentura, jsme váš partner

UPARTNER je tu, aby vás provedl každým krokem, a poskytl vám rady a nástroje potřebné k zajištění správného fungování vašeho webu. Pomáháme vám vytvořit efektivní strategii řízení, nabízející vám řešení na míru, která odpovídají vašim specifickým potřebám. Ať už se jedná o pravidelnou aktualizaci vašeho obsahu, optimalizaci vašeho SEO nebo řešení technických problémů, jsme tu, abychom vás podpořili a doprovázeli. Využijte silného partnera pro úspěšné řízení vašeho webu, což vám umožní maximalizovat jeho potenciál a dosáhnout vašich online cílů.
LONWORKS® Brána - TCB-IFLN642TLE - Rozhraní pro správu a komunikaci

LONWORKS® Brána - TCB-IFLN642TLE - Rozhraní pro správu a komunikaci

Tento rozhraní umožňuje připojení klimatizačních systémů RAV nebo DRV Toshiba k síti LonWorks® (64 vnitřních jednotek nebo skupina vnitřních jednotek na rozhraní). Připojeno přímo k síti TCC-Link, toto rozhraní je 100 % v souladu s LonMark. Na každé vnitřní jednotce je k dispozici 12 ovládacích proměnných a 17 kontrolních proměnných. Stále více budov má systém centrální technické správy, který spravuje jak osvětlení, ventilaci, požární ochranu, tak i vytápění. Toshiba nabízí různé komunikační rozhraní, která činí systémy DRV a RAV kompatibilními s hlavními jazyky GTC.
Řízení vaší farmy

Řízení vaší farmy

Software, který vám umožňuje řídit vaši farmu. Nástroj pro podporu rozhodování při prodeji vašich zásob obilí atd.
SPRÁVA ČASU - Modul pro správu rozvrhu vašeho týmu

SPRÁVA ČASU - Modul pro správu rozvrhu vašeho týmu

Zjednodušte plánování a sledování pracovních hodin vašeho týmu díky našemu inovativnímu modulu HRM. Zde je to, co nabízíme pro revoluci v řízení času ve vaší organizaci: - Snadné plánování složitých rozvrhů přizpůsobených vašim týmům. - Digitální podpis odpracovaných hodin. - Rychlá validace od odpovědného pracovníka HR. - Přesné sledování odpracovaných hodin, včetně přesčasů. - Plynulý přenos dat do vašeho mzdového oddělení. Tyto klíčové funkce jsou součástí našeho modulu HRM, který je aktuálně ve vývoji a je navržen tak, aby vyhovoval specifickým potřebám manažerů lidských zdrojů.
Vysokoproteinové Chipsy - 40% Proteinové Křupky bez Sóji

Vysokoproteinové Chipsy - 40% Proteinové Křupky bez Sóji

Chutné, tenké a křupavé Crips dostupné v 5 příchutích - >40% bílkovin. - Veganské - bez syrovátky - Bez sóji - Snížené sacharidy - Bez cukru - Snížený obsah tuku
Správa sociálních médií

Správa sociálních médií

UPARTNER navrhuje vytvoření a správu diskusních skupin na sociálních sítích, aby posílil zapojení vaší online komunity. Identifikujeme nejrelevantnější sociální platformy pro vaši firmu a vytváříme dynamické diskusní skupiny, kde mohou vaši zákazníci a příznivci interagovat, klást otázky, sdílet nápady a vyměňovat si rady. Aktivně tyto skupiny moderujeme publikováním relevantního obsahu, podporováním diskusí a odpovídáním na otázky členů, abychom podpořili spolupracující a angažující prostředí.
Údržba webových stránek - Stránka, která je vždy funkční a bezpečná, spravovaná námi

Údržba webových stránek - Stránka, která je vždy funkční a bezpečná, spravovaná námi

Náš dedikovaný tým se zavazuje zajistit nepřetržitý správný chod vašeho webu, pravidelně provádí aktualizace zabezpečení, zálohy dat a optimalizace výkonu. Rychle zasahujeme k vyřešení jakýchkoli technických problémů a jsme k dispozici, abychom odpověděli na vaše dotazy a poskytli vám osobní technickou podporu. S údržbovými službami UPARTNER si můžete být jisti, že váš web je v dobrých rukou, což vám umožní plně se soustředit na rozvoj vašeho online podnikání.
Správa sociálních médií

Správa sociálních médií

UPARTNER se postará o vytvoření vašich účtů na sociálních sítích a o jejich správu od A do Z. Vytváření obsahu, správa vaší komunity, plánování příspěvků, tvorba reklam... Náš tým se postará o vše, aby optimalizoval vaši přítomnost na všech vašich platformách.
Nasazení a správa značky - Konzistentní a soudržná přítomnost vaší značky

Nasazení a správa značky - Konzistentní a soudržná přítomnost vaší značky

Dbáme na to, aby vaše nová značka byla konzistentně nasazena na všech komunikačních kanálech (webové stránky, sociální sítě, tištěné materiály…). Také vás podporujeme v kontinuálním řízení vaší značky, přizpůsobujeme a posilujeme vaši image v průběhu času.
Reklamní kampaně na Facebooku - Tvorba, správa a optimalizace

Reklamní kampaně na Facebooku - Tvorba, správa a optimalizace

Navrhujeme, spravujeme a optimalizujeme reklamní kampaně na Facebooku, abychom efektivně oslovili vaši cílovou skupinu, generovali potenciální zákazníky, podpořili prodeje a posílili povědomí o vaší značce, přičemž využíváme cílené reklamy a strategie remarketingu.
Autonomní správa webové přítomnosti - Na míru šitá webová přítomnost 360°, 100% delegována

Autonomní správa webové přítomnosti - Na míru šitá webová přítomnost 360°, 100% delegována

Můžete delegovat 100 % správy vaší webové stránky na naši agenturu, ale také se můžete díky našim školením stát plně operativní interně. Snadno spravujte svou webovou stránku každý den s plnou autonomií.
Školení: Naučte se spravovat své sociální sítě

Školení: Naučte se spravovat své sociální sítě

Objevte tajemství úspěchu v oblasti správy sociálních sítí s UPARTNER! Naše specializované školení vám nabízí komplexní výuku, od A do Z, abyste zvládli správu svých sociálních sítí. Ať už jste začínající podnikatel nebo se snažíte rozšířit svou online přítomnost, naše interaktivní sezení vás provedou všemi nezbytnými kroky k efektivní správě vašich sociálních profilů. Od vytváření obsahových strategií a plánování příspěvků až po analýzu výkonu a zapojení vaší cílové skupiny se naučíte všechny triky, jak maximalizovat svůj dopad na sociálních sítích. S praktickými radami a konkrétními příklady budete vybaveni k tomu, abyste rozšířili svou online komunitu a dosáhli svých obchodních cílů. Připojte se k nám ještě dnes a staňte se odborníkem na správu sociálních sítí!
Správa reputace: Chraňte svou značku

Správa reputace: Chraňte svou značku

UPARTNER se stará o správu reputace vaší značky na webu. Tento servis má za cíl ji chránit a posilovat. Aktivně sledujeme zmínky o vaší společnosti, spravujeme zákaznické recenze a rychle zasahujeme k vyřešení potenciálních problémů. Náš proaktivní přístup vám umožňuje udržovat pozitivní reputaci, budovat důvěru a zajistit silnou online přítomnost. S našimi odbornými znalostmi zůstává vaše značka bez poskvrny, čímž posiluje vaši důvěryhodnost a úspěch na trhu.
Školení vašeho týmu - Implementace a řízení strategie

Školení vašeho týmu - Implementace a řízení strategie

Posilte dovednosti vašeho týmu v implementaci a řízení strategie díky našim specializovaným školícím programům u UPARTNER. Nabízíme přizpůsobené školení, které pokrývá všechny aspekty marketingové strategie, včetně plánování, realizace kampaní, analýzy výkonu a správy nástrojů. Naším cílem je poskytnout vašemu týmu znalosti a dovednosti potřebné k tomu, aby mohl efektivně implementovat strategii a řídit ji samostatně.
Správa online reputace

Správa online reputace

Sledujeme a spravujeme vaši online reputaci tím, že monitorujeme zmínky o vaší značce na sociálních médiích, fórech a hodnotících stránkách, a proaktivně reagujeme, abychom chránili vaši značku a posílili důvěru zákazníků.
MODBUS® Brána - TCB-IFMB641TLE - Rozhraní pro správu a komunikaci

MODBUS® Brána - TCB-IFMB641TLE - Rozhraní pro správu a komunikaci

Tento rozhraní umožňuje připojení klimatizačních systémů RAV nebo DRV Toshiba k síti Modbus® typu RTU založené na protokolu RS-485. Systém Modbus® akceptuje až 15 rozhraní s maximálně 64 jednotkami na rozhraní. Stále více budov má systém centrální technické správy, který spravuje jak osvětlení, ventilaci, protipožární ochranu, tak i vytápění. Toshiba nabízí různé komunikační rozhraní, která činí systémy DRV a RAV kompatibilními s hlavními jazyky GTC.
Inteligentní manažer s analyzátorem dat BMS-SM1281ETLE

Inteligentní manažer s analyzátorem dat BMS-SM1281ETLE

Kde najít naše produkty? Partneři Toshiba Smart Manager s Data Analyser: Compliant Manager integrující Ethernet modul a funkci Data Analyser Funkce identické s Compliant Manager: - Přímé nebo vzdálené ovládání (přes webové rozhraní) 128 vnitřních jednotek. - Zapnutí/Vypnutí. - Nastavení požadované teploty a rychlosti ventilace. - Zobrazení a změna provozního režimu. - Řízení proudění vzduchu. - Zobrazení chybových kódů s historií alarmů. - Pokročilé kalendářní funkce s naplánovanou inicializací. - Správa vstupních a výstupních signálů. - Možnost měření energie. - Dotyková možnost. Funkce Data Analyzer: Umožňuje přístup k informacím o spotřebě energie prostřednictvím specializovaného nástroje, který je nainstalován na počítači připojeném k Smart Manageru**. Ve formě grafu můžete analyzovat celkovou elektrickou spotřebu systému, ale také jednotku po jednotce. Je možné porovnat, na 2...
BACNET® Brána - BMS-IFBN64OTLE - Řídicí a komunikační rozhraní

BACNET® Brána - BMS-IFBN64OTLE - Řídicí a komunikační rozhraní

Toto rozhraní umožňuje připojení systémů RAV nebo DRV Toshiba k síti BACnet® (64 vnitřních jednotek na rozhraní). K dispozici je 7 řídicích proměnných a 9 kontrolních proměnných prostřednictvím rozhraní pro každou vnitřní jednotku. Stále více budov má centrální technický řídicí systém, který spravuje jak osvětlení, ventilaci, protipožární ochranu, tak i vytápění. Toshiba nabízí různé komunikační rozhraní, která činí systémy DRV a RAV kompatibilní s hlavními jazyky GTC.