Produkty pro manig (89)

W@M Portál - Efektivní správa vaší nainstalované základny během celého životního cyklu

W@M Portál - Efektivní správa vaší nainstalované základny během celého životního cyklu

Webové W@M portál umožňuje sledování vašich procesních dat a tím proaktivní údržbu vašich zařízení. Máte kdykoli rychlý přístup k procesně kritickým informacím, jako jsou náhradní díly, dostupnost produktů a zprávy. Díky rychlému přístupu k těm správným informacím se urychlují procesy, jako je například oprava nebo výměna přístroje či stažení certifikátů pro kalibrace. Kromě toho předvyplněná data umožňují spolehlivé plánování vašich údržbových událostí.
Obchodní Portrét - pro vedení, správní radu a živnostníky

Obchodní Portrét - pro vedení, správní radu a živnostníky

První dojem je často vytvářen online, a to v dnešním digitálním světě. Podnikatelské portréty jsou proto více než jen obrázky tebe, jsou rozhodujícím faktorem, zda si tvoji zájemci vytvoří spojení s tebou a přejdou k akci.
Projektový management Pharma - Koordinujeme jednoduché a složité ('Multi-Site') projekty pro naše klienty.

Projektový management Pharma - Koordinujeme jednoduché a složité ('Multi-Site') projekty pro naše klienty.

Realizujeme projekty rychle a bez ztráty kvality. Máte krátké doby realizace projektů, což znamená nižší náklady a rychlou návratnost. Kontaktujte nás pro první rozhovor! Naše projekty často spojují technická a regulační témata: • Technologie a technologický transfer (přizpůsobení, zlepšení technologií) • optimalizace v produkci • kvalitativní projekty (Quality by Design „QbD“, Process Analytical Technology „PAT“, experimentální design, validace, kvalifikace) • krátké doby zpracování v administrativě • zlepšení dodavatelského řetězce Optimalizujeme dodavatelské řetězce, vyvíjíme dodavatele, abychom: • zkrátili „dodací lhůty“ • dodavatel rychle reagoval • rozšířili základnu dodavatelů • našli nové dodavatele • přesunuli výrobu Přebíráme technické projekty jako: • „Scale up“ v biotechnologii a farmacii • modelování a simulace výrobních kroků v biotechnologii a farmacii
Projektový management Pharma - Koordinujeme jednoduché a složité ('multi-site') projekty pro naše klienty.

Projektový management Pharma - Koordinujeme jednoduché a složité ('multi-site') projekty pro naše klienty.

Realizujeme projekty rychle a bez ztráty kvality. Máte krátké doby projektů, což znamená nižší náklady a rychlou návratnost investic. Kontaktujte nás pro úvodní diskusi! Naše projekty často kombinují technické a regulační otázky: • Technologie a transfer technologií (přizpůsobení, zlepšení technologií) • Optimalizace ve výrobě • Kvalitní projekty (Quality by Design "QbD", Process Analytical Technology "PAT", návrh testů, validace, kvalifikace) • Krátké zpracovatelské časy v administrativě • Zlepšení dodavatelského řetězce Optimalizujeme dodavatelské řetězce, rozvíjíme dodavatele, abychom: • "Zkrátili" dodací lhůty • dodavatel reagoval rychle • rozšířili základnu dodavatelů • našli nové dodavatele • přesunuli výrobu Přebíráme technické projekty jako: • "Zvětšení" v biotechnologii a farmacii • Modelování a simulace výrobních kroků v biotechnologii a farmacii • Zlepšení výrobních procesů (kvalita, proces) • modelování nových nebo upravených budov ("virtuální továrna") • simulace
Řízení farmaceutických projektů - Koordinujeme jednoduché nebo složité projekty pro naše klienty ("multi-site")

Řízení farmaceutických projektů - Koordinujeme jednoduché nebo složité projekty pro naše klienty ("multi-site")

Realizujeme projekty rychle a bez ztráty kvality. Máte krátkodobé projekty, což umožňuje snížit náklady a dosáhnout rychlé návratnosti investic. Kontaktujte nás pro první schůzku! Naše projekty často spojují technické a regulační otázky: • Technologie a transfer technologií (přizpůsobení, zlepšení technologií) • optimalizace výroby • Projekty kvality (Quality by Design "QbD", Process Analytical Technology "PAT", návrh zkoušek, validace, kvalifikace) • krátké lhůty pro vyřízení v administrativě • zlepšení dodavatelského řetězce Optimalizujeme dodavatelské řetězce, rozvíjíme dodavatele, kolem/s: • zkracování "lead times". • dodavatel reaguje rychle • rozšíření základny dodavatelů • nalezení nových dodavatelů • přesun výroby do zahraničí Přebíráme technické projekty jako: • "Scale up" v biotechnologii
Poradenství pro firmy

Poradenství pro firmy

Ve společnosti Fiduciaire Genevoise nabízíme poradenské služby pro firmy, které mají za cíl podpořit vedoucí pracovníky při strategickém rozhodování a optimalizaci jejich činností. Díky uznávané odbornosti a hlubokému porozumění švýcarskému trhu pomáháme startupům, malým a středním podnikům a nadnárodním společnostem čelit jejich výzvám v oblasti řízení, financí a rozvoje. Naše služby pokrývají široké spektrum činností, včetně poradenství v oblasti podnikatelské strategie, daňové optimalizace, finančního plánování a správy fúzí a akvizic. Ať už se snažíte zlepšit své výkony, strukturovat své operace nebo využít nové příležitosti k růstu, Fiduciaire Genevoise vám poskytne na míru šité řešení a odborné rady, které vám pomohou dosáhnout vašich cílů. Spoluprací s naším týmem specialistů získáte osobní podporu v každé fázi života vaší firmy, s pevným závazkem maximalizovat váš úspěch a posílit vaši pozici na trhu.
smartmedia – Správa mediálních aktiv

smartmedia – Správa mediálních aktiv

Náš systém správy mediálních aktiv nemá žádné nedostatky. S ním můžete kdykoli a odkudkoli pohodlně upravovat své publikace a aktiva prostřednictvím webového prohlížeče.
Řízení dodavatelského řetězce

Řízení dodavatelského řetězce

Hledáte těžko dostupné součásti, potřebujete partnera pro nákup elektronických komponentů? Kontaktujte nás, rádi vám pomůžeme. - Zajištění součástí se všemi požadavky - Podpora při nákupu pro výrobu - Sběr dat z kusovníků včetně dodavatelského seznamu
PodioBox platforma pro události a prezentace all-in-one - All-in-one systém pro každého, kdo dává prezentace

PodioBox platforma pro události a prezentace all-in-one - All-in-one systém pro každého, kdo dává prezentace

Vlajkovým produktem společnosti Assiomatica SA je systém PodioBox all-in-one pro každého, kdo dává prezentace, který byl vyvinut tak, aby každý mohl být efektivním, profesionálním a poutavým prezentujícím. PodioBox řeší nejdůležitější problém s výkonem - pomáhá budovat efektivní interakci mezi mluvčím a účastníky. Také řeší všechny problémy s kompatibilitou hardwaru a softwaru, funguje s nebo bez internetu, nevyžaduje instalaci softwaru. Vše, co potřebujete, jsou vaše prezentace a zařízení s prohlížečem.
Správa zásob Bossard (BIM) - Konsolidace základních údajů o dodavatelích

Správa zásob Bossard (BIM) - Konsolidace základních údajů o dodavatelích

BIM – Bossard Inventory Management umožňuje sloučení dodávek při řízení C-dílů, takže C-díly od Bossardu a třetích stran mohou být zpracovávány současně. Bossard nabízí několik kanban systémů. Může být použit buď Bossard SmartBin, 2bin, Code, SmartCard nebo kombinace těchto systémů, což umožňuje dokonale reagovat na konkrétní potřeby zákazníků. SmartBin je zejména vhodný pro řízení C-dílů. Když je dosaženo minimálního stavu zásob, který vyžaduje opětovné objednání, jsou data automaticky přečtena a odeslána Bossardem příslušnému dodavateli, který je integrován v systému řízení C-dílů. Dodavatelé C-dílů připravují požadované dodací množství a označují je podle umístění skladu zákazníka. Bossard spojuje tok zboží a vytváří souhrnnou fakturu. Dodávka probíhá na místo spotřeby nebo na příjem zboží.
Konzultace pro podniky

Konzultace pro podniky

Založení, růst, restrukturalizace, optimalizace procesů, fúze, nástupnictví, likvidace: Společnosti procházejí životními cykly a každá fáze čelí specifickým výzvám, které nesou rizika, ale také otevírají nové příležitosti. Alltax vás prakticky a kompetentně podporuje a provází vás a vaši společnost při obtížných rozhodnutích a dosahování vašich podnikatelských cílů. Analyzujeme aktuální situaci, zkoumáme všechny možnosti, vyvíjíme s vámi strategie a radíme vám s naší odborností, našimi zkušenostmi a ambicí najít vždy to nejlepší řešení. Při realizaci společně vypracovaných cílů a opatření vás nenecháme samotné, ale provázíme vás orientovaně na výsledek tak dlouho, jak je to potřeba. Při vysoké specializaci využíváme know-how naší národní a mezinárodní sítě.
Kurs pro vedoucí nákupu s federálním diplomem

Kurs pro vedoucí nákupu s federálním diplomem

Tento kurz je určen pro vedoucí pracovníky a zkušené zaměstnance z oblasti dodavatelského řetězce. Účastníci si osvojují manažersky orientované nákupní dovednosti, jejichž metody a nástroje mohou okamžitě aplikovat. Propojení učebních obsahů posouvá účastníky na strategickou úroveň a otevírá cestu k náročným pozicím v oblasti řízení dodávek.
Workshopy - Cílené a na výsledky orientované workshopy s vaším vedením

Workshopy - Cílené a na výsledky orientované workshopy s vaším vedením

Workshopy jsou centrálními nástroji v naší práci s vámi. Dobře strukturované, zajímavě navržené, intenzivní a rozmanité vás krok za krokem provedeme vaším seminářem. Díky našim zkušenostem a přehledu o nejrůznějších firmách vás během workshopu podporujeme cíleně a kompetentně. V závislosti na situaci si také dovolujeme klást kritické otázky. U náročných konstelací přebíráme roli neutrálního moderátora, podle přání také poskytujeme podněty a vlastní zkušenosti. S flipchartem a mnoha dalšími technickými pomůckami vytváříme spojení mezi nápady, konsensem a výsledky. Vždy jsou v centru pozornosti vaše cíle.
Ecograph T RSG35 Univerzální Grafický Správce Dat

Ecograph T RSG35 Univerzální Grafický Správce Dat

Bezpečné a bezproblémové zaznamenávání dat a vizualizace všech procesních toků. Požadavky na monitorování procesů a zaznamenávání dat se stále více rozšiřují. Univerzální datový manažer Ecograph T RSG35 zachycuje, vizualizuje a monitoruje analogové nebo digitální vstupní signály. Zařízení je snadno ovladatelné a zjednodušuje archivaci dat. Díky široké škále komunikačních možností je možné snadné připojení k systému. Měřicí princip: Grafický záznamník Funkce: "Bezpečné zaznamenávání dat a analýza signálů, vizualizace procesů, integrovaný webový server pro zařízení" Maximální vstup: 12 analogových (U. I. TC. RTD. Frekvence. Impuls) 6 digitálních Maximální výstup: 6 relé, 1 napájení pro vysílač Rozhraní: RS232/485 (volitelně) Ethernet USB Modbus RTU Slave (volitelně) Modbus TCP Slave (volitelně) Úložiště/zaznamenávání: Interní paměť, SD karta, USB flash disk Displej: TFT 5.7" barevný grafický displej Kryt: Ovládací panel, stolní skříň, pole skříň Napájení: 100…230 V AC +/-10% 24V (-10%. +15%) AC/DC Certifikace: UL CSA GP
Bezpečnostní koncept - Analýza nebezpečí a řízení rizik

Bezpečnostní koncept - Analýza nebezpečí a řízení rizik

Analýza rizik a bezpečnostní koncept musí být individuálně přizpůsobeny každému zákazníkovi a pravidelně upravovány podle jeho potřeb a různých kontextů a situací. To slouží k zajištění udržitelného, bezproblémového hodnocení bezpečnosti a efektivního řízení rizik a k určení nezbytných bezpečnostních opatření. Naší misí je analyzovat, chránit a zabezpečit (Safety and Security). Nabízíme následující služby: *Analýza hrozeb a rizik, hodnocení a řízení rizik *Poradenství, tvorba a vývoj bezpečnostního konceptu, Safety - a ochranná opatření (požární ochrana, zabezpečení objektu, nouzový plán, bezpečnost při práci a prevence úrazů). *Evakuační plán a krizový management *Logistické poradenství a podpora *Analýza bezpečnostních opatření, kontrola a hodnocení *Elektronická zařízení pro ochranu proti vloupání a monitorovací systémy. *Kybernetická bezpečnost / IT-bezpečnost.
Pracovní metodika - Řízení času - Sebeřízení

Pracovní metodika - Řízení času - Sebeřízení

Kurz vás povede k dobré pracovní organizaci, optimálnímu sebeřízení, cílenému řízení času a tím k efektivnímu a účinnému zvládání úkolů. Příval informací, tlak termínů, plné stoly a různé přerušení utvářejí pro mnohé pracovní každodennost. Aby bylo možné optimálně využít vlastní zdroje, je důležité efektivně sledovat cíle a strukturovaně přistupovat k úkolům. Tak dosáhnete lepšího přehledu a zvládnete své každodenní úkoly bez zbytečného tlaku. Pracovní metodika je nástrojem sebeorganizace. Kdo tedy pracuje s cílenou metodikou v oblasti pořádku, termínů, cílů, času a vlastních zdrojů, prokazuje si tím největší laskavost.
HS/3 Hotelový Software

HS/3 Hotelový Software

Intuitivní ovládání, nízké provozní náklady, modulární struktura a vysoká přizpůsobitelnost jsou jen některé z výhod, které nabízí HS/3 HOTELSOFTWARE. 3 různé edice a řada doplňkových modulů a rozhraní splňují potřeby a požadavky hotelů všech velikostí. V dnešní době je rychlá a kompetentní zákaznická podpora klíčová. Jsme hrdí na to, že můžeme nabídnout spolehlivou podporu přímo ze Švýcarska. Čtěte dál a zjistěte více o HS/3 HOTELSOFTWARE, nebo si nyní nezávazně vyzkoušejte 30denní demoverzi.
GMP investiční projekty ("CAPEX projekty") - Rychlý "Time to Market" je zásadní

GMP investiční projekty ("CAPEX projekty") - Rychlý "Time to Market" je zásadní

Spravujeme investiční projekty pro vás, jako jsou rozšíření výroby, instalace nových závodů, projekty zeleného pole a projekty hnědého pole. Soustředíme se na rychlou realizaci vašeho projektu. Díky těmto krátkým projektovým obdobím máte nízké náklady na projekt a vysokou návratnost investice. Přizpůsobujeme naše projektové řízení velmi specifickým okolnostem našich klientů Kontaktujte nás pro úvodní diskusi! To dělá naše projektové řízení dostatečně flexibilním, aby zvládlo změny, které se v každém projektu vyskytují. Naším cílem je krátká "doba uvedení na trh" a tím pádem nízké náklady na projekt. Jen tak se projekty mohou rychle vyplatit. Projekty realizujeme velmi rychle a dosahujeme významných časových úspor ve srovnání s tradičním projektovým řízením. Výroba léčiv • Po kvalifikaci a uvedení do provozu se také postaráme o zahájení výroby. • Optimalizace výrobních parametrů • Validace • Převod do rutinního provozu
Analýzy škod: Řízení, Vyjasnění a Prevence Technických Problémů a Případů Škod

Analýzy škod: Řízení, Vyjasnění a Prevence Technických Problémů a Případů Škod

Při výskytu problémů a škodních případů je hledání příčiny škody pouze jedním z prioritních úkolů, který může trvat i několik měsíců. Služby ve všech aspektech zvládání, objasňování a předcházení technickým problémům a škodním případům. Tyto služby jsou poskytovány samostatně nebo ve spolupráci s laboratořemi, partnerskými firmami a vysoce kvalifikovanými specialisty z tuzemska i zahraničí. Na prvním místě jsou: - Poradenství - Celkové posouzení situace - Provádění analýz škod - Vypracování posudků - Podpora při zvládání minulosti produktů - Podpora při vstupu do úspěšné budoucnosti produktů - Vypracování strategií a opatření k předcházení škodám - Systematické zlepšování produktů - Řízení projektů - Školení
CRM Software Cloud

CRM Software Cloud

djooze.crm vás flexibilně spojuje přímo s vašimi zákazníky. Dokumenty, poznámky, úkoly, nabídky a schůzky jsou efektivně organizovány. Cloudové řešení dostupné na Macu a Windows.
Nákup a Prodej MSP - Podpora pro Udržitelný Úspěch

Nákup a Prodej MSP - Podpora pro Udržitelný Úspěch

Jsme švýcarským lídrem na trhu firemního zprostředkování. Kromě toho nabízíme nejkomplexnější nabídku v oblasti webového zprostředkování. S kooperativní smlouvou můžete tuto webovou platformu profesionálně využívat pro své vlastní nákupní a prodejní přání. Máte objekt k nabídce nebo hledáte? Zavolejte nám nebo nám napište. Vaši nabídku zveřejníme v celkovém balíčku na našich webových stránkách, na companymarket.ch, u KMU Ratgeber AG v Effretikonu a FIGAS Autogewerbe-Treuhand der Schweiz AG v Oberwangen BE. Vaše inzerce se také jednou objeví v UnternehmerZeitung (vychází 10krát ročně s nákladem přibližně 38 000 výtisků). Kromě webových publikací vychází 4-5krát ročně bulletin firemního zprostředkování s aktuálními nabídkami.
RMC621 Správce toku a energie

RMC621 Správce toku a energie

Správce toku a energie RMC621 vypočítává standardní objem, stejně jako hmotnostní a energetické toky přírodních a technických plynů, kapalin a páry na základě průtoku, tlaku, teploty a hustoty. V závislosti na médiu se výpočet energetických hodnot provádí podle mezinárodních standardů (IAPWSIF97, SGERG88), rovnic reálného plynu (SRK) nebo specifických tabulek. Pro měření diferenčního tlaku se koeficienty pro kompenzaci průtoku vypočítávají v celém provozním rozsahu senzoru průtoku. Měřicí princip: Správce energie Funkce: Vyvažování plynů, kapalin, páry a vody pro průmyslové řízení energie Certifikace: UL rec. Comp; CSA GP; ATEX Ex ia; FM USA IS; FM USA NI; CSA IS Vstup: 2...8x PFM; 2...8x I; 2...8x Impuls (aktivní); 2...6x RTD; 2...8x Impuls (pasivní) Výstup: 3...9x napájení vysílače Reléový výstup: 1...7 bez kontaktů Pomocné napájení: 90...250V AC 50/60 Hz; 20...28V AC 50/60 Hz; 20...36V DC Rozměry (šxhxd): 135 x 108 x 114 mm; (5.32" x 4.25" x 4.49") Software: Mezinárodní výpočetní standardy pro plyn, kapaliny, páru a vodu Provoz: Měkké klávesy RS232 a provozní software ReadWin 2000
W@M Enterprise - Správa nainstalované základny po celou dobu životního cyklu vaší instalace

W@M Enterprise - Správa nainstalované základny po celou dobu životního cyklu vaší instalace

W@M Enterprise je software od společnosti Endress+Hauser pro správu informací. Je připojen k W@M Portálu, který umožňuje monitorování dat z procesu v reálném čase, což umožňuje proaktivní údržbu zařízení. Je možné rychle získat přístup k kritickým informacím, jako je dostupnost produktů a náhradních dílů, a k reportům. Rychlý přístup k správným informacím urychluje procesy, jako je oprava nebo výměna pomocí nástroje, stahování certifikátů pro inspekce.
Ecograph T RSG35 Univerzální Grafický Správce Dat

Ecograph T RSG35 Univerzální Grafický Správce Dat

Registrace a zobrazení všech procesních sekvencí. Monitorování procesu a zaznamenávání dat se stává stále složitějším. Každá měřená hodnota se počítá. Ecograph T RSG35 zobrazuje a kontroluje všechny vstupní signály, ať už analogové nebo digitální. Jednotka je snadno použitelná a je vybavena funkcemi pro úsporu nákladů a zjednodušení sběru dat. Díky svým komunikačním možnostem zajišťuje jednoduchou integraci do systému. Princip měření: Sběr dat Funkce: Zaznamenávání dat a analýza signálů Ethernet. USB RS232 / 485 (volitelné) Modbus RTU / TC Vstup: 12 analogových (U. I. TC. RTD. Frekvence. Impulzy) 6 digitálních Výstup: 6 relé Rozhraní: RS232/485 (volitelné) Ethernet USB Modbus RTU Slave (volitelné) Modbus TCP Slave (volitelné) Historie dat/Záznam: Interní paměť SD karta Pen drive Displej: Grafický TFT displej 5.7" barevný Kryt: Přední panel stolní skříň pole Napájení: 100 … 230 V AC ±10% 24 V (-10%. +15%) AC/DC. Certifikace: UL CSA GP
RMS621 Správce energie

RMS621 Správce energie

Počítač RMS621 pro páru a teplo vypočítává hmotnost páry, množství tepla páry, čisté množství páry, diferenciál tepla páry, množství tepla vody a diferenciál tepla vody až ve 3 současných aplikacích. Je možné provádět obousměrná a dělená měření. Podporuje analogové, PFM nebo pulzní signály pro senzory průtoku a tlaku. Teplotní senzory lze připojit v 3- nebo 4-vodičovém zapojení nebo prostřednictvím vysílače. Pro každý analogový nebo pulzní vstup je k dispozici napájení smyčky. Měřicí princip: Energetický manažer Funkce: Vyvážení páry a vody pro průmyslové řízení energie Certifikace: UL rec. Comp Vstup: 2...6x RTD; 2...8x I; 2...8x PFM; 2...8x Impuls (aktivní); 2...8x Impuls (pasivní) Výstup: 3...9x napájení vysílače Reléový výstup: 1...7 bez kontaktů Pomocné napájení: 90...250V AC 50/60 Hz; 20...28V AC 50/60 Hz; 20...36V DC Rozměry (šxhxd): 135 x 108 x 114 mm; (5.32" x 4.25" x 4.49") Software: Mezinárodní výpočetní standardy pro páru a vodu Obsluha: Měkké klávesy RS232 a obslužný software ReadWin 2000
Optimalizace farmaceutického dodavatelského řetězce - Virtuální farmaceutické společnosti potřebují silný dodavatelský řetězec!

Optimalizace farmaceutického dodavatelského řetězce - Virtuální farmaceutické společnosti potřebují silný dodavatelský řetězec!

Silný dodavatelský řetězec je základním předpokladem pro silnou značku, i pro zcela virtuální farmaceutické společnosti, jako jsou biotechnologické start-upy. Hledáme a nacházíme nové smluvní výrobce (CMO, CDMO) pro vás. Kontaktujte nás pro úvodní diskusi! Těžíte z našeho osvědčeného hodnotícího systému, který jsme vyvinuli pro různé průmyslové odvětví. Protože u CMO nezáleží jen na ceně jedné balené jednotky, ale také na ceně produktu: • Flexibilita dodacích termínů a minimální objednací množství • Platební podmínky • Logistická řešení • Možnost balení • Stav auditu • Podpora vývoje • Potenciál smluvního výrobce V závislosti na vašem individuálním požadavkovém profilu najdeme vhodné smluvní výrobce s našimi pečlivě připravenými výběrovými dokumenty. Tímto způsobem snižujete své celkové náklady a dále rozvíjíte své dodavatele. Kontaktujte nás pro úvodní diskusi! Řízení dodavatelů Přebíráme kontinuální kontrolu a zlepšování
Coaching a Organizační Rozvoj - Udržitelné Řešení ve Vaší Organizaci

Coaching a Organizační Rozvoj - Udržitelné Řešení ve Vaší Organizaci

Náš metodický mix zahrnuje systémové poradenství v oblasti organizace. Pod tímto pojmem rozumíme poradenství a koučink jako společný proces mezi vámi a námi. Nevíme a neumíme víc než vy. Co přinášíme, je čas a neutrální pohled zvenčí. Osvobozeni od každodenního provozu, slepých míst, vnitřní politiky a kariérních ambicí, můžeme pro vaši firmu nebo organizaci hodnotit, vypracovávat řešení nebo definovat cestu k cíli. Vždy v úzké spolupráci s vámi a vašimi zaměstnanci. Vždy se zaměřením na realizaci. Chceme dosáhnout účinku a výsledků, pro vás a s vámi. Cíleně podporovat. Rozvíjet firmy.
Průmysl 4.0 ve ZUMBACH - PRŮMYSL 4.0 - Přehled

Průmysl 4.0 ve ZUMBACH - PRŮMYSL 4.0 - Přehled

V dnešní době se o Průmyslu 4.0 mluví všude. Čelíme něčemu neznámému nebo neslýchanému? Ve skutečnosti jsou technologie zapojené do Průmyslu 4.0 dobře známé; koncepty jsou vizionářské, ale nikoli nové. Je to jen velký povyk kolem ničeho? Propojování fyzických objektů s virtuálním světem pomocí moderní technologie vytváří nové pracovní metody a obchodní modely, které, ve srovnání s aktuálními trendy, jsou spíše evoluční než revoluční. Nicméně dynamiku kolem Průmyslu 4.0 nelze podceňovat. Vybavení komponentů a strojů senzory a softwarem umožňuje automatické získávání dat z terénu. Propojení znamená, že tato data mohou být získávána téměř v reálném čase a shromažďována na centrálním místě. To, co bylo dříve možné vidět přímo na komponentách a strojích na výrobní hale, může nyní být vizualizováno a monitorováno pomocí softwaru na jedné platformě. Výsledkem je maximální transparentnost. Všechna data jsou poskytována na aplikační úrovni, což usnadňuje...
Bipeurs Podtácky

Bipeurs Podtácky

Navrhnout velmi robustní a snadno použitelný produkt. To byly dvě hlavní vlastnosti, které MMCall hledal během vývoje "Coasteru". Bipeři pro zákazníky umožňují efektivně řídit čekání vašich zákazníků během přípravy jejich objednávek. Zákaznická zkušenost se zlepšuje, stejně jako celková atmosféra vaší restaurace. Kromě toho byly navrženy tak, aby byly velmi snadno udržovatelné: baterie například, jakmile dosáhne konce své životnosti, může být vyměněna během několika sekund vašimi silami, aniž by bylo nutné ji posílat do servisu. Materiál tedy nikdy není zadržen a vy ušetříte spoustu času! NOVINKA: Náš bipeř "Coaster" má malého bratra! Nový formát, který je stejně snadno použitelný jako "Coaster", menší, ale stejně robustní!
SPM Údržba - Software GMAO

SPM Údržba - Software GMAO

SPM Maintenance je software pro GMAO (řízení údržby asistované počítačem), který je přizpůsobitelný pro všechny obory a všechny činnosti údržby. Plánujte zásahy preventivní údržby, sledujte vývoj případných poruch, operací instalace nebo údržby, dodávek materiálu atd. Snadno informujte své techniky a zákazníky pomocí automatizovaných e-mailových oznámení. Plánujte operace preventivní údržby a zásahy pomocí vizuálních nástrojů (tabulky, Ganttovy diagramy atd.). Automaticky generujte zprávy ve formátu Excel nebo PDF v každé fázi. Evidujte výstupy ze skladu a propojte svůj GMAO s modulárním inventárním softwarem. Používejte spolehlivý systém elektronického řízení dokumentů pro připojení různých technických informací k zařízení, stroji nebo vybavení.