Produkty pro manig (89)

RMS621 Správce energie

RMS621 Správce energie

Měřič páry a tepla vypočítává hmotnost páry. Množství tepla páry. Čisté množství tepla páry. Rozdíl tepla páry. Množství tepla vody a rozdíl tepla vody. Může být současně vypočítáno až 3 různé aplikace. Je možné provádět obousměrná a rozdělená měření. Podporuje analogové, PFM nebo impulzní signály pro senzory průtoku a tlaku. Teplotní senzory mohou být připojeny přímo v 3- nebo 4-vodičové technice nebo pomocí teplotního převodníku. Měřicí princip: Energetický manažer Funkce: Měřič páry a tepla pro průmyslové energetické bilancování páry a vody Certifikáty: UL rec. Comp Vstup: 2...6x RTD 2...8x I 2...8x PFM 2...8x Impuls (aktivní) 2...8x Impuls (pasivní) Výstup: 3...9x napájení měřicího převodníku Reléový výstup: 1...7 spínač Pomocné napájení: 90...250V AC 50/60 Hz 20...28V AC 50/60 Hz 20...36V DC Rozměry (ŠxHxH): 135 x 108 x 114 mm (5.32" x 4.25" x 4.49") Software: Mezinárodní výpočetní standard pro plyn a vodu Obsluha: Tlačítkový návod RS232 a obslužný software ReadWin 2000
Sběr Dat o Strojích a Prevádzce

Sběr Dat o Strojích a Prevádzce

MDE/BDE řešení s připojením strojů pro sledování a cílené zvyšování produktivity a automatické alarmování v bezobslužném provozu. Na monitoru je zobrazen stav každého stroje. Výrobu je tedy možné sledovat z jakéhokoli místa na světě. Různé reporty poskytují informace o posledních týdnech a měsících. Sběr strojních dat je ideálním nástrojem pro optimalizaci využití strojů a časů přípravy.
ERP software pro MSP

ERP software pro MSP

nimfox je integrované ERP softwarové řešení pro organizaci, správu, plánování, kontrolu a dohled nad vaší firmou.
Řešení pro Nákup a Správu

Řešení pro Nákup a Správu

Naší integrovanou metodou správy nástrojů minimalizujeme jako dodavatel z jednoho zdroje celkové náklady na vaše nákupy nástrojů a MRO. Nabízíme vám správu nástrojů „jako službu“. Optimalizace finanční dodavatelské sítě Outsourcing (integrovaná MRO řešení) Dodávka z jednoho zdroje Export / mezinárodní prodej E-business ToolShop Logistika nástrojů (systémy ToolBox / odběrné systémy) * Systém skenování nástrojů Management C-dílů *
Korporátní finance

Korporátní finance

Ve společnosti Fiduciaire Genevoise nabízíme služby Corporate Finance přizpůsobené specifickým potřebám firem, ať už se jedná o startupy, malé a střední podniky nebo nadnárodní společnosti. Náš tým odborníků vás provází řízením a optimalizací vašich firemních financí, přičemž vám poskytujeme strategické poradenství pro maximalizaci hodnoty vašich aktiv a zajištění udržitelného růstu. Nabízíme kompletní řadu služeb, včetně financování akvizic, správy kapitálu, finanční restrukturalizace a poradenství v oblasti fúzí a akvizic. Ve úzké spolupráci s vámi vypracováváme na míru šité řešení, která odpovídají vašim cílům růstu a výkonnosti. Díky našim hlubokým znalostem švýcarského a mezinárodního trhu vám pomáháme orientovat se v finančních složitostech a využívat nejrelevantnější investiční příležitosti. Se společností Fiduciaire Genevoise získáte strategickou podporu, která vám umožní činit informovaná rozhodnutí a posílit finanční stabilitu vaší společnosti.
Bipeurs Podtácky

Bipeurs Podtácky

Navrhnout velmi robustní a snadno použitelný produkt. To byly dvě hlavní vlastnosti, které MMCall hledal během vývoje "Coasteru". Bipeři pro zákazníky umožňují efektivně řídit čekání vašich zákazníků během přípravy jejich objednávek. Zákaznická zkušenost se zlepšuje, stejně jako celková atmosféra vaší restaurace. Kromě toho byly navrženy tak, aby byly velmi snadno udržovatelné: baterie například, jakmile dosáhne konce své životnosti, může být vyměněna během několika sekund vašimi silami, aniž by bylo nutné ji posílat do servisu. Materiál tedy nikdy není zadržen a vy ušetříte spoustu času! NOVINKA: Náš bipeř "Coaster" má malého bratra! Nový formát, který je stejně snadno použitelný jako "Coaster", menší, ale stejně robustní!
Správa dodavatelů

Správa dodavatelů

Elementy řízení dodavatelů zahrnují v jádru výběr dodavatelů, hodnocení a rozvoj. K tomu se přidávají aspekty řízení rizik a vhodná podpora nástrojů. Společně s vámi vyvineme systém, implementujeme ho a dosáhneme prvních skutečných výsledků již v projektu.
Mezi-firemní Vyrovnání - Eliminujte Nesoulady, Snižte Stres na Konec Měsíce

Mezi-firemní Vyrovnání - Eliminujte Nesoulady, Snižte Stres na Konec Měsíce

Coprocess SA - Modul měsíčního vyrovnání umožňuje obchodním jednotkám společnosti nahrát VŠECHNY pohledávky a VŠECHNY závazky, aby mohly být vyrovnány s protistranou napříč celou skupinou. Přísnější kontrola znamená lepší čísla pro konsolidovaný výkaz zisků a ztrát a rozvahu.
List bezpečnostních údajů - Řízení nebezpečných látek

List bezpečnostních údajů - Řízení nebezpečných látek

MSDS / SDS - Poradenství o nebezpečných látkách a řízení nebezpečných látek - Bezpečnostní list - Poradenství o nebezpečných látkách a řízení nebezpečných látek Přehled našich služeb: - Kontrola shody a plausibility a aktualizace stávajících bezpečnostních listů - Příprava rozšířených bezpečnostních listů - Klasifikace a označování látek podle aktuálního nařízení GHS (nařízení CLP) Na základě požadavků společnost INVITRO-CONNECT GmbH zkontroluje, zda vaše stávající bezpečnostní listy stále splňují požadavky a jsou v souladu s nejnovějšími pokyny REACH, a pokud je to nutné, aktualizuje je za vás. Dále, na základě našich znalostí, poskytujeme rozšířené bezpečnostní listy, které vyhovují směrnici REACH a nejnovějšímu evropskému nařízení GHS pro klasifikaci a označování látek. INVITRO-CONNECT GmbH - Rychlé provádění projektů: osobní - kompetentní - spolehlivé --> contact@invitro-connect.com S pozdravem Pascal Piller a Dr. Ute Hassmann a celý tým společnosti INVITRO-CONNECT GmbH
Certifikace ISO 14001 - Poradenství a Příprava na Certifikaci

Certifikace ISO 14001 - Poradenství a Příprava na Certifikaci

Bezpečná a rychlá certifikace podle ISO 14001. Vytvoříme veškerou potřebnou dokumentaci za vás. Krátké doby realizace projektu (pár týdnů) a bezpečná certifikace Naši zákazníci si mohou být jisti, že s námi dosáhnou své certifikace ISO 14001 - rychle (během několika týdnů) - bez velkého úsilí (veškerá dokumentace bude vytvořena námi) - bezpečně (všechny společnosti byly úspěšně certifikovány na poprvé) Těšíme se na vaši zprávu.
SMARTCOLLECT Software - Software pro snadné a bezpečné shromažďování měřicích dat a analýzu dat.

SMARTCOLLECT Software - Software pro snadné a bezpečné shromažďování měřicích dat a analýzu dat.

SMARTCOLLECT je software pro správu dat, která umožňuje jednoduché a bezpečné shromažďování měřicích dat a analýzu s důrazem na řízení energie. S SMARTCOLLECT lze shromažďovat, ukládat, vizualizovat, vyhodnocovat a automaticky reportovat všechna relevantní data o spotřebě elektřiny, vody, plynu nebo tepla. Moderní grafické uživatelské rozhraní umožňuje intuitivní a snadné ovládání i při velkém počtu měřicích míst. Funkce a měřicí místa lze díky modulárnímu uspořádání kdykoli velmi snadno doplnit.
Realizace (Stavební realizace)

Realizace (Stavební realizace)

Dokonalá realizace se zakládá na zkušenostech, organizačních schopnostech a vytrvalosti. Síť složená z kompetentních odborníků a podnikatelů zajišťuje, že všechny termíny, náklady a kvalitativní požadavky jsou dodržovány s maximální přesností. • Zastupování investora • Řízení výstavby a stavební management • Smluvní záležitosti • Záruka nákladů, termínů a kvality • Uvedení do provozu • Marketing objektu
Správa zásob Bossard (BIM) - Konsolidace základních údajů o dodavatelích

Správa zásob Bossard (BIM) - Konsolidace základních údajů o dodavatelích

BIM – Bossard Inventory Management umožňuje sloučení dodávek při řízení C-dílů, takže C-díly od Bossardu a třetích stran mohou být zpracovávány současně. Bossard nabízí několik kanban systémů. Může být použit buď Bossard SmartBin, 2bin, Code, SmartCard nebo kombinace těchto systémů, což umožňuje dokonale reagovat na konkrétní potřeby zákazníků. SmartBin je zejména vhodný pro řízení C-dílů. Když je dosaženo minimálního stavu zásob, který vyžaduje opětovné objednání, jsou data automaticky přečtena a odeslána Bossardem příslušnému dodavateli, který je integrován v systému řízení C-dílů. Dodavatelé C-dílů připravují požadované dodací množství a označují je podle umístění skladu zákazníka. Bossard spojuje tok zboží a vytváří souhrnnou fakturu. Dodávka probíhá na místo spotřeby nebo na příjem zboží.
Řízení farmaceutických projektů - Koordinujeme jednoduché nebo složité projekty pro naše klienty ("multi-site")

Řízení farmaceutických projektů - Koordinujeme jednoduché nebo složité projekty pro naše klienty ("multi-site")

Realizujeme projekty rychle a bez ztráty kvality. Máte krátkodobé projekty, což umožňuje snížit náklady a dosáhnout rychlé návratnosti investic. Kontaktujte nás pro první schůzku! Naše projekty často spojují technické a regulační otázky: • Technologie a transfer technologií (přizpůsobení, zlepšení technologií) • optimalizace výroby • Projekty kvality (Quality by Design "QbD", Process Analytical Technology "PAT", návrh zkoušek, validace, kvalifikace) • krátké lhůty pro vyřízení v administrativě • zlepšení dodavatelského řetězce Optimalizujeme dodavatelské řetězce, rozvíjíme dodavatele, kolem/s: • zkracování "lead times". • dodavatel reaguje rychle • rozšíření základny dodavatelů • nalezení nových dodavatelů • přesun výroby do zahraničí Přebíráme technické projekty jako: • "Scale up" v biotechnologii
Důvěra a Poradenství - Odbornost a Spolehlivost pro Vaši SRO.

Důvěra a Poradenství - Odbornost a Spolehlivost pro Vaši SRO.

Podporujeme vás v každé fázi podnikání kompetentně a prakticky ve všech otázkách týkajících se správy majetku. Naši odborníci vám zaručují řešení, které vás přesvědčí. Poskytují vám komplexní poradenství a podporu jako nezávislý a kompetentní partner při zakládání, rozvoji, vedení a plánování nástupnictví vaší společnosti.
PodioBox platforma pro události a prezentace all-in-one - All-in-one systém pro každého, kdo dává prezentace

PodioBox platforma pro události a prezentace all-in-one - All-in-one systém pro každého, kdo dává prezentace

Vlajkovým produktem společnosti Assiomatica SA je systém PodioBox all-in-one pro každého, kdo dává prezentace, který byl vyvinut tak, aby každý mohl být efektivním, profesionálním a poutavým prezentujícím. PodioBox řeší nejdůležitější problém s výkonem - pomáhá budovat efektivní interakci mezi mluvčím a účastníky. Také řeší všechny problémy s kompatibilitou hardwaru a softwaru, funguje s nebo bez internetu, nevyžaduje instalaci softwaru. Vše, co potřebujete, jsou vaše prezentace a zařízení s prohlížečem.
Průmysl 4.0 ve ZUMBACH - PRŮMYSL 4.0 - Přehled

Průmysl 4.0 ve ZUMBACH - PRŮMYSL 4.0 - Přehled

V dnešní době se o Průmyslu 4.0 mluví všude. Čelíme něčemu neznámému nebo neslýchanému? Ve skutečnosti jsou technologie zapojené do Průmyslu 4.0 dobře známé; koncepty jsou vizionářské, ale nikoli nové. Je to jen velký povyk kolem ničeho? Propojování fyzických objektů s virtuálním světem pomocí moderní technologie vytváří nové pracovní metody a obchodní modely, které, ve srovnání s aktuálními trendy, jsou spíše evoluční než revoluční. Nicméně dynamiku kolem Průmyslu 4.0 nelze podceňovat. Vybavení komponentů a strojů senzory a softwarem umožňuje automatické získávání dat z terénu. Propojení znamená, že tato data mohou být získávána téměř v reálném čase a shromažďována na centrálním místě. To, co bylo dříve možné vidět přímo na komponentách a strojích na výrobní hale, může nyní být vizualizováno a monitorováno pomocí softwaru na jedné platformě. Výsledkem je maximální transparentnost. Všechna data jsou poskytována na aplikační úrovni, což usnadňuje...
Software pro správu skladu LOGIS MOVE - Software pro správu skladu pro váš dodavatelský řetězec

Software pro správu skladu LOGIS MOVE - Software pro správu skladu pro váš dodavatelský řetězec

Bez moderního systému řízení skladu, zkráceně LVS nebo WMS (Warehouse Management System), již dnes nejste konkurenceschopní. Dataphone vyvinul inovativní, standardizovaný a flexibilní software pro řízení skladu, který pokrývá celý vnitropodnikový tok materiálu. Všechny pohyby zboží, jako je příjem zboží, uskladnění, přeprava, výdej, expedice a inventura, se provádějí v LVS. S LVS LOGIS MOVE mají živnostníci, malé a střední podniky a velké společnosti k dispozici nejefektivnější způsob centrálního řízení manuálních a automatizovaných skladových procesů. S LOGIS zvyšujete rentabilitu, zvyšujete skladovou kapacitu a snižujete chybovost. Máme know-how pro udržitelné celkové řešení!
Potrubí / Větrací Technologie - Bezpečná Řešení pro Správu Znečištěného Odpadního Vzduchu

Potrubí / Větrací Technologie - Bezpečná Řešení pro Správu Znečištěného Odpadního Vzduchu

Bezpečná řešení pro správu znečištěného odpadního vzduchu, která jsou zvláště potřebná v laboratořích, galvanickém průmyslu, procesním průmyslu, ekologickém sektoru a potravinářském průmyslu. Sena Plastics nabízí svým zákazníkům bezpečná řešení pro správu znečištěného odpadního vzduchu, která jsou zvláště potřebná v laboratořích, galvanickém průmyslu, procesním průmyslu, ekologickém sektoru a potravinářském průmyslu. Disponujeme rozsáhlou odborností v oblasti výroby a montáže plastových trubek pro chemické kapaliny (ultrapure, toxické, korozivní atd.). V závislosti na podmínkách použití mohou být použity různé plasty jako PVC, PP, PE, PVDF, E-CTFE, PFA nebo v materiálových kompozitech, například PVC-GFK / PVDF-GFK.... Naše služby: - Výběr materiálů a instalace podle odolnosti vůči kapalinám, teplotě, tlaku a objemu. - Dodávka, pokládka a instalace potrubí uvnitř a venku. - Svařování konců / Svařování spojek / Elektrosvařování / Extruder.
Analýzy škod: Řízení, Vyjasnění a Prevence Technických Problémů a Případů Škod

Analýzy škod: Řízení, Vyjasnění a Prevence Technických Problémů a Případů Škod

Při výskytu problémů a škodních případů je hledání příčiny škody pouze jedním z prioritních úkolů, který může trvat i několik měsíců. Služby ve všech aspektech zvládání, objasňování a předcházení technickým problémům a škodním případům. Tyto služby jsou poskytovány samostatně nebo ve spolupráci s laboratořemi, partnerskými firmami a vysoce kvalifikovanými specialisty z tuzemska i zahraničí. Na prvním místě jsou: - Poradenství - Celkové posouzení situace - Provádění analýz škod - Vypracování posudků - Podpora při zvládání minulosti produktů - Podpora při vstupu do úspěšné budoucnosti produktů - Vypracování strategií a opatření k předcházení škodám - Systematické zlepšování produktů - Řízení projektů - Školení
Obchodní Portrét - pro vedení, správní radu a živnostníky

Obchodní Portrét - pro vedení, správní radu a živnostníky

První dojem je často vytvářen online, a to v dnešním digitálním světě. Podnikatelské portréty jsou proto více než jen obrázky tebe, jsou rozhodujícím faktorem, zda si tvoji zájemci vytvoří spojení s tebou a přejdou k akci.
Workshopy - Cílené a na výsledky orientované workshopy s vaším vedením

Workshopy - Cílené a na výsledky orientované workshopy s vaším vedením

Workshopy jsou centrálními nástroji v naší práci s vámi. Dobře strukturované, zajímavě navržené, intenzivní a rozmanité vás krok za krokem provedeme vaším seminářem. Díky našim zkušenostem a přehledu o nejrůznějších firmách vás během workshopu podporujeme cíleně a kompetentně. V závislosti na situaci si také dovolujeme klást kritické otázky. U náročných konstelací přebíráme roli neutrálního moderátora, podle přání také poskytujeme podněty a vlastní zkušenosti. S flipchartem a mnoha dalšími technickými pomůckami vytváříme spojení mezi nápady, konsensem a výsledky. Vždy jsou v centru pozornosti vaše cíle.
SPM Údržba - Software GMAO

SPM Údržba - Software GMAO

SPM Maintenance je software pro GMAO (řízení údržby asistované počítačem), který je přizpůsobitelný pro všechny obory a všechny činnosti údržby. Plánujte zásahy preventivní údržby, sledujte vývoj případných poruch, operací instalace nebo údržby, dodávek materiálu atd. Snadno informujte své techniky a zákazníky pomocí automatizovaných e-mailových oznámení. Plánujte operace preventivní údržby a zásahy pomocí vizuálních nástrojů (tabulky, Ganttovy diagramy atd.). Automaticky generujte zprávy ve formátu Excel nebo PDF v každé fázi. Evidujte výstupy ze skladu a propojte svůj GMAO s modulárním inventárním softwarem. Používejte spolehlivý systém elektronického řízení dokumentů pro připojení různých technických informací k zařízení, stroji nebo vybavení.
Kurs pro vedoucí nákupu s federálním diplomem

Kurs pro vedoucí nákupu s federálním diplomem

Tento kurz je určen pro vedoucí pracovníky a zkušené zaměstnance z oblasti dodavatelského řetězce. Účastníci si osvojují manažersky orientované nákupní dovednosti, jejichž metody a nástroje mohou okamžitě aplikovat. Propojení učebních obsahů posouvá účastníky na strategickou úroveň a otevírá cestu k náročným pozicím v oblasti řízení dodávek.
Pracovní metodika - Řízení času - Sebeřízení

Pracovní metodika - Řízení času - Sebeřízení

Kurz vás povede k dobré pracovní organizaci, optimálnímu sebeřízení, cílenému řízení času a tím k efektivnímu a účinnému zvládání úkolů. Příval informací, tlak termínů, plné stoly a různé přerušení utvářejí pro mnohé pracovní každodennost. Aby bylo možné optimálně využít vlastní zdroje, je důležité efektivně sledovat cíle a strukturovaně přistupovat k úkolům. Tak dosáhnete lepšího přehledu a zvládnete své každodenní úkoly bez zbytečného tlaku. Pracovní metodika je nástrojem sebeorganizace. Kdo tedy pracuje s cílenou metodikou v oblasti pořádku, termínů, cílů, času a vlastních zdrojů, prokazuje si tím největší laskavost.
Řízení dodavatelského řetězce

Řízení dodavatelského řetězce

Hledáte těžko dostupné součásti, potřebujete partnera pro nákup elektronických komponentů? Kontaktujte nás, rádi vám pomůžeme. - Zajištění součástí se všemi požadavky - Podpora při nákupu pro výrobu - Sběr dat z kusovníků včetně dodavatelského seznamu
Senzorová technologie pro procesní analýzu - Inteligentní správa senzorů - ISM

Senzorová technologie pro procesní analýzu - Inteligentní správa senzorů - ISM

Digitální senzorová technologie Aby výrobci zůstali konkurenceschopní v dnešním výrobním odvětví, potřebují vysoce spolehlivé nástroje pro analýzu procesů. S ISM®, digitální senzorovou technologií od METTLER TOLEDO, se vaše údržba stává plánovatelnou, obsluha senzorů je snadná a vaše výroba efektivnější.
RMS621 Správce energie

RMS621 Správce energie

Počítač RMS621 pro páru a teplo vypočítává hmotnost páry, množství tepla páry, čisté množství páry, diferenciál tepla páry, množství tepla vody a diferenciál tepla vody až ve 3 současných aplikacích. Je možné provádět obousměrná a dělená měření. Podporuje analogové, PFM nebo pulzní signály pro senzory průtoku a tlaku. Teplotní senzory lze připojit v 3- nebo 4-vodičovém zapojení nebo prostřednictvím vysílače. Pro každý analogový nebo pulzní vstup je k dispozici napájení smyčky. Měřicí princip: Energetický manažer Funkce: Vyvážení páry a vody pro průmyslové řízení energie Certifikace: UL rec. Comp Vstup: 2...6x RTD; 2...8x I; 2...8x PFM; 2...8x Impuls (aktivní); 2...8x Impuls (pasivní) Výstup: 3...9x napájení vysílače Reléový výstup: 1...7 bez kontaktů Pomocné napájení: 90...250V AC 50/60 Hz; 20...28V AC 50/60 Hz; 20...36V DC Rozměry (šxhxd): 135 x 108 x 114 mm; (5.32" x 4.25" x 4.49") Software: Mezinárodní výpočetní standardy pro páru a vodu Obsluha: Měkké klávesy RS232 a obslužný software ReadWin 2000
RMS621 Správce energie

RMS621 Správce energie

Elaborátor RMS621 počítá hmotnost páry, množství tepla páry, čistou páru, diferenční páru-teplo, množství tepla a diferenční teplo vody až pro 3 simultánní aplikace. Podporuje analogové signály, PFM nebo pulzy pro senzory průtoku a tlaku. Senzory teploty mohou být připojeny s třemi nebo čtyřmi vodiči nebo s vysílačem. Analogové nebo pulzní vstupy mohou být napájeny z obvodu. Princip měření: Energetický manažer Funkce: Bilance páry a vody pro řízení průmyslové energie Certifikace: Comp. ric. UL Vstup: 2 … 6x RTD 2 … 8x I 2 … 8x PFM 2 … 8x Pulzy (aktivní) 2 … 8x Pulzy (pasivní) Výstup: 3 … 9x napájení vysílače Výstup relé: 1 … 7 bez kontaktů Pomocný zdroj: 90 … 250 V AC 50/60 Hz 20 … 28 V AC 50/60 Hz 20 … 36 V DC Rozměry (šířka x délka x hloubka): 135x108x114 mm (5.32x 4.25x 4.49") Software: Mezinárodní standardy pro výpočty páry a vody Obsluha: Funkční tlačítka RS232 a operační software ReadWin 2000
Ecograph T RSG35 Univerzální Grafický Správce Dat

Ecograph T RSG35 Univerzální Grafický Správce Dat

Bezpečné a bezproblémové zaznamenávání dat a vizualizace všech procesních toků. Požadavky na monitorování procesů a zaznamenávání dat se stále více rozšiřují. Univerzální datový manažer Ecograph T RSG35 zachycuje, vizualizuje a monitoruje analogové nebo digitální vstupní signály. Zařízení je snadno ovladatelné a zjednodušuje archivaci dat. Díky široké škále komunikačních možností je možné snadné připojení k systému. Měřicí princip: Grafický záznamník Funkce: "Bezpečné zaznamenávání dat a analýza signálů, vizualizace procesů, integrovaný webový server pro zařízení" Maximální vstup: 12 analogových (U. I. TC. RTD. Frekvence. Impuls) 6 digitálních Maximální výstup: 6 relé, 1 napájení pro vysílač Rozhraní: RS232/485 (volitelně) Ethernet USB Modbus RTU Slave (volitelně) Modbus TCP Slave (volitelně) Úložiště/zaznamenávání: Interní paměť, SD karta, USB flash disk Displej: TFT 5.7" barevný grafický displej Kryt: Ovládací panel, stolní skříň, pole skříň Napájení: 100…230 V AC +/-10% 24V (-10%. +15%) AC/DC Certifikace: UL CSA GP