Produkty pro manig (204)

Manažer kanálů

Manažer kanálů

Zvyšte počet svých online rezervací, ušetřete čas a maximalizujte svůj příjem.
Údržbářská služba

Údržbářská služba

Rádi se postaráme o pravidelné zametání vaší garáže nebo o důkladné jarní úklidy. Vaši nemovitost udržujeme vždy v perfektním stavu. Náš TÝM je kdykoli připraven a s nejlépe vybavenými stroji a profesionálními zařízeními udržuje vaše technické zařízení v provozuschopném stavu, stejně jako vaši zahradu, zelené plochy nebo garáže v TOP kondici!
Energetický manažer

Energetický manažer

Optimalizace dodávky energie - Všechny důležité údaje na jednom místě Klíčové funkce Plně integrovaný chytrý měřič * Dotazovací interval pro měřené hodnoty: < 1s Měření třífázového aktivního a reaktivního výkonu Referenční a přívodní měření jako vyrovnávací nebo nevyrovnávací měřič Přímé připojení na 63 A, případně přes externí instrumentační transformátor Instalace na lištu DIN (4TE) Použití: Webové rozhraní a aplikace pro iOS a Android * Není schváleno pro výpočet údajů souvisejících s fakturací
Generální dodavatel / Projektový management

Generální dodavatel / Projektový management

Jako váš partner poradíme, navrhneme a realizujeme automatizační zařízení nebo kompletní výrobní linky. Jako základ vaší automatizace používáme naše standardizované lisovací, montážní a svařovací moduly a vyvíjíme pro vás z nich zařízení na klíč. Na základě vaší specifikace a našich znalostí zapojíme vhodné spolupracující partnery z našeho rozsáhlého dodavatelského portfolia. Zkušení projektoví manažeři úspěšně realizují váš projekt.
Držák monitoru pro pracovní stanici včetně zásuvky na klávesnici a správy kabelů

Držák monitoru pro pracovní stanici včetně zásuvky na klávesnici a správy kabelů

Monitory s hmotností 2 - 8 kg, montážní deska VESA MIS-D 75/100 kompatibilní, nastavitelná - Monitor pracovní místo SIT / STAND 4 osy, profilová montáž 40 (sada) K upevnění monitorů s hmotností 2 - 8 kg, montážní deska VESA MIS-D 75/100 kompatibilní, nastavitelný úhel pohledu a výška; sklápěcí odkládací plocha s šetrnou opěrkou zápěstí pro klávesnici do 2,5 kg, včetně výsuvné odkládací plochy pro myš vlevo nebo vpravo, stejně jako držáky pro skener a myš; 360° montážní příruba může být umístěna podélně, příčně nebo čelně na hliníkovém profilu (40), při čelním použití musí být na jádrovém vrtání přítomný závit M8. Materiál Monitor pracovní místo: ocel / hliník / plast Kryt kabelového vedení: plast Montážní příruba: hliníkový tlakový odlit Šrouby: ocel Povrch/barva: Monitor pracovní místo: šedě lakovaný Montážní příruba: šedě lakovaná Kryt kabelového vedení: šedý Šrouby: pozinkované
tecnotron - Řízení Projektů

tecnotron - Řízení Projektů

Mít procesní tok na paměti, kontrolovat náklady: Projektové řízení pro složité projekty
Průmyslové počítače kompatibilní s Windows 11 od compmall - Pro Windows 11 IoT Enterprise platí zvláštní hardwarové požadavky.

Průmyslové počítače kompatibilní s Windows 11 od compmall - Pro Windows 11 IoT Enterprise platí zvláštní hardwarové požadavky.

O tomto produktu V říjnu loňského roku byla vydána Windows 11. Operační systém má nové hardwarové požadavky: Požaduje kompatibilní procesor, UEFI Secure Boot a Trusted Platform Module verze 2.0. Přičemž TPM modul nemusí být nutně fyzický čip, postačuje také firmware-TPM (fTPM), který lze aktivovat v BIOS nastavení. Co je nového? Windows 11 IoT Enterprise obsahuje všechny funkce jako předchozí verze. Kromě toho má tyto zvláštnosti: • Uživatelské rozhraní bylo modernizováno. • Funkční aktualizace se nyní vydávají jednou ročně, nikoli každých šest měsíců. • Podpora trvá 36 měsíců. • USB4 a Wi-Fi 6E Je třeba poznamenat, že verze LTSC ještě nebyla vydána.
DOCUframe

DOCUframe

DOCUframe je mnohem více než jen systém pro správu dokumentů - flexibilní, modulární, individuálně přizpůsobitelný, otevřené rozhraní, 100 % připravený na vydání!
Digitální systém správy voucherů

Digitální systém správy voucherů

Systém správy voucherů pro města, obce, nákupní společenství a další. Digitální systém správy voucherů Díky naší aplikaci Citygutschein je možné uplatnění voucherů s jakýmkoli běžným chytrým telefonem. Uplatnění jsou v reálném čase přiřazena k provozovně (akceptační místo) a připravena k vyúčtování. Systém poskytuje DTAUS soubory pro hromadný převod nebo inkaso. Tyto soubory předáte prostřednictvím vašeho stávajícího bankovního programu vaší domácí bance. Kontrola nad tokem peněz tak vždy zůstává ve vašich rukou. Integrace stávajících systémů Integrace stávajících systémů městských voucherů do našeho správcovského systému je ve většině případů bezproblémová. Rádi vám připravíme nabídku.
Správa C-dílů

Správa C-dílů

Korrodin je váš specialista na individuální správu C-dílů (dodavatelský koncept). Korrodin vám nabízí správu C-dílů (dodavatelský koncept), která je přesně přizpůsobena vašim požadavkům. Naše správa C-dílů vám šetří čas a úsilí při získávání vašich B a C dílů.
HeBoFill® Poudre z Boronitridu - Poudre z boronitridu pro mazání a chlazení v plastech

HeBoFill® Poudre z Boronitridu - Poudre z boronitridu pro mazání a chlazení v plastech

Produktová rodina HeBoFill® primárně plní základní úkoly jako je oddělování, mazání, chlazení nebo elektrická izolace. Při tom jsou procesní bezpečnost, spolehlivost a produktivita vždy v centru pozornosti. Ať už jako separátor při lisování hliníkových profilů, jako plnidlo pro zvýšení tepelné vodivosti v plastech nebo jako aditivum v olejích a tucích pro zlepšení vlastností při vysokých teplotách.
Odporový parní zvlhčovač s řízením vodního kamene Condair RS

Odporový parní zvlhčovač s řízením vodního kamene Condair RS

Patentované řízení vápna během provozu odstraňuje vyloučené minerály z parního válce a automaticky je vede do určené nádoby na vápno. Vznikající vápenné usazeniny jsou tak průběžně odstraňovány z parního válce. Kousky vápna se shromažďují v externí nádobě na vápno a lze je odtud pohodlně vyprázdnit. Údržbové práce jsou tak do značné míry redukovány a provozní bezpečnost je zajištěna co nejlépe. • hygienicky bezvadná kvalita páry • patentované řízení vápna • externí nádoba na vápno • bezvápenná voda pro proplachování válce • přesné řízení výkonu páry • pohodlné připojení k GLT systémům
Crashmanagement systémy pro optimální bezpečnost vozidel

Crashmanagement systémy pro optimální bezpečnost vozidel

Systémy řízení nárazů od MX Prototyping GmbH jsou vyráběny z oceli a hliníku a nabízejí vysokou přesnost a efektivitu. Naše systémy řízení nárazů jsou speciálně navrženy tak, aby splnily nejnáročnější požadavky moderního výrobního průmyslu. Díky použití nejmodernějších technologií a našemu oddanému týmu odborníků zajišťujeme, že naše systémy řízení nárazů splňují nejvyšší standardy kvality. Naše systémy řízení nárazů jsou výsledkem přísného řízení kvality a bezproblémové spolupráce mezi lidmi a technikou. Zaměřujeme se na bezkompromisní politiku kvality, která zajišťuje, že každá součást, která opustí naši výrobu, splňuje nejvyšší standardy. S oddaným týmem odborníků, kteří mají rozsáhlé zkušenosti a odborné znalosti, jsme schopni nabídnout na míru šitá řešení, která vyhovují individuálním potřebám našich zákazníků.
Řízení kvality

Řízení kvality

Řízení kvality, MY V HKR GARANTUJEME VYNIKAJÍCÍ A UDRŽITELNOU KVALITU PRODUKTŮ A PROCESŮ. Kvalita je úkol a cíl každého zaměstnance. Zodpovídáme za vhodné procesy, které zabezpečují politiku a strategii společnosti, podporujeme myšlení založené na rizicích a neustále rozvíjíme systém řízení.
Mezidobíhové řízení

Mezidobíhové řízení

Kvalifikovaná podpora prostřednictvím QMB služeb, interim managementu a troubleshooting. Předávejte své QM témata externím expertům. Důvody pro využití externí podpory v oblasti QM jsou rozmanité. Jaký je váš důvod? Potřebujete krátkodobé uvolnění vlastního QM personálu, speciální QM know-how k obtížnému problému, nebo je výhodnější svěřit svá QM témata externímu specialistovi na QM? Ať už vás cokoliv motivuje k outsourcingu vašeho řízení kvality: S dlouholetými zkušenostmi, praktickým přístupem a bohatými odbornými znalostmi vám rádi pomůžeme s vaším řízením kvality.
Managementové poradenství

Managementové poradenství

Management poradenství - Na Business Trainers najdete přizpůsobenou podporu pro vaše provozní výzvy.
Interim Manažer v Nákupu – Vaše Řešení pro Nedostatek Zaměstnanců

Interim Manažer v Nákupu – Vaše Řešení pro Nedostatek Zaměstnanců

Mezilehlé řízení nákupu jako dočasné řešení pro překlenutí nedostatků - Mé služby jako mezilehlý manažer pro nákup a zásobování: krátkodobá pomoc při nedostatku personálu když běžící projekty nesmí zastavit když jsou ohroženy procesní toky Hledáte efektivní řešení pro nedostatky personálu ve vaší oblasti nákupu? Jako zkušený mezilehlý manažer mohu zajistit, že vaše projekty a procesy nezastaví. Krátkodobá podpora ve strategickém nákupu Ve dynamickém světě zásobování jsou někdy potřebná krátkodobá řešení. Nabízím vám tuto podporu. Při nedostatku personálu nastupuji a zajišťuji plynulý průběh vašich projektů a procesů. Bezpečnost v nákupu Běžící projekty, zejména v oblasti nákupu, musí pokračovat. Se svou odborností jako mezilehlý manažer v oblasti nákupu zajišťuji, že vaše projekty i přes nedostatky úspěšně pokračují.
Smlouva o konsignaci

Smlouva o konsignaci

Zůstaňte flexibilní – využijte tržní příležitosti Dohoda o konsignaci je pro vás zvlášť zajímavá, pokud chcete zůstat co nejflexibilnější při snižování svých nadbytečných zásob a využít globálních tržních příležitostí. Zahrnuje plánovací prostor: Pokud byste během doby trvání smlouvy potřebovali svěřené komponenty zpět, zašleme je zdarma do 24 hodin.
synko BarScan: Řešení skenování pro Microsoft Dynamics 365

synko BarScan: Řešení skenování pro Microsoft Dynamics 365

synko BarScan je plně integrované řešení skeneru v Microsoft Dynamics 365 Business Central - synko BarScan je plně integrované řešení skeneru v Microsoft Dynamics 365 Business Central (dříve Microsoft Dynamics NAV nebo Navision). S pomocí synko BarScan vaši zaměstnanci shromažďují informace pomocí mobilních čtecích zařízení tam, kde vznikají – a to jednoduchým skenováním 1D a 2D čárových kódů jakéhokoli formátu nebo čtením RFID štítků. synko BarScan na bázi Microsoft Dynamics 365 Business Central (dříve Microsoft Dynamics NAV nebo Navision) se úspěšně používá k podpoře procesů v oblasti správy zboží, ve výrobě a při přímém prodeji. S synko BarScan získáte vyspělé skenovací systém, který splní všechna vaše očekávání. Rychlé aktuální údaje bez komunikační námahy: Údaje jsou rychleji k dispozici pro rozhodování Snadné použití: Efektivní práce, nadšení zaměstnanců Snížení chyb: Snížení chyb Flexibilně přizpůsobitelné: Vyspělý skenovací systém Transparentní firma: Naprostá transparentnost, zásoby podle FIFO
POPRODEJNÍ SPRÁVA

POPRODEJNÍ SPRÁVA

V oblasti poprodejních služeb se vyznačujeme společně vyvinutým konceptem pro správu vratek. Každá vratka je v systému zaznamenána s příslušným důvodem vrácení. Vrácené zboží je podrobeno pečlivému přezkoumání, aby se rozhodlo, zda bude zboží zařazeno do skladových zásob nebo zlikvidováno. Při tom je zajištěna bezproblémová výměna informací o pohybu zboží a důvodech reklamace. Pro poprodejní proces můžeme kromě zpracování vratek našim zákazníkům poskytnout individuální reporty ke všem tématům v oblasti dopravy. Například mohou být prodejní objemy zpracovány na základě analýzy zásob. Přílohy balíků a balíčky, které jsou vypracovány v oblasti předprodeje, mohou hrát důležitou roli v oblasti poprodejního managementu pro spokojenost zákazníků, resp. při opakovaném nebo dodatečném nákupu.
Vývoj Webových Aplikací: Systém pro Řízení Vztahů se Zákazníky (CRM systém) LasVentas

Vývoj Webových Aplikací: Systém pro Řízení Vztahů se Zákazníky (CRM systém) LasVentas

S tímto jednoduchým, škálovatelným CRM online řešením máte přehled. Kdykoliv a kdekoliv. Vyzkoušejte nyní - zdarma a bez závazků.
Plyn - Voda

Plyn - Voda

Jako certifikovaná specializovaná firma podle DVGW GW 301 na nejvyšších úrovních G1/W1 jsme schopni efektivně a odborně zvládat všechny oblasti těchto sektorů.
Destrukce Dokumentů

Destrukce Dokumentů

Nejvyšší bezpečnost je zaručena Dokumenty a spisy všech typů jsou u nás profesionálně likvidovány podle přísných směrnic Federálního zákona o ochraně dat a normy DIN ISO 66399 (bezpečnostní úroveň III). Abychom to zajistili, disponujeme odpovídajícím technickým vybavením. Naše zařízení jsou bez výjimky registrována a schválena příslušnými úřady. Kromě toho jsou naši zaměstnanci v odpovídajícím rámci zavázáni dodržovat BDSG.
pro-Portal: Software pro řízení stavebních projektů

pro-Portal: Software pro řízení stavebních projektů

pro-Portal je software pro řízení staveb a projektů, která zjednodušuje komunikaci a koordinaci mezi účastníky stavebních projektů. Bezproblémově integruje data z pro-Report a funguje na všech zařízeních přes prohlížeč. Software nabízí rozsáhlé možnosti analýzy, flexibilní rozšíření a měsíční možnosti pronájmu, aby efektivně usnadnil řízení projektů. Funkce jako správa vad, pokyny a dodatečné zakázky jsou urychleny a centrálně spravovány. __ • ŘÍZENÍ STAVEBNÍCH PROJEKTŮ S PRO-PORTAL Centrální portál pro řízení projektů, který je přístupný všem zúčastněným! S pro-Portal je řízení stavebních projektů a komunikace výrazně efektivnější. Všichni účastníci projektu mají přístup k softwaru pro řízení stavebních projektů a mohou jednotně sledovat pokrok a zpracování vad v portálu. Portál je uživatelsky přívětivý a snadno přístupný přes prohlížeč! Software pro řízení stavebních projektů pro-Portal od Gripsware Software pro řízení staveniště pro-Portal od Gripsware • SOFTWARE PRO ŘÍZENÍ PROJEKTŮ VE STAVEBNICTVÍ Tento software optimalizuje řízení staveniště. S pro-Portal mohou být úkoly jako správa vad, pokyny a dodatečné zakázky zpracovávány rychleji a efektivněji. Software umožňuje zapojení všech účastníků projektu s přímým přístupem a správu přístupů a oprávnění, aby bylo dosaženo optimálních výsledků.
Software pro správu kalibrace

Software pro správu kalibrace

S Calibration Expert bude vaše řízení laboratoře výrazně rychlejší, jednodušší a efektivnější.
Ochrana osobních údajů ve Vaší společnosti - Poradenství a implementace, externí pověřenec pro ochranu osobních údajů

Ochrana osobních údajů ve Vaší společnosti - Poradenství a implementace, externí pověřenec pro ochranu osobních údajů

Hledáte partnera, který vám pomůže pochopit a implementovat požadavky v oblasti ochrany osobních údajů a informační bezpečnosti? Moje nabídka pro vás • Společně definujeme vaši strategii pro realizaci digitální bezpečnosti • Získáte moji podporu při zmapování aktuálního stavu vašich procesů souvisejících s ochranou osobních údajů. • Pomohu vám zohlednit bezpečnostní opatření od samého začátku. • Připravím vás na krizové situace – pokud by se přece jen něco stalo Obraťte se na mě! Rád vám pomohu se vším, co se týká ochrany osobních údajů: Robert Schneid-Karl, pověřenec pro ochranu osobních údajů (DSB), Tel. 089 589394 25, robert.schneid-karl@mip.,de nebo robert.schneid-karl@dsadvice.de
Vývoj Prototypů

Vývoj Prototypů

rent a scientist vyvíjí inovace pro své zákazníky v chemicko-technické oblasti - úspěšně od roku 1995. Ať už samostatně v našich laboratořích, v úzké spolupráci s jejich vlastními odborníky, nebo zapojeni do velkého mezinárodního konsorcia, naši vědci se snaží rychle a efektivně dosáhnout cíle projektu. Do vývoje přinášíme cílovou orientaci a projektové řízení. Praktická vývojová práce patří mezi nejzajímavější a nejnáročnější činnosti pro naše vědce. Díky ní získáváme pocit pro realizovatelnost konceptů a čerpáme nadšení z úspěšného dokončení obtížných projektů. Pro vývoj nových produktů a procesů jsou často k dispozici dotace - neváhejte nás kontaktovat!
BusinessGuard Profesionální

BusinessGuard Profesionální

Cash-orientované řízení podniku prostřednictvím efektivního finančního controllingu, podrobného podnikatelského plánování a denního sledování likvidity - jednoduché, spolehlivé a transparentní!
Správa materiálu

Správa materiálu

MFEMATERIAL je software pro správu zboží, která slouží k řízení komponentů a výrobků všech typů. Nezáleží na tom, zda se jedná o nákupní díly, komponenty pro výrobu nebo o spotřební materiál. MFEMATERIAL vám pomáhá s hospodařením se skladem, objednávkami, výrobou a zpracováním zakázek. Hlavní vlastnosti: - Automatické řízení skladových zásob - Vytváření objednávek několika kliknutími myši - Až deset možných dodavatelů na jeden komponent - Objednávání chybějících zásob podle kusovníků - Odebírání komponentů ze skladu podle kusovníků - Kusovníky s libovolnou hloubkou zanoření - Kusovníky v neomezeném množství - Objednávky mohou být prováděny pro sklad nebo na základě zakázky - Rezervace komponentů pro zakázky ve skladu - Sledování zakázek pro objednávky a výrobní procesy - Můžete vytvořit libovolný počet komponentů. - Každý komponent má volný název.
Úvěry - Úvěry

Úvěry - Úvěry

Úvěry