Produkty pro manig (204)

Systém řízení energie pro lodě

Systém řízení energie pro lodě

NORISYNC 4 je náš nový systém řízení energie (PMS), který optimalizuje výrobu a využití elektřiny. V srdci systému se nachází nový řídicí systém řízení energie NORISYS 4 PMC. Je založen na naší otevřené automatizační platformě NORISYS 4, která byla speciálně vyvinuta pro automatizaci námořních aplikací. Jako řešení na míru, NORISYNC 4 efektivně řídí distribuci energie, spouštění a zastavování na základě zatížení dieselových generátorů, sdílení zátěže, synchronizaci výkonu generátoru a také využití systému skladování energie (ESS) v hybridních a plně elektrických pohonných systémech.
IBM InfoSphere® Information Server - Integrace dat, Správa dat, Kvalita dat a Replikace dat

IBM InfoSphere® Information Server - Integrace dat, Správa dat, Kvalita dat a Replikace dat

IBM InfoSphere ® Information Server je přední platforma pro integraci dat, která vám pomáhá porozumět, čistit, sledovat a transformovat vaše data. InfoSphere Information Server nabízí funkce MPP (Massively Parallel Processing) pro vysoce škálovatelnou a flexibilní integrační platformu. Můžete tak zpracovávat objemy dat jakékoli velikosti. Od integrace dat až po kvalitu dat a správu dat – tyto produkty vás podporují ve všech projektech v oblastech Big Data a analýzy dat, modernizace datových skladů, správy hlavních dat a analýzy v místě dopadu. Více informací o řešeních a o licenčních a cenových modelech získáte v prvním nezávazném rozhovoru - zavolejte nám! Váš kontaktní partner je vám k dispozici: Ralf Mühlhofer, Tel. 089 589394 26, ralf.muehlhofer@mip.de
Sisense Platforma pro Analýzu v Režimu Sebeobsluhy - Moderní a komplexní platforma pro Business Intelligence

Sisense Platforma pro Analýzu v Režimu Sebeobsluhy - Moderní a komplexní platforma pro Business Intelligence

Platforma Sisense Analytics je ideálním end-to-end řešením business intelligence pro datové profesionály, vývojáře a analytiky. Použití je určeno pro všechny uživatele ve společnosti, protože každý obor může fungovat prostřednictvím self-service, nezávisle na IT. To umožňuje okamžité analýzy pro všechna vaše data, bez ohledu na jejich složitost, a to s vysokou lehkostí a flexibilitou. Se Sisense získáte rozsáhlou platformu business intelligence, která je téměř integrovatelná do všech datových sil a je také dostupná jako OEM řešení. Nejlépe uděláte, když se podíváte na tento moderní nástroj pro analýzu dat! Jednoduše si domluvte nezávaznou ukázku. Vaše kontaktní osoba je vám k dispozici: Franziska Juric, Tel. 089 589394 29, franziska.juric@mip.de
Držák monitoru pro pracovní stanici včetně zásuvky na klávesnici a správy kabelů

Držák monitoru pro pracovní stanici včetně zásuvky na klávesnici a správy kabelů

Monitory s hmotností 2 - 8 kg, montážní deska VESA MIS-D 75/100 kompatibilní, nastavitelná - Monitor pracovní místo SIT / STAND 4 osy, profilová montáž 40 (sada) K upevnění monitorů s hmotností 2 - 8 kg, montážní deska VESA MIS-D 75/100 kompatibilní, nastavitelný úhel pohledu a výška; sklápěcí odkládací plocha s šetrnou opěrkou zápěstí pro klávesnici do 2,5 kg, včetně výsuvné odkládací plochy pro myš vlevo nebo vpravo, stejně jako držáky pro skener a myš; 360° montážní příruba může být umístěna podélně, příčně nebo čelně na hliníkovém profilu (40), při čelním použití musí být na jádrovém vrtání přítomný závit M8. Materiál Monitor pracovní místo: ocel / hliník / plast Kryt kabelového vedení: plast Montážní příruba: hliníkový tlakový odlit Šrouby: ocel Povrch/barva: Monitor pracovní místo: šedě lakovaný Montážní příruba: šedě lakovaná Kryt kabelového vedení: šedý Šrouby: pozinkované
Chlazení procesů

Chlazení procesů

Každý proces je jiný. Také každá z našich strojů. Chlazení procesů pro extrudéry, výrobní stroje, solanku nebo teplonosnou kapalinu. Společně s vámi vyvíjíme správné řešení. Slibujeme.
Switch FS S3900-24T4S-R - Spravovatelný L2+ Switch 24 Porty Gigabit RJ45 Stohovatelný S3900-24T4S-R

Switch FS S3900-24T4S-R - Spravovatelný L2+ Switch 24 Porty Gigabit RJ45 Stohovatelný S3900-24T4S-R

Kupte si spravovatelný switch FS S3900-24T4S-R L2+ (24 portů Gigabit RJ45, 4 uplinky SFP+ 10Gb, bez ventilátoru). Vynikající poměr cena/výkon. Bezplatná technická podpora. Rychlé dodání. Gigabitový switch s 24 porty FS S3900-24T4S-R má 24x10/100/1000BASE-T portů s 4x10Gb SFP+ uplinky. Podporuje až 8 jednotek v rámci jedné hromady, což umožňuje zvýšení hustoty portů a zjednodušení správy. Dvě redundantní napájení zajišťují nepřetržité napájení a bezventilátorový design zaručuje tichý provoz. Tento gigabitový stackovatelný switch, vybavený kompletními funkcemi (RIP, OSPF, IGMP Snooping, Link Aggregation, IPv6, L3 Static Routing), je ideální pro malé a střední podniky. Každý switch FS je pokryt plnou doživotní zárukou a může být vrácen do 30 dnů. Pro více informací nás prosím kontaktujte na fr@fs.com.
Quentic Právní Shoda

Quentic Právní Shoda

Quentic je software pro řízení shody. Pomocí ní posoudíte právní potřebu jednání v souvislosti s rozsáhlými předpisy v oblasti ochrany práce a životního prostředí. S Quentic Legal Compliance splníte všechny povinnosti pečlivosti v souladu s předpisy, které vyplývají z rozsáhlých ustanovení zákonů o ochraně práce a životního prostředí. Snižte své riziko odpovědnosti na minimum. Quentic Legal Compliance poskytuje přehled v "džungli paragrafů" a usnadňuje vám posouzení právní potřeby jednání. Zároveň získáte efektivní prostředky k zajištění právně vyhovujícího postupu ve společnosti. Jednotná, aktuální data vám umožní kdykoli pohodlně prokázat právně vyhovující jednání na všech úrovních společnosti.
3D-Frezované Písmena

3D-Frezované Písmena

Můžeme vám nabídnout 3D frézované písmena až do velikosti 3000x2000 mm v jednom kuse.
Quentic Pracovní Bezpečnost

Quentic Pracovní Bezpečnost

Quentic je software pro bezpečnost práce. Vytvářejte hodnocení rizik a provádějte online školení přímo na obrazovce, a to v souladu s ISO 45001. Quentic bezpečnost práce vám pomáhá posílit ochranu zdraví a bezpečnosti při práci ve vaší společnosti. Splňte zákonné povinnosti jako zaměstnavatel nebo nadřízený a snižte své riziko odpovědnosti. Zkontrolujte a zlepšete stávající pracovní podmínky. Učte zaměstnance správnému chování. Vytvářejte jasné pokyny a zpřístupněte všechny informace tam, kde jsou potřeba. Využijte k tomu Quentic – softwarový systém, jehož vhodnost pro podporu vašeho management systému podle ISO 45001 byla oficiálně potvrzena.
TRACE-it Software pro správu dat - proces označování/databázový/flexibilní/průhledný/software/centrální data/zjednodušení

TRACE-it Software pro správu dat - proces označování/databázový/flexibilní/průhledný/software/centrální data/zjednodušení

TRACE-it je plně integrované softwarové řešení pro centrální správu dat a procesů. Optimalizuje procesy označování ve výrobních společnostech napříč mnoha různými odvětvími – ať už se jedná o označování jednotlivých produktů, balení nebo celých palet. Databázové, flexibilní a transparentní: Softwarové řešení TRACE-it od společnosti NOVEXX Solutions propojuje, spravuje a kontroluje všechny úkoly označování v produkčním procesu na centrálním místě – pro vysokou úroveň transparentnosti a přesnosti v různých krocích procesu identifikace produktu. TRACE-it je plně integrované softwarové řešení pro centrální správu dat a procesů. Optimalizuje procesy označování ve výrobních společnostech napříč mnoha různými odvětvími – ať už se jedná o označování jednotlivých produktů, balení nebo celých palet.
Žádejte o bavorské dotační programy - Bavorské dotační programy nabízejí atraktivní příležitosti. Využijte bavorské efekty.

Žádejte o bavorské dotační programy - Bavorské dotační programy nabízejí atraktivní příležitosti. Využijte bavorské efekty.

Úspěšně žádejte o bavorská podpůrná programy. V této oblasti vám Steinbeis poradí od výběru vhodného podpůrného programu až po úspěšné schválení dotace. Technologická podpora v Bavorsku se dělí na následující programy: 1. Technologie otevřené bavorské podpůrné programy 1.1 Bavorský program na podporu technologicky orientovaných podnikatelských záměrů (BayTOU) 1.2 Bavorský program technologické podpory plus (BayTP+) 1.3 Inovační poukázky 2. Technologicky specifické podpůrné programy 2.1 Bavorský program spolupráce ve výzkumu (BayVFP) 2.2 Bavorský program výzkumu energie (BayEFP) Úspěšně žádejte o bavorská podpůrná programy. Kontaktujte nás, ozveme se vám okamžitě!
Správa dokumentů

Správa dokumentů

Bezpečná a ekonomická řešení S inovativními službami umožňujeme našim zákazníkům pečlivé externí zacházení s citlivými obchodními a zákaznickými daty. Od roku 2010 jsme za to certifikováni TÜV Süd podle normy DIN ISO 9001:2003. Bezpečná a ekonomická řešení Abychom zajistili jednotnou, kvalitní službu, standardizovali jsme všechny procesy a postupy. Kontinuální zajištění bezpečnosti a důvěrnosti citlivých dokumentů a informací je v centru našeho jednání. Naše nabídka služeb • Správa archivu • Správa spisů a dokumentů • Správa datových nosičů • Kurýrní logistika • Securitas DataSafe® Online zálohování • Interní poštovní služby (Mailservice)
Rozšíření Optických Vláken

Rozšíření Optických Vláken

Rychlý internet a zajištění občanů a podniků výkonnou infrastrukturou pro IT komunikaci má stále větší význam pro moderní společnost. Bez ohledu na požadovaný koncept rozšíření, ať už se jedná o Fiber to the Curb (FttC), Fiber to the Building (FttB) nebo Fiber to the Home (FttH), Schandl GmbH nabízí komplexní služby pro rozšíření vaší optické sítě. Společně s našimi partnery vám poskytujeme celkový balíček, který, podle přání, pokrývá celé spektrum služeb od zemních prací s pokládáním potřebných prázdných trubkových systémů, přes vhánění optických kabelů až po splicing technologii a měření optických tras.
Správa adres a správa dat

Správa adres a správa dat

Neočekávané potenciály spí v zákaznických souborech mnoha firem, poklad nevyužitých příležitostí.
synko Pharma: Odvětvové řešení pro obchodníky a výrobce - Na základě Microsoft Dynamics 365 Business Central

synko Pharma: Odvětvové řešení pro obchodníky a výrobce - Na základě Microsoft Dynamics 365 Business Central

synko Pharma je integrované odvětvové řešení pro obchodníky a výrobce farmaceutických produktů. Rozšiřuje systémový standard Microsoft Dynamics 365 Business Central (dříve Microsoft Dynamics NAV nebo Navision) o odvětvově specifické funkce. Získáte tak IT řešení na celosvětově používaném systémovém standardu, které vašemu podniku dokonale sedí. S synko Quality navíc získáte plně integrované IT řešení pro kontrolu a zajištění kvality ve vaší firmě, které je součástí Microsoft Dynamics 365 Business Central (dříve Microsoft Dynamics NAV nebo Navision). synko Components je integrované odvětvové řešení pro průmyslovou distribuci a velkoobchod na bázi Microsoft Dynamics 365 Business Central (dříve Microsoft Dynamics NAV nebo Navision). Využijte našich dlouholetých zkušeností v oblasti farmacie, komunikace s klienty a sledování šarží v reálném čase. Optimalizované obchodní procesy: Plně integrované zajištění kvality Spokojení zákazníci: Zlepšení zákaznického servisu, lepší hodnocení dodavatelů, užší vazba na zákazníky Efektivní pracovní postupy: Optimalizace a podpora obchodních procesů, rychlé a bezpečné provádění činností Optimalizované zásoby: Lepší kontrola zásob Transparentní firma: Silná integrace různých oblastí podniku, maximální transparentnost
ConSol CM/Complaint - Správa Reklamací

ConSol CM/Complaint - Správa Reklamací

S ConSol CM/Complaint zpracováváte jednotlivé a hromadné reklamace, stejně jako vrácení zboží, a řídíte procesy výměny a opravy. Součástí je také analýza dat pro zajištění kvality. S softwarem pro správu reklamací ConSol CM/Complaint zpracováváte zákaznické reklamace napříč celou firmou. Řízené workflow, strukturované a efektivní. Systém vám umožňuje kontrolovat reklamace a nároky na záruku, uchovávat veškerou komunikaci se zákazníkem a řídit vrácení zboží, procesy opravy a vrácení podle potřeby. Nakonec analyzujte důvody reklamací a chyby a odvoďte opatření pro neustálé zlepšování. Provozní režimy: Cloud nebo On-Premise
Kruhové scény vyrobené z pódiových platforem

Kruhové scény vyrobené z pódiových platforem

Můžeme vám nabídnout kruhové pódia o průměrech 2,0 m, 3,0 m, 4,0 m, 6,0 m a 8,0 m. Všechny platformové prvky jsou vyrobeny v maximální mřížce 2,0 x 1,0 m a mohou být skladovány a přepravovány na paletě o rozměrech 2,0 x 1,0 m.
ISO 45001: 2018 - Poradenství a Certifikace Systému Řízení Bezpečnosti a Ochrany Zdraví při Práci

ISO 45001: 2018 - Poradenství a Certifikace Systému Řízení Bezpečnosti a Ochrany Zdraví při Práci

Nepřetržitě zlepšujte ochranu zdraví a bezpečnost práce ve vaší společnosti a tím snižujte výskyt nemocí a absencí. Co vám přinese certifikace ISO 45001:2018? - Snížení počtu úrazů a včasné odhalení rizik - Široké splnění zákonných a regulačních požadavků - Získáte vyšší právní jistotu - Zvýšení důvěry mezi zaměstnanci - Vaše image se výrazně zlepší (silný vnější dojem) TEĎ Tel: 0731 725 400 90
Ochranný EMC plech pro ventilátory

Ochranný EMC plech pro ventilátory

Materiál: Nerezová ocel (Pružina V2A) Číslo materiálu 1.4310/AISI 301 Tloušťka materiálu: 0,2 mm Splňuje směrnici: ES 2002/95 (RoHS) & ES 1907/2006 (REACH)
Správa flotily pro vysokozdvižné vozíky

Správa flotily pro vysokozdvižné vozíky

Naši odborníci na správu flotil vám pomohou optimalizovat vaši flotilu vysokozdvižných vozíků. Celostní a komplexní přístup slouží k zlepšení vašeho vnitropodnikového materiálového toku s cílem optimálně nastavit vaši flotilu jak z hlediska nákladů, tak přínosů.
HeBoFill® Poudre z Boronitridu - Poudre z boronitridu pro mazání a chlazení v plastech

HeBoFill® Poudre z Boronitridu - Poudre z boronitridu pro mazání a chlazení v plastech

Produktová rodina HeBoFill® primárně plní základní úkoly jako je oddělování, mazání, chlazení nebo elektrická izolace. Při tom jsou procesní bezpečnost, spolehlivost a produktivita vždy v centru pozornosti. Ať už jako separátor při lisování hliníkových profilů, jako plnidlo pro zvýšení tepelné vodivosti v plastech nebo jako aditivum v olejích a tucích pro zlepšení vlastností při vysokých teplotách.
CUBE Senzor pro úsporu energie

CUBE Senzor pro úsporu energie

Místo měření vzduchu v chladicím prostoru měří senzor úspory energie CUBE přímo teplotu chladicích produktů. To může snížit náklady na energii až o 20%.
Digitální systém správy voucherů

Digitální systém správy voucherů

Systém správy voucherů pro města, obce, nákupní společenství a další. Digitální systém správy voucherů Díky naší aplikaci Citygutschein je možné uplatnění voucherů s jakýmkoli běžným chytrým telefonem. Uplatnění jsou v reálném čase přiřazena k provozovně (akceptační místo) a připravena k vyúčtování. Systém poskytuje DTAUS soubory pro hromadný převod nebo inkaso. Tyto soubory předáte prostřednictvím vašeho stávajícího bankovního programu vaší domácí bance. Kontrola nad tokem peněz tak vždy zůstává ve vašich rukou. Integrace stávajících systémů Integrace stávajících systémů městských voucherů do našeho správcovského systému je ve většině případů bezproblémová. Rádi vám připravíme nabídku.
ConSol CM/CRM

ConSol CM/CRM

CRM software ConSol CM vám nabízí 360stupňový pohled na vaše zákazníky včetně správy leadů, vytváření nabídek, správy schůzek a integrace e-mailu. Také procesy zákaznického servisu jsou integrovány. S CRM softwarem ConSol CM se vám otevírá 360stupňový pohled na vaše zákazníky, budete bezpečně vedení vašimi prodejními procesy. Připomínky, schůzky, komunikace se zákazníky – prodejní software vás proaktivně podporuje při správě leadů a příležitostí. Sledujte a zpracovávejte své leady od prvního kontaktu přes vytváření nabídek až po úspěšné uzavření. Také jsou integrovány procesy zákaznického servisu pro zpracování zákaznických dotazů, např. v oblasti zákaznické podpory nebo správy stížností. Provozní režimy: Cloud nebo On-Premise
Kontrola Dat a Získávání Komponentů

Kontrola Dat a Získávání Komponentů

Dodané zákaznické návrhy podrobujeme důkladné kontrole dat s možnou optimalizací výroby po dohodě. Naše nákupní řízení zahrnuje celosvětový výzkum a nákup desek, SMD-/THT-součástí, speciálních součástí a připojovacích komponentů. Nebo osazujeme s poskytnutými součástmi od zákazníka.
Externí úklidové služby - Snižte náklady, ušetřete peníze

Externí úklidové služby - Snižte náklady, ušetřete peníze

S externími úklidovými službami šetříte peníze na údržbě, zaměstnávání, vybavení, uniformách, inventáři a dalších souvisejících nákladech. Není to vaše hlavní činnost, je to opravdu místo, kde chcete trávit svůj čas?
Prediktivní Analýza Dat - Poradenství, Vývoj a Implementace

Prediktivní Analýza Dat - Poradenství, Vývoj a Implementace

Prediktivní analýza, tedy předvídavá analýza dat, vám poskytuje doporučení a pomáhá vám činit informovaná a úspěšná rozhodnutí. Oblasti použití jsou rozmanité a můžete podpořit celé řízení společnosti, od nákupu přes výrobu až po prodej a marketing. Také předvídavé analýzy jsou dnes zásadně poháněny využitím umělé inteligence (AI). Na základě strojového učení a prognostických algoritmů lze s těmito aplikacemi předpovědět pravděpodobnost budoucích událostí. Máte zájem, pak nás neváhejte kontaktovat bez závazků. Váš kontakt: Jörg Kremer, Tel. 089 589394 40, joerg.kremer@mip.de Foto: shutterstock_155818535
Generální dodavatel / Projektový management

Generální dodavatel / Projektový management

Jako váš partner poradíme, navrhneme a realizujeme automatizační zařízení nebo kompletní výrobní linky. Jako základ vaší automatizace používáme naše standardizované lisovací, montážní a svařovací moduly a vyvíjíme pro vás z nich zařízení na klíč. Na základě vaší specifikace a našich znalostí zapojíme vhodné spolupracující partnery z našeho rozsáhlého dodavatelského portfolia. Zkušení projektoví manažeři úspěšně realizují váš projekt.