Produkty pro manig (1274)

HUSTÁ DÝMOVÁ KAPALINA HD ŘADA - 5L

HUSTÁ DÝMOVÁ KAPALINA HD ŘADA - 5L

HUSTÁ DÝMOVÁ KAPALINA HD ŘADA - 5L
Lokod Ktronic - Samostatný elektronický zámek - Správa přístupu

Lokod Ktronic - Samostatný elektronický zámek - Správa přístupu

Připraveno k montáži, dodáno s kódovým pouzdrem, šrouby a bateriemi. Lokod Ktronic umožňuje nahradit standardní zámek nábytku. Tento model je ideální pro šatny, skříňky, lázně, bazény atd. 2 režimy provozu: buď s jednorázovým kódem: uživatel si zvolí svůj kód, který funguje pouze jednou, nebo s trvalým kódem se 3 úrovněmi uživatelů. Kód modifikovatelný na klávesnici Pouzdro z černého matného slitiny Snadná montáž na dveře max. 19 mm Funguje na 2 AAA baterie (dodány) Životnost přes 15 000 cyklů Indikátor LED pro stisknutí tlačítka a zamykání Možnost záložního napájení
MANUÁLNÍ VERTIKÁLNÍ LIS NA KULIČKY - Lisování

MANUÁLNÍ VERTIKÁLNÍ LIS NA KULIČKY - Lisování

Manuální a mobilní zařízení pro redukci a kompresi objemu. Obalový film, sáčky a plastové tašky, malé kartony, hladký a kraftový papír, papír na lamino a veškerý jiný odpad nebo měkký a stlačitelný produkt (seno, sláma, bavlna ...) Malé rozměry Volitelné manipulační kolečko Reference: P06D10 Hmotnost balíku: 25 - 35 kg podle materiálu Počet vazeb: 2 (plochá cívka 9 m/m jako volba) Norma: CE Prostředí: Vnitřní a venkovní Materiály: Ocel Šířka (mm): 575 Hloubka (mm): 700 Výška (mm): 1215 Hmotnost (kg): 48 Barva: zelená Výška zvednuté páky (mm): 1820
RIA14 Samostatně napájený terénní displej přes proudovou smyčku - Produkty systémů a správců dat

RIA14 Samostatně napájený terénní displej přes proudovou smyčku - Produkty systémů a správců dat

Vynikající čitelnost signálu 4…20 mA na místě pro lepší přehled o procesu! Displej zobrazuje naměřenou hodnotu na velkém podsvíceném displeji. Další barograf poskytuje rychlý přehled o procesu a textové pole zobrazuje další informace, jako je jednotka měření nebo referenční bod. Jakékoli překročení prahu je také signalizováno a relé může být přepnuto. Displej nevyžaduje samostatné napájení, je napájen přímo z smyčky 4...20 mA. Skříň je k dispozici v hliníku a nerezové oceli, také s volitelným schválením Ex d. Vstup: 1 x analogový 4...20 mA Výstup: 1 x otevřený kolektor Napájení: Napájeno smyčkou
Správa Hovorů a Právních Dat

Správa Hovorů a Právních Dat

Služby telefonní pohotovosti v oblasti práva, zajišťované - Získejte na image a úsporách tím, že outsourcujete správu všech svých hovorů důvěryhodnému poskytovateli. Objevte všechny naše služby v oblasti právního telesekrétariátu: vyřizování a přijímání hovorů v souladu s vašimi pokyny: přijímání zpráv, zajištění osobní linky prostřednictvím sekretářky, která odpovídá vaším jménem, personalizovaná hlasová schránka mimo pracovní dobu, správa pohotovostních hovorů 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
QAD Adaptive ERP - ERP nové generace pro výrobce

QAD Adaptive ERP - ERP nové generace pro výrobce

QAD Adaptive ERP kombinuje řešení ERP a dodavatelského řetězce s moderní cloudovou platformou, aby pomohla průmyslovým podnikům lépe identifikovat a řídit změny ve svém odvětví. Poslední vylepšení ERP zejména zjednodušují správu dodavatelů, zajištění produktů a zlepšují celkovou uživatelskou zkušenost.
Správa front

Správa front

Správa provozu osob je zásadní pro správné fungování každodenního života vaší firmy nebo instituce. Naše systémy pro správu front pomáhají vašim zákazníkům a zaměstnancům sladit čekání a klid. Organizace vašich toků návštěvníků znamená zvýšení efektivity vaší organizace. Okamžité spuštění Jednoduché a intuitivní použití Informace o čekací době před tiskem lístku Aplikace pro smartphone pro sledování vývoje čísel vyvolaných mimo čekárnu Alternativní zobrazení času a teploty Použití: vnitřní nebo venkovní Technologie zobrazení: LED nebo segmenty LED Počet číslic: 4 číslice Výška znaků: od 80 do 1000 mm Napájení: elektrické 230 VAC 50/60 Hz
ProRAE Guardian - Software pro správu dat

ProRAE Guardian - Software pro správu dat

RAE SYSTEMS FRANCE vám kromě nabídky přenosných, pevných, modulárních a bezdrátových systémů detekce plynů nabízí také software, který dokonale spolupracuje s našimi produkty. ProRAE Guardian představuje inovativní a pokročilý systém správy dat, který slouží jako mobilní řídicí centrum. Náš software přijímá data z vašich detektorů v reálném čase a okamžitě vás informuje o stavu připojených zařízení. ProRAE Guardian je jednoduché, efektivní a úsporné řešení pro správu vašich dat a správné fungování vašich kontrolních a detekčních zařízení na plyny.
Fyzické a Telefonické Přijetí - Dejte svým klientům pozitivní první dojem

Fyzické a Telefonické Přijetí - Dejte svým klientům pozitivní první dojem

Nabídněte svým klientům pozitivní první dojem díky profesionálnímu a zdvořilému řízení přivítání vašich návštěvníků. Věříme, že každá interakce s návštěvníkem je příležitostí vytvořit dobrý dojem. Proto se zavazujeme poskytovat profesionální recepční, kteří jsou schopni nabídnout bezchybný a personalizovaný servis. Naši hosté a hostesky jsou pečlivě vybíráni pro svůj profesionalismus a přizpůsobivost, aby co nejlépe vyhověli potřebám našich klientů. Sociální a zdravotnická zařízení, správci majetku, velké značky a soukromé společnosti se rozhodly nám důvěřovat při řízení jejich přivítání.
Správa dopravy - Logistické služby

Správa dopravy - Logistické služby

Nabízíme službu „na míru“ a každá specifická poptávka je projednána se zákazníkem. K tomu jsme vybaveni několika typy vozíků: T 18, L 12, L 14, E 15, Clarcks 5 tun (vykládání těžkých nákladních vozidel) TREGOH LOGISTIQUE v několika číslech: Příjem: 90 kamionů /rok 15 kontejnerů /rok Odesílání: 15 000 balíků /rok 5000 zásilek v expresní přepravě /rok 600 nákladních přeprav /rok
Recyklace průmyslového odpadu

Recyklace průmyslového odpadu

Jste průmyslový podnik a vaše odpadky musí být sbírány/přepravovány specifickými technikami a specializovaným vybavením? CPR, certifikovaný podle ISO 14 001 a Qualival, vám nabízí veškeré své odborné znalosti, které získal za téměř 40 let: pronájem kontejnerů, kompresorů, nádob, recyklace vašich papírů a kartonů, odpady z ekonomické činnosti. CPR vám nabízí celou řadu nádob pro využití vašich odpadů, v souladu s vaší politikou udržitelného rozvoje. CPR, průmyslový podnik v oblasti recyklace s platformou o rozloze více než 8 000 m², se nachází v Morangis, v Essonne, a působí po celé Île-de-France. Prostor klasifikovaný jako ICPE (zařízení klasifikované pro ochranu životního prostředí), CPR uplatňuje přísné normy a procesy v oblasti průmyslové recyklace, čímž činí svou činnost kompatibilní s aktuálními environmentálními požadavky.
HELIOSEC - správa rostlinných odpadů - přirozené větrání

HELIOSEC - správa rostlinných odpadů - přirozené větrání

Zpracovávejte své fytopharmaceutické odpady snadněji a efektivněji než kdy jindy se systémem Héliosec®! Systém zpracování fytosanitárních odpadů přirozenou dehydratací, uznaný Ministerstvem ekologie č. PT 06 007 ve spolupráci se společností SYNGENTA. Systém zpracování Héliosec® je navržen tak, aby efektivně zvládal fytopharmaceutické odpady, což vám umožňuje dosáhnout a udržet platné normy. Před instalací zařízení Héliosec® je povinná předchozí diagnostika.
Masternaut Connect

Masternaut Connect

Zlepšete správu a výkon své flotily s naší špičkovou platformou pro sledování flotily, Masternaut Connect. Masternaut Connect nabízí širokou škálu řešení pro správu flotily využitím síly vašich dat, od jednoduchého sledování a trasování po časové listy řidičů a složité reporty. Můžete si vybrat z řady telematických zařízení, která se hodí pro vaši flotilu, a použít aplikaci SmarterDriver k zjednodušení a digitalizaci procesů, což usnadní každodenní práci vašim řidičům. Maximálně využijte svůj návrat investic s pokročilými funkcemi, jako je kouč v kabině pro okamžitou zpětnou vazbu a další specializované vstupy, jako je PTO, tachograf a sledování chladícího řetězce. Naši zákazníci Connect ušetří v průměru 660 £ na vozidlo ročně - připojte se k nim ještě dnes.
Hydrofog Zvlhčovač - Automatické řešení regulace vlhkosti

Hydrofog Zvlhčovač - Automatické řešení regulace vlhkosti

Zvlhčovač „Hydrofog“ je zvlhčovač s tryskou. Je otočný o 180° na svém nástěnném držáku, což umožňuje zvýšit vlhkost vzduchu v přesně vymezené části místnosti. Zvlhčovač může být připojen k hygrostatu pro automatickou regulaci úrovně vlhkosti nebo k cyklickému časovači.
Century 21 - Dopis a e-dopis Century 21

Century 21 - Dopis a e-dopis Century 21

Agentura Sic podporuje síť Century 21 již více než 15 let při psaní a distribuci dopisů a e-mailů určených pro tuto síť. Agentury Century 21 jsou tak každé čtvrtletí informovány o aktuálním dění v oblasti společenství vlastníků, pronájmu a na začátku roku o daních.
Školení správy systémů a sítí - IT školení: Správa systémů a sítí

Školení správy systémů a sítí - IT školení: Správa systémů a sítí

Školení Administrátor Sítí a Systémů Ve společnosti Easy Learn nabízíme komplexní IT školení, abychom připravili vaše zaměstnance na roli administrátorů sítí a systémů. Naše profesionální kurzy jim umožňují získat základní dovednosti potřebné k řízení a zabezpečení IT infrastruktur. Témata Školení - Administrace Systémů a Sítí: Naučte se konfigurovat a spravovat sítě. - Technická Podpora Systémů a Sítí: Ovládněte techniky podpory a údržby. - Bezpečnost Systémů: Chraňte data a infrastruktury před kybernetickými hrozbami. Další Témata - Virtualizace a Cloud: Techniky pro správu virtualizovaných prostředí. - Pokročilá Počítačová Bezpečnost: Ochrana před kybernetickými hrozbami. - Údržba Systémů: Optimalizace a řešení problémů se systémy.
Občanský průkaz, povolení k pobytu a pas - Potvrzení o povolení k pobytu

Občanský průkaz, povolení k pobytu a pas - Potvrzení o povolení k pobytu

Koupit řidičský průkaz, občanský průkaz, pas, výplatní pásky, certifikát atd.... Prosím, kontaktujte nás pro jakékoli potřeby získání administrativních dokumentů.
Správa nemovitostí Byt - Renovace ve starém a pronájem v ekologické čtvrti

Správa nemovitostí Byt - Renovace ve starém a pronájem v ekologické čtvrti

Obecná pomoc majitelům bytů a vil při hledání nájemníků; specifická pomoc se všemi renovacemi a izolacemi; služby ekologického concierge, které lze rezervovat online.
Crowdfunding nemovitostí - Investice do financování projektů realitních developerů.

Crowdfunding nemovitostí - Investice do financování projektů realitních developerů.

Obecně platí, že developeři financují své projekty z vlastních prostředků (osobní finance), prostřednictvím bankovních institucí za účelem získání úvěrů, a také prostřednictvím předobjednávek na nemovitosti v režimu VEFA (prodej v budoucím stavu dokončení) nebo VIR (prodeje nemovitostí k renovaci) od budoucích kupujících.
Úklid

Úklid

Komplexní služby na klíč zahrnující kompletní správu, technické, logistické a lidské aspekty terciárních a průmyslových ploch. Odstranění nábytku a objemného odpadu; třídění, recyklace papírových archivů, převzetí počítačového vybavení a různých běžných a nebezpečných odpadů. Depersonalizace lokalit, příprava pro předání stavu. Celá Francie
Řídicí stůl Air Executive - Řídicí stoly

Řídicí stůl Air Executive - Řídicí stoly

Ředitelský stůl s kovovými nohami a deskou z dřevotřísky. Střídmý a elegantní, štíhlý tvar nohou strukturuje a odlehčuje váš pracovní prostor. Stůl může být vybaven integrovaným blokem elektrických zásuvek, zásuvkou a zásuvkou na psací potřeby. Tato verze může mít také skládací polici pro notebook. Deska 120 mm, z dřevotřísky potažené dřevem Dřevotříska potažená dřevem o tloušťce 25 mm s hranami 2 mm, výřez Ø80 mm pro průchod kabelů; Výška stolu: 780 mm – pro desku 120 mm; 740 mm pro desku 25 mm. Nohy Z ocelového trubkového sváru o průměru 12 mm Kov s práškovým lakováním nebo leštěný chrom Plastové nohy pro vyrovnání, (+10 mm) Štíhlé nohy navržené tak, aby umožnily správu kabelů uvnitř kovových trubek (stůl s deskou 120 mm). HLOUBKA: 85 cm ŠÍŘKA: 220 cm
Nákupní objednávky

Nákupní objednávky

Esker optimalizuje zpracování žádostí o nákup zboží a služeb odstraněním papírování a manuálních zásahů. Ušetřete čas a peníze tím, že svým zaměstnancům umožníte podávat žádosti o nákup a objednávat prostřednictvím online formuláře. Díky automatizovaným schvalovacím procesům vám řešení Esker zajišťuje shodu s politikou výdajových závazků vaší společnosti. 6 klíčových výhod: 1- Efektivní správa vaší hotovosti 2- Lepší kontrola vašich procesů a snížení rizika podvodu 3- Kontrola a sledování rozpočtu v reálném čase 4- Získejte slevy tím, že svým dodavatelům zaplatíte dříve 5- Zrychlení vašich finančních uzávěrek 6- Lepší správa dodavatelů
Techni-Parc - Software pro správu flotily a specifických vozidel a zařízení

Techni-Parc - Software pro správu flotily a specifických vozidel a zařízení

Parc materiál Zadání karet podle typu materiálu Zadání šedých karet, asociací Dokumentační prostor - digitalizace dokumentů Knihovna Zadání knihovny dílů, nomenklatura dílů Rozdělení knihoven podle rodiny Náklady na výrobu Náklady na výrobu parku, dílny, podle materiálu Oprava Správa údržby, správa a sledování času v dílně Zásah OR (Knihovny, správa cen), zásahy externích dodavatelů Historie materiálu Sledování spotřeby Zadání externí spotřeby Rozhraní pro čerpací stanici na naftu Pneumatika Přehledy podle činnosti, vydání výkazů Historie strojů/pneumatik, sledovatelnost podle pneumatiky Nákupy / Sklad Sledování dodavatelů Správa nákupů, položek na skladě, položek v čekání Zadání faktur, zadání detailů nákladů (údržby, opravy,…) Vydání faktur, kontrola nabídek a faktur, přiřazení. Převod do účetnictví ...
Re.Lax - Řízení stresu a spánku

Re.Lax - Řízení stresu a spánku

Speciální formule pro kvalitu spánku a zvládání stresu. Spojení vysoce biodostupného hořčíku a bio rostlinných extraktů. Formula složená pouze z BIO ingrediencí nebo z bakteriální fermentace. Formula vyvinutá a testovaná ve Francii poblíž Montpellieru. Ingredience: Bisglycinát hořčíku, Taurin, Prášek z hlohu bio (Crataegus monogyna), Prášek z rhodioly bio (Rhodiola rosea), Prášek z kozlíku bio (Valeriana officinalis), Vitamín B6 (Chlorid pyridoxinu), Protispékavá látka: Extrakt z rýžových otrub, Rostlinná kapsle (Pullulan).
Integral Print váš plochý tiskárna faktur - EDITACE ŘÍZENÍ

Integral Print váš plochý tiskárna faktur - EDITACE ŘÍZENÍ

Chcete najít tiskárnu, která provádí vaše faktury na plocho, nabídky, objednávky a předtištěné dodací listy. Ať už potřebujete malé nebo velké množství, Intégral Print vám pomůže s grafickým návrhem a tiskem vašich faktur.
Černá Síťová Křesla - CITY-ACT - Manažeři

Černá Síťová Křesla - CITY-ACT - Manažeři

Tento kancelářský křeslo CITY se perfektně hodí do vaší kanceláře díky svým čistým liniím. Je vyrobeno z černé síťoviny na sedáku a opěradle, což zajišťuje dokonalou cirkulaci vzduchu, a je to křeslo s nadčasovým designem. Standardně je toto křeslo vybaveno sadou područek, podnožím a rámem z leštěného hliníku, což podtrhuje jeho nadčasový vzhled. CITY vás okouzlí svým lineárním designem. - Křeslo s vysokým opěradlem a nosnou konstrukcí z leštěného hliníku. - Houpací mechanismus s nastavením napětí, možnost zablokování v jedné pozici. - Potah z velmi odolné černé síťoviny. - Podnož z leštěného hliníku s 5 rameny na dvojitých kolečkách. - Nastavení výšky pomocí zvedáku. - Záruka 3 roky. - Skladem, jednoduchá dodávka do 5 pracovních dnů. Reference: CITY Stav: Nový produkt Barva: pouze v černé a leštěném hliníku
Anglický trénink pro HR - Školení pro HR ředitele, HR manažery, náboráře, školitele atd.

Anglický trénink pro HR - Školení pro HR ředitele, HR manažery, náboráře, školitele atd.

S našimi kurzy angličtiny pro HR: získejte odbornou terminologii specifickou pro vaši funkci a oblast činnosti naučte se komunikovat ústně a získejte větší jistotu při vašich výměnách naučte se číst a psát profesionální dokumenty díky našim metodám psaní Být schopen popsat sociální kontext Popisovat oddělení lidských zdrojů, jeho organizaci, činnosti a význam ve firmě Prezentovat sociální politiku firmy Komentovat plán školení a odůvodnit priority Ovládat kontext náboru, definici profilů, pohovory, vzorové dopisy, zápisy Vést mzdová jednání Obhajovat sociální plán 9:00 - 17:00: tedy celý den ponoření, včetně oběda s konzultantem. Požadavky: Úroveň: CEFR B1
10 Kartonových Obalů pro DASRI 50L. Nízký - Kartonové Obaly pro DASRI 50L. Nízký

10 Kartonových Obalů pro DASRI 50L. Nízký - Kartonové Obaly pro DASRI 50L. Nízký

Pytle z kartonu, vyztužené lepeným PE sáčkem pro sběr DASRI (nesmí obsahovat materiály odpovídající kódům UN2814 a 2900) Normy NFX 30507 (verze červenec 2018) Shoda s ADR, vyhlášky ze dne 24.11.2003 a 07.11.2019 Karton s automatickým dnem pro rychlou montáž a pevnými vnějšími úchyty, aby se zabránilo jakémukoli kontaktu s odpady. Systém dočasného nebo trvalého uzavření Sáček s posuvným uzávěrem Vizuální uzávěr podle normy. Vyrobeno z recyklovaného kartonu, vlnitost B 2,8 mm + žlutý PE sáček o tloušťce 40 mikronů Vnitřní rozměry 380x280x480 mm Skutečný objem 51,07 litrů Užitný objem 48,52 litrů Hmotnost 575 g Prodáváno v balení po 10 pytlích
BatiÚdržba - Správa smluv o údržbě

BatiÚdržba - Správa smluv o údržbě

Spravujte své údržbové smlouvy díky BatiEntretien, modulu pro správu údržbových smluv našeho softwaru pro nabídky a faktury v oblasti stavebnictví a jeho aplikaci pro tablet. Tento modul vám umožní: - vytvářet údržbové smlouvy, - spravovat jejich obnovy, - zaznamenávat informace o zařízeních v údržbě, - řídit plánování techniků, - zajistit sledování zásahů a oprav, - nechat podepisovat potvrzení o zásahu, nabídky… Mějte u sebe celý svůj zákaznický soubor a už více nehledajte své nabídky!
Proč outsourcovat svou administrativní správu - Outsourcing, páka konkurenceschopnosti pro vaši firmu

Proč outsourcovat svou administrativní správu - Outsourcing, páka konkurenceschopnosti pro vaši firmu

Externalizací části nebo celé vaší administrativní správy: • se zbavíte časově náročných úkolů, které brání vašemu rozvoji • věnujete více času rozvoji své klientely a tím i růstu vašeho obratu • optimalizujete svůj čas, abyste se mohli zaměřit na nové aktivity, které přímo generují obchod Finanční výhody: • Žádné náklady na zaměstnání, žádné sociální odvody ani jiné výdaje spojené se zaměstnanci • Levnější než pracovní smlouva na dobu určitou nebo agenturní zaměstnání • Ovládání vašeho rozpočtu Reaktivita, pružnost a flexibilita: • Žádný náborový proces, žádné formality při zaměstnávání ani správa zaměstnanců • Služba přizpůsobená vašim potřebám: několik hodin denně, týdně nebo měsíčně. Příležitostná nebo pravidelná intervence. Žádné časové omezení • Na místě nebo na dálku