Produkty pro prodej (96)

CASIO V-R100

CASIO V-R100

10,4 palcový a nastavitelný LCD barevný dotykový monitor umožňuje rychlou a přehlednou práci. Vestavěná 80 mm termotiskárna s automatickým řezáním účtenek činí tuto pokladnu nejnovější generace "All in One" řešením. Dv řádkový LCD displej pro zákazníky je vysunovací a otočný. Zásuvka na peníze je volitelná.
PIM - Správa informací o produktu - Centrální databáze produktů pro všechny prodejní kanály.

PIM - Správa informací o produktu - Centrální databáze produktů pro všechny prodejní kanály.

Chcete také digitalizovat svou firmu? Garantujeme úspěšnou transformaci do budoucnosti. Kontaktujte nás!
Podstavec na plakát T-tvar

Podstavec na plakát T-tvar

Podstavec pro váš plakát vyrobený z vlnité lepenky a dalších materiálů. Jednoduše připevněte jeden podstavec na každou stranu vašeho plakátu, aby stál. K dispozici v různých provedeních a barvách. Hrot: 110 x 4,0 mm Podložka: 10 x 2 x 70 mm
CASIO SE série

CASIO SE série

Nové ECR pokladny od CASIO jsou k dispozici ve čtyřech různých provedeních. 1- nebo 2-stanice tiskárna, hub nebo plochá klávesnice, 10řádkový LCD displej, výsuvný 2řádkový displej pro zákazníka a velmi rychlá a tichá 58mm termální tiskárna. Rychlá a snadná výměna rolí s účtenkami díky jednoduchému systému „Drop-in“ pro načítání papíru. Prodejní cena je mimochodem přizpůsobena individuálním potřebám zákazníka.
Podstavec na plakát ve tvaru T

Podstavec na plakát ve tvaru T

Podstavec pro váš plakát vyrobený z vlnité lepenky a dalších materiálů. Jednoduše připevněte jeden podstavec na každou stranu vašeho plakátu, aby stál. K dispozici v různých provedeních a barvách. Hrot: 110 x 3,4 mm Podložka: 10 x 7 x 2 mm
Marketingová strategie

Marketingová strategie

My jako reklamní agentura jsme zjistili, že v chytré marketingové strategii spočívá největší hodnota pro naše klienty. Zvláště pro malé a střední klienty, kteří možná nemají marketingového ředitele na plný úvazek, je zde největší přínos. Výhodou strategického přístupu je, že všechny reklamní aktivity jsou plánovány a proto na sebe navazují. Tak je část více než součet jednotlivých opatření. Přístup bez marketingového plánu je stále méně účinný a bohužel na konci dražší. Marketingový plán reklamní agentury BEE BEE ukazuje časovou posloupnost navazujících reklamních opatření s jejich reklamními prostředky na definovanou cílovou skupinu. Marketingový plán poskytuje orientaci, nabízí kontrolu úspěšnosti a pomáhá při plánování likvidity.