Produkty pro telemarketing (7)

PRŮZKUMY A STUDIE PO TELEFONU - Telefonní průzkumy a dotazníky

PRŮZKUMY A STUDIE PO TELEFONU - Telefonní průzkumy a dotazníky

Provádíme telefonické studie ve Francii z našich zařízení v Lisabonu (Portugalsko). Průzkumy a ankety mezi jednotlivci (B2C): - Průzkumy spokojenosti zákazníků pro firmy (banky, zdravotní pojišťovny, pojišťovny). - Studie používání v maloobchodu. - Barometry a průzkumy odchodu (telefonie, elektřina, plyn, energie). - Barometry povědomí a image značky v oblasti e-commerce a prodeje na dálku. - Testy (předtesty a posttesty) komunikace. Průzkumy mezi profesionály a firmami (B2B): - Průzkumy spokojenosti s produkty a službami (doprava, platební systémy). - Barometry povědomí a image značky (stavebnictví, výstavba, nemovitosti). - Testy a připomínky (lékárny, zdravotníci). - Barometry používání (web, e-commerce). - Studie vnímání, receptivity a přijetí nových produktů nebo služeb (banka, energie, doprava, pojištění).
Telemarketing - Outsourcing telefonního prodeje

Telemarketing - Outsourcing telefonního prodeje

Agenti a operátoři telemarketingu společnosti Ubinaweb pracovali na mnoha akcích televize a externích telemarketingových operacích v různých sektorech následujícím způsobem: - Digitální agentury (webové agentury), - Neziskové organizace, - IT nebo technologické společnosti, - Farmaceutické společnosti, - Finanční nebo bankovní instituce, - Média, noviny a televize, - Internetový marketing, - Služby poskytované firmám, - Služby zákaznické podpory, - Zdravotní služby, - E-commerce weby, - Telekomunikace, - Textilní průmysl, - Doprava, - Atd.
REAKTIVACE KLIENTŮ A LOAJALITA - Odchozí a příchozí hovory

REAKTIVACE KLIENTŮ A LOAJALITA - Odchozí a příchozí hovory

"Následování, Následování, Následování" RELANCE, RECOUVREMENT a RÉTENTION „Vaši nejméně spokojení zákazníci jsou vaším největším zdrojem učení.“ Bill Gates Bez ohledu na kvalitu vašeho řízení jsou nespokojení zákazníci nevyhnutelní. Vždy existují chroničtí nespokojenci, ale většina zákazníků má legitimní důvody, které si zaslouží být vyslyšeny. Nevidíte svou firmu stejným způsobem jako vaši zákazníci. Poslouchat je jediný způsob, jak se učit a zlepšovat. Jsme vděční, když se někdo ozve. Dnes většina zákazníků zanechává komentáře a recenze online. Každá zpětná vazba je dárek, využijte ji ve svůj prospěch. Negativní komentáře, pokud jsou zpracovány s ohledem, mohou často proměnit nespokojeného kupujícího na zákazníka na celý život. - Od následování po soudní spory, od vymáhání po udržení zákazníků. - Outsourcing call centra, zákaznická podpora a asistence zákazníkům.
Plánování Schůzek - Domlouvání schůzek po telefonu

Plánování Schůzek - Domlouvání schůzek po telefonu

Zadání plánování schůzek je skvělou příležitostí, jak okamžitě aktualizovat svou technologii bez kapitálových výdajů. Právě proto používáme pokročilé technologie. Můžete tedy využít naši infrastrukturu, abyste co nejlépe využili první den. Očekávejte call centrum pro malý příplatek, který dělá velký rozdíl. Používáním služeb plánování schůzek od Ubinaweb rozšiřujete svou základnu talentů. Najmete si zkušený a vysoce výkonný tým, který bude uveden do akce a najme agenty s různými a doplňkovými dovednostmi k těm vašim současným zaměstnancům. Stáváme se vaším týmem v Portugalsku.
TELEFONNÍ PRODEJ - Odchozí a Příchozí Hovory

TELEFONNÍ PRODEJ - Odchozí a Příchozí Hovory

"Vždy uzavírejte" KOMERCIALIZACE, PRODEJ A ROZVOJ OBCHODU Ať už se jedná o čistě prodejní přístup (cold call), volání na identifikované cíle (kvalifikace potenciálních zákazníků), kontaktování stávající databáze potenciálních zákazníků (již registrovaní bezplatní členové), sledování portfolia stávajících zákazníků nebo obnovení kontaktu s bývalými zákazníky (churn), Ubinaweb převádí interakce mezi vaší firmou a vašimi zákazníky/členy na: - Kvalifikované potenciální zákazníky - Prodejní příležitosti (Leads) - Prodeje (Closing) - Upsell - Obnovení (Repeat Buying nebo Repeat Purchase) - Konverze opuštěných košíků (Hooking) DEFINICE SLUŽEB UBINAWEB - Outsourcing call centra, zákaznické podpory a asistence - Podnikání v oblasti call center, zákaznické podpory, asistence a telemarketingu - Kontaktní centra a telemarketing: příjem hovorů, odchozí a příchozí hovory
ONLINE CHATOVÁ SLUŽBA - Správa živého chatu a chatbot

ONLINE CHATOVÁ SLUŽBA - Správa živého chatu a chatbot

Firmy, které prodávají své produkty nebo služby online, mohou dnes drasticky optimalizovat své výkony tím, že odpovídají na četné dotazy svých zákazníků pomocí online chatovacího nástroje, který si nainstalují na své webové stránky. Ať už máte jakýkoli online chatovací nástroj, budete potřebovat tým, který bude v reálném čase odpovídat na otázky a požadavky vaší cílové skupiny. Po překonání fáze chatbotu a standardizovaných odpovědí může Ubinaweb zasáhnout, aby komunikoval s vašimi zákazníky a potenciálními klienty. - Správa času front. - Kategorizace front. - Prioritizace klíčových zákazníků. - Vyvážení a převod mezi podporou a prodejem. - Správa zdrojů podle špičkových hodin. - Dodržování časových rámců a termínů stanovených zákazníkem. - Využití chatbotů. - Využití standardizovaných odpovědí ("canned responses").
Outsourcing prodejní síly - Outsourcing prodeje a externí prodejní síly

Outsourcing prodejní síly - Outsourcing prodeje a externí prodejní síly

Terá vlastní mezinárodní prodejní tým bez nákladů, rizik a zpoždění spojených s otevíráním kanceláří v zahraničí a najímáním místních zaměstnanců. Vybrali jsme tým, který vyhovuje vašim potřebám - Jsme organizováni tak, abychom sestavili a spravovali vzdálené pracovní týmy. Úplně pod vaší značkou. Zatímco kontrolujete svůj rozpočet a cíle. Desítky obchodních rámců jsou k dispozici. Máme zkušenosti, ale vy máte kontrolu. Nejjednodušší způsob, jak rozšířit své podnikání v Evropě. Rychleji. S více zkušenostmi a menším rizikem. Pokud něco nefunguje, změníme to. Přiveďte svůj produkt nebo službu na nové mezinárodní trhy rychleji a buďte před konkurencí. Neriskujte své podnikání s levnou a hotovou outsourcingovou prodejem. Pracujme společně na vytvoření přizpůsobené strategie prodeje a generování leadů, která vás postaví před kvalifikované leady.