...Naše odbornost spočívá v multi-channel outreach, což je kombinace telefonického studeného oslovení, e-mailového marketingu a LinkedIn outreach.
Tyto strategie nám umožňují cíleně oslovovat potenciální zákazníky a efektivně podporovat získávání nových klientů. Přitom klademe zvláštní důraz na GDPR-kompatibilní generování leadů.
Mnoho našich klientů si cení naší podpory zejména při vstupu na trh...
...Konec studeného oslovování: Předkvalifikované, ochotné B2B leady od zítřka ve vašem kalendáři!
Představte si, že váš prodej získává každý den exkluzivní schůzky s klíčovými osobnostmi vaší cílové skupiny – zcela bez stresu z akvizice. Dodáme vám kvalifikované prodejní příležitosti přímo na stříbrném podnose, abyste se mohli soustředit pouze na úspěšné uzavření.
...Získávání novýchzákazníků prostřednictvím výzkumu adres
Outsourcing vašeho výzkumu adres
Breitenbach-Communications-LogoVýzkum adres je často podceňovanou součástí akvizicezákazníků.
Ale: Kvalitní adresy jsou při získávání novýchzákazníků naprosto klíčové.
Specializovali jsme se na výzkum adres a rádi vám nabídneme naše know-how.
Záleží vám na kvalitních, úplných, správných a především...
...Nezbytná součást všech našich softwarových řešení - Speciálně navrženo pro správu vztahů se zákazníky - Nezbytná součást péče o stávající zákazníky a akvizicenovýchzákazníků dnes...
...NÁVŠTĚVNÍ TERMÍN PODLÉHÁ 3 KVALITATIVNÍM CHARAKTERISTIKÁM
Pro vás zajistíme kompletní zpracování vaší akvizicenovýchzákazníků. Osobně oslovujeme vaše cílové zákazníky telefonicky a využíváme digitální sítě jako XING a LinkedIn. Zde například kvalifikujeme vaše adresní materiály pro vyšší efektivitu při akvizici. Vytváříme skripty pro rozhovory, abychom se v jednání s potenciálními zájemci dostali rychle a jednoduše k jádru věci. Nebo domlouváme schůzky s potenciálními zákazníky a tím vám otevíráme možnost prezentovat vaše produkty a služby.
... tom využíváme metody a nástroje, které jsme vyvinuli a dále rozvíjeli během let aktivní a úspěšné praxe v podpoře prodeje. Naše nabídka platí samozřejmě pro firmy, živnostníky a startupy.
Získávání novýchzákazníků – Naše nabídka
• Profesionální generování leadů a studená akvizice.
• Outsourcing prodeje prostřednictvím kompetentního prodejního týmu.
• Aktivace a péče o nové zákazníky a obchodní partnery.
• Kvalitní a aktivní podpora při vstupu na trh a uvádění produktů.
... telemarketingovými službami vyplňujeme všechny mezery v akvizici novýchzákazníků – od generování leadů až po přeměnu potenciálního zákazníka na skutečného – a zajišťujeme tak vysokou konverzní míru vašich kontaktů. To nás za 17 let učinilo lídrem na trhu profesionální telefonní akvizice v B2B prostředí. Rádi vám předáme naše B2B oborové know-how, odborné znalosti v oblasti studené akvizice a...
... zákaznickou základnu v Německu. Německý account management v pravém slova smyslu!
Naše podnikání: akvizicenovýchzákazníků, sledování/podpora žádostí a nabídek, domlouvání schůzek, vytváření obchodního partnerského sítě, průzkum trhu, zajištění registrace dodavatelských portálů a dohod o mlčenlivosti.
Specialista na generování leadů, správu vztahů, account management, rozvoj podnikání.
Úspěšné. Obchodování. v Německu.
... telemarketingová řešení.
Vše z jedné ruky od vašeho komunikačního profesionála
Jako váš všestranný partner pro call centra a chatovou komunikaci nabízíme širokou škálu služeb. Naše široká nabídka je určena firmám všech velikostí a oborů, které chtějí profesionálně a efektivně řídit svou obchodní komunikaci. Od akvizicenovýchzákazníků přes rozvoj zaměstnanců a opatření pro řízení kvality až po reklamní...
... telemarketingu, resp. dialogového marketingu zaměřeného na rozhodovací činitele až na úroveň vedení společnosti. Cílené informování (potenciálních) zákazníků nebo zainteresovaných stran. Analýzy potřeb poskytují datový základ pro lepší pochopení cílové skupiny. JK Development nabízí komplexní kampaně od mailingu a kvalifikace adres až po řízení leadů a uzavření obchodů.
Akvizicenovýchzákazníků...
... akviziční směsi velmi efektivním a nákladově efektivním způsobem, pokud je správně aplikována. Victor Bonke (Akvizitor) je jako řečník a školitel schopen odhalit svět kladné akvizice velmi zábavným, informativním a interaktivním způsobem. Jeho prezentace, workshopy a školení vedou k efektivnější akvizici a větší radosti z volání novýchzákazníků. Klíčová slova jeho prezentací, workshopů a školení jsou: Nadšení Pragmatismus Vášeň Humor!!!
... trhu. Naši stávající zákazníci jsou pro nás důležití, ale také akvizicenovýchzákazníků by měla přispět k realizaci naší strategie. I v budoucnu budeme investovat, abychom vyhověli neustále rostoucím požadavkům našich zákazníků. Udržujeme krátké dodací lhůty.
...finanční komunikace * Vizuální komunikace ... Bez marketingu a prodeje to v podniku nefunguje ... Dobře navržené a odborně napsané materiály dávají firmám hlas, značkám tvář a produktům profil. Zejména tištěné materiály jsou spolehlivým prostředkem pro udržení zákazníků, což v době klesající loajality k značkám a stále obtížnější akvizicenovýchzákazníků nabývá na centrálním významu! … Mix dělá vše: smysluplně spojit tisk a digitál! NETWORK: V případě potřeby máme vhodné partnery pro strategii, text/PR, ilustraci, fotografii, programování, litografii a tisk.
...-marketingové nástroje v souladu s očekáváními uživatelů a potřebami inzerentů. Vědom si toho, že Internet je jediným médiem, které nabízí možnost přesně sledovat účinnost marketingových kampaní, i-Consulting svým klientům nabízí e-marketingové kampaně s reálným slibem výsledků (zobrazení, kliknutí, leady, prodeje…). Marketingové cíle sledované během webových kampaní jsou různorodé: povědomí, získávání potenciálních zákazníků, akvizicenových klientů, loajalita.
Zlepšení podnikatelských výsledků a spokojenosti zákazníků prostřednictvím rozvoje lidí a jejich procesů. - Revize, návrh a implementace strategie - Stanovení cílů a výsledků - Zahájení, revize a sledování akčních plánů - Otevření nových trhů - Rozvoj nových obchodních linií - Inovace - Komunikační plán (interní a externí) - Podpora vedení - Udržitelný růst - Refinancování podniků - Fúze a akvizice podniků - Řízení týmů - Plánování rozvoje podnikání - Růst: organický vs. anorganický...
...medicínská technika, optika a senzorika a mnoha dalších, a pomáháme vám získat nové zákazníky v těchto sektorech.
Jako obchodní partner se postaráme o akvizici novýchzákazníků a získáme strategické klienty pro vaši společnost.
- Výběr adres podle dohody s vámi v požadovaných cílových skupinách/oborech
- Akvizicenovýchzákazníků a prezentace vašich služeb našim kontaktům
- Odesílání dokumentů...
Poskytovatelé seminářů (komunikace podporující prodej) a aktivní telefonní marketing (B2B) - produkty a služby, které vyžadují vysvětlení v technické oblasti (akvizicenovýchzákazníků, plánování schůzek).
Telemarketing a získávání novýchzákazníků v B2B sektoru. Plánování schůzek, akvizicenovýchzákazníků, průzkumy, následné akce po veletrzích nebo mailingech,.. Vysoká míra konverze s našimi zkušenými zaměstnanci.
Prodej a akvizicenovýchzákazníků pro společnosti v oblasti lékařské technologie a farmaceutického průmyslu, stejně jako pro poskytovatele služeb ve zdravotnictví...
Získávání novýchzákazníků: Realizace akvizice ve vaší společnosti, akviziční koučink pro vaše zaměstnance, další marketingové služby související se získáváním novýchzákazníků.
...Získávání zákazníků, akvizicenovýchzákazníků, plánování prodeje, řízení projektů/plánování, správa adres, systém informací o prodeji, správa schůzek, sledování nabídek, prodejní organizace, koučink...
Agentura pro nové média s službami v oblasti akvizicenovýchzákazníků, firemního designu, návrhu tiskovin. Webdesign, systémy pro správu obsahu a optimalizace pro vyhledávače, stejně jako guerillový marketing.
Váš partner pro telemarketing - akvizicenovýchzákazníků, zjišťování potřeb, péče o stávající zákazníky, plánování schůzek, pozvánky na veletrhy a mnohem více.
Reklamní agentura. Navrhování komunikace se zákazníky za použití nových médií, zejména internetu. Kvalifikace zákazníků, tržní studie, akvizice, podpora a reaktivace zákazníků.
...Poradenství - koučink, - kurz akvizice na téma získávání novýchzákazníků v německém jazyce - speciálně pro zahraniční společnosti na místě, - poradenství/tvorba nabídek, firemních prezentací, prezentací produktů, - poradenství/podpora při návštěvách veletrhů, telefonní akvizice Poradenství - koučink, - kurz akvizice na téma získávání novýchzákazníků v německém jazyce - strategické plánování a realizace úspěchů v akvizici, speciálně pro zahraniční společnosti na místě...