Mezinárodní přístavní inženýrství a management (IPEM) je investiční společnost se sídlem v Antverpách, která se podílí na rozvojových projektech souvisejících s přístavy, průmyslem a námořní dopravou po celém světě. Společnost byla založena za účelem analýzy přístavních a námořních investičních příležitostí pro své akcionáře a nabízí široké spektrum odbornosti v oblasti inženýrství (finančního, operačního a technického) a správy přístavů. IPEM má celosvětové zkušenosti s návrhem, plánováním, analýzou, výstavbou, provozem a správou projektů souvisejících s přístavya námořními aktivitami.
Antverpy jsou druhým největším námořním přístavem v Evropě. Dnes je belgické město na řece Šeldě považováno za důležitou petrochemickou lokalitu a přístav pro překládku sypkých produktů. Díky dobrému napojení na vnitrozemí můžeme odtud rychle a spolehlivě dosáhnout zemí Beneluxu a velkých částí Francie, Německa a Švýcarska.
VOLLERS BELGIUM N.V. má své hlavní sídlo v přístavní oblasti tohoto...
CARGA NV nabízí kompletní balíček logistických služeb zákazníkům po celém světě a v průběhu let se vyvinula v jednoho z nejvýznamnějších poskytovatelů logistických služeb v přístavu Antverpy, s plným rozsahem dostupných služeb; mimo jiné: obecné expedice, hromadný import-export, přepravní služby, skladování a daňové zastoupení.
...
Společnost neustále investuje do nových infrastruktur, svého vybavení a personálu, který úzce spolupracuje se svými zákazníky a obchodními partnery, aby poskytoval kvalitní služby odpovídající aktuálním potřebám zákazníků.
Strategie DP World je dívat se "za hranice terminálu", aby lépe podpořila své zákazníky nabídkou kvalitních služeb. Strategie DP World pro vnitrozemí spočívá ve zlepšení...
...Přístav Zeebrugge se za pouhé několik desetiletí stal významným vstupním bodem na evropské trhy. Zeebrugge se vyvinul v multifunkční přístav. Zaměření není pouze na evropské roll-on/roll-off dopravy. Přímořský přístav je také důležitý pro interkontinentální (kontejnerovou) dopravu, kontejnerové feederové služby, konvenční náklady, zkapalněný zemní plyn, výletní lodě a v neposlední řadě pro...
...Všechny druhy produktů mohou být rychle a bezpečně přepravovány z nebo do evropského vnitrozemí. 4° Moderní přístavní vybavení. 5° Vysoká produktivita. 6° Dostatečná kapacita. 7° Důraz na udržitelnost. Díky centrální poloze v Evropě. 8° Stabilní základní náklad. Díky silné přítomnosti přístavní průmyslové výroby a poloze v průmyslovém srdci západní Evropy má Antverpy stabilní základní náklad. 9° Polyvalentní přístav. Přítomnost a spolupráce překládacích společností, průmyslu a logistických firem.
...ATR (Antwerp Tank Repair) nabízí opravárenské a depozitní služby pro operátory tankových kontejnerů a flexitanků. Všechny typy oprav od rychlých "swift" oprav na podvozku, jako je oprava obložení a víka, až po opravy rámu a vnitřní části nádrže. ATR poskytuje montáž flexitanků, technickou podporu, skladování prázdných a plných nádrží, tým pro nouzové reakce, převody produktů, proplachování dusíkem a další.
...MPS disponuje 4 moderními halami (cca 15.000 m²) a cca 10.000 m² otevřeného skladovacího prostoru, parkem vysokozdvižných vozíků, buldozerem, bobcatem, mobilními dávkovacími váhami a dopravními pásy.
Agentura: MPS zajišťuje agenturu pro sypké lodě, automobilové lodě, kontejnerové lodě a výletní lodě.
... možnostem, které nabízíme od výrobce k cílové destinaci, jsme se stali klíčovým článkem v dodavatelském řetězci našich zákazníků. Na této webové stránce se seznámíte s našimi různorodými aktivitami a se všemi podniky v rámci skupiny SEA-invest. Objevte, co může SEA-invest udělat pro vás. Objevte širokou škálu příležitostí!
...Durme-Natie CVBA je zkušená a inovativní společnost, která se zaměřuje na skladování a manipulaci s 'soft commodities' v přístavu Antverpy. Společnost byla založena v roce 2006 a vyvinula se v důvěryhodného partnera v oblasti řízení dodavatelského řetězce pro suroviny jako káva, kakao, cukr, a to jak v sypké formě, tak v pytlích, a med v sudech. S přibližně 88 000 m² skladových prostor jsme jedním z významných hráčů v Antverpách. Vykládání, nakládání nebo odesílání zboží jsou naše hlavní činnosti. Můžeme nabídnout řešení pro multimodální dopravu.
Terminál se nachází 4 km od přístavu Antverpy a nabízí 340 m dlouhé molo s impozantními 45 000 m² kontejnerových zařízení a 90 000 m² vytápěných a zabezpečených skladů.
Arcese Transport, se sídlem v Arcu, Itálie, usnadňuje přepravy po zemi, moři a vzduchu na několika trzích a dodává širokou škálu zboží po celé Itálii a Evropě. Arcese byla založena v roce 1966 jako rodinná firma a díky autonomii a akvizicím se vyvinula v jedno z největších dopravních a logistických společností v Itálii a jedno z největších svého druhu v západní Evropě. Společnost má flotilu 1500 vozidel a disponuje 1 milionem čtverečních metrů skladovacích prostor.
...Tabaknatie je společnost specializující se na skladování, zpracování, dopravu a celou logistickou řetězec pro surový tabák a tabákové produkty.
Tabaknatie je v současnosti považována za "světovou platformu" pro distribuci surového tabáku, který je dodáván z přibližně šedesáti zemí původu a dále distribuován do více než sta cílových destinací po celém světě.
Jako vnitřní přístav a kontejnerový terminál nabízíme našim zákazníkům kompletní balíček služeb, jaký se od přístavu očekává; tj. trimodální platformu (vodní, železniční, silniční), která může zpracovávat a dodávat kontejnery, sypké a kusové zboží.
...{"Opslag":"Skladování\nWaeslantnatie disponuje rozsáhlými sklady pro kvalitní skladování zboží. Podlahy jsou přizpůsobeny pro těžké náklady.\n\nVerpakking\nWaeslantnatie se specializuje na překládku složitých a těžkých nákladů.\n\nTransport\nWaeslantnatie se nachází v centru antverpského přístavu v blízkosti hlubokovodního mola, ideálního pro nakládku a vykládku pro námořní a vnitrozemskou...
Hoppe Ship Agencies byla založena v roce 2004 a specializuje se na lodní agenturu pro chemické tankery a metanové tankery. Kromě toho Hoppe Ship Agencies také působí jako lodní agent pro kontejnerové feedery a estuární ropné tankery.
... železniční síť je přímo napojena na předpřístav. Co se týče leteckých spojení, terminál Brucargo se nachází na okraji dálnice vedoucí do Antverp, jen pár minut od námořního předpřístavu a centra TIR. Velké celní, skladovací a distribuční centrum, bruselský přístav podpořil vznik mnoha průmyslových a obchodních aktivit v oblastech jako je zemědělství a potravinářství, stavební materiály, energie, chemie, recyklace kovů...
Během 20 let se společnost Arivic bvba specializovala na prevenci a boj proti znečištění způsobenému uhlovodíky a chemickými látkami, a to jak na půdě, tak ve vodě! Náš specifický a personalizovaný přístup umožňuje provést podrobnou analýzu, po které následuje velmi cílený návrh. Arivic vám poskytuje poradenství a nabízí řešení na míru v následujících oblastech: - petrochemie - přístavyapřístavní průmysl - úřady v oblasti chemie + průmyslové výrobní jednotky.
... se snaží dosáhnout excelence ve svém logistickém centru rozvinutém kolem trimodální platformy. PAC podporuje zásobování regionu Charleroi stejně jako export jeho místních produktů. Atraktivní zóna PAC se může pyšnit určitou rozlohou, neboť rozšiřuje své zařízení podél 30 km vodních cest, které jsou spojeny s vnitrozemím moderními silničními a železničními sítěmi.
Správa vodních cest v provincii Hainaut, kromě Charleroi.
PACO je odpovědný za vybavení, rozvoj nebo zlepšení infrastruktur nacházejících se na břehu vodních cest, jak pro průmysl, tak pro poskytovatele služeb.
Koncepce platforem, bi- nebo trimodálních, hledání trhů, podpora rozhodování, strategické sledování (legislativa, umístění, projekty, ...). Rozvoj vnitrozemských přístavů.