Každý má své důvody, proč chtít být koučován:
Mít větší sebedůvěru - získat vůdčí schopnosti - rozvíjet své dovednosti - řídit - zvládat stres - návrat po vyhoření, ale také se znovu soustředit, najít své místo, znovu získat smysl nebo dokonce překonat závislost, atd...
Přijďte rozvíjet dynamiku, která vede k vašemu úspěchu.
Opravdová transformace je možná.
* ZLEPŠENÁ KOMUNIKACE
* VŮDCOVSTVÍ A ...
... tepla. - BEZPEČNOST: Disponuje tepelnou a elektrickou ochranou. - NÍZKÝ HLUK A RYCHLÉ SUŠENÍ: Rychlé a pravidelné, nízký hluk a silný proud vzduchu zajišťují, že toto zařízení rychle a příjemně osuší ruce. - IDEÁLNÍ POZICIONOVÁNÍ: Mělo by být umístěno ve výšce rukou. Rychlé automatické sušení: spustí se, jakmile se vaše ruce přiblíží. - Jaká je vzdálenost...
...Poradenství v oblasti pozicionování značky (brand marketing) po analýze trhu a konkurence (benchmarking) a vytvoření na míru šitého marketingového a komunikačního plánu.
... za CAP VERTICAL, jsou profesionálové v oblasti obrazu, s bohatými zkušenostmi z několika desítek let audiovizuální činnosti v ekonomických sektorech, jako jsou průmysl, letectví, stavebnictví, architektura a turistika. Pozicionování CAP VERTICAL je: - Produkce vysoce kvalitních obrazů, nezbytných pro efektivní komunikaci, - Zvláštní zaměření na inovativní digitální technologie, které nám poskytují potřebné nástroje k realizaci jedinečných, technických a estetických vizuálních plánů, - Přinášet a přizpůsobovat naše zkušenosti.
Lewys je webová agentura, která ti pomůže rozvinout tvůj koncept. Tvorba webových stránek a aplikací, webmarketing, optimalizace pro vyhledávače (pozicionování na Googlu); to vše ti umožní zvýšit viditelnost a oslovit co nejvíce budoucích zákazníků!
...zprostředkovateli názorů a inzerenty, ať už domácími nebo zahraničními, s nimiž udržuji vazby založené na důvěře, vzájemnosti, transparentnosti a dlouhodobosti. Moje specializace? Tiskové vztahy, strategie vlivu, psaní.
Od roku 2019 jsem freelancer a poradce v oblasti strategie tiskových vztahů pro startupy nebo zavedené hráče v oblasti B2B tech (včetně Visable EUROPAGES) a B2C, inovací nebo majetku jednotlivců a firem.
Zahájení značek, produktů a služeb, strategické pozicionování v rámci veřejné debaty.