Francie, Issy Les Moulineaux
...Teatralizace prodejního místa je jednorázový nebo trvalý proces, který spočívá v inscenaci obchodní nabídky určitého řetězce nebo značky. Cílem teatralizace je podpořit nákupní akt prostřednictvím příznivé atmosféry a zvýšit návštěvnost prodejního místa. Zákaznická cesta a loajalita jsou dnes nezbytnými tématy.
Portfolio (91)
...Poslední spojení mezi značkami a spotřebitelem, obchod zůstává místem, kde se konkretizuje vaše marketingová strategie: důležitý produktový výstup, obchodní akce s vysokým potenciálem, atraktivní cenové nebo financování nabídky … Vaše mediální kampaně často potřebují být efektivně přenášeny na prodejních místech. Teatralizace těchto akcí umožňuje jednak vytvořit událost v obchodě, vzbudit...
Portfolio (6)
Francie, Les Mureaux
... modulární s proměnlivým otvorem. Od 180 do 220 cm průchodu. Teatralizace je v současnosti v módě v PLV GMS. Méně PLV, ale velkolepější. Definujeme zóny v supermarketech věnované jedné značce. Efekt je ohromující a vaše image je rozpoznána všemi. Pro kompletní studii nás kontaktujte. Reference Arche:4P Šířka po montáži: od 240 do 290 cm Výška po montáži: 220 cm Rozměr sloupků: 30 cm na straně Šířka průchodu: 180 až 220 cm Materiál: dvojitá vlnitá lepenka Balení: Jednotkové balení od jednoho kusu...
Portfolio (52)
Francie, St Etienne
...Naší misí je inscenace komunikačních prvků určených pro prodejní místa: POS – Osvětlení – Dekorace – Uspořádání – Teatralizace. Společnost SOGEFAB byla založena v roce 2001 dvěma profesionály z grafického průmyslu a dnes má 10 zaměstnanců s obratem 6 milionů eur. Náš přístup "full service" je založen na síti odborníků v regionu Rhône-Alpes: nezávislost, mimořádná reakční schopnost a záruka nejlepších technologických řešení za nejlepší cenu.
Populární země pro tento vyhledávací výraz