...Teatralizace prodejního místa je jednorázový nebo trvalý proces, který spočívá v inscenaci obchodní nabídky určitého řetězce nebo značky. Cílem teatralizace je podpořit nákupní akt prostřednictvím příznivé atmosféry a zvýšit návštěvnost prodejního místa. Zákaznická cesta a loajalita jsou dnes nezbytnými tématy.
...Poslední spojení mezi značkami a spotřebitelem, obchod zůstává místem, kde se konkretizuje vaše marketingová strategie: důležitý produktový výstup, obchodní akce s vysokým potenciálem, atraktivní cenové nebo financování nabídky …
Vaše mediální kampaně často potřebují být efektivně přenášeny na prodejních místech.
Teatralizace těchto akcí umožňuje jednak vytvořit událost v obchodě, vzbudit...
... modulární s proměnlivým otvorem. Od 180 do 220 cm průchodu. Teatralizace je v současnosti v módě v PLV GMS. Méně PLV, ale velkolepější.
Definujeme zóny v supermarketech věnované jedné značce. Efekt je ohromující a vaše image je rozpoznána všemi. Pro kompletní studii nás kontaktujte.
Reference Arche:4P
Šířka po montáži: od 240 do 290 cm
Výška po montáži: 220 cm
Rozměr sloupků: 30 cm na straně
Šířka průchodu: 180 až 220 cm
Materiál: dvojitá vlnitá lepenka
Balení: Jednotkové balení od jednoho kusu...
...Naší misí je inscenace komunikačních prvků určených pro prodejní místa: POS – Osvětlení – Dekorace – Uspořádání – Teatralizace. Společnost SOGEFAB byla založena v roce 2001 dvěma profesionály z grafického průmyslu a dnes má 10 zaměstnanců s obratem 6 milionů eur. Náš přístup "full service" je založen na síti odborníků v regionu Rhône-Alpes: nezávislost, mimořádná reakční schopnost a záruka nejlepších technologických řešení za nejlepší cenu.