...Externalizace telefonního příjmu pro lepší zákaznický servis - Nosycom nabízí telefonní služby zaměřené na externalizaci příjmu vašich příchozích hovorů pro všechny typy podniků. Profesionální týmy se postarají o telefonní příjem vaší společnosti s cílem zlepšit vaši pověst, ale také vybudovat s vašimi klienty jedinečný a efektivní vztah. Zřízení vzdálené telefonní služby se vždy ukazuje jako výhodné pro podniky, ale také pro profesionály.
...Hammam s řízením teploty a času, vybavený aromaterapeutickým difuzérem
Masáž zad pomocí Hydrojets x 6
Balneoterapie pomocí 7 trysek
Balneologická funkce
Osvětlení pomocí LED
Bluetooth a USB připojení pro telefon a MP3 hudbu
Přijímání telefonních hovorů pomocí ovládacího panelu
FM rádio, MP3, CD
Integrované sedadlo
Chromovaná sprchová hlavice
Dešťová sprcha ze stropu
Masáž nohou (odnímatelný systém)
Odvod vzduchu na konci cyklu
Reference: GT0531...
...Služby telefonní pohotovosti v oblasti práva, zajišťované - Získejte na image a úsporách tím, že outsourcujete správu všech svých hovorů důvěryhodnému poskytovateli. Objevte všechny naše služby v oblasti právního telesekrétariátu: vyřizování a přijímáníhovorů v souladu s vašimi pokyny: přijímání zpráv, zajištění osobní linky prostřednictvím sekretářky, která odpovídá vaším jménem, personalizovaná hlasová schránka mimo pracovní dobu, správa pohotovostních hovorů 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
...Telekomunikace pro malé a střední podniky. Aplikace pro jednotnou komunikaci vyvinuté lídry na trhu VoIP. Naším cílem je usnadnit spojení zaměstnanců optimalizací nástrojů pro spolupráci. To zvyšuje produktivitu ve firmě. CTIconnect, který lze používat prostřednictvím jednoduchého webového prohlížeče na PC, MAC nebo chytrém telefonu, umožňuje vytvořit výkonné komunikační prostředí: Odesílání a přijímáníhovorů, FAX, SMS, CHAT, interní/externí videokonference atd.
... uvidíte i ve tmě, kdo stojí před vašimi dveřmi.
S bezplatnou aplikací pro chytré telefony iOS a Android máte také na cestách přístup k funkcím jako přijímáníhovorů, sledování, mluvení, otevírání dveří a přístup k video- a fotografiím – bez dalších poplatků za předplatné nebo nákladů.
... obecně – ve formě klasického telefonního centra. Pro překlenutí polední pauzy, během schůzky, nebo když vy a vaši zaměstnanci chcete pracovat nerušeně, zajišťujeme přátelské a spolehlivé přijímáníhovorů.
Náš telefonní servis přináší znatelnou úlevu, ať už v pracovním nebo soukromém životě, a tím více prostoru pro opravdu důležité projekty.
Místo: Německo: Podle ceníku na webových stránkách, nebo individuální nabídky.
...Řada Netlink Linkman se skládá z řady hardwarových rozhraní pro odesílání hovorů z PC na pagery nebo pro přijímáníhovorů z tlačítkových vysílačů.
Ideální, když je třeba integrovat pagery s řídicím softwarem a vytvářet automatizační řešení pro optimalizaci doby reakce personálu a zlepšení produktivity práce v komplexních prostředích (průmysl, zdravotnictví).
Komunikační protokol umožňuje použití hardwarového rozhraní s jakoukoli softwarovou platformou.
Hardwarové zařízení Netlink je k dispozici, v závislosti na aplikacích, ve verzi USB nebo LAN.
...Bezdrátový domácí alarm Micro Touch s interaktivním LCD displejem - Základní KIT obsahuje
1 centrální jednotku Micro Touch 4G + WiFi
2 dálkové ovladače
1 vnitřní sirénu flare
1 vnitřní magnetický senzor
1 vnitřní PIR pohybový senzor
rozměry 120 x 98 x 12 mm
Frekvence 433 Mhz
Kódování EV1527
( SIM karta slouží pouze k přijímání telefonních hovorů a SMS a k aktivaci/deaktivaci pomocí telefonních hovorů a SMS, NENÍ určena k připojení k síti a správě pomocí aplikace)...
Více než 15 let naše call centra D Call a Multicom podporují své partnery v rozvoji jejich obchodních aktivit.
Vydávání a přijímání telefonních hovorů jsou dvě samostatné profese, proto vám nabízíme tým zkušených a vícejazyčných telefonistů – francouzština, nizozemština, angličtina a němčina – abychom úspěšně realizovali vaše projekty.
Naši partneři pocházejí ze všech koutů Evropy: Belgie...
...
- Zákaznický servis
- Péče o zákazníky
- Domlouvání schůzek
- Řízení stížností
- Přijímání objednávek
- Zvýšení obratu prostřednictvím cross- a upsellingu
- Rezervace
- Horká linka
- První úroveň podpory
- Zpracování e-mailů
- Odpovídání na chat
- 365/24h...
...Přijímáníhovorů a telefonní služba 24/7 & Vícejazyčné
Od jednoduchého zajištění telefonní linky až po složité telefonní služby, 100 % hovorů je zpracováváno ve Francii telefonními sekretářkami, dedikovanými asistenty... profesionály v oblasti telefonního přijetí. Služba je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu: vy si vybíráte časy pro vaši telefonní sekretářku.
Specifické call centrum...
... míru - Telefonní domicilace - Správa telefonních hovorů - Telefonní služba bez závazku na dobu - Outsourcing operátora - Přepojování hovorů - Správa přetížení hovorů - Správa online kalendáře - Přesměrování telefonních hovorů na všechny typy čísel - Správa telefonního příjmu příležitostně pro neplánované absence, služební cesty, dovolené, nemoc, mateřství, … Telesecretariát - Administrativní nebo obchodní sekretářské práce, barevné tisky, mailingy, prezentace…...
... podnikání nově vzniklým firmám. Podstatným prvkem vedené reklamní kampaně je průzkum trhu, což určitě usnadňuje výběr cílové skupiny, jinak nazýváme ověřením databází, během příchozího telefonního hovoru dochází k přijímání objednávek a realizaci rezervací. Internetový marketing je využíván v Google AdWords, což určitě umožňuje kontrolovat výdaje na internetovou reklamu, a pokud to spojíme s internetovým obchodem, můžeme počítat s novými zákazníky.
ATOOCALL TELEFONNÍ PŘIJÍMÁNÍ vám nabízí, abyste neztratili ani jeden zákaznický hovor, díky vašemu telefonnímu přijetí. Od jednoduché telefonní služby po kompletní outsourcing vaší zákaznické komunikace (správa ústředny, obchodní přijetí, hotline - zákaznický servis 24 hodin denně), nabízíme vám personalizovaná řešení, která dokonale vyhoví vašim očekáváním. Po auditu vašeho telefonního přijetí a...
... upselling a cross-selling.
Přijímání objednávek, reklamní linka, informační linka, pohotovostní služba, help desk / 1. úroveň podpory, sekretariát
Firemní adresy:
Aktuální databáze složená z firemních adres cílové skupiny, která byla vybrána podle odvětví, velikosti firem nebo regionu, je základem úspěšné marketingové kampaně. Ať už pro mailing nebo pro telemarketing.
Prodej firemních adres, dostupné s kontaktními osobami na úrovni vedení, poradenství při výběru cílové skupiny, obohacení stávajících databází, ověřování a aktualizace vlastních databází zákazníků.
Pronájem kanceláří Madrid. Čtvrť Mortalaz a čtvrť Salamanca. V blízkosti silnice do Barcelony, letiště Barajas a Atocha-Renfe. Se všemi službami. Pronájem zasedacích místností plně vybavených (úklid, zásoby, nábytek, ADSL, telefonní linka). Sídlo společností. Virtuální kancelář pro firmy a společnosti. (přijímáníhovorů a korespondence, obsluha a filtrování návštěv ...). Široké zkušenosti v oboru...
... konkrétními zaměstnanci, - zobrazit seznam nevyřízených hovorů, - poslechnout si konkrétní telefonní nahrávky, - vypracovat schéma přijímáníhovorů čekajících ve frontě a přizpůsobit ho potřebám a specifikům konkrétních oddělení, - připravit uvítací zprávy, - vypracovat strom hovorů (IVR), tedy automatizovat cestu spojení volajícího s konzultantem. Virtuální ústředna je dostupná v nejnižším balíčku, již od 39 Kč bez DPH / měsíc. Co stojí za zmínku, umožňujeme její bezplatné testování po dobu 14 dnů.
... jedinečnou kvalitou na trhu. Naše soubory cílí na odpovědné osoby ve firmách. V této době provádějí nákupy a investice, aby zahájily a rozvíjely svou činnost. Každý měsíc se ve Francii zakládá více než 30 000 firem, jejichž kontaktní údaje vám Datacre@ poskytuje. Tyto firmy se nacházejí v klíčové fázi výběru nových dodavatelů a jsou tedy otevřenější přijímání vašich nabídek služeb.
...Náš oddělení Centra byznysu Magnus nabízí službu "adresa sídla firmy", která umožňuje optimální způsob vedení podnikání. Díky této službě můžete využít adresu k přijímání korespondence, faxů, telefonních hovorů a e-mailů bez ohledu na to, kde podnikáte. Korespondence je uložena v samostatné přihrádce, kde čeká na osobní vyzvednutí nebo je předávána dohodnutým způsobem (prostřednictvím e-mailu nebo faxem). Je veden deník korespondence. Nabízíme také možnost využívat teleinformatické, účetní a právní služby a možnost umístit název firmy na informační tabuli na patře.
Systémy hlasového ovládání pro telekomunikace a IT; VoiceDirector Personal; Hlasem řízené řízení kontaktů; Spojení, odesílání e-mailů a kontaktní informace pomocí hlasu z jakéhokoli telefonu, VoiceDirector Operator; Hlasem řízená telefonní ústředna, plně automatizované hlasem řízené přijímání a přepojování hovorů; VoiceDirector Personal je centrální systém s rozšířením od 20 uživatelů. Každý...