...Zahrnuje obchodní adresu, telefonickou podporu s exkluzivním číslem a soukromou kancelář 10 hodin měsíčně. Bez počáteční investice. Bez nákladů na údržbu, internet a úklid. Vše zahrnuto! Máme také další možnosti virtuální kanceláře. Zavolejte pro více informací na 964 201 476.
V obchodních centrech hecop vám nabízíme nejrychlejší a nejinteligentnější způsob, jak mít profesionální pracovní prostor v Madridu.
Máme více než 25 let zkušeností s poskytováním kvalitních služeb stovkám firem, od malých podnikatelů a profesionálů po velké nadnárodní společnosti.
Máme flexibilní řešení pro každý typ klienta.
Disponujeme 3 obchodními centry v severovýchodní části Madridu, 15 minu...
...S virtuální kanceláří je vaše firma dostupná pro vaše obchodní partnery v Las Palmas de Gran Canaria, aniž byste museli být přítomní na místě. Jednoduše si pronajměte svou virtuální lokalitu nebo virtuálníkancelář. Vaši zákazníci se ve vaší virtuální kanceláři budou cítit stejně dobře jako ve vaší skutečné. Na přání se o veškerou komunikaci s vašimi obchodními partnery postarají naše spolehlivé a přátelské zaměstnankyně.
★ Od 9€/měsíc otevřete svou pobočku v Evropě (Španělsko) s vlastním evropským telefonním číslem a obsluhou v španělštině, angličtině, francouzštině, němčině a italštině pod názvem vaší společnosti ★
1. Evropská obchodní adresa
2. Základní webový design
3. Evropské telefonní číslo
4. Evropské faxové číslo
5. Odesílání dopisů z Evropy
6. Domény .ES nebo .EU
7. Odpovídání na hovory
8. Telefonní sprá...
...Virtuálníkancelář je ideálním řešením pro podnikatele, kteří hledají službu domicilace pro svou firmu nebo pobočku na důvěryhodné a prestižní adrese, ale nepotřebují fyzický prostor pro rozvoj své činnosti.
S více než 50 rezidentními firmami je Lisboa Biz také obchodním centrem, které umožňuje integraci vaší firmy do sítě partnerů.
V Lisboa Biz můžete počítat s širokým souborem základních služeb:
- Domicilace pro sídlo nebo obchodní delegaci
- Příjem korespondence s notifikací e-mailem
- Odpovědnost a registrace hovorů (volitelně)...
...Provoďte své podnikání profesionálně bez nákladů na plnohodnotnou fyzickou kancelář.
Balíček virtuální kanceláře
VÍTÁME VÁS V
PRVNÍM MĚSÍCI
VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘE
Bez závazků
Vaše podnikání bude mít prospěch z místního telefonního čísla a recepční, prestižní obchodní adresy v centru města, přístupu k profesionálním zasedacím místnostem a výhodám virtuální kanceláře a infrastruktury společnosti Servcorp.
Pronajměte si virtuálníkancelář v Londýně se Servcorp UK.
VYZKOUŠEJTE TO DNES...
... digitálním světě a o dostupných řešeních.
Z tohoto důvodu, při zakládání společnosti;
Na co si dát pozor
Jaký typ společnosti by měl být preferován,
Založení společnosti s virtuální kanceláří,
Kromě zakládání e-Commerce společnosti budete mít krátké, ale výstižné informace o mnoha tématech, jako jsou sociální média, webové stránky a patentové transakce.
... by měl být přítomen na nejvyšší technologické úrovni.
Inženýrská kancelář Justus Breinlinger poskytuje pro realizaci Safe-BIM zúčastněným stranám během výstavby virtuální projektový prostor IB-JB. Ten propojuje všechny zúčastněné strany mezi firmami a umožňuje tak bezproblémovou výměnu informací a dokumentů v oblasti bezpečnosti práce a ochrany zdraví.
...S virtuální kanceláří u Das Büro... Abels & Partner GmbH vám nabízíme okamžitou a bezproblémovou místní dostupnost – i když často cestujete za obchodem.
Centrum podnikání - KANCELÁŘE - SALÓNY - DOMICILACE FIREM, naproti PARKU DEL RETIRO v MADRIDU (ŠPANĚLSKO).
CONSILIUM GESTIÓN je společnost, která prostřednictvím své značky Espacio B2B! RetirO nabízí správu a kontrolu pracovního prostoru, což umožňuje nezávislým profesionálům, podnikatelům, malým a středním podnikům a startupům z různých sektorů sdílet stejný obchodní prostor nezávisle a pohodlně...
...Nacházející se v prestižním městě Paříž, vám nabízíme naše obchodní centrum pro založení vašeho podnikání ve Francii. S množstvím služeb, které vám pomohou snadno začít s pomocí dvojjazyčných odborníků.
Virtuálníkancelář, která vám ušetří spoustu starostí.
...Nastal čas externizovat a přesunout celou infrastrukturu vaší firmy do cloudu.
VIRTUÁLNÍ PRACOVNÍ STANICE:
Celá IT infrastruktura vaší firmy v cloudu tím nejagilnějším způsobem, bez investic a závazků.
VIRTUÁLNÍ ÚSTŘEDNA:
OIGAA CENTREX, ústředna v cloudu pro vaši kancelář, která zvyšuje produktivitu.
...pokud vaše obchodní adresa není vaší pracovní adresou
spolehněte se na svou virtuálníkancelář a využijte další služby, jako jsou
• Telefonní služba
• Sekretářská služba
• Předběžné účetnictví
• Příjem/odesílání pošty...
... faxové číslo a přesměrování hovorů
Paper2email: Naskenujeme vaše dopisy a zašleme vám je jako PDF e-mailem.
Objednejte si níže praktické doplňkové služby:
Přineseme vám vlastní poštovní schránku
Sběrný balíček shromažďuje nákupy a přeposílá je
Osobní vyzvednutí, možnost vlastního odběru
Pronajměte si naši kancelář na den podle potřeby...
...Vaše virtuálníkancelář vždy a všude
Díky virtuální kanceláři jste neustále dostupní, aniž byste museli trvale pronajímat kancelářské prostory.
Naši zaměstnanci se plně ztotožňují s vaší firmou a přijímají všechny hovory. Tyto hovory jsou spolehlivě a včas předávány vám, stejně jako vaše obchodní pošta.
Na přání umístíme vaši firemní ceduli na naši budovu a tím doplníme váš profesionální...
...PRONÁJEM VIRTUÁLNÍCH KANCELÁŘÍ
Virtuálníkancelář umožňuje minimalizovat náklady spojené s podnikatelskou činností. Virtuálníkancelář vám umožňuje zaregistrovat vaši firmu u nás a využívat kancelář nebo zasedací místnost, když ji skutečně potřebujete.
Virtuálníkancelář zahrnuje také služby spojené s Business Centrem, jako je přítomnost recepční, telefonní linka a příjem vaší pošty. Není třeba...
... existují nebo jsou nově založené, a umožňuje využít adresu naší kanceláře k příjmu veškeré korespondence, čímž se vyhnete příjmu pošty a balíků na vlastní kancelář a bydliště, což zaručuje důvěrnost a profesionalitu našeho personálu.
Naše kancelář přijme veškerou poštu adresovanou Vaší společnosti, která dorazí od institucionálních, právních nebo třetích stran, a uloží ji do speciálního prostoru určeného pouze pro Vás.
Smluvní doba je roční a cena činí 200,00 eur.
... domicilace pošty umožňuje využívat naši adresu pro příjem pošty a zásilek, čímž se vyhnete jejich příjmu na vaší kanceláři a bydlišti, což vám zaručuje soukromí a profesionalitu našeho personálu. Naše kancelář přijme veškerou obchodní korespondenci adresovanou vaší společnosti a uloží ji do speciálně vyhrazeného prostoru.
Roční smluvní doba. Pouze 200,00 euro ročně.
...Nejen řízení vztahů se zákazníky, ale také dokonalá organizace vašeho pracovního dne! Plus nákup/prodej! Kalendář, e-mail, newslettery, hromadné dopisy, prodejní procesy, analýzy.
BAUMANN CRM vám nabízí kompletní virtuálníkancelář s denním přehledem, kalendářními funkcemi, adresářovými a artiklovými daty z WWS, e-mailovým účtem s přiřazením všech e-mailů k kontaktním osobám, newslettery...
...Internet, nábytek, telefonie, tiskárna, kopírka, recepční, úklid, klimatizace, 24hodinová bezpečnost atd... mnohem více než jen jednoduchý pronájem.
Dostupnost zasedacích místností, virtuálníkancelář.
Velmi dobré spojení s M30, M40, A2, IFEMA a letištěm.
Okamžité, flexibilní a jednoduché uzavření smlouvy. Bez závazků.
Navštivte nás na www.hecop.es, více než 25 let poskytujeme služby stovkám firem.
... principů tvarování Frei Otto, hledá interdisciplinární tým objektivně nejlepší řešení pro vynikající lehkou architekturu. Již více než 30 let vyvíjí SL Rasch mimo jiné velké slunečníky, které jsou celosvětově úspěšně používány jako proměnlivé klimatické střechy pro volné plochy, stejně jako v rozsáhlém městském měřítku.
•Lehká architektura
•Speciální konstrukce
•Proměnlivé membránové konstrukce
•Vývoj lehkých materiálů
•Windengineering - CFD-FSI simulace
•3D modelování, virtuální realita...
Itek je vaše inženýrská kancelář pro vývoj a konstrukci individuálních strojních řešení.
Pro prezentační účely připravujeme jako službu vaše strojní data, ať už se jedná o vlastní nebo cizí vývoj, pro projekty virtuální reality a vytváříme fotorealistické zobrazení. Tím vám nabízíme další možnosti pro efektivní a nákladově efektivní vývoj a dokončení, stejně jako pro profesionální prezentaci...
...Berlín
- Spolkový úřad pro hospodářství a kontrolu vývozu, Eschborn
- Spolková poradenská kancelář pro podnikání, Berlín
- KfW Bankengruppe, Berlín
- Koordinační středisko pro podporu podnikání spolkového ministerstva, Kolín...
... v oblasti DACH.
Dále podporujeme firmy ve všech oblastech výzkumu, virtuální kancelářské organizace, s texty a v oblasti poradenství v oblasti lidských zdrojů.
Jsme partneři společnosti Emmi Ultrasonic GmbH!
Naše služby:
Telemarketing
Úspěšný první kontakt po telefonu je jedním z nejtěžších úkolů v B2B oblasti. Zároveň zůstává telefon jedním z nejefektivnějších nástrojů pro cílenou akvizici...
...Inženýrská kancelář pro FEM výpočty, CFD výpočty a virtuální vývoj produktů s zkušenostmi od roku 1989.
Inženýrská kancelář Merkle & Partner patří mezi první poskytovatele inženýrských výpočtů a simulací v německy mluvícím prostoru.
Mezi hlavní kompetence patří strukturální analýza (FEM výpočet), simulace proudění (CFD výpočet) a virtuální vývoj produktů.
...která se podílí na návrhu a sledování stavby pro výstavbu a rehabilitaci, přičemž jejími oblastmi činnosti jsou bydlení, terciární sektor, průmysl, zdravotnictví, vzdělávání a komerční stravování.
Studis inženýrství nabízí virtuální prohlídku vašich stavebních nebo renovovaných projektů atd... Naše závazky jsou: dodržování termínů, kvalita provedení a trvalé hledání spokojenosti našich klientů.
... ERAI Turecko:
- Poradenství
- PEO/EOR mzdové a služby zastřešující společnosti
- Finanční management
- Správa back office
- Řízení lidských zdrojů
- Digitální management a IT služby
- Pronájem kanceláří - Virtuálníkancelář
- Sourcingové služby...
TOP SERVICES nabízí služby daňového poradenství, účetnictví, účetního auditu, personalistiky a mzdy, zakládání firem, sídlo pro firmy, virtuálníkancelář, pronájem kanceláří a pronájem konferenčních místností ve formě flexibilních balíčků, které se přizpůsobují různým profilům činnosti, což umožňuje výběr tarifního plánu odpovídajícího aktuálním potřebám nebo přizpůsobení se perspektivám rozvoje vaší společnosti.