Bulharsko, Sofia
... rozpočtu a potřebám vašeho projektu. Hlavní služby v této kategorii jsou: - Značka a identita - Webový design - Obrázky pro sociální sítě - E-knihy - Prodejní vzorky - Tiskový design - Design událostí - Marketingové materiály Grafický design: Neomezené žádosti Design uživatelského rozhraní: Neomezené žádosti Marketingové materiály: Neomezené žádosti Design prezentací: Neomezené žádosti...
Portfolio (498)
Česká republika, Brno
...Gravírování různých typů materiálů. informační systémy, označení dveří firemní značka štítky pro výrobu a nástroje medaile, klíčenky, hrnky 3D bannery - firemní identita vyřezávané znaky...
Portfolio (26)
Španělsko, Arganda Del Rey
...Branding a firemní identita se rozumí jako integrace různých zdrojů, které organizace, firma, společnost, instituce nebo značka používá k tomu, aby se identifikovala a mohla se tak odlišit od ostatní konkurence ve svém sektoru. Tyto zdroje se primárně skládají z loga, které je identifikuje, stejně jako z produktů nebo služeb, které nabízejí, a také z toho, jak je propagují, jak se inzerují nebo jak jednají v souladu s určitými událostmi na trhu.
Portfolio (6)
Belgie, Namur
... potřebujete. Jak? - Hluboká analýza vaší společnosti, cílového trhu a aktuálního postavení - Definice strategie (identita, zprávy, tón...) - Vytvoření/přepracování vizuální identity (grafický manuál zahrnující animované nebo neanimované logo, výběr typografií a barev...) Nasazení a správa značky prostřednictvím různých komunikačních kanálů (webové stránky, sociální sítě, tištěné materiály, zejména vizitky...)...
Portfolio (185)
Belgie, Vinalmont
...Paleta barev pro vaši webovou stránku Vizualní identita společnosti zahrnuje definici loga, sloganu, barev, písma a celkového stylu. Je to způsob, jakým si značka nebo společnost přeje být vnímána. Design vaší stránky musí nutně odpovídat této vizuální identitě, aby uživatelé snadno rozpoznali prostředí vaší společnosti. Naši grafici proto pečlivě dodrží grafický manuál vaší společnosti, pokud...
Portfolio (10)
...aby byla zajištěna konzistence a dopad. Kromě toho integrujeme komunikační a marketingové strategie, abychom zajistili, že vaše značka bude efektivně prezentována na všech kanálech, od digitálních po tiskové, čímž posílíme rozpoznatelnost vaší značky a loajalitu vašich zákazníků.
Portfolio (19)
Itálie, Salò
...Strategie pro definování 'povědomí o značce' (reputace) a 'identity značky' (identita a rozpoznatelnost) na všech webových a tradičních kanálech.
Portfolio (5)
Německo, Backnang
...INFO-PYLON | INFO-REIHE Online a uživatelsky přívětivé Digitální značka je online a obsah je centrálně spravován vámi. Můžete rychle a snadno měnit a aktualizovat obsah jedné značky, vybraných značek nebo všech vašich značek. Pokud chcete, můžete vytvořit decentralizované uživatele s různými právy, kteří mohou pomocí šablony nahrávat obsah pro jednu nebo více značek. Neomezené možnosti Místní a národní kampaně Pozdravy a místní akce Zprávy Informace o parkování Firemní identita Otevírací doba Možnosti barev Standardní barva: Antracitově šedá RAL7016...
Portfolio (10)
Německo, Kipfenberg
... nejkomplexnější problémy. Tím se inspirujeme a vyvíjíme udržitelné produkty na bázi obnovitelných olejů a vosků. Prémiový soukromý label. Vaše značka je vaše identita. Vytváříme váš na míru šitý sortiment, v souladu s vaší značkou. Rychlé koncepty a efektivní online propojení na místě prodeje pro vaše doplňkové produkty. Naše interní designové oddělení realizuje vaše představy – od prvního nápadu...
Portfolio (124)
Belgie, Bruxelles
... na LAGENCEDEPUB a sledovat nás na sociálních médiích (Linkedin, Facebook, Twitter ...) #Agentura #Reklama #Poradenství #Reklama #Značka #Brand #Média #Digitální #Všechny kontaktní body #Strategie #Tvorba #Kampaň #Obsah #Vizuály #Komunikace...
Portugalsko, Guimaraes
PARADIGMA je značka 100% „Vyrobeno v Portugalsku“, vlastněná 2. generací rodiny výrobců obuvi, která od roku 1987 akumuluje technické znalosti a zvýšenou citlivost na to, co je skutečně potřeba k dosažení produktů vysoké kvality, přičemž se specializuje na výrobu kožených bot, konkrétně na systém konstrukce Blake… to je naše DNA. Řada CREATIVE v současnosti personifikuje hustotu vlivů, cestu značky, nejúspěšnější sázky a ty, které nám pomohly pochopit, jakou cestu chceme kráčet, jaká je naše identita, naše síly, ale také naše křehčí a lidská stránka.
Turecko, Istanbul
Iceboys je značka každodenního oblečení inspirovaná pohodovým stylem Evropy. Cílí na věkovou skupinu 18 - 33 let. Značka ICEBOYS | ICB LONDON vznikla v roce 1998 jako značka SDR, která je na trhu již dlouhá léta. Identita značky Iceboys má hluboké kořeny v klubové kultuře. Noční život Istanbulu poskytuje našim designérům inspiraci. Trendy ulice jsou interpretovány. Iceboys nabízí možnosti horního a dolního oblečení. Sort, trička, svetry, kalhoty, džíny, ponožky, spodní prádlo, šátky, opasky, obuv, šperky a různé doplňky.
Španělsko, Silvota-Llanera (asturias)
Amelia je španělská značka kosmetiky s celou řadou produktů pro domácí použití a speciální řadou pro profesionální použití. Nabízíme moderní make-upy a ošetření pro obličej a tělo. Máme zájem o vaši společnost, neustále hledáme podniky, které sdílejí naši filozofii. Hledáme distributory v Evropě i mimo ni. Značka pro váš obchod, kadeřnictví, estetiku nebo nehtový salon může znamenat vysokou...
Portfolio (2)
Nizozemsko, Den Haag
... silnějším než kdy jindy. OBJEVUJEME. TVOŘÍME. DODÁVÁME. Značka není jen logo a vizitka. Je to mnohem víc. Pokud chcete umístit svou společnost a mít příběh, který stojí za to vyprávět, můžete být legendou. Úspěšná značka se skládá z mnoha důležitých prvků. Chcete vědět, jaký je tajný recept? Vaši současní a budoucí zákazníci jsou nejefektivnější, když jsou plně zapojeni do vašeho příběhu. Dodržováním...
Německo, Heppenheim
... vaši firmu, vaše pracovní skupiny a montéry, nebo jako doplněk k vaší nabídce pro vaše zákazníky - od výroby a zdobení až po pozdější pravidelnou elektrickou kontrolu, WERK28® zaručuje spolehlivost a nápaditost. Požadavek: Technické specifikace, firemní identita, vývoj řešení, produktů a systémů, zpracování objednávek, logistika a skladování, poprodejní podpora Vývoj: Prototypy, textové vzorky (označování, laserování), vzorkování Výroba: Série, vlastní značka, obchodní značka, speciální řešení, prototypy, nejvyšší kvalita "Vyrobeno v Německu"...
Spojené království, London
Celestial je značka dětského oblečení, která byla založena v roce 2020 v Londýně. Tato značka vznikla z myšlenky, že každé dítě má svou vlastní identitu a osobnost. Tato identita může být vyjádřena prostřednictvím návrhů dětí, když si vybírají oblečení, které chtějí nosit. Nabízíme dětem příležitost podílet se na procesu výběru toho, co si obléknou, což posílí vazby mezi rodiči, dětmi a značkou...
Belgie, Neupré
... materiálech, které používáte: vizitky, korespondence (faktury, dopisy, e-maily, ...), webové stránky, vývěsní štíty, štítky, plakáty, inzerce, letáky, zprávy, vozový park, oblečení, ... Vizuální identita (značka) je často prvním kontaktem mezi vaší společností a vašimi klienty, ale také vašimi subdodavateli, vaším personálem, médii a případnými investory. Je proto nezbytné obrátit se na profesionály...
Portugalsko, Vila Nova De Famalicão
...aplikace, software na míru), Design (branding, obalový design, ilustrace, webdesign, propagační materiály) a Digitální marketing (marketingové a komunikační plány, produkce obsahu, e-mailový marketing, správa sociálních sítí, SEO, analytika, Google Ads). Podporujeme firmy, aby prokázaly životní energii své značky a svých lidí, zvyšovaly svou rozpoznatelnost, generovaly reference, předávaly své zprávy (mise, vize, hodnoty a bohatá vizuální identita) a vytvářely konzistentní nástroje pro propagaci, čímž pomáháme obchodním a podnikatelským týmům prostřednictvím solidní komunikace.
...Jako Erikmarka Full Service Reklama zajišťujeme, že značka, instituce, osobní jméno, populární jméno, populární identita, město/region a organizace občanské společnosti jsou vnímány, rozpoznávány a známy tak, jak je žádáno.
Belgie, Bruxelles
Naší misí je vytvářet dialog, který mění životy, kolem designu a komunikace, a přinášet našim klientům inovativní řešení. Vizuální identita musí vyjadřovat strategickou vizi a zároveň vyvolávat požadovanou emocionální reakci. Musí být pečlivě promyšlená a přesně realizovaná. Vaše značka nás inspiruje. Nekonkurojte, vytvořte si vlastní kategorii.
Itálie, Battipaglia
EVAeM je nová značka, mladá a svůdná, která se rozhodla spojit kult tradičního řemesla s neustálým hledáním nových materiálů a tvarů. Vznikla z tvůrčího génia dvou návrhářek a podnikavých žen, každá s vlastním profesním zázemím. LA MAISON oceňuje a chrání dědictví krejčovských tradic z Kampánie, podněcuje kreativitu všech aktérů značky. IDENTITA Značka je ambasadorem rafinovaného života...
Portfolio (3)
Spojené království, Cardiff
... designérů, vývojářů, programátorů a marketérů – pokrývají celé digitální spektrum. Creative Steam Cardiff má 3 hlavní oblasti odbornosti: značka a firemní identita; design a výstavba webových stránek; a internetový marketing a hostingové služby. V každé z těchto oblastí tým úzce spolupracuje s klientem, aby zajistil, že jejich vize jsou sladěny a cíle jsou dosaženy. Ti, kteří hledají digitální služby, by měli navštívit webové stránky a kontaktovat nás.
Řecko, Heraklion
Firemní identita Logo Značka Karty Obálky Hlava dopisu Dvojlisty Čtyřstránkové Vícestránkové Plakáty Balení Láhev Různé typy nádob Štítek Nápad a realizace pro reklamy v časopisech Reklamní dárky Výstavy Označení výstavního stánku Kurátorství Konference Digitální reklama Návrh a realizace webových stránek...
Itálie, Udine
...Zahrnuje název, logo, každý verbální, vizuální a emocionální aspekt, který vytváří osobnost. Tak se formuje charakter a styl, díky kterému je značka nebo firma okamžitě rozpoznatelná. Portfolio navrhuje a komunikuje identitu pomocí všech potřebných nástrojů pro viditelnost a účinnost zprávy. Vkládáme do každé práce odborné znalosti a zkušenosti, vášeň a soustředění, abychom klientovi nabídli nejlepší řešení a často něco navíc. Jeden, dva, tři nebo tým profesionálů připravených zasáhnout.
Od roku 1925 patří majetek rodině. Laurence a její manžel Philippe, vášniví nezávislí vinaři, přispívají k rozvoji a modernizaci majetku, přičemž dbají na jeho zachování. Nový vzhled, zcela nový logo a nové etikety na lahvích. Skutečná identita značky je vytvořena na základě majetku. Značka HM klade důraz na práci a lidské vztahy. Majetek Haut Montlong se skládá z mladého a dynamického týmu. Naše...
Populární země pro tento vyhledávací výraz