Produkty pro klagenitida (12)

Správa spotřebitelských reklamací

Správa spotřebitelských reklamací

Správa spotřebitelských reklamací je klíčová služba pro každou společnost, která se snaží udržovat pozitivní vztah se svými zákazníky. Tato služba zahrnuje příjem, analýzu a efektivní a profesionální řešení stížností zákazníků. Proaktivním řízením reklamací mohou společnosti nejen řešit jednotlivé problémy, ale také identifikovat trendy, které by mohly naznačovat systémové problémy. Efektivní správa reklamací přispívá ke zlepšení spokojenosti a loajality zákazníků, což je zásadní pro dlouhodobý růst společnosti. Kromě toho nabízí cennou příležitost ke zlepšení produktů a služeb na základě zpětné vazby od zákazníků. To umožňuje společnostem zůstat konkurenceschopnými a reagovat na rostoucí očekávání spotřebitelů.
Odborné služby

Odborné služby

Vypracování posudků, zjištění nebezpečných látek a hodnocení rizik, analýzy, měření a převzetí • Soudní a mimosoudní vypracování posudků v oblasti škodlivin v interiérech • Zjištění nebezpečných látek a hodnocení rizik podle GefStoffV • Zajištění důkazů, posouzení stavu a hodnoty • Vypracování sanací • Analýzy, měření a převzetí • Plánování a dozor nad objekty při sanacích škodlivin • Odborné kurzy podle TRGS 519, azbest - demontáž, sanace nebo údržbové práce podle příloh 3, 4A, 4B a 5 • Seminář TRGS 521 - Umělé minerální vlákna (KMF) - KMF staré produkty - Klasifikace a zjištění ochranných opatření
Simultánní tlumočení

Simultánní tlumočení

Simultánní tlumočení do více než 150 jazyků: nizozemština, francouzština, němčina, angličtina, italština, portugalština, španělština, arabština, baskičtina, bulharština, katalánština, čínština, čeština, dánština, finština, vlámský, galicijština, řečtina, hebrejština, maďarština, japonština, korejština, norština, polština, rumunština, ruština, srbština-chorvatština, slovenština, slovenština, švédština, turečtina, urdština, valencijština, afrikánština, albánština, běloruština, bengálština, bosňáčtina, barmský, chorvatština, estonština, gaelština, hindština, indonéština, irština, lotyština, makedonština, maltština, perština, pandžábština, skotská, srbština, thajština, ukrajinština, vietnamština, velština, amharština, arménština, bretonština, čečenština, dari, esperanto, farsi, filipínština, gruzínština, grónština, kazaština, kurdština, latina, lingala, lucemburština, moldavština, mongolština, nepálština, okcitánština, kečuánština, rwandština, sinhálština, somálština, svahilština, tatarština, tibetština, turkmenština, uzbečtina, zulština.
Kontrola kvality, Řízení reklamací, Q-Wall, Měření, Testování, Montáž a Služby třídění pro průmysl

Kontrola kvality, Řízení reklamací, Q-Wall, Měření, Testování, Montáž a Služby třídění pro průmysl

Díky našim 90 zaměstnancům pracujícím ve 3 směnách řešíme problémy našich zákazníků rychle, flexibilně a efektivně. Jsme specializováni na rychlé, efektivní a flexibilní testování průmyslových dílů. V současnosti pro naše zákazníky pracuje přibližně 90 odborníků ve 3 směnách. Naši zákazníci oceňují způsob naší práce, především však spolehlivost našich služeb. Kromě našich ručních pracovních míst můžeme nabídnout také automatizované testování pomocí kamerových systémů. Jsme řešitelé problémů našich zákazníků, okamžitě, flexibilně a výkonně. V oblasti montáže máme zkušenosti s komplexními elektronickými komponenty, složitými mechanickými sestavami a jednoduchými sériovými produkty. I zde spočívá naše síla v krátkých dodacích lhůtách, flexibilitě a spolehlivosti dodávek.
Plakát

Plakát

Telefonní schůzka k vytvoření kreativního briefu Formát A2 Návrh 2 kreativních směrů Až 3 kola úprav
Comparsaria

Comparsaria

Srovnávací portál
Komunikace

Komunikace

Brilantní nápady, jak předat srdce a duši vaší firmy. Dojměte své publikum, upoutejte jejich pozornost, okouzlete je svým šarmem.
Telefonní školení zákaznického servisu a správy stížností - Praktický seminář

Telefonní školení zákaznického servisu a správy stížností - Praktický seminář

Tento „Telefontraining zákaznického servisu a řízení stížností“ vám poskytne potřebné nástroje a komunikační techniky pro vedení profesionálních a úspěšných telefonátů. Naučíte se, jak řídit rozhovory, jasně a přesně předávat informace a jak se zákazníkům na telefonu věnovat s důvěrou. Dále obdržíte techniky pro deeskalaci konfliktů a zvládání stížností, stejně jako tipy, jak zůstat klidní a profesionální i v stresových situacích. Praktickými cvičeními a rolovými hrami se naučíte, jak optimalizovat své komunikační dovednosti po telefonu a získáte větší jistotu a suverenitu, zejména v obtížných situacích. Během školení budou simulovány různé scénáře, abyste se připravili na různé situace v rozhovorech.
Psycholog Zeist - Žádný čekací seznam

Psycholog Zeist - Žádný čekací seznam

Psycholog v Zeistu
Služby automatizace marketingu - Platformy Marketo a Pardot

Služby automatizace marketingu - Platformy Marketo a Pardot

Nabízíme širokou škálu služeb pro přizpůsobené řízení záznamů a účtů: hodnocení leadů, směrování leadů, řízení životního cyklu leadů, přizpůsobené panely a reportování ROI. Náš koncept a jeho implementace pomáhají firmám uvědomit si potřebu používat software Marketo. Správa kampaní Leadonance nabízí správnou kombinaci zkušeností a cenové dostupnosti a přebírá primární odpovědnost za vývoj kampaně Marketo. Ušetřete až 50 %, přetáhněte správu aktiv a kampaní do Marketo - nasměrujte potenciál svých manažerů správným směrem, abyste zvýšili marketingové úsilí, šířku pásma a ROI. Implementace Leadonance nabízí kompletní balíček služeb pro implementaci platforem Marketo a Pardot a řízení účtů. S vedením našich softwarových architektů již nebude vaše marketingová činnost ztrátová, ale stane se prostředkem generujícím příjmy.
Partner v Reklamacích - Plánování / Logistika / Skladování / Marketing

Partner v Reklamacích - Plánování / Logistika / Skladování / Marketing

JSTE DODAVATEL, KTERÝ SE DOSTAL DO TÉTO SITUACE? FRESH LINE FRUIT SERVICES JE VAŠÍ KONTAKTNÍ OSOBOU V TÉTO SITUACI! Rychle zprostředkováváme ovoce a zeleninu našim obchodním partnerům. Působíme ze západního Německa na celém území Evropy. S námi po vašem boku nezůstanete se svým zbožím. KONTAKTUJTE NÁS, ABYCHOM SE MOHLI ZAPOJIT DO PRODEJE VAŠICH ZBOŽÍ. PŮSOBÍME RYCHLE, JEDNODUŠE A SPOLEHLIVĚ.
Reklamační zpráva - Používá se pro reklamace týkající se chyb nebo nedostatků v souvislosti s převodem vlastnictví.

Reklamační zpráva - Používá se pro reklamace týkající se chyb nebo nedostatků v souvislosti s převodem vlastnictví.

Reklamační zpráva je v zásadě zpráva o stavu, která se používá v případě chyb nebo nedostatků souvisejících s převodem vlastnictví. Zpráva může být také použita k posouzení a zdokumentování chyb nebo nedostatků při provedených stavebních pracích.