Produkty pro manig (659)

Školení v Interpersonální Komunikaci

Školení v Interpersonální Komunikaci

Zlepšete své komunikační dovednosti a naučte se snadno zvládat konflikty.
Nákupní řešení

Nákupní řešení

Nabídka Řešení nákupu je navržena tak, aby usnadnila a optimalizovala zásobování firem. Integrací nástrojů pro vyhledávání a objednávání tato nabídka umožňuje firmám snadno najít a zakoupit produkty, které potřebují, čímž zajišťuje stálé a kvalitní zásobování. Firmy tak mohou optimalizovat své výdaje a zlepšit svou ziskovost. Kromě toho nabídka Řešení nákupu usnadňuje vyjednávání výhodných podmínek a optimalizaci nákladů. Tato nabídka je nezbytná pro firmy, které se snaží posílit svou síť dodavatelů a zajistit efektivní řízení svých nákupů. Díky proaktivnímu a strategickému přístupu mohou firmy zlepšit svou konkurenceschopnost a ziskovost.
Strategické řízení IT

Strategické řízení IT

Služby auditu a poradenství v oblasti IT
Každodenní Život Elektrikáře v Le Raincy: Organizace a Řízení Času

Každodenní Život Elektrikáře v Le Raincy: Organizace a Řízení Času

Každodenní Život Elektrikáře v Le Raincy: Organizace a Řízení Času - Výhody Využití Větrné Energie pro Elektrické Instalace Město: Le Raincy Oddělení: 93 Region: Île-de-France
externí CMO

externí CMO

Řešení pro strukturování vašeho marketingu, bez fixních nákladů! Strategie, operační nasazení a konkrétní výsledky. Jsme váš externí marketingový ředitel, přizpůsobený vašim potřebám.
Digitální Transformace: Motor Vaší Konkurenceschopnosti

Digitální Transformace: Motor Vaší Konkurenceschopnosti

Strategické a technologické poradenství pro úspěšnou digitalizaci - Sambotte.net: urychlete svou digitální transformaci se Sambotte: strategický a na míru šitý přístup k modernizaci vašich procesů, přijetí vhodných technologií a maximalizaci přidané hodnoty vaší společnosti ve světě, který se neustále vyvíjí.
Projekt - Podtitul 10

Projekt - Podtitul 10

Sledujte své nápady od A do Z a zjednodušte nastavení svých týmů a jejich spolupráci na nadcházejících úkolech.
Správa propagačních akcí - správa kampaní na podporu prodeje

Správa propagačních akcí - správa kampaní na podporu prodeje

Médiphone Téléservices je důvěryhodný partner pro správu propagačních akcí, zejména pro firmy působící v B2C. Podpora prodeje spočívá v realizaci propagačních akcí. Tento typ kampaně je velmi efektivní a vzbuzuje zájem spotřebitelů. Pro správu vašich propagačních kampaní je ideální obrátit se na důvěryhodného partnera, jako je Médiphone Téléservices.
SCRIBE SOCIÁLNÍ A SOLIDÁRNÍ POTRAVINY - Software pro správu sociálních a solidárních potravin

SCRIBE SOCIÁLNÍ A SOLIDÁRNÍ POTRAVINY - Software pro správu sociálních a solidárních potravin

SCRIBE Sociální a Solidární Obchod je software pro snadnou správu zásob vašeho obchodu, podporu vašich příjemců při sledování jejich přidělení a získání přehledu o všech procesech přidělování.
Konzultace v oblasti průmyslové údržby - Multidisciplinární odborníci specializující se na průmysl

Konzultace v oblasti průmyslové údržby - Multidisciplinární odborníci specializující se na průmysl

Naším cílem je umožnit našim klientům zlepšit konkurenceschopnost jejich provozu. Abychom zvýšili produktivitu a optimalizovali průmyslovou údržbu, MAINTENANCE PERFORMANCE umožňuje každému ze svých klientů získat významnou a trvalou konkurenční výhodu prostřednictvím excelence jejich výrobních a údržbových operací. Zlepšit konkurenceschopnost, snížit náklady: Zvýšit produktivitu zařízení, snížit náklady na údržbu s odborníky na průmyslovou údržbu. Zajistit spolehlivost s odborníky na poradenství v oblasti průmyslové údržby: Metodologie pro každý sektor a přístup přizpůsobený každému provozu. Optimalizovat průmyslovou údržbu: Optimalizovat plány údržby, optimalizovat řízení aktivit.
Modul pro sourcing - Portál dodavatelů pro správu dat o surovinách a obalech

Modul pro sourcing - Portál dodavatelů pro správu dat o surovinách a obalech

Modul sourcing, určený pro potravinářský průmysl, umožňuje evidenci dodavatelů, surovin a obalů a zaznamenávání technických dat prostřednictvím portálu dodavatelů. Nové položky procházejí automatizovaným procesem spolupráce na validaci pomocí pracovních toků. V případě změny jsou data o položkách snadno aktualizována a dostupná pro formulaci produktů. Modul sourcing umožňuje vytvářet a zabezpečit nákupní referenční systém.
Participativní Mapování - Navrženo pro Malé Organizace

Participativní Mapování - Navrženo pro Malé Organizace

Není vždy snadné pro malé struktury získat odstup od organizace, managementu a digitálních nástrojů. Jak zlepšit kvalitu pracovního života, když velikost neumožňuje mít na toto téma stálého odpovědného pracovníka? QV2T vám nabízí komplexní nabídku s obzvlášť atraktivní cenou pro struktury s méně než 250 zaměstnanci.
LogisticaNord: Vaše logistické řešení

LogisticaNord: Vaše logistické řešení

Implantováni po celé Francii a Evropě, nabízíme našim klientům komplexní logistické řešení na klíč. Od příjmu, přes expedici, skladování, přípravu objednávek až po správu vratek, nabízíme našim klientům řešení přizpůsobená jejich potřebám (průmyslovým, stavebním, e-commerce atd...).
Na míru šité Školení - management, chování a komunikace, efektivita, metody, ...

Na míru šité Školení - management, chování a komunikace, efektivita, metody, ...

Hommes & Méthodes vám pomáhá rozvíjet vaše organizační a behaviorální dovednosti pro výkon a pohodu všech! Hlavními cíli našich školení jsou podpora výměny, zapojení a osvojení si témat, která se probírají, a společná konstrukce nástrojů. • management týmů, od blízkého manažera po vedoucího (chování, roční hodnocení, řízení, vizuální management…), • osobní efektivita (řízení času a priorit, zvládání obtížných situací, autopilot, zvládání stresu…), • interpersonální komunikace, asertivita, řešení konfliktů, • nástroje pro neustálé zlepšování (5S projekt, řešení problémů, vizuální management, projekty zlepšení, boj proti plýtvání…), • facilitace pracovních skupin.
Plánování schůzek

Plánování schůzek

Akelio vyvíjí všechny typy zakázkového softwaru, včetně systémů pro plánování schůzek. Ideálně nám neváhejte poslat vaše specifikace; jinak vám můžeme pomoci s jejich vypracováním.
Správa Celních Formalit - Celní Služba

Správa Celních Formalit - Celní Služba

Naše celní služby jsou jedním z pilířů naší nabídky mezinárodního spedičního zprostředkování. Chápeme zásadní význam celních formalit v globálním obchodě, a proto vám nabízíme tým odborníků, kteří se v této oblasti vyznají. Navázali jsme partnerství s několika celními deklaranty ve Francii a po celém světě. Tato spolupráce nám umožňuje zjednodušit postupy celního odbavení pro všechny celní režimy, ať už jsou trvalé nebo dočasné. Využíváme všechny postupy, které poskytuje Celní správa, včetně celního odbavení na hraničních přechodech, v vnitřních kancelářích a dokonce přímo v podnicích díky domicilovaným a celním skladovým postupům. Ať už vyvážíte nebo dovážíte zboží, naši celní deklaranti se postarají o všechny potřebné kroky...
CRM a Podpora Prodeje - Strategie a Integrace

CRM a Podpora Prodeje - Strategie a Integrace

Nasazení CRM nástroje je jedním z nejvýznamnějších projektů pro firmu. Shromážděním všech informací, které máte o svých zákaznících a potenciálních klientech, vám tento nástroj může umožnit rychle zvýšit vaše obchodní výkony a zároveň zlepšit zákaznickou zkušenost. Díky přístupu k různým ukazatelům výkonnosti budete moci neustále zlepšovat svou marketingovou a obchodní strategii.
Zkušení Profesionálové

Zkušení Profesionálové

Dobrá IT údržba přispívá k prodloužení životnosti vašich zařízení, ke snížení výpadků vašich IT služeb a ke zvýšení návratnosti technologických investic. Pro kritická zařízení využijte servisní smlouvy, které zajistí rychlé reakční časy za výhodné ceny nebo na zavolání, když je to potřeba. Svěřit správu vaší IT sítě třetí straně je obtížné rozhodnutí. Důvěra v IT partnera musí být vysoká. Právě proto se zavazujeme spravovat vaši síť, jako by byla naše.
Provádět interní audity v souladu s ISO 9001:2015

Provádět interní audity v souladu s ISO 9001:2015

Kdykoli chcete, bez nutnosti se přesouvat a za méně než 500 € - Získáte faktický přehled o nové normě ISO 9001:2015 a aplikaci jejích požadavků ve vaší struktuře. Prostřednictvím cvičení zaměřených na požadavky normy získáte metodologii jak na obsah, tak na formu, která vám umožní sepsat odchylky a navrhnout řešení. Seznámíte se s nástroji auditu a jejich využitím.
Vytváření dědictví

Vytváření dědictví

Une nécessité My se již několik let pohybujeme v nejistém prostředí. Krize, pandemie, válka... Proto je dnes nezbytné mít jasnou strategii pro vytvoření majetku. To vám umožní v konečném důsledku dosáhnout finanční nezávislosti. Un plan d'action Ať už máte jakýkoli profil, HNOS PATRIMOINE vás provede procesem vytváření vaší majetkové strategie. K tomu jsme vám k dispozici, abychom co nejlépe porozuměli vaší situaci, vašim potřebám, vašim cílům...
Samovyměření DPH - Poradenství

Samovyměření DPH - Poradenství

Jakmile optimalizujeme vaše logistické procesy, můžeme také přizpůsobit vaše procesy a uspořádat veškerou dopravu, jako jsou například expedice a skladování. Ale také vám pomáháme s potřebnými celními formalitami a otázkami samovyměřování DPH, protože víme, že tyto záležitosti mohou být složité. Poradíme vám ohledně kroků, jak si samovyměřit DPH, jak v případě přepravy z Evropy do zbytku světa, tak naopak. Tímto způsobem snižujeme ztrátu času a máte zajištěnou přesnost čísel.
Rezervační obrazovka místnosti - Správa místnosti

Rezervační obrazovka místnosti - Správa místnosti

Řešení pro rezervaci a optimalizaci místností
PTV Route Optimiser - Software pro optimalizaci a plánování tras

PTV Route Optimiser - Software pro optimalizaci a plánování tras

PTV Route Optimiser vám pomůže optimalizovat vaše dodací, distribuční nebo sběrné trasy a efektivněji využívat vaši flotilu vozidel a zdroje. Naše profesionální řešení určené pro provozovatele vám umožní: - Jednoduše a automaticky plánovat vaše trasy; - Optimalizovat trasy pro lepší využití vaší flotily vozidel; - Zohlednit preference (otevírací doby, doby nakládání ...) a omezení (charakteristiky vozidel, doba jízdy ...); - Snížit logistické náklady optimalizací nákladů na dopravu; - Automaticky a v reálném čase informovat vaše zákazníky o čase příjezdu jejich dodávky. Pro podrobnější seznámení se s funkcemi našeho řešení si vyžádejte svou bezplatnou a personalizovanou ukázku!
Centralizace správy IT

Centralizace správy IT

Centralizace správy IT ve firmě spočívá v soustředění odpovědností a IT aktivit do jedné jednotky. To umožňuje lepší koordinaci IT operací, optimalizaci využití zdrojů, snížení nákladů, posílení bezpečnosti a zlepšení přehlednosti o IT aktivitách firmy. To může zahrnovat správu IT systémů, sítí, dat, bezpečnosti, softwaru a IT projektů. Může také zahrnovat správu vztahů s poskytovateli IT služeb, správu dodržování předpisů a správu IT projektů. Centralizace správy IT může být realizována různými způsoby, například vytvořením IT oddělení, outsourcováním IT aktivit na poskytovatele služeb nebo využitím systému správy.
Spravované Služby WordPress

Spravované Služby WordPress

Moje profesní zkušenosti jako manažera a vývojáře elektronického obchodu v několika velkých společnostech mě naučily, že výpadek webových stránek může být katastrofální, což vede ke stresu, ztrátě příjmů, snížení viditelnosti a přerušení marketingových kampaní. Může také ohrozit vaše servery rizikem požáru. Zálohování vašich dat, vašeho webu a objednávek vašich zákazníků pomocí důvěryhodného WordPress webu po aktualizaci nebo změně šablony je nezbytností pro úspěch vaší firmy. Pokud nejsou jahody správně manipulovány, mohou se zkazit během jednoho dne, čemuž by se dalo předejít.
Software pro plánování podnikových zdrojů - Řídicí software (ERP, CRM, Mzdy, HR, BI)

Software pro plánování podnikových zdrojů - Řídicí software (ERP, CRM, Mzdy, HR, BI)

Podnikové informační systémy (ERP, CRM, Mzdy, HR, BI a rozhodování) Už několik let nejsou podnikové informační systémy (PGI) vyhrazeny pouze pro velké společnosti. Malé a střední podniky nyní mají široký výběr řešení přizpůsobených jejich investičním možnostem, která lze rychle implementovat (u nejjednodušších příkladů za dva až tři měsíce). Abychom pomohli firmám čelit této výzvě, ADONIS vybral přední dodavatele na jejich trzích, což nám umožňuje zaručit malým a středním podnikům správnou volbu trvalého řešení na špičce technologického pokroku. NAŠE ŘEŠENÍ Funkční pokrytí vybraných dodavatelů podnikových informačních systémů umožňuje plně vyhovět všem potřebám, které firmy vyjadřují v oblasti: – Podnikové informační systémy (ERP/PGI), – Účetní a finanční systémy, – Systémy pro mzdy, HR a správu zaměstnanců, – CRM systémy
Katalog školení

Katalog školení

Školení: Management Komunikace Osobní Rozvoj DISC
Dodavatelé sourcing v Číně

Dodavatelé sourcing v Číně

Identifikace potenciálních dodavatelů, kompletní řešení pro sourcing v Číně. Najděte čínské dodavatele s naší službou sourcingu v Číně.
Podnikatelské hry - Pro studenty, firmy nebo osoby v profesní změně

Podnikatelské hry - Pro studenty, firmy nebo osoby v profesní změně

Podnikové hry, které využívají různé vzdělávací nástroje: herní plochy, karty, simulace atd. Hry jsou dodávány s velmi podrobným průvodcem a se všemi potřebnými materiály. Dostupná témata: nákup, prodej, marketing, týmová animace, komunikace, znalost firmy, kreativita a inovace, ekonomika a řízení podniku, ERP a GPAO, online pedagogické ERP, hygiena, bezpečnost, udržitelnost, lean a řešení problémů, lean construction, logistika a dodavatelský řetězec, projektové řízení, výkonnost firmy, kvalita, lidské zdroje.
Správa Sociálních Médií

Správa Sociálních Médií

Graficky krásný a efektivní community management, to je naše nabídka. To nejlepší z textu a obrázků, abyste oslovili svou vlastní komunitu. Neváhejte nás kontaktovat, protože přizpůsobujeme naše ceny vašim skutečným potřebám, žádné skryté náklady u Web Shine. Posuďte sami naše grafické výtvory prostřednictvím našich sociálních sítí...