Produkty pro manig (2371)

Co je to office manager?

Co je to office manager?

Je to multifunkční pracovník, skutečný švýcarský nůž firmy, který může být pověřen různými úkoly, jako je řízení administrativních operací, zajištění všeobecných služeb, příprava zpráv nebo organizace interních procesů. Vzhledem k rozmanitosti úkolů jsou požadované dovednosti velmi různorodé, od všestrannosti po samostatnost, včetně reakční schopnosti, organizačního smyslu a flexibility. Office manager by měl také mít dobré mezilidské dovednosti a dokonalou znalost různých profesí ve firmě, protože se jedná o transversalní funkci, která může spolupracovat s oddělením lidských zdrojů a administrativním a finančním oddělením, dokonce i jako dočasný ředitel.
Community Manager

Community Manager

Jsme založeni ve Francii a působíme především ve Francii a Evropě. Ať už potřebujete webové stránky, redesign stávajícího webu, personalizované vizitky nebo videa na propagaci vaší firmy, náš kompetentní a kreativní tým je tu, aby vás podpořil.
Správa mezd

Správa mezd

Správa mezd Zjednodušte, digitalizujte a zabezpečte Transformujte svou správu mezd na plynulý a souladný zážitek, který posune vaši firmu k bezprecedentní prosperitě. Maximalizujte efektivitu a zajistěte soulad s našimi odbornými službami správy mezd! Optimalizujte každý aspekt svých mezd díky naší bezkonkurenční odbornosti. Zjednodušte své procesy, zajistěte si úplný soulad a soustřeďte se na růst vaší firmy. S PAYLIGHT se správa mezd stává hnací silou vašeho úspěchu. Navigujte složitostí s lehkostí a přesností Ve světě, kde může složitost mezd přetížit, je PAYLIGHT vaším majákem ve vichřici. Naše řešení zjednodušují vaše procesy mezd, zajišťují bezchybné dodržování předpisů a uvolňují váš růstový potenciál. Chápeme jedinečné výzvy, kterým čelíte, a jsme tu, abychom každý překážku proměnili v příležitost.
Odkup manažery

Odkup manažery

Lo Studio, se svým partnerem Giorgio Aschieri, asistovalo generálnímu řediteli jedné SpA, který nebyl předtím akcionářem, při akvizici většinového podílu na základním kapitálu této společnosti, přičemž se postaralo o všechny smluvní aspekty až do uzavření obchodu. Tato operace manažerského výkupu byla předcházena konverzí části dluhů společnosti vůči mateřské společnosti na vklady do základního kapitálu (to za nominální hodnotu, aby se neutralizoval daňový dopad operace). Současně s uzavřením obchodu byla také vyřešena zbývající expozice SpA vůči držiteli prostřednictvím některých podmíněných vzdání se zbývajících pohledávek, které budou plně splatné pouze v případě, že normalizovaný EBITDA SpA překročí smluvně stanovené prahy.
K.Manager

K.Manager

K.M Solution se specializuje na poskytování přizpůsobených služeb webového a mobilního vývoje, vytváří všechny typy webových stránek, včetně korporátních, e-commerce a vzdělávacích platforem. Také vyvíjíme ERP systémy přizpůsobené k optimalizaci procesů řízení podnikání, což zvyšuje produktivitu a provozní efektivitu. Díky našim odborným znalostem v oblasti SEO a digitálního marketingu pomáháme klientům zlepšit jejich online viditelnost a zapojení uživatelů. Náš tým poskytuje komplexní řešení, od designu a vývoje po nastavení síťové infrastruktury, což zajišťuje hladkou digitální transformaci pro podniky.
Profese Community Manager

Profese Community Manager

Co je to community manager? Animátor komunity, nebo správce komunity, také community manager (CM), je povolání. Animace komunity, správa komunity, nebo community management spočívá v oživování a sdružování komunit na internetu jménem společnosti, značky, celebrity, instituce nebo místní samosprávy. Hluboce spojen s webem 2.0 a rozvojem sociálních sítí, je toto povolání dnes stále v evoluci. Jádro profese spočívá v interakci a výměně s uživateli internetu (animace, moderace); správce komunity však může vykonávat různé činnosti v závislosti na kontextu. Název community manager je zařazen do Petit Larousse 2016, což potvrzuje používání tohoto anglicismu ve francouzštině. Jaké jsou úkoly community managera?
Správa mezd

Správa mezd

Poradenství a pomoc při správě mezd (pracovní smlouvy, výplatní pásky,...)
Tepelný management

Tepelný management

Přenos tepla konvekcí, zářením a vedením tepla // Zkoumání termomechaniky // Přenos tepla konvekcí, zářením a vedením tepla // termodynamická roztažnost // Propojení analýz teplotního pole a proudění // Analýzy termického proudění s chemickými reakcemi // Analýzy termického šoku // Vypracování chladicích konceptů
Community Manager - Expert na Sociální Sítě

Community Manager - Expert na Sociální Sítě

Jako community manager vytvářím 8 příspěvků měsíčně pro vaši firmu na sociálních sítích. Zajišťuji, aby byly tyto příspěvky optimalizovány pro přirozené vyhledávání a také spravuji online reputaci vaší firmy. Kontaktujte nás pro více informací o našich službách správy sociálních sítí.
Poradenství v oblasti řízení podniků

Poradenství v oblasti řízení podniků

Podpora při zakládání firmy, vedu vás při výběru nejvhodnější právní struktury, při formalizaci vašeho projektu a pomáhám vám překonat všechny administrativní a regulační překážky. Vytvořením solidního podnikatelského plánu, důkladnou analýzou trhu a definováním efektivní strategie růstu společně pokládáme základy pro trvalý úspěch.
Interní Audity / Interní Audit

Interní Audity / Interní Audit

Naši zkušení auditoři vám pomohou s cíleným prováděním vašich interních auditů (Audity právní shody, Systémové audity/audity 1. strany, 'Audity likvidace' atd.).
Údržbářská služba

Údržbářská služba

Naši zkušení a přátelští správci budov jsou vám i vašim nájemcům k dispozici jako kompetentní kontaktní osoby. Nabízíme vám kompletní spektrum služeb v oblasti správy budov – vše z jedné ruky a naprosto spolehlivě. Ať už se jedná o služby správce budov, menší opravy nebo rozsáhlé rekonstrukční práce – při péči o vaši budovu se vykonává celá řada činností. Pro náš všestranný servis budov nasazujeme pouze vysoce kvalifikované odborníky.
Poradenství a Management

Poradenství a Management

Poradenství je podpora při projektech transformace, které budou mít dopad na vaši firmu, na sepisování a podmínky vašich smluv, stejně jako na vaše budoucí projekty. Konzultanti tradičně spolupracují s provozními řediteli, dodavateli v několika oblastech na úkolech reorganizace, poradenství v oblasti image firem, vyjednávání různých smluv. Poradenství Máme službu, která se stará o výrobu vašich log a vaší grafické identity. Naši odborníci vám dodají váš budoucí web podle vašich očekávání a zajišťují jeho údržbu. Pokud máte touhu po viditelnosti, naši odborníci na digitální marketing vytvářejí, měří a optimalizují vaše kampaně. Přitahujete sledující a propagujete svou značku na LinkedIn, komunikujete s profesionály, kteří vás zajímají, s cílem rozvíjet vaše podnikání.
Správa systému

Správa systému

Služby správy systému se zaměřují na řízení a údržbu IT infrastruktury, včetně serverů, operačních systémů a správy uživatelů. Zahrnují úkoly jako nastavení serveru, zabezpečení, aktualizace softwaru, řízení přístupu uživatelů a monitorování systému.
Gestion Conseil

Gestion Conseil

Služba „Gestion Conseil“ je zaměřena na optimalizaci nákupů a zlepšení vnitřních procesů firem. Poskytováním strategických rad tato služba pomáhá firmám identifikovat příležitosti ke snížení nákladů, přičemž zachovává kvalitu produktů a služeb. Odborníci na „Gestion Conseil“ úzce spolupracují s interními týmy na vývoji na míru šitých strategií, které odpovídají specifickým potřebám každé firmy. Tato služba je obzvlášť prospěšná pro firmy, které se snaží zefektivnit své operace a maximalizovat svou ziskovost. Zaměřením na efektivitu a transparentnost umožňuje „Gestion Conseil“ firmám posílit jejich vztahy s dodavateli a zajistit bezpečné a konkurenceschopné zásobování.
Správa korespondence a faktur

Správa korespondence a faktur

INEZA doprovází starší osoby a osoby se zdravotním postižením při vykonávání každodenních činností a úkolů.
Audit & kontroly

Audit & kontroly

Ve společnosti Fiduciaire Genevoise nabízíme komplexní služby auditu a kontrol, abychom zajistili finanční transparentnost, dodržování předpisů a optimalizaci procesů ve vaší společnosti. Naše služby jsou speciálně navrženy tak, aby vyhovovaly potřebám firem všech velikostí – od startupů po velké nadnárodní společnosti – které se snaží posílit své finanční řízení, zlepšit své interní kontrolní praktiky a minimalizovat rizika. Naši odborníci zasahují s přísností a nezávislostí, aby vyhodnotili vaše praktiky, identifikovali případné oblasti pro zlepšení a navrhli řešení přizpůsobená vaší činnosti a vašemu odvětví. S Fiduciaire Genevoise získáte individuální podporu po celou dobu auditu, abyste zajistili, že vaše činnosti splňují nejpřísnější normy a že vaše finanční operace jsou optimalizovány. Naše služby pokrývají různé typy auditů a kontrol, včetně finančního auditu, auditu shody, interního auditu a interní kontroly.
ISO 37001 Systém řízení protikorupce, Hlavní auditor a certifikace - Bezpečnost informací

ISO 37001 Systém řízení protikorupce, Hlavní auditor a certifikace - Bezpečnost informací

Provádění auditů systémů řízení protikorupce (SMAC) s implementací principů, postupů a technik auditu, jak uvnitř, tak vně organizace, při dodržování norem ISO 19011 a procesu certifikace ISO/IEC 17021-1. Tento kurz vás oprávňuje provádět audity systémů řízení protikorupce (SMAC) s využitím principů, postupů a technik auditu, jak interně, tak externě, při dodržování norem ISO 19011 a procesu certifikace ISO/IEC 17021-1. Kombinace teorie a praxe, příklady z reálných případů. Praktická cvičení zahrnující role-playing a ústní prezentace. Testy podobné certifikačnímu zkoušení. Lektor hodnotí pedagogický pokrok účastníka po celou dobu školení pomocí testů s výběrem odpovědí, simulací, praktických prací...
Údržbářská služba

Údržbářská služba

Rádi se postaráme o pravidelné zametání vaší garáže nebo o důkladné jarní úklidy. Vaši nemovitost udržujeme vždy v perfektním stavu. Náš TÝM je kdykoli připraven a s nejlépe vybavenými stroji a profesionálními zařízeními udržuje vaše technické zařízení v provozuschopném stavu, stejně jako vaši zahradu, zelené plochy nebo garáže v TOP kondici!
DS MANAGER PRO

DS MANAGER PRO

{"Best For:":"Nejlepší pro:","Grassfish's end-to-end digital signage solution runs on robust and reliable digital signage software, supporting dynamic content controlled by intelligent real-time rules, and suitable for use with all major device technologies and operating systems. The award-winning Grassfish Content Management System makes it easy to manage your digital signage network.":"Kompletní řešení digitálního značení Grassfish běží na robustním a spolehlivém softwaru pro digitální značení, který podporuje dynamický obsah řízený inteligentními pravidly v reálném čase a je vhodný pro použití se všemi hlavními technologiemi zařízení a operačními systémy. Oceněný systém správy obsahu Grassfish usnadňuje správu vaší sítě digitálního značení.","What is the Grassfish DS Manager PRO:":"Co je Grassfish DS Manager PRO:","Retailers and brands in sectors such as fashion, automotive, banking, grocery, hospitality and travel use our flexible digital signage software to increase store profitability and customer engagement.":"Prodejci a značky v odvětvích, jako je móda, automobilový průmysl, bankovnictví, potravinářství, pohostinství a cestování, používají náš flexibilní software pro digitální značení k zvýšení ziskovosti obchodů a zapojení zákazníků.","Product Differentiators:":"Rozlišující vlastnosti produktu:","Digital Signage software supports the sales process with real-time customizable content: offering out-of-the-box functionality, so you can deliver engaging, targeted messaging and interaction for customers.":"Software pro digitální značení podporuje prodejní proces s přizpůsobitelným obsahem v reálném čase: nabízí funkčnost ihned po vybalení, takže můžete poskytovat atraktivní, cílené zprávy a interakci pro zákazníky."}
Community Manager - Digitální Marketing

Community Manager - Digitální Marketing

Optimalizujte svou online přítomnost díky naší službě správy sociálních sítí (community management). Vytváření a správa vašich sociálních sítí (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok...). Naše agentura se postará o vytvoření vašich sítí a jejich správu, publikace a obsah, grafický design, vypracování digitální strategie a její řízení.
Audit a Poradenství

Audit a Poradenství

AUDIT INTERNE Realizujeme mise finančního a operačního auditu. Také pomáháme našim klientům vyvinout nebo posílit jejich systém interního auditu v rámci organizace. KONZULTACE Nabízíme širokou škálu konzultačních služeb, které našim klientům umožňují lépe ovládat jejich účetní a finanční procesy. SLUŽBY PŘEKLADU Nabízíme kvalitní překlad do angličtiny v co nejkratším čase, abychom zajistili dodržování vašich regulačních povinností, posílili dopad vaší komunikace a pomohli vám řídit vaše rizika.
Nový manažer, nová pozice

Nový manažer, nová pozice

Převzetí nové hierarchické funkce je příležitostí ukázat svůj talent! Být novým nebo povýšit na pozici, kde vedete bývalé kolegy nebo nový tým, může být stresující. Je důležité se dobře připravit, abyste dovedli celý tým k vítězství. Je třeba zlepšit svou komunikaci a lépe řídit konflikty, které se objeví. Je nutné efektivně organizovat svůj tým, řídit významné změny ve společnosti a zároveň udržet motivaci týmů k dosažení jejich cílů. Po tomto koučování / školení budete připraveni: Jednat s větší důvěrou ve svou schopnost vést tým k vítězství. Stanovit jasné cíle a vytvořit větší motivaci pro sebe i svůj tým. Používat techniky komunikace a přesvědčování k uvolnění napětí, stanovení hranic, rozhodování, poskytování zpětné vazby a povzbuzení. Identifikovat své vůdčí talenty pro vytvoření lepší spolupráce.
MANAGER SMLOUVY (M/F)

MANAGER SMLOUVY (M/F)

Jsi absolvent(ka) vzdělání na úrovni Bac+5, ideálně z inženýrské školy. Máš první významnou zkušenost v oblasti řízení projektů a smluvního inženýrství na infrastrukturním projektu. Podle tvého profilu, tvých dovedností a úkolu, který ti bude svěřen, můžeš být zejména zodpovědný(á) za: - Zajištění řízení smlouvy (správa a analýza smluvních, technických a finančních odchylek); - Účast na ocenění a odpovědích na výzvy k podání nabídek; - Analýzu nabídek a soudržnost smluvních podmínek; - Identifikaci rizik a navrhování opatření na jejich pokrytí; - Poradenství projektovému týmu při výběru a průběhu administrativních postupů; - Hodnocení příležitostí ke zlepšení výkonnosti smlouvy; - Analýzu sporů a dohlížení na všechny povinné prohlášení týkající se pojištění a veřejných orgánů.
Energetický manažer

Energetický manažer

Optimalizace dodávky energie - Všechny důležité údaje na jednom místě Klíčové funkce Plně integrovaný chytrý měřič * Dotazovací interval pro měřené hodnoty: < 1s Měření třífázového aktivního a reaktivního výkonu Referenční a přívodní měření jako vyrovnávací nebo nevyrovnávací měřič Přímé připojení na 63 A, případně přes externí instrumentační transformátor Instalace na lištu DIN (4TE) Použití: Webové rozhraní a aplikace pro iOS a Android * Není schváleno pro výpočet údajů souvisejících s fakturací
Energetický manažer

Energetický manažer

Jako energetický manažer mohu firmám přinést významné výhody prostřednictvím optimalizovaného řízení energie. Zde je, jak mohu přispět: 1. Analýza a monitorování energie • Energetické audity: Provádím podrobné hodnocení k identifikaci energetických neefektivit a příležitostí k úsporám. • Nepřetržité monitorování: Implementuji monitorovací systémy pro sledování spotřeby energie v reálném čase a detekci anomálií.
Řízení projektů

Řízení projektů

Řízení projektů je nezbytnou službou pro firmy, které se snaží optimalizovat svůj dodavatelský řetězec. Pro SEND nabízí komplexní řešení řízení projektů, včetně vyhledávání budov, vývoje specifických IT nástrojů pro danou činnost a zřízení operačních týmů. Úzce spolupracujeme s našimi klienty, abychom pochopili jejich specifické potřeby a navrhli na míru šité řešení. S naší službou řízení projektů získáte zvýšenou efektivitu a snížení chyb. Náš zkušený tým využívá pokročilé technologie, aby zajistil maximální přesnost a rychlost provedení. Důvěřujte Pro SEND pro vaše potřeby v oblasti řízení projektů a objevte službu, která spojuje odbornost a inovaci.
Tvorba webových stránek

Tvorba webových stránek

Vytváření webových stránek je zásadní pro vytvoření silné a angažované online přítomnosti. Ve společnosti Multimedian nabízíme služby vytváření přizpůsobených webových stránek, které vyhovují jedinečným potřebám vaší firmy. Naši odborníci na webový design úzce spolupracují s vámi, aby vytvořili web, který odráží vaši značku a přitahuje vaši cílovou skupinu. Zajišťujeme, že váš web je nejen esteticky příjemný, ale také optimalizovaný pro vyhledávače, což zaručuje maximální viditelnost. Výběrem naší služby vytváření webových stránek získáte komplexní řešení, které zahrnuje design, vývoj a kontinuální údržbu. Používáme nejnovější technologie a osvědčené postupy v oboru k vytvoření webové stránky, která je jak funkční, tak atraktivní. Důvěřujte společnosti Multimedian, že vám pomůže vytvořit online přítomnost, která vás odliší od konkurence.
Přizpůsobení Microsoft Dynamics

Přizpůsobení Microsoft Dynamics

Eurovensys se specializuje na přizpůsobení řešení Microsoft Dynamics tak, aby vyhovovala vašim jedinečným obchodním požadavkům. Přizpůsobujeme platformu pro zlepšení funkčnosti, zjednodušení pracovních postupů a zlepšení uživatelského zážitku. Náš tým zajišťuje, že vaše řešení Microsoft Dynamics se bezproblémově integruje s vašimi stávajícími systémy, maximalizuje efektivitu a přináší měřitelné výsledky.