Produkty pro manig (2371)

Headhunter

Headhunter

Klíčem k úspěchu firmy jsou odborně a osobně vhodní zaměstnanci. BOLDEN International nabízí optimální řešení problémů – dokonale přizpůsobená dané společnosti a její kultuře. Úkolem BOLDEN International je najít odborníky a vedoucí pracovníky na všech hierarchických úrovních pro naše klienty. Nejde o množství prezentovaných kandidátů, ale o jejich kvalitu.
Služby řešení HubSpot - ODEMKNĚTE ÚSPĚCH S ŘEŠENÍMI HUBSPOT

Služby řešení HubSpot - ODEMKNĚTE ÚSPĚCH S ŘEŠENÍMI HUBSPOT

V Elixiru jsme digitální obchodní inženýři. Naše výjimečné odborné znalosti v oblasti obchodních i technických aspektů řešení HubSpot, spolu s naším holistickým přístupem, zajišťují, že ze své investice do HubSpotu získáte to nejlepší. - HubSpot poradenství: Marketing, Prodej a Služby - Implementace HubSpotu - Onboarding HubSpotu: Marketing, Prodej a Služby
Poradenství a Certifikace Systému Řízení Bezpečnosti a Ochrany Zdraví při Práci podle DIN EN ISO 45001

Poradenství a Certifikace Systému Řízení Bezpečnosti a Ochrany Zdraví při Práci podle DIN EN ISO 45001

Konzultace a Počáteční Certifikace podle ISO 45001 Systém řízení bezpečnosti a ochrany zdraví při práci
Kontrola docházky do práce

Kontrola docházky do práce

Checkplus Presence je software pro kontrolu pracovní docházky a správu zaměstnanců. S naší aplikací budete připraveni na jakoukoli inspekci, uchováváme data po dobu 4 let, jak stanovuje platná legislativa, v datových centrech s vysokou dostupností. Od našich počátků pracujeme na zlepšení výkonu oddělení lidských zdrojů. Nabízíme bezpečné cloudové prostředí, kde můžete schvalovat nebo odmítat žádosti o dovolenou a absence, vytvářet kalendáře, spravovat směny, kontrolovat pracovní absenci a provádět povinnou registraci mezd.
Správa objednávek v Číně

Správa objednávek v Číně

Zabezpečte, sledujte a kontrolujte všechny fáze vaší objednávky v Číně. Získejte plnou podporu pro všechny vaše projekty v Číně. Naše služba správy objednávek byla vyvinuta odborníky z Asiaction s více než 10 lety zkušeností a je prováděna kvalifikovanými agenty v naší kanceláři v Guangzhou.
Správa Výdajů

Správa Výdajů

Naše správa výdajů umožňuje snadné a rychlé zaznamenávání výdajů spolu s denními pracovními hodinami. To lze provést buď na počítači, nebo na chytrém telefonu.
Správa Zranitelností

Správa Zranitelností

služby IT bezpečnosti
Přivítání a řízení emocí v práci

Přivítání a řízení emocí v práci

Uvědomit si své emoce, emoce ostatních, naučit se je přijímat a dát jim správné místo.
Zdraví na pracovišti - Zdravotní služba společnosti

Zdraví na pracovišti - Zdravotní služba společnosti

Proč, jak? Dynamizujte svou firmu v oblastech pozitivního zdraví, týmové soudržnosti a výkonnosti. Poskytněte svým týmům prostředky ke snížení stresu ve prospěch kvality života a pohody na pracovišti. Podporujte vhodné chování v oblasti stravování, spánku a zvládání stresu, které umožní každému rozvinout svůj plný potenciál. Nabízíme zábavná řešení, která odlehčují 3 hlavní témata zdraví: v rámci pozitivního, vzdělávacího a kooperativního přístupu v malých, inkluzivních skupinách, mobilizujících kolektivní inteligenci. Sérotonine Plus, poradenská kancelář, vás podporuje ve firmě při společném zamyšlení a realizaci workshopů, debat, konferencí a interaktivních akcí na témata stresu, stravování a spánku. Jsem připraven naslouchat vašemu projektu. Pro více informací nás můžete kontaktovat na čísle 07.83.05.35.58 nebo e-mailem.
NAŠE NOVÉ PROJEKTY

NAŠE NOVÉ PROJEKTY

L’Atelier Cambier je sdílením zkušeností a znalostí. Tyto participativní pracovní metody dávají každému roli v procesu vytváření nejvhodnějšího řešení pro naše klienty. n partner vybraný pro vás L’Atelier Cambier se dívá do budoucnosti a reaguje na požadavky trhu. Proto se vyvíjíme směrem k dalším perspektivám a řešením, abychom lépe podpořili naše klienty při realizaci jejich projektů. Jak vám můžeme pomoci? S cílem proaktivního rozvoje se L’Atelier Cambier profiluje jako aktivní společnost v oblasti vývoje nových projektů. Naše odborné znalosti a síla podpory v oblasti logistiky nám umožňují vyvíjet nové perspektivy pro vás nebo vaše klienty. Přizpůsobení a inovace jsou pro nás naprostou prioritou, neváhejte nás kontaktovat, abyste se s námi spojili.
Skladové Systémy

Skladové Systémy

Dodavatelské řetězce mohou být dost složité, poslední věc, kterou potřebujete, je další složitost od konzultanta. Naším cílem je udržet náš přístup jednoduchý a poskytnout vám skutečné, hmatatelné výsledky.
SYSTÉM SPRÁVY A KONTROLY PŘÍSTUPU - Bezpečnostní zařízení pro regulaci vstupů a výstupů

SYSTÉM SPRÁVY A KONTROLY PŘÍSTUPU - Bezpečnostní zařízení pro regulaci vstupů a výstupů

Organizace správy, kontroly a bezpečnosti přístupu do vašich budov vyžaduje zohlednění mnoha parametrů: toky osob nebo vozidel, požadované úrovně bezpečnosti v různých zónách vašich budov, správa návštěvníků nebo externích pracovníků.
ENGINE4.SERVICE - Mobilní Zpracování Zakázek a Digitální Správa Terénních Služeb

ENGINE4.SERVICE - Mobilní Zpracování Zakázek a Digitální Správa Terénních Služeb

ENGINE4.SERVICE je přední software pro řízení terénních služeb s mobilním zpracováním zakázek a evidencí pracovní doby pro technickou zákaznickou podporu. Je přizpůsoben individuálním požadavkům zákazníků pomocí customizace. Řízení terénních služeb, mobilní řízení pracovní síly, mobilní zpracování zakázek, mobilní evidence pracovní doby, mobilní sběr dat, plánování personálního nasazení s interaktivní plánovací tabulí, automatické plánování tras a optimalizace tras, GPS lokalizace a určení polohy, digitální formuláře s elektronickým podpisem, digitální servisní zprávy, doklady o činnosti, kontrolní seznamy a protokoly, plánování služeb a údržby, správa smluv, správa strojů a zařízení, historie zákazníků a zařízení, synchronizace dat v reálném čase. Dostupné jako: - Online portál a offline použitelná aplikace pro iOS, Android, Windows - Samostatný systém nebo doplněk k existujícím systémům (ERP, CRM atd.) díky otevřeným rozhraním (REST API, ODBC a další).
MANAGER SMLOUVY (M/F)

MANAGER SMLOUVY (M/F)

Jsi absolvent(ka) vzdělání na úrovni Bac+5, ideálně z inženýrské školy. Máš první významnou zkušenost v oblasti řízení projektů a smluvního inženýrství na infrastrukturním projektu. Podle tvého profilu, tvých dovedností a úkolu, který ti bude svěřen, můžeš být zejména zodpovědný(á) za: - Zajištění řízení smlouvy (správa a analýza smluvních, technických a finančních odchylek); - Účast na ocenění a odpovědích na výzvy k podání nabídek; - Analýzu nabídek a soudržnost smluvních podmínek; - Identifikaci rizik a navrhování opatření na jejich pokrytí; - Poradenství projektovému týmu při výběru a průběhu administrativních postupů; - Hodnocení příležitostí ke zlepšení výkonnosti smlouvy; - Analýzu sporů a dohlížení na všechny povinné prohlášení týkající se pojištění a veřejných orgánů.
Inteligentní manažer s analyzátorem dat BMS-SM1281ETLE

Inteligentní manažer s analyzátorem dat BMS-SM1281ETLE

Kde najít naše produkty? Partneři Toshiba Smart Manager s Data Analyser: Compliant Manager integrující Ethernet modul a funkci Data Analyser Funkce identické s Compliant Manager: - Přímé nebo vzdálené ovládání (přes webové rozhraní) 128 vnitřních jednotek. - Zapnutí/Vypnutí. - Nastavení požadované teploty a rychlosti ventilace. - Zobrazení a změna provozního režimu. - Řízení proudění vzduchu. - Zobrazení chybových kódů s historií alarmů. - Pokročilé kalendářní funkce s naplánovanou inicializací. - Správa vstupních a výstupních signálů. - Možnost měření energie. - Dotyková možnost. Funkce Data Analyzer: Umožňuje přístup k informacím o spotřebě energie prostřednictvím specializovaného nástroje, který je nainstalován na počítači připojeném k Smart Manageru**. Ve formě grafu můžete analyzovat celkovou elektrickou spotřebu systému, ale také jednotku po jednotce. Je možné porovnat, na 2...
ADMINISTRATIVNÍ ASISTENT / VŠESTRANNÝ / PODPORA - Cítíte skutečný přínos a projektujte se vlastním tempem!

ADMINISTRATIVNÍ ASISTENT / VŠESTRANNÝ / PODPORA - Cítíte skutečný přínos a projektujte se vlastním tempem!

- Správa administrativních dokumentů - Správa e-mailové schránky (třídění a zpracování) - Správa kalendáře (schvalování nebo zrušení schůzek) - Příprava schůzek - Zápis - Správa dárků pro klienty - Zajištění sledování plateb - Řízení pohledávek - Příprava nabídek a cenových nabídek pro klienty - Třídění a přejmenovávání dokumentů - Aktualizace tabulky sledování pokroku projektů - Odesílání účetních dokladů účetnímu kabinetu - Komunikace e-mailem a/nebo telefonicky s třetími stranami (účetní kabinet, banka, klient, dodavatelé …).
Národní Doprava

Národní Doprava

Naše oddanost dokonalosti a spokojenosti zákazníků nás odlišuje, a naše široká škála služeb splňuje všechny vaše logistické potřeby.
Ochrana údajů - Školení pro pověřence pro ochranu údajů

Ochrana údajů - Školení pro pověřence pro ochranu údajů

Ochrana osobních údajů - GDPR EU - Polodenní seminář - Ochrana osobních údajů - GDPR EU - podnikatelská implementace - WorkshopSeminář (1 den) Bezpečnost dat ve firmě Seminář: • Klíčová prohlášení BDSG, TKG, GDPR • Dopady GDPR na firmy, živnostníky, spolky, řemeslné podniky • Materiály včetně formulářů a odkazů na právní texty WorkshopSeminář: • Klíčová prohlášení GDPR • Začlenění GDPR do stávajících zákonů • Podnikatelská implementace EU-GDPR • Dopady GDPR na firmy, živnostníky, spolky, řemeslné podniky • Obecná a individuální mapa cesty • Implementace s 5S, KVP • Best practice a pragmatický přístup • Materiály včetně formulářů a odkazů na právní texty
Konzultace

Konzultace

Společně s vámi probereme vaše přání během konzultace. Můžeme se opřít o dlouholeté zkušenosti a věnujeme se každému detailu. To zahrnuje mimo jiné předvedení a vysvětlení aktuálních spínačových programů. Důležitou součástí poradenství je také vytvoření osobního funkčního a prostorového seznamu. Ten ukazuje, jak a v jakých místnostech budou automatizační obvody fungovat, a zároveň tvoří naši pracovní základnu. Funkční a prostorový seznam je vám samozřejmě k dispozici – jako tisk nebo textový soubor. Tak si můžete doma vše ještě jednou v klidu prohlédnout, probrat to se svou rodinou nebo přáteli a případné změny si poznamenat.
Map&Guide desktop - Všechno pod kontrolou

Map&Guide desktop - Všechno pod kontrolou

Plánovač tras PTV Map&Guide desktop má rozsáhlé doplňkové funkce, které přesahují jednoduché plánování tras. Můžete například vizualizovat adresy zákazníků nebo provádět individuální úpravy tras. Díky integrovanému plánovači tras s výpočtem mýtného máte navíc vždy na paměti náklady na dopravu.
Poradenství v oblasti prodeje

Poradenství v oblasti prodeje

Inovativní a orientovaní na budoucnost podporujeme zákazníky z oblastí IT, softwaru, personalistiky a marketingu. Neustále v souladu s aktuálními trendy kombinujeme tradiční prodejní strategie s moderními přístupy, jako je AI a digitální prodej, abychom výrazně zvýšili efektivitu. Naše metodika začíná u vaší aktuální situace. Společně definujeme jasné cíle a k nim příslušný proces. Jako váš partner vás nxt milestone provede strukturovaným a transparentním přístupem, který zajišťuje spolupráci na rovnocenné úrovni. S více než 10 lety zkušeností v oblasti prodeje a hlubokým porozuměním výzvám zákaznické akvizice, zejména ve světě startupů, víme, jak začít od nuly a rychle dosáhnout cíle. Naše odborné znalosti nám umožňují vyvíjet cílené strategie, které urychlují váš úspěch. Naše poradenské přístupy jsou individuálně přizpůsobeny vašim specifickým potřebám a výzvám.
Správa Firemních Blogů - Profesionální Blogy

Správa Firemních Blogů - Profesionální Blogy

Správa firemních blogů, které vyprávějí váš příběh a umisťují vaši značku do SERP Googlu. SEO optimalizovaný digitální obsah, který se zabývá hodnotami, které sledujete, a výhodami plynoucími z produktů/služeb, které nabízíte.
ERP Dialogos - Řízení na míru pro malé a střední podniky

ERP Dialogos - Řízení na míru pro malé a střední podniky

Všechny procesy vaší společnosti v jednom systému Úplně přizpůsobitelné Stále aktualizováno V cloudu, zaručená bezpečnost Žádné náklady na nákup Platíte pouze za to, co potřebujete Měsíční poplatky
Údržba webových stránek - Od 50 € bez DPH

Údržba webových stránek - Od 50 € bez DPH

Máte problémy se svými webovými stránkami, jako je chyba, výpadek, útok viru nebo přítomnost infikovaných souborů? Můžeme vám pomoci opravit vaše chyby. Pokud chcete být zcela klidní, můžete se také přihlásit k našim ZEN předplatným. Kontaktujte nás!
Provádění izolačních testů

Provádění izolačních testů

Provádění izolačních testů Kontrolujeme izolaci a nízkoohmové spojení k PE ochrannému vodiči podle platných norem pomocí speciálních vysokonapěťových generátorů a měřicích přístrojů pro ochranné vodiče.
Sage - 360° Software pro řízení podnikání

Sage - 360° Software pro řízení podnikání

Řídicí software, který vyhovuje vaší firmě, bez ohledu na její velikost: účetnictví, finance, řízení prodeje, ERP, mzdy, HR…
STAR Index - Software pro řízení ESG rizik - Zachyťte, Měřte, Reportujte a Zlepšujte s STAR Index.

STAR Index - Software pro řízení ESG rizik - Zachyťte, Měřte, Reportujte a Zlepšujte s STAR Index.

Platforma STAR Index porovná vaši firmu a vaše dodavatelské řetězce, aby poskytla přehled o ESG riziku napříč 4 pilíři: Udržitelnost, Technika, Aktiva a Odpovědné získávání. Přinášíme vám silnou kombinaci špičkové technologie a odbornosti v oboru, abychom vám pomohli řídit rizika a dodržování předpisů ve vašich dodavatelských řetězcích. Na základě našeho osvědčeného SAQ máte k dispozici výkonné panely a analytiku, které vám umožňují sledovat výkon, měřit KPI a data a zmírňovat rizika napříč vaší firmou a dodavateli. Platforma STAR také nabízí intuitivní a bezpečné cloudové řešení pro mapování produktů a správu dodavatelských řetězců, které shromažďuje klíčová data přímo od dodavatelů o emisích CO2, etické shodě, certifikacích, cílech udržitelného rozvoje (SDG) a dalších. Požadavky jsou vymezeny, zpochybněny a programy jsou přizpůsobeny tak, aby byly na míru vaší firmě. To umožňuje firmě maximalizovat využití zdrojů a rozpočtových limitů.
Odstranění suti

Odstranění suti

Správa a odstraňování odpadu a suti vzniklé při demoličních a dekonstručních pracích.
K.Manager

K.Manager

K.M Solution se specializuje na poskytování přizpůsobených služeb webového a mobilního vývoje, vytváří všechny typy webových stránek, včetně korporátních, e-commerce a vzdělávacích platforem. Také vyvíjíme ERP systémy přizpůsobené k optimalizaci procesů řízení podnikání, což zvyšuje produktivitu a provozní efektivitu. Díky našim odborným znalostem v oblasti SEO a digitálního marketingu pomáháme klientům zlepšit jejich online viditelnost a zapojení uživatelů. Náš tým poskytuje komplexní řešení, od designu a vývoje po nastavení síťové infrastruktury, což zajišťuje hladkou digitální transformaci pro podniky.