Segmentace zákazníků E-Learning - Profesionální školení
{"E-LEARNING AUFBAU:":"STRUKTURA E-LEARNINGU:","Lektion 8: Praktische Tipps zur Umsetzung":"Lekce 8: Praktické tipy pro implementaci","Lektion 4: Kundenintelligenz-Anwendungsfälle":"Lekce 4: Případové studie zákaznické inteligence","Ausblick: Unterstützung bei der Umsetzung":"Výhled: Podpora při implementaci","-Erfolgsbewährte Taktiken zur Umsetzung":"-Osvědčené taktiky pro implementaci","E-LEARNING FEATURES:":"FUNKCE E-LEARNINGU:","-Verbessern Sie Ihr datengetriebenes Kundenverständnis":"-Zlepšete své daty řízené porozumění zákazníkům","-Hochinteraktives 6-stündiges Training":"-Vysoce interaktivní 6hodinový trénink","-Fokussieren Sie Ihre Vertriebsteams auf Ihre absoluten Top-Kunden":"-Zaměřte své prodejní týmy na vaše nejdůležitější zákazníky","Lektion 5: Kundensegmentierungs-Grundlagen":"Lekce 5: Základy segmentace zákazníků","-Professionelles Zertifikat nach Abschluss":"-Profesionální certifikát po dokončení","Lektion 6: Kundensegmentierungs-Modell":"Lekce 6: Model segmentace zákazníků","-Einmaliger Kauf - kein Abonnement":"-Jednorázový nákup - žádné předplatné","Lektion 1: Kundenintelligenz-Grundlagen":"Lekce 1: Základy zákaznické inteligence","Lektion 3: Kundenintelligenz-Datenpool":"Lekce 3: Datový fond zákaznické inteligence","WAS SIE IN DIESEM E-LEARNING LERNEN:":"CO SE V TOMTO E-LEARNING NAUČÍTE:","-24/7 Zugang über Online-Account":"-Nepřetržitý přístup přes online účet","Lektion 9: Abschlussquiz":"Lekce 9: Závěrečný kvíz","-Entwickeln Sie Maßnahmen zur Wertschöpfungssteigerung":"-Vypracujte opatření pro zvýšení hodnoty","Lektion 2: Kundenintelligenz-Prozess":"Lekce 2: Proces zákaznické inteligence","Lektion 7: Segmentspezifische Vertriebsmaßnahmen":"Lekce 7: Specifická prodejní opatření pro segmenty","-Entwickelt von erfahrenen Sales-Experten":"-Vyvinuto zkušenými odborníky na prodej"}