Francie, Paris
... kvantitativní typ sběru, který může doplnit kvalitativní audit. Poskytujeme vám zprávu o vašich silných a slabých stránkách, s vysvětleními od klientů. Dáváme sérii doporučení pro zlepšení spokojenosti klientů. Ideálně to může probíhat ve formě barometru (ročně nebo méně často). Tajné návštěvy Tento přístup může pomoci pochopit, které části vztahu se zákazníky je třeba zlepšit. Navštěvujeme vaše obchody nebo pulty, voláme do vašich zákaznických center, vašich poprodejních služeb, na základě objektivního měření.
Portfolio (1)
Francie, Agde
Cecydi je brandingová agentura zaměřená na zvyšování viditelnosti firem a organizací na internetu a na posílení jejich tržeb díky smysluplné identitě značky pro jejich zákazníky. Dopad komunikace je tak znásoben! Naše služby zahrnují kvalitativní a kvantitativní výzkum, marketingovou strategii, identitu značky, tvorbu loga a webových stránek, školení, workshopy a konference o storytellingu a...
Francie, Balma
BVA je inovativní a výkonný institut. BVA je čtvrtým největším institutem pro výzkum v Francii. BVA nabízí balíčkové a ad hoc studie, kvalitativní a kvantitativní, ve Francii i na mezinárodní úrovni, ve všech odvětvích. Posláním BVA je přizpůsobit svá řešení potřebám klientů. Jako společnost zabývající se výzkumem a poradenstvím, specializující se na chování, je BVA uznávána jako jeden z...
Francie, Paris
... lidskému kapitálu, metodologické a technické odbornosti, Athlane realizuje inovativní a operativní studie, kvalitativní a/nebo kvantitativní, které jsou dokonale přizpůsobeny marketingovým problémům, které jí byly předloženy.
Populární země pro tento vyhledávací výraz