...Služba pro integrovanou správupožadavků a incidentů (SGIDI) centralizuje správupožadavků a incidentů uživatelů, zajišťuje rychlou a efektivní reakci. Je strukturována do tří úrovní podpory, přičemž řeší jednoduché problémy na úrovni 1, složitější na úrovni 2 a kritické incidenty na úrovni 3. Proces zahrnuje podání, klasifikaci, přidělení, sledování, vyřešení a uzavření tiketů, s pravidelnou...
... bezpečnost vašeho souboru prospektů pomocí správy přístupů.
Jeho terénní soubor umožňuje křížení požadavků prospektů/terén a terén/prospekt.
Jeho analýzy zpráv o aktivitách a statistiky o mírách konverze (obchodníci, původy) poskytují zejména klíčové informace pro orientaci vaší strategie.
...-mailem osobě, která se o daný případ stará.
S přizpůsobeným postupem odpovídajícím potřebám klienta SYSLOG zahrnuje personalizované nastavení a rychlou implementaci. Software zohledňuje předchozí odůvodnění pro zpracování nových případů (strojové učení). Řešení integruje zpětnou vazbu od uživatele a provádí úpravy na základě požadavků a potřeb klienta.
PYTHEAS nabízí svým klientům po celém světě softwarepro inventarizaci, správu majetku a help desk. Náš software PYTHEAS Service Desk je modulární a standardně zahrnuje všechny procesy ITIL, jako je správa inventáře, správa majetku, správa incidentů, správa požadavků, správa katalogu služeb, správa problémů, správa konfigurací (CMDB) atd. Je to jednoduché, robustní řešení, které využívá...