Francie, Paris La Défense Cedex, France
Convera je světovým lídrem v oblasti mezinárodních plateb pro podniky, a to mimo bankovní sektor. Podpořeni mezinárodní sítí, která je stejně rozsáhlá jako sofistikovaná, služby a řešení Convery se zakládají na efektivitě, přesnosti a souladu, čímž zmírňují rizika a umožňují lepší rozhodování. Convera má více než 30 000 klientů všech velikostí a z různých odvětví: malé a střední podniky, velké kor...
Odpovídající produkty
Správa Plateb
Správa Plateb
Další produkty
Porozumění Nákladům
Porozumění Nákladům
Portfolio (2)
Francie, paris
...Účetnictví v dvojitém zápisu podle účetní instrukce z roku 2006. Automatizuje a zabezpečuje každodenní a periodické operace. Zajišťuje vedení účetnictví, kontrolu pokladny a pravidelné sledování titulů a souvisejících plateb. Od inkasa po jeho převod, cyklus příjmu je usnadněn a řízen. Oprávnění účtů, podpořené aplikací, umisťuje pokladnu do kontrolní situace při každém denním uzávěrce. Správce...
Portfolio (4)
Francie, Pontoise
...včetně registrací, kalendářů a automatických připomínek. Správa financí: Sledujte finance vaší asociace s funkcemi, jako je správa příspěvků, sledování plateb a generování finančních zpráv. Komunikace: Usnadněte komunikaci ve vaší asociaci s nástroji, jako jsou zpravodaje, diskusní fóra a automatická oznámení.
Portfolio (15)
Francie, Pantin
... Správa výdajových dokladů Zaznamenávání a příprava dokumentů k předání vašemu účetnímu VAŠE VÝHODY Nabízíte lepší reakční schopnost vašim potenciálním zákazníkům/klientům Zvyšujete hodnotu značky vaší společnosti Udržujete si klienty díky personalizovanému sledování Přísné sledování vaší fakturace a plateb Zlepšení vaší hotovosti a lepší kontrola finančního zdraví vaší struktury Přehledy vám umožňují analyzovat vaši činnost a tím definovat vaše rozvojové strategie...
Portfolio (5)
Francie, Paris
...Marketplace Wishibam umožňuje rozšířit váš produktový katalog snadnou integrací třetích prodejců. Integrace těchto obchodníků je usnadněna díky naší síti prodejců (+1800 již integrovaných obchodníků) a díky našemu integračnímu Hubu, který nám umožňuje odstranit veškeré technické překážky při integraci obchodníků. Správa obchodníků a jejich práv, správa integrace, správa merchandisingu, správa plateb v souladu s regulací DSP2.
Portfolio (14)
Francie, Montfermeil
...Správa administrativních dokumentů - Správa e-mailové schránky (třídění a zpracování) - Správa kalendáře (schvalování nebo zrušení schůzek) - Příprava schůzek - Zápis - Správa dárků pro klienty - Zajištění sledování plateb - Řízení pohledávek - Příprava nabídek a cenových nabídek pro klienty - Třídění a přejmenovávání dokumentů - Aktualizace tabulky sledování pokroku projektů - Odesílání účetních dokladů účetnímu kabinetu - Komunikace e-mailem a/nebo telefonicky s třetími stranami (účetní kabinet, banka, klient, dodavatelé …).
Portfolio (13)
Francie, Lyon
... o zásah) Správa kvality (incidenty) Zaznamenávání času Aprodix, referenční systém na trhu řízení projektů, se vyznačuje nabídkou 3 doplňkových obchodních řetězců, 3 knihoven nomenklatur (projekt, standard, poprodejní servis) obsluhovaných 5 nezávislými výpočetními motory potřeb pro řízení všech objednávek v termínu. Aprodix se integruje s účetními softwary na trhu, nástroji CAD, skladovými...
Francie, Paris
... času a výdajových účtů, a vašeho rozpočtu v kanceláři, na cestách nebo při práci z domova prostřednictvím webového prohlížeče na PC, smartphonu a tabletu - Nástroj pro sledování pokroku vašich úkolů a projektů - Automatizace přípravy faktur na základě pokroku nebo na základě pevné částky, odpracovaných hodin nebo výdajů - Odesílání elektronických faktur Factur-X e-mailem vašim klientům a správa...
Francie, Torcy
... zavádíme kvalitní služby, abychom uspokojili naše klienty. Naše služby: – Příjem a kontrola nábytku – Skladování nábytku v plně zabezpečeném prostoru – Správa objednávek a zásob – Doprava a dodávka nábytku – Montáž/demontáž nábytku – Vyzvednutí starého produktu – Inkaso plateb u zákazníků – Pronájem výtahu na nábytek – Správa vratek a zákaznického servisu Jako rodinná firma zaměřená na tradiční...
Portfolio (6)
Francie, Vertou
... nákupů -> Srovnání dodacího listu/faktury -> Vytvoření a sledování splátkového kalendáře -> Příprava plateb Vztahy se zainteresovanými stranami -> Správa vztahů s dodavateli -> Správa vztahů se zákazníky -> Vztahy s daňovými úřady a sociálními institucemi -> Preferovaný kontakt s vaší bankou...
Francie, LA PLAINE SAINT-DENIS CEDEX
...factoring Francie, factoring Réunion, mezinárodní factoring, exportní factoring, faktor, factoring, online factoring, mezinárodní factoring, online factoring, factoringová společnost, podnik factoring, přizpůsobený factoring, finanční zdroje, obchodní rizika, provozní rentabilita, vymáhání pohledávek, ověřování solventnosti klientů, správa plateb, vymáhání, správa obchodních pohledávek, trh factoringu, financování exportujících podniků, riziko neplacení, financování dodavatelů předem.
Francie, Grenoble
... plateb, správa jezdců, správa tréninků, správa koní a správa událostí. Hlavní výhodou softwaru Céléris je automatizace ručního zadávání a snadný přístup k informacím. Céléris je také vybaven výkonnými komunikačními nástroji, jako je e-mailing pro komunikaci s vašimi klienty a pokročilým systémem notifikací pro připomenutí vašich klíčových úkolů, abyste se lépe organizovali. Software pro správu...
Francie, valenciennes
Navrhněte řešení smírného vymáhání, které navazuje na vaše obchodní vztahy. Vždy je třeba mít na paměti, že váš dlužník je především vaším klientem. SKUPINA LERECO dělá vše pro to, aby váš vztah s ním nebyl poškozen. Za méně než 4 týdny zajišťujeme upomínky vašich klientů a detekci sporů, poté vytváříme přesné reporty! V nejtěžších případech je vymáhání vašich pohledávek prováděno našimi partnerskými exekutory. Společnosti jako ta vaše často čelí obtížím při vymáhání plateb od některých klientů, kteří mají finanční potíže. Správa vymáhání pohledávek je důležitou oblastí ve vaší společnosti.
Francie, Tignieu-Jameyzieu
... schopnosti vašich klientů, zlepšení vašich lhůt pro inkaso. - Sledování vašich záležitostí: ověřování a zpracování plateb vašich dodavatelských faktur, sledování vašeho cash flow, zavedení a sledování přizpůsobených přehledů, komunikace s vaší účetní kanceláří. - Poradenství: pomoc při výběru CRM nástroje, diagnostika správy klientů, školení vaší asistentky v oblasti upomínání klientů. Accent...
Francie, Lyon
... účetnictví. Více než 50 000 uživatelů po celém světě důvěřuje Artinove každý den při řízení svých aktivit, a s více než 91 % spokojených zákazníků je Artinove nezbytným partnerem pro ředitele 3.0. Použitím účetní rozhraní může vaše účetní kancelář spravovat své pohledávky díky Artinove. Stahování potřebných prvků pro vedení účetnictví se stává jednoduchým a rychlým, stejně jako organizace účetního plánu a správa daňového období. Naši klienti však mohou kdykoli uzavřít přístup k účetním datům nebo omezit možné akce z nastavení svého účtu.
Populární země pro tento vyhledávací výraz