... správa reklamací přispívá ke zlepšení spokojenosti a loajality zákazníků, což je zásadní pro dlouhodobý růst společnosti. Kromě toho nabízí cennou příležitost ke zlepšení produktů a služeb na základě zpětné vazby od zákazníků. To umožňuje společnostem zůstat konkurenceschopnými a reagovat na rostoucí očekávání spotřebitelů.
... prostřednictvím sítě vybraných a certifikovaných regionálních operátorů specializujících se na potraviny
Sledování produktů podle standardů ECR
Sledování dodávek v každém bodě cesty prostřednictvím specializovaného týmu zákaznickéhoservisu schopného poskytovat informace v reálném čase
Sběr palet včetně výměny nebo sdílení palet
Správa špiček (v spotřebě, výrobě nebo financích), díky maximální flexibilitě v přepravních a distribučních operacích...
... zákaznickéhoservisu. Dnes už nestačí mít spokojené zákazníky. Pokud chcete, aby vaše podnikání vyniklo, musíte vytvořit oddané a nadšené fanoušky.
- Osobní kontakt,
- Efektivní správa od prvního kontaktu,
- Ultra kvalitní zpracování,
- Ověření spokojenosti.
DEFINICE SLUŽEB UBINAWEB
- Outsourcing call centra, zákaznické podpory a zákaznickéhoservisu.
- Podnikání v oblasti call center, zákaznické podpory, zákaznickéhoservisu a telemarketingu.
...Výběr poskytovatele pro delegaci úkolů externě není vždy snadný. Médiphone, se svými 23 lety zkušeností v oblasti zákaznickéhoservisu a správy dat, disponuje potřebnými a kvalifikovanými zdroji pro realizaci vašich úkolů v oblasti správy internetového back-office. Můžeme vám pomoci učinit vaši webovou stránku dynamickou. Postaráme se o všechny potřebné aktualizace, aby váš web fungoval správně.
...Podniky nebo organizace, optimalizujte svou správu odchozích hovorů - Naše kampaně odchozích call center umožňují vaší firmě nebo organizaci cílit na vybranou skupinu s personalizovanou zprávou. Je to skvělá volba pro firmy s sezónními akcemi nebo ty, které potřebují okamžitou reakci. Naši kvalifikovaní telefonní poradci mají bohaté zkušenosti v oblasti prodeje a zákaznickéhoservisu, což se projevuje v konzistentních výsledcích pro naše klienty.
...Přímá dodávka náhradních dílů do vozidel techniků zákaznickéhoservisu
■ Přímá dodávka na servisní stanice
■ Efektivní správa vratek - krok za krokem
■ 24/7 služby po celé Rakousku
■ Transparentní dokumentace...
... perfektně dvoujazyčné recepční angličtiny přivítají vaše zahraniční kontakty se stejným profesionalismem.
- Outsourcing zákaznickéhoservisu
› čísla pro příjem (0.800...):
Můžeme vám nabídnout správu telefonního příjmu pro Zelené, Azurové nebo Indigové číslo pro všechny typy úkolů. Můžeme vám také poskytnout tato různá čísla, která vám pomohou zlepšit image vaší společnosti a udržet si zákazníky.
› Hot Line – Zákaznický servis – Help Desk 1. úroveň:
Správa vašich hovorů...
... zavádíme kvalitní služby, abychom uspokojili naše klienty.
Naše služby:
– Příjem a kontrola nábytku
– Skladování nábytku v plně zabezpečeném prostoru
– Správa objednávek a zásob
– Doprava a dodávka nábytku
– Montáž/demontáž nábytku
– Vyzvednutí starého produktu
– Inkaso plateb u zákazníků
– Pronájem výtahu na nábytek
– Správa vratek a zákaznickéhoservisu
Jako rodinná firma zaměřená na tradiční...
... dodání jsou našimi nejdůležitějšími aktivy. Naší největší výhodou je velký pool zkušených IT inženýrů, vývojářů a agentů zákaznickéhoservisu, kteří jsou připraveni se k vám připojit na vaší digitální cestě. V ITO je naší klíčovou kompetencí vývoj vysoce kvalitního softwaru a naši lidé jsou naším nejdůležitějším aktivem. Naší největší výhodou je velký pool zkušených IT inženýrů a vývojářů, kteří...
Dnešní Sauerwein-Waagen und Electronic GmbH, založená v roce 1987 diplomovaným inženýrem Wilfriedem Sauerweinem ve Weiterstadtu, spojuje řemeslnou tradici s nejmodernější technikou. Známí zákazníci odebírají vážicí systémy z celé produktové řady a využívají naše služby zákaznickéhoservisu.
Kromě vah od A do Z jsou mechanické a elektronické vážicí systémy třídy přesnosti III (obchodní váhy) a...
... příprava objednávek
Picking zboží v jednotlivých obalech (recyklovatelné a/nebo biologicky rozložitelné obaly) nebo bez obalu
Bipování příprav pomocí čtení čárového kódu
Obal z dvojité vlnité lepenky
Vícejazyčný dodací list
Možnost dodání podle zaměstnance, podle obchodu, podle platformy nebo k logistickému partnerovi
Denní, týdenní a měsíční dodávky
Jednoduché balení nebo dodání na paletě
Dodání ve Francii do 24-48 hodin
Dodání do Evropy a světa
Správa vratek a zákaznickéhoservisu
Atd...
Možnost vyvinout na míru šitý objednávkový web, který vyhovuje potřebám každého klienta.
Selligent je mezinárodní společnost specializující se na vysoce výkonná řešení pro správu vztahů se zákazníky (CRM). Její nabídka se zaměřuje na procesy prodeje, marketingu a zákaznickéhoservisu v segmentech B2B, B2C a B2B2C.
... a udržovat různorodý a fascinující digitální obsah - stejně snadné jako přetahování (drag and drop).
Q-FLOW ŘÍDÍ ZÁKAZNICKÉ TOKY
Pomáháme čelit výzvám v oblasti zákaznického kontaktu. Služba je soubor řešení, která se týkají prodeje, zákaznickéhoservisu a administrativních procesů. Mezi naše zákazníky patří například státní správa, vzdělávací instituce, zdravotnictví, banky a telekomunikační...
...Od roku 2010 se Comink rozhodl stát se preferovaným hráčem na trhu a pustil se do oblasti "webtoprint". Administrativa a výroba jsou centralizovány v jedné budově nacházející se v zóně Hauts-sarts (Liège). Strojový park je složen z nejnovějších technologií jak v oblasti tisku, tak i dokončování. Excelence zákaznickéhoservisu a výroby je neustále zpochybňována, aby co nejlépe vyhověla požadavkům...
S více než 60 certifikovanými konzultanty a 10 federálními diplomovanými finančními plánovači máme hluboké znalosti v oblasti zdravotního pojištění a penzí. Naše profesionální správa zákazníků je podporována 12 kolegy z kancelářského personálu a 8 dalšími kolegy z našeho specializovaného týmu zákaznickéhoservisu. Našim zákazníkům zaručujeme kdykoli požadovanou odbornou podporu v oblasti jejich...
... síly (databáze zákazníků a potenciálních zákazníků, sledování atd.) - Marketingu, správa personalizovaného marketingu (historie prodeje, segmentace a cílení, marketingové kampaně atd.) - Zákaznickéhoservisu, organizace podpory zákazníků (vztah se zákazníky, call centra, sledování zpětné vazby od zákazníků atd.) - E-commerce, podpora křížového prodeje - Statistika a rozhodování S více než 20letou zkušeností v oblasti CRM, Business Intelligence (BI) a E-commerce. Připraveni na novou digitální zkušenost! Kontaktujte nás!
... zaměstnanou sekretářku, zajistíme vám profesionální sekretariát, přizpůsobený vašim potřebám, a to za cenu až třikrát nižší než u zaměstnance.
Využijte naši odbornost v oblasti zákaznickéhoservisu. Náš tým profesionálů vám nabízí následující služby:
- Personalizované a jmenovité přivítání (pokud je poskytnut soubor klientů)
- Správa kalendáře
- Psaní dopisů, e-mailů
- Domlouvání kvalifikovaných schůzek
- Obchodní prospekce
- Hot line a zákaznický servis
- Lékařský sekretariát
- Obchodní služby (telemarketing)...
...Jsme hrdí na více než 20 let společných zkušeností v oblasti překladů, poradenství, marketingu, zákaznickéhoservisu, prodeje a spolupráce s partnery po celém světě. Hlavní činnost: Maloobchodní merchandising, správa regálů, skládací reklama, překladatelské služby, marketing.
Kontaktujte nás pro:
- VIZUÁLNÍ MERCHANDISING
- REKLAMU
- SPRÁVU PRODEJNY
- DESIGN & TISK
- BRANDING a/nebo ÚDRŽBU ZNAČKY
- ROZVOJ MALOOBCHODU
- ŘEŠENÍ PRO DISPLAYE V MALOOBCHODU
- INSTALACI POS & DISPLAYŮ V MALOOBCHODU...
Vítejte na webu Compuservi. Jsme nově vzniklá firma (založena v roce 2011), ale náš personál má bohaté zkušenosti v oblasti IT služeb a zákaznickéhoservisu. Jsme hrdí na to, že jedním z našich silných bodů je osobní přístup a péče, přičemž se snažíme řešit problémy našich klientů jako by byly naše vlastní.
Všechno Mimořádné! AKZEPTA Group. Společnost Akzepta nejenže představuje vynikající inkasní službu, ale je také průkopníkem v oblasti udržitelného zákaznickéhoservisu.
Všechno Mimořádné! AKZEPTA Group! Společnost Akzepta nejenže představuje vynikající inkasní službu, ale je také průkopníkem v oblasti udržitelného zákaznickéhoservisu.