Produkty pro klagenitida (12)

Calmet

Calmet

Firma Calmet se specializuje na výrobu kalibrátorů a měřicí techniky pro výkonovou elektroniku. Výkonové kalibrátory - jednofázové až 560V / 120A AC - třífázové až 3 x 560V / 120A AC - automatizovaný testovací systém pro: - zkoušky ochranných relé - libovolné procedury - zkušební stanice pro měřiče Multifunkční kalibrátory Odporové kalibrátory Procesní kalibrátory Analizátory kvality sítě
Comparsaria

Comparsaria

Srovnávací portál
Předúprava

Předúprava

Základem profesionálního nátěru je optimální příprava pracovních kusů: Zametání.
Nátěr

Nátěr

Naše firma má 30 let zkušeností s plastem a lakováním. Lakování Naše firma má 30 let zkušeností s plastem a lakováním. V tomto období jsme se specializovali na kvalitní ruční lakování. Tím zajišťujeme stálou kvalitu a zároveň můžeme rychle a flexibilně vyhovět požadavkům zákazníků. Zvláště různé velikosti dílů a malé série lze tímto způsobem ekonomicky zpracovat, aniž bychom museli akceptovat dlouhé přestavovací časy strojů. V naší moderní lakovací lince s vodním chlazením lze zpracovávat vodou ředitelné a rozpouštědlové laky. Ruční lakování umožňuje individuální lakování při stále krátkých výrobních časech.
Odborná zpráva

Odborná zpráva

Potřebujete radu, protože váš instalátor již není k dispozici? Neshodují se výnosy? Máte pojistnou událost? Jsme tu, abychom vám poradili a rádi připravíme potřebné zprávy.
Námořní doprava

Námořní doprava

Utěsnění úniků, inspekce dno lodí, systémy kormidel a propellerů, stejně jako hledání ztracených dílů vybavení, jako jsou kormidla, propellery nebo poklopy. Odstranění cizích předmětů z propellerů, kormidel a bow thruster systémů.
Partner v Reklamacích - Plánování / Logistika / Skladování / Marketing

Partner v Reklamacích - Plánování / Logistika / Skladování / Marketing

JSTE DODAVATEL, KTERÝ SE DOSTAL DO TÉTO SITUACE? FRESH LINE FRUIT SERVICES JE VAŠÍ KONTAKTNÍ OSOBOU V TÉTO SITUACI! Rychle zprostředkováváme ovoce a zeleninu našim obchodním partnerům. Působíme ze západního Německa na celém území Evropy. S námi po vašem boku nezůstanete se svým zbožím. KONTAKTUJTE NÁS, ABYCHOM SE MOHLI ZAPOJIT DO PRODEJE VAŠICH ZBOŽÍ. PŮSOBÍME RYCHLE, JEDNODUŠE A SPOLEHLIVĚ.
ConSol CM/Complaint - Správa Reklamací

ConSol CM/Complaint - Správa Reklamací

S ConSol CM/Complaint zpracováváte jednotlivé a hromadné reklamace, stejně jako vrácení zboží, a řídíte procesy výměny a opravy. Součástí je také analýza dat pro zajištění kvality. S softwarem pro správu reklamací ConSol CM/Complaint zpracováváte zákaznické reklamace napříč celou firmou. Řízené workflow, strukturované a efektivní. Systém vám umožňuje kontrolovat reklamace a nároky na záruku, uchovávat veškerou komunikaci se zákazníkem a řídit vrácení zboží, procesy opravy a vrácení podle potřeby. Nakonec analyzujte důvody reklamací a chyby a odvoďte opatření pro neustálé zlepšování. Provozní režimy: Cloud nebo On-Premise
Kontrola kvality, Řízení reklamací, Q-Wall, Měření, Testování, Montáž a Služby třídění pro průmysl

Kontrola kvality, Řízení reklamací, Q-Wall, Měření, Testování, Montáž a Služby třídění pro průmysl

Díky našim 90 zaměstnancům pracujícím ve 3 směnách řešíme problémy našich zákazníků rychle, flexibilně a efektivně. Jsme specializováni na rychlé, efektivní a flexibilní testování průmyslových dílů. V současnosti pro naše zákazníky pracuje přibližně 90 odborníků ve 3 směnách. Naši zákazníci oceňují způsob naší práce, především však spolehlivost našich služeb. Kromě našich ručních pracovních míst můžeme nabídnout také automatizované testování pomocí kamerových systémů. Jsme řešitelé problémů našich zákazníků, okamžitě, flexibilně a výkonně. V oblasti montáže máme zkušenosti s komplexními elektronickými komponenty, složitými mechanickými sestavami a jednoduchými sériovými produkty. I zde spočívá naše síla v krátkých dodacích lhůtách, flexibilitě a spolehlivosti dodávek.
Leo's Nejlepší Prášek: Trávení

Leo's Nejlepší Prášek: Trávení

Možné příčiny jsou četné. S rostlinnou rozmanitostí můžeš snadno obohatit misku s krmivem a podpořit trávení svého mazlíčka. Užitečné zdroje vlákniny, jako jsou psyllium a čekanka, mají vazebný účinek. Složky jako pivovarské kvasnice, fenykl, anýz nebo černý kmín nejen uklidňují, ale zároveň posilují. ZKUS TO A ROZEMLEJ TO! Podpora při trávicích problémech Bohaté na vlákninu pro regulaci Pro uklidnění, stabilizaci a regeneraci Vhodné pro všechny věkové kategorie
Správa reklamací / CAPA – REM.Net

Správa reklamací / CAPA – REM.Net

REM.Net vás podporuje s 8D zprávami, Ishikawa diagramy, metodou 5-Why a mnoha dalšími v každodenním pracovním postupu reklamací.
Telefonní školení zákaznického servisu a správy stížností - Praktický seminář

Telefonní školení zákaznického servisu a správy stížností - Praktický seminář

Tento „Telefontraining zákaznického servisu a řízení stížností“ vám poskytne potřebné nástroje a komunikační techniky pro vedení profesionálních a úspěšných telefonátů. Naučíte se, jak řídit rozhovory, jasně a přesně předávat informace a jak se zákazníkům na telefonu věnovat s důvěrou. Dále obdržíte techniky pro deeskalaci konfliktů a zvládání stížností, stejně jako tipy, jak zůstat klidní a profesionální i v stresových situacích. Praktickými cvičeními a rolovými hrami se naučíte, jak optimalizovat své komunikační dovednosti po telefonu a získáte větší jistotu a suverenitu, zejména v obtížných situacích. Během školení budou simulovány různé scénáře, abyste se připravili na různé situace v rozhovorech.