Produkty pro manig (2371)

Správa telefonního sekretariátu v Alençonu - Mediphone, pro zlepšení správy telekomunikačních služeb v Alençonu

Správa telefonního sekretariátu v Alençonu - Mediphone, pro zlepšení správy telekomunikačních služeb v Alençonu

Abychom zlepšili rozvoj vašich aktivit v Alençonu, nabízíme vám, abyste nám svěřili trvalou a telefonní recepci vaší společnosti. Mediphone je jednou z nejlepších agentur pro outsourcing telefonních služeb, ať už se jedná o příchozí nebo odchozí hovory. Zaručujeme vám kvalitní služby, které jsou přizpůsobeny vaší image.
Školení úřadů - Práce se seniory

Školení úřadů - Práce se seniory

Mnoho zaměstnanců ve veřejných institucích má potíže s poradenstvím starším občanům! Co se stane, když jsou starší občané nespokojeni s poradenstvím, které dostávají na úřadě? Při úředním poradenství starším občanům je třeba brát v úvahu specifické zvláštnosti, aby byl poradenský proces pro úřad efektivní a pro staršího občana uspokojivý.
LOGISTIKA - SPRÁVA ZÁSOB - Služby

LOGISTIKA - SPRÁVA ZÁSOB - Služby

Logistické aktivity nabízené společností S.T.A. zahrnují kapacitu manipulace a paletizace. Správa zásob je také nabízena klientům. S.T.A. může přijímat zboží v kontejnerech a poté provádět vykládku a paletizaci tohoto zboží a naopak. Dále může být dodávka těchto zboží realizována flotilou S.T.A.
Software pro řízení energie Sigma - Software pro řízení energie Sigma: lepší rozhodnutí, rychleji

Software pro řízení energie Sigma - Software pro řízení energie Sigma: lepší rozhodnutí, rychleji

Software pro správu energie a uhlíku Sigma vám umožní optimalizovat vaši strategii správy energie strukturovaným, koordinovaným a integrovaným přístupem k řízení energie. Modul Sigma Energy Intelligence převrací tradiční energetické reportování naruby, což vám umožňuje interagovat se svým softwarem pro energetická data, jak chcete, kdy chcete. Udělejte z energie nedílnou součást fungování vaší organizace se softwarem pro správu energie Sigma: * Zabezpečte zisky z energetické účinnosti * Udržujte snížení uhlíku * Dodržujte legislativní a regulační požadavky * Maximalizujte příležitosti k obnově nákladů
Placené pracovní stáže v hotelech ve Španělsku (m/ž/d)

Placené pracovní stáže v hotelech ve Španělsku (m/ž/d)

• Budete pracovat 40 hodin týdně s 2 dny volna • Hotel poskytuje bezplatné stravování a ubytování • Dostanete kapesné ve výši minimálně 150 € měsíčně • Doba stáže: minimálně 2 měsíce • Začátek stáže: od nynějška nebo později Oddělení • Marketing/Prodej • Řízení lidských zdrojů • Public Relations/Kvalitní management • Asistence managementu • Administrativa • Recepce • Stravování nebo Kuchyně • Úklid • Spa a wellness procedury • Zábava, dětská zábava, sport Požadavky • Student/absolvent v oblasti cestovního ruchu, hotelového managementu, marketingu, cizích jazyků, komunikace, obchodních studií, mezinárodního managementu, sportu, vzdělávání... • Otevřený, sebevědomý, komunikativní, rád pracujete s lidmi • Požadována střední úroveň angličtiny, další jazyky jsou výhodou Prosím, zašlete nám svůj životopis v angličtině nebo španělštině na: info@s-w-e-p.com
Řešení pro HR a Management

Řešení pro HR a Management

Poskytujeme HR a manažerská řešení od Zucchetti pro firmy a profesionální kanceláře.
POZEMKOVÝ PÍSAŘ - Software pro správu pozemků

POZEMKOVÝ PÍSAŘ - Software pro správu pozemků

SCRIBE FONCIER je softwarový balík složený z 10 modulů, který vám umožňuje efektivně plánovat a řídit vaše pozemkové akce a kontrolu nad pozemky u jednoduchých nebo složitých projektů.
Připraveno k Exportu! - Poradenství, aby vás vybrali Nakupující!

Připraveno k Exportu! - Poradenství, aby vás vybrali Nakupující!

Mnoho výrobců a dodavatelů se ptá: proč si mě žádný nový nákupčí nevybírá? Zde můžeme pomoci. S dlouholetými zkušenostmi vám ukážeme, na co se zaměřit, jak nákupčí hodnotí a vybírají vaši firmu. Následně vás budeme provázet a koučovat, abyste v budoucnu byli těmi, kdo jsou vyžadováni nákupčími.
Asistence v řízení

Asistence v řízení

Chcete mít k dispozici nástroje pro řízení vaší činnosti, abyste znali své manévrovací možnosti a mohli podniknout nápravná opatření. Získat analýzu vaší činnosti jednou ročně při uzávěrce účetnictví vám nestačí. Chcete být schopni předvídat a jednat na základě svých výsledků. Potřebujete sledování své hotovosti nebo marže. Ve 21. století se vám zdá nezbytné mít tyto informace snadno dostupné na vašem chytrém telefonu.
ISO systémy řízení - Poradenská služba pro získání certifikací

ISO systémy řízení - Poradenská služba pro získání certifikací

Jediný efektivní způsob, jak řídit organizaci, je systém řízení! Podívejte se na video: stačí vám 1 minuta, abyste pochopili, o co jde >> https://youtu.be/8A32PVC9vq0 - Kvalita ISO 9001:2015 - Životní prostředí ISO 14001:2015 - Zdraví a bezpečnost při práci ISO 45001:2018 (dříve Ohsas 18001) - Bezpečnost informací ISO 27001:2018 Vyberte si ideální systém řízení pro vás (https://www.mussardo.com/barbara/sistemi-di-gestione/) a napište mi: barbara@mussardo.com
REGULACE FORMULACE SOFTWARU LSI - ERP PRO OBLASTI PARFÉMŮ, KOSMETIKY A AROMATŮ

REGULACE FORMULACE SOFTWARU LSI - ERP PRO OBLASTI PARFÉMŮ, KOSMETIKY A AROMATŮ

LSI je uznávaná IT společnost se sídlem v Grasse a Velleron (jižní Francie), která poskytuje IT řešení pro průmysl aromatických látek, parfémů a kosmetiky již téměř 30 let. Vyvinuli jsme jedinečný systém, který spravuje vaši činnost (výzkum a vývoj, formulace, regulace; výroba, prodej, nákup, správa zásob, správa vzorků, správa surovin, logistika, vážení atd.). Může být používán v plné verzi nebo modul po modulu, je kompatibilní se všemi ostatními ERP na trhu a jeho intuitivnost usnadňuje učení. Náš ERP vám umožní spravovat všechny vaše dokumenty a ty, které vyžadují mezinárodní regulace (prohlášení ECHA, těžké kovy, pesticidy; IFRA, FDS, GHS/CLP, Osha, alergeny, DIP, Inci, štítky, analytické zprávy, technické listy atd.). Konec Excel tabulek, s LSI získáte větší sledovatelnost, kreativitu, kvalitu, rychlost a plynulost všech vašich procesů.
Certifikace ISO 45001 - Poradenství a Příprava na Certifikaci

Certifikace ISO 45001 - Poradenství a Příprava na Certifikaci

Podporujeme vás při zavádění a certifikaci AMS podle ISO 45001. Přitom zohledňujeme vaše individuální potřeby a požadavky. Naše služby zahrnují: - Poradenství a podporu při vytváření AMS - Školení pro zaměstnance - Doprovod během certifikačního procesu Rychle - bezpečně - bez velkého úsilí
Konkurenční offshore služby pro mezinárodní klienty

Konkurenční offshore služby pro mezinárodní klienty

Věříme v poskytování špičkového outsourcingu po celém světě. Není divu, že máme výjimečné technologie a management. To je důvod, proč se naši klienti vracejí s uspokojením a vděčností. V Eurocom CX získáte vysoce kvalitní offshore outsourcingové služby, které nezatíží váš rozpočet a mají minimální časový rozdíl. Díky silnému kulturnímu vztahu mezi Albánií a Evropou máme výhodu v tom, že nemáme složité procesy, spontánní dostupnost zdrojů a mzdový arbitr.
Školení: Úvod do Elastic Stack

Školení: Úvod do Elastic Stack

Tento školení je ideálním úvodem do práce s Elastic Stack. V rámci kurzu bude vytvořen analytický stack pro zpracování dat. V průběhu jednoho dne kurzu budou předány následující informace: - Základy a výhody Elastic Stack - Komponenty: Beats, Logstash, Elasticsearch, Kibana - Případové studie a hlavní funkce nástrojů - Spolupráce komponent jako stack Po úvodu do technologií a jejich fungování vytvoříme jako praktické cvičení analytický stack pro zpracování dat.
Správa Etiketování E-commerce - Možnost Rekondicionování Před Etiketováním

Správa Etiketování E-commerce - Možnost Rekondicionování Před Etiketováním

Potřebujete více informací? Zveme vás, abyste nás kontaktovali.
Kontakty - Podtitul 2

Kontakty - Podtitul 2

Umožněním seskupit všechny vaše kontakty do jednoho modulu usnadní Contact vaše vyhledávání klientů a firem tím, že organicky uspořádá všechny vaše vztahy.
Interim management - Dočasné a cílené řízení řešení obchodních problémů.

Interim management - Dočasné a cílené řízení řešení obchodních problémů.

Řízení procesů změny nebo krize Správa reformy podnikání Příprava procesu nákupu nebo fúze Restrukturalizace oblastí, oddělení nebo obchodních jednotek Řízení procesu fúze nebo akvizice nové společnosti Implementace plánů na snížení nákladů
Najděte nejlepší továrny a dodavatele v Číně.

Najděte nejlepší továrny a dodavatele v Číně.

Náš tým v Easybuyrpc se specializuje na podporu importu zboží z Číny. Chápeme výzvy spojené s hledáním spolehlivého a kvalitního dodavatele v Číně. Proto jsme tu, abychom vám pomohli. Naše odborné znalosti v oboru a naše přítomnost na místě v Číně nám umožňují najít pro vás nejlepší továrny pro výrobu vašeho příštího produktu. Úzce spolupracujeme s našimi partnery, abychom zajistili kvalitu vašich produktů od začátku až do konce. Jsme také schopni vám pomoci s kontrolou kvality v Číně, mezinárodní přepravou vašich zboží z Číny, vzorkováním a sledováním výroby. V Easybuyrpc jsme odhodláni usnadnit váš proces importu a zajistit vám bezstarostný nákup v Číně. Neváhejte nás kontaktovat, abyste se dozvěděli více o našich službách.
Vzdělávací nabídka pro management, kvalitu a riziko - Kurzy, semináře, webináře a interní školení

Vzdělávací nabídka pro management, kvalitu a riziko - Kurzy, semináře, webináře a interní školení

Zvyšte svou odbornost! Naši odborníci předávají nejnovější specializované znalosti o tématech, jako je řízení rizik, riziko inovací, dodržování předpisů a shoda výrobků.
Identifikace Potenciálů Úspor Nákladů

Identifikace Potenciálů Úspor Nákladů

- Analýza podmínek, procesů a struktur, benchmarkové analýzy - Na základě analýz jsou podmínky, procesy a struktury zpochybňovány a vyhodnocovány. Výsledky a potenciál pro optimalizaci jsou zpracovány a zdokumentovány. - Na základě výsledků jsou vypracovány doporučení k jednání a ve spolupráci s vámi je prověřena jejich realizovatelnost. - HLA Fleet Services podporuje při realizaci a kontroluje udržitelnost.
branding - správa firemní značky

branding - správa firemní značky

Služba koordinovaného obrazu, správa firemní značky se všemi grafickými a digitálními variantami.
Televizní reklamy

Televizní reklamy

Specializujeme se na vytváření televizních reklam, které vzbuzují zvědavost, podněcují zájem a úspěšně propagují a budují vaši značku.
Td Intelligent Digitalizace dokumentů - Td Intelligent Digitalizace dokumentů

Td Intelligent Digitalizace dokumentů - Td Intelligent Digitalizace dokumentů

Specialisté na digitalizaci souborů, filmů, vizitek atd. Provádíme studii vašich potřeb, abychom správně zaměřili službu. Kontaktujte nás nyní bez závazků.
ISO 9001 - ISO 9001:2015 Systém řízení kvality

ISO 9001 - ISO 9001:2015 Systém řízení kvality

Ve světě vedly velké pokroky v oblasti informací, technologií a komunikace společnosti k tvrdé konkurenci a k ekonomickému závodu, ve kterém se každý den objevují nové události. V současném světovém uspořádání je možné přežít pouze zajištěním výroby zboží a služeb, které odpovídají potřebám a očekáváním zákazníků ve všech odvětvích. Toho lze dosáhnout pouze implementací systému řízení kvality, který pokrývá všechny fáze od návrhu přes výrobu, marketing až po poprodejní služby a který se zaměřuje na neustálý rozvoj. V dnešním stále se zvyšujícím konkurenčním prostředí mají společnosti hlavní cíle, které musí splnit. Některé z těchto cílů se vyznačují kritičností. - Schopnost uspokojit potřeby zákazníků - Snížení nákladů a zvýšení efektivity - Uvedení nových produktů a služeb na trh
Poradenství v oblasti financování - Financujte své inovace a s nimi spojený růst s dotacemi

Poradenství v oblasti financování - Financujte své inovace a s nimi spojený růst s dotacemi

Chcete rozšířit své kapacity, vyvinout nové produkty nebo proniknout na nové trhy? Atraktivní dotace vám usnadní využít tyto tržní příležitosti. Veřejné dotace umožňují vhodná financování: výhodné půjčky, granty nebo posílení vlastního kapitálu. Dále pomáhají převzetí rizik. Typické důvody pro financování: -> Financování růstu (např. výrobní kapacity, produktové portfolio, pronikání na nové trhy) -> Financování inovací: granty, rizikový kapitál, vlastní a cizí kapitál -> Řešení nástupnictví, převzetí společnosti managementem (MBO / MBI) Otevřete trhy s dotacemi! Poradenské centrum Steinbeis vám pomůže při vývoji způsobilých nápadů směrem k nadějným projektovým návrhům. Strukturalizujeme proces, zpracováváme potřebné žádosti a zajišťujeme nezbytný tlak na schválení. Tímto způsobem využijete všechny možnosti dotací.
Asistence při řízení projektu (ARP)

Asistence při řízení projektu (ARP)

Role společnosti Energicia jako asistenta při řízení projektu spočívá v definování technických potřeb našich klientů a v jejich podpoře během různých fází jejich projektu. Pomáháme zadavateli realizovat jeho myšlenku, vyjadřujeme technické aspekty jeho projektu a ověřujeme jeho proveditelnost. Podporujeme naše klienty od myšlenky až po její realizaci. Energicia spolupracuje s různými aktéry zapojenými do projektu, aby zajistila, že naše služby odpovídají očekáváním zadavatele.
Wprod - MES Řízení Výroby - Pokročilé Sledování Výrobních Zakázek

Wprod - MES Řízení Výroby - Pokročilé Sledování Výrobních Zakázek

Průmysl 4.0 pro Wise Ingegneria a Softwarová řešení znamená umožnit výrobním a potravinářským společnostem spoléhat se na flexibilní, intuitivní a ergonomicky navržené programy, které usnadňují operativu v výrobních odděleních. Naplánovat a naprogramovat s řešeními Wprog, řídit logistiku s Wlog a Wgate, certifikovat s Wcert je mnohem jednodušší, pokud jsou v produkci integrována řešení Wprod s zařízeními a balením. Wprod spravuje výrobní objednávky, provádí nastavení linek a periferních zařízení pro identifikaci a kontrolu, shromažďuje množství vyrobených produktů, jak vyhovujících, tak nevyhovujících, spravuje neshody a zastavení výroby. Wprod je vysoce přizpůsobitelný, což je zásadní pro různé výrobní reality, ve kterých působí; jako všechna řešení Wise je plně vyvinuto interně a dodáváno zákazníkovi s přiloženými zdroji, které si díky snadnosti použití vývojové platformy může vzít na starost.
oXalis software - Softwarový nástroj pro vaše dávkové procesy

oXalis software - Softwarový nástroj pro vaše dávkové procesy

Decobecq Automatismes vyvíjí a integruje sadu oXalis, software umožňující využívání, sledování a kontrolu procesů výroby po dávkách (Batch). Používané v průmyslech, které vyžadují dávkování a míchání produktů, naše softwarové řešení umožňuje komplexní řízení vaší výroby a zajišťuje úroveň sledovatelnosti, flexibility a reakčnosti potřebnou k dosažení výrobních cílů. Po BatchPro, robustním a průkopnickém předchůdci, a novém dynamickém a inovativním oXalis verze 3, Decobecq Automatismes nyní odhaluje svou poslední softwarovou sadu oXalis verze 4. Vyvrcholení 25 let zkušeností s průmyslovými procesy Batch!
Obchodní Shoda

Obchodní Shoda

Dodavatelské řetězce mohou být dost složité, poslední věc, kterou potřebujete, je více složitosti od konzultanta. Naším cílem je udržet náš přístup jednoduchý a přinést vám skutečné, hmatatelné výsledky.