Produkty pro manig (2371)

Služba telesekretariátu za nízkou cenu v Laval - Správa telesekretariátu v Laval s Mediphone

Služba telesekretariátu za nízkou cenu v Laval - Správa telesekretariátu v Laval s Mediphone

Správa vašeho sekretariátu může zabrat hodně času a vyžadovat značné investice. Zvažte možnost outsourcování těchto služeb a svěřte je profesionálovi, jako je Mediphone, což může být pro vaši firmu výhodné. Mediphone disponuje významnými zdroji bez ohledu na úkol, který je třeba přidělit, protože odborníci na telesekretariát mohou zpracovat vaše časově náročné úkoly.
S.A. SPRÁVA KONSULTAČNÍHO KANCELÁŘE

S.A. SPRÁVA KONSULTAČNÍHO KANCELÁŘE

SPECIALISTA NA OCEŇOVÁNÍ ŠPERKŮ, ANTIKVIT, UMĚLECKÝCH PŘEDMĚTŮ, KLENOTNICTVÍ, STARÝCH ŠPERKŮ, HODINÁŘSTVÍ, PRECIZNÍ MECHANIKY. STÁLÁ, PRAVIDELNÁ A VĚRNÁ KLIENTELA SLOŽENÁ Z VELKÝCH POJIŠŤOVACÍCH SPOLEČNOSTÍ Z BELGIE A LUCEMBURSKA, KTERÉ PO POJIŠŤOVACÍM UDÁNÍ MANDATUJÍ KANCELÁŘ K PROVEDENÍ ÚKOLU. STÁLÁ KVALITA SLUŽEB OD ROKU 1989 DĚLÁ Z TÉTO KANCELÁŘE NEZBYTNOST V REGIONU FRANCOPHONE. ČINNOST JE SPOJENA S KRÁDEŽEMI, A TATO SE ZVYŠUJE V SOULADU S REALITOU NAŠÍ SPOLEČNOSTI. NENÍ NEZBYTNÉ BÝT EXPERTEM NEBO KLENOTNÍKEM PRO ŘÍZENÍ KANCELÁŘE. V SOUČASNOSTI ZASTUPUJÍCÍ ADMINISTRÁTOR ODMÍTÁ ÚKOLY Z DŮVODU NEDOSTATKU ČASU, JE SNADNÉ INTEGROVAT TYTO ŽÁDOSTI A JEŠTĚ ZVÝŠIT ČINNOST, OBCHODNÍ OBRAT A ZISKOVOST. PŘEDÁNÍ SE PROBĚHNE S PODPOROU PŘEDÁVAJÍCÍHO, KTERÝ PŘEDÁ SVÉ ZKUŠENOSTI. DŮVODEM PŘEDÁNÍ JE VĚK. POŽADOVANÁ CENA 345.000 €.
Pro optimalizaci vztahů se zákazníky - Outsourcované služby pro správu telefonního příjmu a vztahů se zákazníky

Pro optimalizaci vztahů se zákazníky - Outsourcované služby pro správu telefonního příjmu a vztahů se zákazníky

Stále vás ruší telefon? Ať už děláte cokoliv, Ipcontact vám nabízí flexibilní řešení, jak profesionálně a srdečně přivítat vaše klienty a spravovat vaši zákaznickou vztah. Jak to funguje? • Poskytneme vám číslo pro váš telefonní příjem, na které přesměrujete svou telefonní linku. • Naše asistentky přijímají požadavky vašich klientů jménem vaší společnosti, podle vašich pokynů, zaznamenávají kontaktní údaje a důvod hovoru podle úkolu (telesekrétariát, obchodní nebo technická asistence, poprodejní servis, hotline, připomenutí klienta, telefonní pohotovost nebo nouzový hovor). • Tyto informace obdržíte okamžitě e-mailem nebo přímo ve vašem podnikatelském softwaru nebo CRM. Už nezmeškáte žádný hovor a získáte cenný čas, zatímco snížíte své náklady!
Masternaut In-Cab Coach

Masternaut In-Cab Coach

Zvyšte povědomí svých řidičů o jejich chování na silnici s naším okamžitým koučovacím zařízením v kabině. Náš kouč v kabině je malé zařízení umístěné na palubní desce, které poskytuje řidičům okamžitou zpětnou vazbu, když detekuje plýtvání a nebezpečné chování při řízení. Upozornění jsou aktivována nadměrným volnoběhem, ostrým zrychlením, brzděním a také překročením rychlosti. Podporováním kultury nejlepších praktik za volantem vaše firma ušetří palivo, sníží opotřebení vozidla a zvýší bezpečnost řidičů.
Scope - Software pro řízení dopravy

Scope - Software pro řízení dopravy

Scope je inovativní, integrovaný software pro řízení dopravy pro leteckou a námořní přepravu a celní služby. Díky inteligentnímu propojení formy a funkce splňuje Scope klíčové požadavky logistického průmyslu, zrychluje pracovní procesy, zvyšuje spokojenost zaměstnanců a zákazníků a zlepšuje hospodárnost.
Obchodní a řízení vztahů se zákazníky

Obchodní a řízení vztahů se zákazníky

Prostřednictvím našich služeb obchodního řízení a vztahů se zákazníky, známějších jako služba řízení obchodních vztahů, poskytujeme zdroje, strategie a znalosti, které pomáhají udržovat, motivovat a optimalizovat vztahy se zákazníky, spolupracovníky a partnery pro stálý tok objednávek a nabídek. A to dosahujeme prostřednictvím: - Vztahů se aktivními zákazníky - Správy neaktivních nebo ztracených portfolií - Sledování nabídek - Kontroly kvality a spokojenosti zákazníků Vytváříme důvěru pro generování příležitostí.
Vývoj webových stránek - responzivní webové stránky, optimalizované pro SEO

Vývoj webových stránek - responzivní webové stránky, optimalizované pro SEO

Vytváření responzivních a SEO optimalizovaných webových stránek. Migrace vašich starých digitálních prostor na výkonnější platformy. SEO optimalizace stávajících webových stránek.
Komplexní administrativní správa - Daňové postupy, žádosti, povolení, licence, legalizace, certifikát

Komplexní administrativní správa - Daňové postupy, žádosti, povolení, licence, legalizace, certifikát

S jistotou dosáhnete větší spokojenosti se službou v jakékoli oblasti administrativního řízení, poradenství pro živnostníky nebo malé a střední podniky, nebo jednotlivce.
SaaS platforma pro mikrofinanční instituce

SaaS platforma pro mikrofinanční instituce

Cloudová software pro fintech společnosti, které se zabývají poskytováním úvěrů, banky, mikrofinanční instituce, úvěrové družstva, leasingové nebo hypoteční společnosti a zastavárny. Platforma SaaS od Brainysoft plní funkce automatizovaného plného cyklu poskytovatele úvěrů - od podání žádosti o úvěr, přes podporu úvěru během životního cyklu až po reportování regulačním orgánům. Funkčně systém automatizuje procesy poskytování úvěrů na dálku i v kanceláři, od leasingových a hypotečních úvěrů, POS úvěrování, zákaznických produktů na bázi předplatného až po islámské bankovnictví. Konkurenční výhody: • Rozsáhlá funkčnost umožňuje rychlý start na cestě k nastavení - od 1 měsíce. • Průmyslové objemy transakcí - prokázaná vysoká výkonnost při objemu přes 3 miliony dlužníků. • Modul proti podvodům. Všechny funkce pro provedení kompletního procesu poskytování úvěrů: Plný cyklus poskytovatele úvěrů, hodnocení, systém, integrace účetnictví, účetnictví úvěrů. Typy poskytování úvěrů: Online, leasing, hypotéka, POS úvěrování, produkty na bázi předplatného, úvěrové linky. Finančně-technologické služby třetích stran, které jsou poskytovány prostřednictvím softwarového rozhraní: Finanční a technologické služby třetích stran, které jsou poskytovány v rámci programu. Nastavení úvěrového produktu: Podle 134 parametrů. Rozsáhlá funkčnost umožňuje rychlý start na cestě k nastavení: od 1 měsíce. Rozhraní je přizpůsobeno ve 2 jazycích: Angličtina, Ruština. Technologická dokumentace je online dostupná: Více než 1000 stran. Prokázané průmyslové objemy transakcí: Více než 3 miliony smluv.
Rentman 4G - Software pro správu pronájmu

Rentman 4G - Software pro správu pronájmu

Rentman nabízí online pronájmový software určený profesionálům v oblasti audiovizuálního a eventového průmyslu. Poskytujeme kvalitní softwarové řešení pro společnosti všech velikostí, které jim umožňuje efektivněji spravovat své pronájmové aktivity přímo z cloudu. Rentman integruje všechny základní funkce pro správu pronájmových projektů do jednoho snadno použitelného nástroje. Umožňuje uživatelům plánovat své týmy, dopravu, kontrolovat inventář a snadno vytvářet nabídky a faktury v jednom systému. Díky našemu cloudovému softwaru mohou společnosti pronájmu mít přehled o všech svých projektech kdykoli. Rentman je k dispozici v angličtině, němčině, nizozemštině, francouzštině a italštině.
Podnikatelské / investiční půjčky nebo financování projektů - Toto je odpověď na vaši online žádost o financování.

Podnikatelské / investiční půjčky nebo financování projektů - Toto je odpověď na vaši online žádost o financování.

Dobrý den, Jmenuji se pan Sharma Peter (ředitel); Capital Finance & Investment Limited (CFI Limited). Chceme se informovat o financování vašeho projektu. Pokud je kapitálová potřeba v rámci našeho investičního rozsahu, bude to výhodná investice. Jsme odhodláni poskytnout vám ty nejlepší půjčky navržené tak, aby vyhovovaly potřebám vašeho podnikání, investicím a bankovním nástrojům pro úspěšné provádění strategických transakcí se zaměřením na spolehlivost, skvělou komunikaci, zkušené poradenství, poskytování podnětných a pohodlných rodinných zkušeností. Prosím, kontaktujte nás ohledně našich postupů, pouze pokud skutečně hledáte podnikatelské/investiční půjčky nebo financování projektů, protože čas je důležitý, neboť můžeme uzavřít jakoukoli dohodu během 5-7 bankovních dnů. S pozdravem, Pan SHARMA Peter / CFI Limited Ředitel ----- Kontaktujte nás: Capital Finance & Investment Limited (CFI Limited) 3 Coolarne Rise, Camberley, Surrey, Anglie, GU15 1NA Registrační číslo: 08890180 Email: info.
Systém nezávislý na platformě: Miles - Jeden systém pro správu obchodních toků a typů smluv

Systém nezávislý na platformě: Miles - Jeden systém pro správu obchodních toků a typů smluv

Více obchodních linií sjednocených v jednom řešení Hybridní systém pro flotilu (B2B) a maloobchod (B2C) Tradiční hranice se rozplývají... captive společnosti nabízejí plně servisní leasing malým a středním podnikům, zatímco leasingové společnosti spouštějí soukromý leasing pro maloobchodní zákazníky. Můžete se vyhnout úskalím správy smíšeného maloobchodního/flotilového portfolia: Miles spravuje oba typy smluv v jednom systému s diverzifikovanými procesy, kde je to potřeba (kontrola úvěru / onboarding, fakturace / inkaso). Celková flexibilita produktu Spravujte jakýkoli typ smlouvy: tradiční leasingové smlouvy včetně služeb finanční smlouvy údržbové smlouvy smlouvy na krátkou dobu smlouvy o mobilitním rozpočtu ... Jeden systém, více zařízení Doručeno uživatelům back-office prostřednictvím chytrého a moderně vypadajícího uživatelského rozhraní Rich Internet Application Doručeno uživatelům front office (Maloobchod: prodejci, makléři / Flotila: manažeři flotily a řidiči) prostřednictvím webových portálů Miles ...
Zdravé Vedení I - Zdravý Vedení Styl ve Firmě - Prezenční Školení s E-Learningem

Zdravé Vedení I - Zdravý Vedení Styl ve Firmě - Prezenční Školení s E-Learningem

Situace ve firmách se v posledních 10 letech výrazně změnila díky neustálým restrukturalizacím a fúzím. S tím přišel znatelný nárůst zátěže pro zaměstnance a vedoucí pracovníky. A tím také změna požadavků na vedení a styl řízení. V tomto semináři se vedoucí pracovníci naučí analyzovat svůj vlastní styl vedení z hlediska vlivu na zdraví zaměstnanců. Dále se seznámí a procvičí zdraví podporující chování při práci se zaměstnanci. Cíle: • Sensibilizovat vedoucí pracovníky na jejich vlastní zdraví • Rozpoznat varovné signály přetížení zaměstnanců a umět na ně reagovat • Seznámit se s praktickými opatřeními pro osobní podporu zdraví • Analyzovat svůj vlastní zdraví podporující styl vedení • Rozpoznat zdravotní rizika pro sebe i pro zaměstnance • Seznámit se se zdraví podporujícími chování
Technická pomoc

Technická pomoc

Využití externích zdrojů v oblasti inženýrství, studie a sledování realizace je zárukou reakčnosti a flexibility. V závislosti na obsahu technické asistence nebo odborného poradenství mohou naši spolupracovníci zasahovat interně nebo přímo u našich klientů, ve FRANCII a na MEZINÁRODNÍ ÚROVNI.
Zpracování mezd pro malé a střední podniky

Zpracování mezd pro malé a střední podniky

Mzdy a platy zaměstnanců musí být samozřejmě vypláceny včas. To však nemusí být zajištěno vlastním oddělením mzdové agendy.
Růst vašeho podnikání - Poradenství v oblasti managementu, marketingu a prodeje

Růst vašeho podnikání - Poradenství v oblasti managementu, marketingu a prodeje

Naši konzultanti jsou v reálném podnikání více než 20 let! Někteří z nich mají doktorát v oblasti své odbornosti. Mají jak praktické, tak teoretické znalosti v angličtině, ruštině a bulharštině. 80 hodinový program školení v oblasti managementu v angličtině, bulharštině a ruštině s profesionálními trenéry CEO.
Správa webových stránek

Správa webových stránek

Zvyšte produktivitu a výkon své tak důležité investice na novou úroveň a přidejte schopného a pravého spojence do své každodenní rutiny.
VPS Managed - nejlepší Plně Spravovaný VPS

VPS Managed - nejlepší Plně Spravovaný VPS

Spravovaný VPS s měsíční smlouvou a bez povinnosti obnovy nebo dalších nákladů. - VPS ONE 2 Managed Zaručený 2-jádrový CPU Zaručená 4 GB RAM 200 GB SAS (SSD volitelně) 1 GBit € 59,00
Navigátor

Navigátor

Navigator, software pro fakturaci, první pokladní a bankovní zápis, správa plateb a inkas, správa skladu, prodeje a nákupy určený pro malé firmy, řemeslníky, obchodníky a profesionály, je rozdělen do 3 verzí: základní, pro a sklad.
ISO 22000 - ISO 22000 Systém řízení bezpečnosti potravin

ISO 22000 - ISO 22000 Systém řízení bezpečnosti potravin

Jako všechny ostatní ISO standardy, i standard ISO 22000 je pravidelně přezkoumáván a zlepšován, aby byl v souladu s aktuálními podmínkami. Dnešní platná verze je ISO 22000:2018. Tato verze zahrnuje nejnovější trendy v oblasti bezpečnosti potravin a požadavky na bezpečnost potravin a reaguje na výzvy, kterým čelí potravinářský sektor na globální úrovni. Na druhé straně pomáhá zvyšovat důvěru v dostupné potraviny a zajišťovat, aby byla výroba potravin spolehlivá a udržitelná v souvislosti s rostoucí populací. Verze standardu ISO 22000 z roku 2018 přináší nový přístup k riziku, který rozlišuje mezi rizikem na operační úrovni a rizikem na strategické úrovni řízení systému.
Městské policejní zkoušky - Příprava na policejní zkoušky

Městské policejní zkoušky - Příprava na policejní zkoušky

Jsme "nová" akademie, která se snaží dělat věci jinak a zaměřuje se na to, aby byla maximálně nápomocná studentům. Preferujeme malé skupiny zaměřené na učivo a trénink, čímž podporujeme vytváření rodinné atmosféry. Co se týče teoretické přípravy, soustředíme se na neustálé vytváření studijních technik, poskytování doplňkového materiálu a studijních metod. Kromě toho realizujeme strategie zvládání zkoušek na základě statistických dat. To vše směřuje k maximální optimalizaci studijního času. Všichni naši učitelé mají bohaté zkušenosti a zdroje, které jsou k dispozici našim studentům. Spojujeme studium a trénink, diskuse s učiteli a přizpůsobujeme se potřebám každého uchazeče. Skupiny jsou malé, abychom mohli věnovat pozornost lidem tak, jak bychom si přáli, aby se nám věnovali, když jsme se připravovali na zkoušku na hasiče v komunitě Madrid.
Mendix - Mendix je moderní, pokročilá platforma

Mendix - Mendix je moderní, pokročilá platforma

Mendix je moderní, pokročilá platforma, která vám umožňuje rychle a nákladově efektivně vytvářet softwarové balíčky, které vykonávají specifické funkce přímo pro koncové uživatele nebo jiné aplikace. S její pomocí získáte spolehlivou páku pro zlepšení vašich obchodních výsledků. Mendix nastavuje nový standard - digitální řešení nemusí být složitá a drahá. Velmi často většina obchodních výzev vyžaduje malá a rychlá (ale stále integrovaná s ostatními systémy) řešení bez vysokých nákladů. Potřebují budoucnost: řešení bez kódu / s nízkým kódem.
Vývoj CRM softwaru

Vývoj CRM softwaru

Custom CRM systém je software vyvinutý speciálně pro vás. Je přizpůsoben vašim obchodním potřebám. Takové CRM systémy jsou navrženy tak, aby zohlednily specifika toho, jak spravujete své vztahy se stávajícími zákazníky a učinily vaše podnikání atraktivnějším pro nové. Služby vývoje vlastního CRM přizpůsobují funkce a vlastnosti jedinečným pracovním postupům vaší společnosti. Můžete tak sledovat a zlepšovat každou fázi vašich interakcí se zákazníky — od prvního kontaktu, přes fázi, kdy se stanou potenciálními zákazníky, až po to, kdy se stanou skutečnými zákazníky. Proč si vybrat Alva Commerce? Naše společnost vznikla z společné vize využít 20letou zkušenost v oblasti IT a eCommerce projektů. Uvědomili jsme si, že jediný způsob, jak přinést změnu, je udělat to sami, správným způsobem. Orientace na klienta je hlavním zaměřením našeho týmu. Zohledňujeme obchodní požadavky, abychom poskytli nejefektivnější a optimální služby od začátku do konce.
Efektivní obchodní vyjednávání - Plně online kurz

Efektivní obchodní vyjednávání - Plně online kurz

Centrum školení MG-edu vás zve na kurz „Účinné vyjednávání v byznysu“, který vám umožní: - poznat základy vedení vyjednávání, - naučit se rozpoznávat typy vyjednavačů, - seznámit se s mnoha pravidly a technikami vyjednávání. Celý proces učení probíhá online prostřednictvím e-learningové platformy, což umožňuje učení v pohodlném místě a čase. Závěrem kurzu je test, po kterém obdržíte certifikát a osvědčení MEN. Organizátorem kurzu je Neveřejná instituce pro celoživotní vzdělávání Centrum školení MG-edu, která má dlouholeté zkušenosti ve vzdělávání dospělých. Podrobnosti nabídky naleznete na webových stránkách https://mg-edu.pl
Správa Webových Stránek a Obsahu

Správa Webových Stránek a Obsahu

- Nahrát obsah na stávající web NEBO - Vytvoření nového webu (včetně platebních řešení a integrace sociálních médií) - Korektura a úpravy - Předání školení o správě obsahu - Technická podpora po výstavbě
Cenové řešení - Optimalizace cenové strategie

Cenové řešení - Optimalizace cenové strategie

Naše cenová řešení – Optimix Pricing Analytics (XPA) se zabývá všemi problémy spojenými s optimalizací cenové strategie. Sběr cen a shromažďování dat Nativně integrované do našeho cenového řešení, shromažďování konkurenčních dat, online a/nebo v obchodech, umožňuje našim klientům získat strategické znalosti o jejich konkurenčním prostředí pro spolehlivější stanovení cen. Web Data Collect Získejte data přímo z webových stránek vašich konkurentů a doplňte svou cenovou databázi čerstvými a komplexními konkurenčními daty.
SBLC Monetizátor - Bankovní záruka a Monetizace SBLC

SBLC Monetizátor - Bankovní záruka a Monetizace SBLC

Chiron Projects B.V je mezinárodní poskytovatel finančních nástrojů, který nabízí BG bankovní záruky a SBLC standby akreditivy vydané předními bankami.
Systém pro správu obsahu (CMS)

Systém pro správu obsahu (CMS)

Vaše webové stránky budou profesionální, individuální a efektivní - používáme systémy pro správu obsahu, které vám umožní snadno a rychle vytvářet a spravovat obsah vašich webových stránek v budoucnu.
Isipick WCS - Systém řízení skladu

Isipick WCS - Systém řízení skladu

Isipick je systém řízení skladu (WCS) společnosti Isitec International. Jeho cílem je propojit procesy logistického systému a tím je optimalizovat. Tento WCS může optimalizovat přípravu sad, přípravu a příjem objednávek, rozdělení, montážní stanice, skladování a inventarizaci. Isipick se integruje s vaším WMS, ERP, MRP nebo automatizací a ideálně se spojuje s hardwarovými řešeními společnosti Isitec International, jako jsou Pick to light, Pick By Balance, Pick By Voice a autonomní vozidla (AGV). Toto řešení, optimalizací vašeho fungování, zvýší vaši produktivitu, sníží míru chyb a zajistí sledovatelnost vašich různých produktů. Isipick je řešení, které potřebujete, abyste udělali krok směrem k průmyslu 4.0.
Aquarius - Kompletní Operační Platforma pro Poskytování Financování Pracovního Kapitálu

Aquarius - Kompletní Operační Platforma pro Poskytování Financování Pracovního Kapitálu

Aquarius vám poskytuje silnou tržní diferenciaci a schvalování a financování v reálném čase pro vaše klienty. Škálovatelný, modulární a vysoce flexibilní, Aquarius je kompletní řešení pro zpracování od začátku do konce, které roste s potřebami vašeho podnikání.