Produkty pro manig (664)

IDEAL Accounting: Správa Pohledávek IDEAL GROUP

IDEAL Accounting: Správa Pohledávek IDEAL GROUP

Vyvinuli jsme jeden z nejmodernějších a převážně automatizovaných účetních služeb. IDEAL Accounting - Pohledávková účetnictví IDEAL GROUP Málokdo má opravdu radost z účetnictví, neuspořádaných dokladů, vyrovnávání účtů a všech s tím spojených časově náročných manuálních činností. My upřímně také ne. Proto jsme vyvinuli jednu z nejmodernějších a převážně automatizovaných účetních služeb. Tuto službu kompletně integrujeme do vašeho e-commerce zpracování. Máte aktuální přehled o prostředcích, které vám náleží, a všechny potřebné informace jsou systémově integrovány s 100% transparentností.
Snížení Nákladů

Snížení Nákladů

Pokud hledáte globální sourcing, řízení dodavatelů, řízení kategorií nebo e-procurement, jste na správném místě.
Získávání Komponentů

Získávání Komponentů

Získávání Komponentů scaleo udržuje spojení s cenově výhodnými a rychlými dodavateli a distributory. Pro sériovou výrobu může scaleo komponenty nakupovat a skladovat.
Bezpečnostní listy

Bezpečnostní listy

Poskytujeme profesionální a nákladově efektivní poradenství a podporu při vytváření, překladu a průběžné údržbě vašich bezpečnostních listů.
Řízení Projektů & Podpora Projektů

Řízení Projektů & Podpora Projektů

Od základního zjištění až po správu objektu vás provázím vaším projektem ve všech fázích výkonu. Začínám od základního zjištění až po správu objektu a provázím vás vaším projektem ve všech fázích výkonu. Díky komplexnímu poradenství jsou zajištěny termínové, kvalitativní a nákladové aspekty projektových etap. S pomocí nezávislého odborníka získáte optimální procesní uspořádání a postupy, stejně jako možné snížení nákladů prostřednictvím analýz a hodnocení přizpůsobených vašim potřebám.
Správa sociálních médií

Správa sociálních médií

Správa sociálních médií je víc než jen zveřejňování obsahu – je to strategická disciplína, která je hluboce zakořeněná v identitě značky a komunikačních cílech vaší společnosti. U nás práce začíná komplexní analýzou vaší cílové skupiny a jejích chování. Na jakých platformách se vaši zákazníci pohybují? Jaký obsah přitahuje jejich pozornost? A jak můžeme zajistit, aby vaše značka zůstala v těchto digitálních prostorech relevantní? Náš přístup k sociálním médiím je založen na datech. Využíváme nástroje pro analýzu míry zapojení, dosahu a interakcí, abychom vyhodnotili vaši aktuální výkonnost a identifikovali možnosti optimalizace. Na tomto základě vyvíjíme na míru šité strategie, které zahrnují jak organická, tak placená opatření. Při tom klademe zvláštní důraz na vytváření obsahu, který nejen přenáší zprávu, ale také buduje emocionální spojení s vašimi cílovými skupinami. Obsah je klíčový – a chápeme, že ne každý příspěvek je stejný. Naše kreativní týmy pracují na produkci obsahu, který je vizuálně přitažlivý a strategicky promyšlený. Ať už jde o obrázek, video nebo text – každá forma obsahu je pečlivě plánována, aby splnila specifické požadavky každé platformy. Experimentujeme s různými formáty, abychom zjistili, co vaší cílové skupině nejlépe vyhovuje. Zapojení je centrální součástí správy sociálních médií. Víme, že interakce s následovníky je rozhodující pro budování loajální komunity. Proto vyvíjíme proaktivní komunikační strategie, které jsou založeny na skutečných dialozích. Rychle reagujeme na komentáře a zprávy, iniciujeme diskuse a vytváříme prostředí, ve kterém se následovníci cítí slyšeni a ceněni. Kromě toho neustále sledujeme trendy a změny v oblasti sociálních médií. To nám umožňuje rychle reagovat na nové vývoje a přizpůsobit vaši strategii. Ať už jde o virální trendy, nové funkce nebo změny v chování uživatelů – zůstáváme v obraze, abychom zajistili, že vaše značka zůstane vždy relevantní. Dále pravidelně analyzujeme výkonnost vašich kampaní. S podrobnými zprávami a KPI poskytujeme jasný přehled o úspěchu našich strategií na sociálních médiích. Na základě těchto poznatků neustále optimalizujeme naše opatření, abychom dosáhli požadovaných cílů a maximalizovali ROI. Ať už jde o zvýšení povědomí o vaší značce, budování angažované komunity nebo podporu prodeje prostřednictvím sociálních médií – náš tým pro sociální média je integrativním partnerem vaší marketingové strategie, který je nastaven na váš dlouhodobý úspěch na platformách. Pojďme společně posílit vaši digitální přítomnost a oživit vaši značku na sociálních médiích.
Podrobné imisní prognózy

Podrobné imisní prognózy

Stooss abluftconsulting GmbH nabízí přesné prognózy imisí, aby včas vyhodnotila dopady emisí na životní prostředí. Díky nejmodernějším simulačním metodám a analýzám podporujeme firmy při dodržování zákonných požadavků a minimalizaci environmentálních rizik.
Zdraví a bezpečnost - Jak řídíme provoz

Zdraví a bezpečnost - Jak řídíme provoz

Pokud jde o projekty, bezpečnost by měla být vždy na prvním místě. Proto v AIS EURELO přistupujeme k plánování každého projektu pečlivě, abychom zajistili bezpečnost jak našeho týmu, tak vašeho. Jsme hrdí na naši bezvadnou bezpečnostní bilanci a důvěryhodné bezpečnostní akreditace, které nám umožňují uplatňovat nejlepší postupy v oblasti zdraví a bezpečnosti za všech okolností.
Poradenství v oblasti nástupnictví

Poradenství v oblasti nástupnictví

Diskrétně připravit prodeje firem, spojit prodávající a kupující na důvěryhodném základě Jedinečnost spočívá v tom, jakým způsobem je zajištěna diskrétnost při spojování prodávajících firem a finančně silných kupujících. Zájemce se dozví, kdo je prodávající, až při schůzce, a centrální prodejní dokumenty jsou nejprve anonymizovány.
Efektivní paletové sklady pro optimalizovanou skladovou logistiku od IDH

Efektivní paletové sklady pro optimalizovanou skladovou logistiku od IDH

Naše paletové magazíny a paletové dispenséry jsou ideálním řešením pro efektivní a uspořádanou skladovou logistiku. Umožňují automatické nakládání a vykládání palet, čímž zajišťují plynulý tok materiálu. Hlavní vlastnosti: Flexibilita: Vhodné pro různé typy a rozměry palet, včetně Euro-, průmyslových a speciálních palet. Kapacita: Rozšiřitelné pro příjem 10, 15, 20 nebo více palet, podle potřeby. Provozní režimy: K dispozici jako samostatné zařízení nebo pro integraci do stávajících systémů toku materiálu. Nakládání: Podporuje jak podélné, tak příčné nakládání pro maximální přizpůsobivost. Pohon: Bezúnikový a tichý provoz díky použití pneumatických nebo elektrických systémů. Uživatelská přívětivost: Vybaveno nájezdovými a centrovacími rampami pro snadnou manipulaci. Použitím našich paletových magazínů optimalizujete svou vnitropodnikovou logistiku, snižujete manuální manipulaci a zvyšujete bezpečnost na pracovišti.
Vytvořte systém správy měřicího a testovacího zařízení

Vytvořte systém správy měřicího a testovacího zařízení

Vytvoření efektivního systému správy měřicí a zkušební techniky může být náročné, například pro společnosti v počátečních fázích nebo ty, které potřebují přestavět svůj systém od základů. Dobré plánování a realizace nastavení jsou však klíčové pro zajištění spolehlivého a přesného fungování měřicí a zkušební techniky, a tím i pro zajištění kvality vašich produktů nebo služeb. Podporujeme vás při zavádění efektivního systému od samého začátku. Úzce s vámi spolupracujeme, abychom pochopili vaše požadavky a cíle, a poté vyvineme na míru šitý koncept přizpůsobený vašim specifickým potřebám. Náš zkušený tým vás podporuje při výběru a pořízení vhodné měřicí a zkušební techniky a zajišťuje kompletní dokumentaci celého procesu. Zajišťujeme, aby váš systém splňoval platné normy a aby vaši zaměstnanci mohli systém efektivně používat a udržovat. To zajišťuje spolehlivá a přesná měření, což pomáhá zlepšovat kvalitu vašich produktů.
SPRÁVA VIDEA

SPRÁVA VIDEA

Ať už se jedná o vandalismus, kontrolu výroby nebo neoprávněný vstup. Události by měly být rychle ověřeny a přijata opatření. Právně vyhovující plánování a provádění jsou základem pro funkční systém video dohledu a sledování. Podívejte se na naše reference!
Datový server TP607LC / TP-smart pro ukládání a správu

Datový server TP607LC / TP-smart pro ukládání a správu

Datenserver TP607LC / TP-smart (Dotykový panel 7,0 palce) pro evidenci nákladových středisek pro ukládání a správu naměřených dat až z 32 měřicích míst (pole zařízení) • Na jeden datový server lze připojit až 32 pole zařízení na sběrnici (Modbus-RTU) • Podporuje: MMI6000, MMI7000, MMI8003, USM-5, BR6000, BR7000, BR7000-1 • Server poskytuje data pro PC software "MMI-energy" • včetně firmwaru "Energy-TP": • Záznam dat na SD kartu nebo zrcadlení na externím disku • Správa připojených zařízení • Zobrazení všech jednotlivých okamžitých hodnot • Zobrazení aktuální spotřeby a výkonů • Podpora optimalizačního systému • Rozhraní pro přenos dat do nadřazeného řídicího systému (PLC) přes TCP/IP • Aktualizovatelné přes USB
Řízení kvality

Řízení kvality

Naše slévárna je našimi zákazníky oceňována za odbornou kompetenci, kvalitní produkty a výjimečnou orientaci na služby – včetně záruky dodávek. Stálým cílem naší práce je nejen splnit očekávání našich zákazníků, ale tato očekávání překonat. Abychom toho dosáhli, neustále investujeme do moderních provozních prostředků, optimalizujeme jak naše výrobní procesy, tak naše materiály a podporujeme další vzdělávání našich zaměstnanců.
Pronájem chladicí jednotky s 93 kW

Pronájem chladicí jednotky s 93 kW

Spotřebitelský okruh -Interní čerpadlo: 5,1 bar -Objem čerpadla: 7,2 / 35 m³/h -Akumulační nádrž: 410 L Elektrické údaje -Napájecí napětí: 400 V / 50 Hz / 3 Ph -Max. provozní proud: 81,4 A -Max. příkon: 45,9 kW -Jmenovitý výkon: 24,4 kW -Chladivo: R410A -Chladicí okruhy: 1 -Hladina akustického tlaku: 60,4 dB(A) Připojení -Kamlock
Správa skladu - Skvělá práce: špičková kvalita z jednoho zdroje.

Správa skladu - Skvělá práce: špičková kvalita z jednoho zdroje.

Výsledek naší práce? Prášky připravené k zpracování. Plně zabalené v pytlích, kartonech, Big Bags a dalších kontejnerech připravených k expedici v našich (GMP) skladech.
Řízení znalostí od DENKHAUS® - Sdílení znalostí, Přenos znalostí, Spolupráce v oblasti znalostí

Řízení znalostí od DENKHAUS® - Sdílení znalostí, Přenos znalostí, Spolupráce v oblasti znalostí

Vedení s vědomostmi (oceněný koncept) se zaměřuje na výzvy: odchod nositelů znalostí, inovace, budoucí podniky, radost ze spolupráce, zvyšování efektivity. Koncept 'Společnost-vědomí' vyvinutý společností DENKHAUS® v roce 2008 zahrnuje následující moduly: 1) Vedení s vědomostmi 2) Rozvoj podniků s vědomostmi 3) Identifikace znalostí 4) Sdílení znalostí 5) Zajištění znalostí 6) Zajištění znalostí z důchodu/ předání nástupcům Identifikace a akumulace znalostí mají zvláštní význam. Společnost DENKHAUS® vyvinula efektivní a účinné metody (oceněné) a databáze znalostí, které splňují tyto podmínky.
Nájemní Ceny za Studenou Vodu

Nájemní Ceny za Studenou Vodu

U nás používáme vzduchem chlazené chladicí jednotky (chillery) v výkonových stupních od 2,5 do 900 kW/jednotka. Nabízíme chladicí jednotky k pronájmu a koupi v různých výkonových velikostech. Díky našim integrovaným čerpadlům ve většině strojů ušetříte námahu s dodatečným elektrickým připojením pro externí čerpadla. Jaké výhody pro vás přináší použití pronajaté chladicí jednotky? - žádné investiční náklady - rychlé dodání podle potřeby - jasná struktura nákladů - trvalý (většinou) bezplatný servis 24 hodin denně - žádné náklady na opravy - žádné náklady na údržbu - žádné investice a dlouhé odpisové doby - flexibilní přizpůsobení výkonu - zachycení výkonových špiček
Skenovací služby

Skenovací služby

bmd - digitalizace | archivace | optimalizace | od roku 1975. Skenování od DIN A6 po DIN AO a nadměrné formáty. Zachycení vyhledávacích kritérií probíhá prostřednictvím ručního indexování, rozpoznávání čárových kódů a OCR.
Rámcové smlouvy pro správu nemovitostí a bytová družstva

Rámcové smlouvy pro správu nemovitostí a bytová družstva

Pro individuální požadavky v oblasti správy nemovitostí nebo bytových družstev nabízíme rámcové smlouvy s možnými slevovými akcemi pro speciální projekty. V našich cenově stabilních rámcových smlouvách lze stanovit rozsah našich stanovených služeb, jakož i podrobnosti o podmínkách na různých místech a chování při stěhování na místě. Při osobním jednání společně dohodneme vámi požadované rámcové podmínky. Pro bezproblémovou spolupráci máte vždy k dispozici stejné kontaktní osoby. Tyto osoby se postarají nejen o časové plánování a stěhování, ale také o doplňkové služby, jako jsou škody ve společných prostorách a reklamace.
Crashmanagement systémy pro optimální bezpečnost vozidel

Crashmanagement systémy pro optimální bezpečnost vozidel

Systémy řízení nárazů od MX Prototyping GmbH jsou vyráběny z oceli a hliníku a nabízejí vysokou přesnost a efektivitu. Naše systémy řízení nárazů jsou speciálně navrženy tak, aby splnily nejnáročnější požadavky moderního výrobního průmyslu. Díky použití nejmodernějších technologií a našemu oddanému týmu odborníků zajišťujeme, že naše systémy řízení nárazů splňují nejvyšší standardy kvality. Naše systémy řízení nárazů jsou výsledkem přísného řízení kvality a bezproblémové spolupráce mezi lidmi a technikou. Zaměřujeme se na bezkompromisní politiku kvality, která zajišťuje, že každá součást, která opustí naši výrobu, splňuje nejvyšší standardy. S oddaným týmem odborníků, kteří mají rozsáhlé zkušenosti a odborné znalosti, jsme schopni nabídnout na míru šitá řešení, která vyhovují individuálním potřebám našich zákazníků.
Údržbářská služba

Údržbářská služba

Rádi se postaráme o pravidelné zametání vaší garáže nebo o důkladné jarní úklidy. Vaši nemovitost udržujeme vždy v perfektním stavu. Náš TÝM je kdykoli připraven a s nejlépe vybavenými stroji a profesionálními zařízeními udržuje vaše technické zařízení v provozuschopném stavu, stejně jako vaši zahradu, zelené plochy nebo garáže v TOP kondici!
Inženýrství testovacích polí / Podpora řízení projektů

Inženýrství testovacích polí / Podpora řízení projektů

Od myšlenky projektu až po jeho uvedení do provozu vám poskytujeme odborné poradenství.
Správa Vratek

Správa Vratek

Vracíme vaše vrácení zpět na správnou cestu. Co děláme. Přísná kontrola kvality, pečlivé zpracování a okamžité řízení reklamací. Zaručujeme, že vaše zboží se rychle vrátí zpět do distribučního cyklu.
Řízení projektů

Řízení projektů

Naše strukturované projektové řízení slouží k dosažení projektových cílů a úspěšnému celkovému projektu – od studie až po sériový vývoj. Projektové řízení Strukturované a důsledné projektové řízení je důležitým faktorem pro dosažení projektových cílů – a zejména pro úspěšný celkový projekt. Naše projektové řízení se řídí vašimi požadavky, až po nejvyšší standardy u projektů souvisejících s bezpečností podle ISO 15404 (SPICE) a ISO 26262.
Technologie

Technologie

Naše technologie představuje vyspělou e-logistiku s plynulým a rychlým tokem dat a zboží podél dodavatelského a poptávkového řetězce. - Elektronické zaznamenávání/kontrola vstupních dat, - Softwarově řízená dynamická kontrola zásob, - Softwarově řízené zpracování přepravních dokumentů, - Přesné reportování o odeslání a denní reporty, - Elektronické zpracování vratek/reklamací, - Napojení na všechny běžné e-shopové software. Naše informační cesty a obsah přesně přizpůsobujeme vašim potřebám a možnostem. Také sjednáváme a realizujeme individuální procesy a zakázkovou práci týkající se balení a odesílání. Na požádání dodáváme statistické shrnutí všech logistických aktivit.
Obsah

Obsah

Jedinečný, vzrušující, informativní a zábavný: Váš obsah definuje vaši online přítomnost a tím i vaši značku.
Zpracování/příprava souborů pro systémy správy dokumentů (DMS)

Zpracování/příprava souborů pro systémy správy dokumentů (DMS)

Dokumentové systémy řízení (DMS): Databázově řízená správa elektronických dokumentů všech typů. Každý dokumentový systém řízení (DMS) má individuální požadavky na povahu a typ souborů, které je třeba zpracovat. Nejrozšířenějším formátem je PDF nebo PDF-A, ale také další formáty jako Excel, Word, Powerpoint, E-mail, Visio, CAD atd. se stále více integrují do nových systémů. Zpracováváme vaše dokumenty podle vašich přání a požadavků vašeho DMS. To pro vás znamená: • Žádná ruční konverze do jiného formátu souboru. • Žádné ruční nastavování tiskových oblastí v Office souborech. • Časová flexibilita a úspora. • Žádné ruční pojmenovávání souborů. Je možné zpracovat několik gigabajtů dat denně. Vy nám dáte pokyny a my se postaráme o zbytek! Kontaktujte nás a dozvíte se více!! Neváhejte nás kontaktovat na +49 (0)6104 938 30 88.
synko BarScan: Řešení skenování pro Microsoft Dynamics 365

synko BarScan: Řešení skenování pro Microsoft Dynamics 365

synko BarScan je plně integrované řešení skeneru v Microsoft Dynamics 365 Business Central - synko BarScan je plně integrované řešení skeneru v Microsoft Dynamics 365 Business Central (dříve Microsoft Dynamics NAV nebo Navision). S pomocí synko BarScan vaši zaměstnanci shromažďují informace pomocí mobilních čtecích zařízení tam, kde vznikají – a to jednoduchým skenováním 1D a 2D čárových kódů jakéhokoli formátu nebo čtením RFID štítků. synko BarScan na bázi Microsoft Dynamics 365 Business Central (dříve Microsoft Dynamics NAV nebo Navision) se úspěšně používá k podpoře procesů v oblasti správy zboží, ve výrobě a při přímém prodeji. S synko BarScan získáte vyspělé skenovací systém, který splní všechna vaše očekávání. Rychlé aktuální údaje bez komunikační námahy: Údaje jsou rychleji k dispozici pro rozhodování Snadné použití: Efektivní práce, nadšení zaměstnanců Snížení chyb: Snížení chyb Flexibilně přizpůsobitelné: Vyspělý skenovací systém Transparentní firma: Naprostá transparentnost, zásoby podle FIFO
Management po prodeji

Management po prodeji

Výkonné řízení poprodejních služeb je v mnoha odvětvích klíčovým faktorem úspěchu. To, co bylo dosud vnímáno spíše jako povinnost vůči zákazníkům, se stále více vyvíjí v udržitelné růstové pole s atraktivními výnosy. V oblasti strojírenství a automobilového průmyslu si toho již například všimli. Kromě vysoké dostupnosti náhradních dílů se nyní zaměřují také na efektivitu a výkonnost v celé dodavatelské řetězci. Optimalizace nákladů na zásoby a skladování při rostoucím množství položek je klíčovou výzvou, zároveň je nutné zvládnout nové služby na globálním a složitém trhu.