Produkty pro manig (4507)

Kovový sud s odnímatelným víkem 216 5 - Kovové sudy

Kovový sud s odnímatelným víkem 216 5 - Kovové sudy

Barevná nádoba je vyrobena z pozinkovaných ocelových plechů. Plášť je svařený a zpevněný lisovanými ztužidly. Dno a plášť jsou spojeny pomocí více bezpečnostních ohybů. V ohybu je aplikována těsnicí látka, která zajišťuje těsnost, jež je kontrolována u každé nádoby. Otvor pro plnění je uzavřen zátkou, kterou lze zajistit ochranným víčkem s odtrhovací páskou. To zajišťuje původní stav balení. Design umožňuje opakované použití, drobné opravy a recyklaci. Na skladě: 0 Číslo produktu: B0482-E Tloušťka dna mm: 1 a 2 Tloušťka pláště mm: 1 a 2 Výška: 3 mm - 880
54 LT 2-DÍLNÝ RECYKLACE KBELÍK S NEREZOVÝM PŘEPÍNAČEM 2574 - Kovové kontejnery na recyklaci Zero Waste

54 LT 2-DÍLNÝ RECYKLACE KBELÍK S NEREZOVÝM PŘEPÍNAČEM 2574 - Kovové kontejnery na recyklaci Zero Waste

54 LT 2-DÍLNÝ RECYKLACÍ KBELÍK S NEREZOVÝM PŘEPÍNAČEM 2574 - Kovové kontejnery na recyklaci Zero Waste Kód produktu: TK-2574-GDK2
PLASTOVÝ SUD S KRYTEM - Plastové sudy

PLASTOVÝ SUD S KRYTEM - Plastové sudy

Zátky s uzávěrem 2 a 3/4. Vyrobeno z polyethylenu vysoké hustoty potravinářské kvality. UN certifikace. Reference: F02A03 Materiály: Plast Objem (L): 225 Šířka (mm): 580 Výška (mm): 965 Hmotnost (kg): 7 Barva: Modrá
Sewosy KR1000-m + 5 klíčenek p2 mifare 1k... - Správa přístupu

Sewosy KR1000-m + 5 klíčenek p2 mifare 1k... - Správa přístupu

KR1000-M umožňuje otevření místnosti nebo budovy buď pomocí kódové klávesnice, nebo pomocí Mifare čtečky blízkosti pracující na frekvenci 13,56 MHz, nebo oběma způsoby pro větší bezpečnost. Technologie Mifare umožňuje rozpoznat elektronický přístupový titul, který obsahuje digitální důvěrný přístupový kód: badge, zařízení s technologií NFC. Programovací klávesnice je integrována do čtečky blízkosti pro nastavení kontroly přístupu během instalace. Jsou možné dva režimy nastavení: časování (udržení odemčení od 1 do 99 sekund) nebo bistabilní (udržení odemčení, dokud není přístupové zařízení znovu aktivováno uživatelem). Jednoduchá instalace: vertikální montáž. Metalické klávesy podsvícené modře. Režimy provozu: čtení nebo zápis. Hmatové označení na klávese 5. 2 světelné indikátory zelená/červená. Integrovaný detekční systém pro zabezpečení klávesnice v případě...
PRO ODPADY

PRO ODPADY

Globální správa odpadů Studie produkce objemů a toků, analýza omezení na místech; Instalace zařízení a okruhů pro správu nebezpečných a nebezpečných odpadů na místě v souladu s procesy klientů. Sběr, využití a zpracování produktů s podporou v rámci procesu ISO14001. Pouze IDF.
KOKTELOVÝ WORKSHOP - Pro jednotlivce a firmy

KOKTELOVÝ WORKSHOP - Pro jednotlivce a firmy

Objevte všechny naše tematické workshopy pro skvělý čas s přáteli, rodinou nebo kolegy. Nabízíme různé balíčky pro skupiny, přizpůsobené vašim přáním.
Podpora uživatelů

Podpora uživatelů

Podpora uživatelů je především pomoc vašim zaměstnancům se všemi otázkami týkajícími se jejich počítačového pracovního místa. Často chybí čas nebo kvalifikovaný IT personál, aby tuto podporu mohli poskytovat sami ve firmě. Spolehněte se na naše zkušenosti v oblasti podpory uživatelů. Ukážeme vašim zaměstnancům efektivní používání jejich počítače, poskytneme pomoc při IT problémech a tyto problémy vyřešíme. V případě poruchy hardwaru, softwarových chyb nebo nesprávných nastavení obnovíme funkčnost pracovního místa. Uzavřením servisní nebo údržbové smlouvy máte kdykoli jistotu plánování - v případě potřeby jsou naši zaměstnanci k dispozici každý den. Zejména pro firmy bez vlastního IT oddělení je podpora uživatelů od externího partnera často výrazně levnější než zaměstnání a školení vlastních pracovníků.
Přítomnost v provozu, výrobě, dopravní službě, ...

Přítomnost v provozu, výrobě, dopravní službě, ...

Zpracování pracovního a výkonnostního systému. Odhalení souvislostí s vědecko-psychologickými metodami. Eliminace rušivých faktorů. Snížení nemocnosti. Zhodnocení pracovního místa, ať už v hale, v kanceláři nebo venku. S perspektivou "Radostná práce" úprava výkonnostně-psychologických hygienických faktorů: možnost vedení, výkonnost a ochota k výkonu. Posílení vedení pro aktivaci "síly skupiny".
Projektový management - Návrh, plánování, projektový management, realizace projektu

Projektový management - Návrh, plánování, projektový management, realizace projektu

Jako zařizovatel disponujeme bezproblémově fungujícím projektovým kancelářím, které optimálně vyhovuje vašim přáním jako zákazníka v rámci stanoveného rozpočtu. Důležitým bodem při budování a zařizování maloobchodních projektů v oblasti stavebnictví, instalační techniky, exteriéru a interiéru. U všech projektů zkoumáme proces tak, jak si to přejete. Díky synergii všech potřebných disciplín jsme partnerem na úrovni. Pokud chcete využít pouze naše služby v oblasti projektového managementu, rádi s vámi prodiskutujeme možnosti.
Trubky pro řízení srdečního rytmu (CRM) - lékařské trubky, trubky pro lékařské aplikace, trubky pro kardiostimulátory

Trubky pro řízení srdečního rytmu (CRM) - lékařské trubky, trubky pro lékařské aplikace, trubky pro kardiostimulátory

Správa srdečního rytmu (CRM) je typ léčby, jejímž cílem je regulovat rytmus srdce, často zahrnující implantáty, jako jsou kardiostimulátory nebo katétry. Existuje řada důvodů, proč je CRM potřebná, všechny se vztahují k poruchám elektrických impulsů srdce, které způsobují, že se jeho svaly rozšiřují a stahují v pravidelném rytmu. Společnost Superior Tube dodává trubky používané pro vodiče kardiostimulátorů, stejně jako komponenty nasazované v jiných srdečních implantátech, jako jsou defibrilátory, systémy stimulace a ablační systémy na bázi katétrů. Jako přední dodavatel v oblasti lékařských přístrojů se zavazujeme zlepšovat zdravotní péči a životy pacientů. Vezměte prosím na vědomí, že máme minimální hodnotu objednávky 10 000 £.
Správa MatchLytics

Správa MatchLytics

Podpora při vedení týmů a zaměstnanců; optimalizace pracovních rolí na základě osobních motivací a potřeb / měkké dovednosti; umožňuje rozhovory na stejné úrovni.
SLUŽBA EXPORTNÍHO PORADENSTVÍ - Udržujte své exporty a zvyšte své mezinárodní prodeje!

SLUŽBA EXPORTNÍHO PORADENSTVÍ - Udržujte své exporty a zvyšte své mezinárodní prodeje!

Mezinárodní nabídka, prodej a řízení všech operačních procesů je nyní díky 12měsíčnímu poradenskému servisu mnohem profesionálnější. Na základě plánu exportní mapy vytvořeného podle potřeb firem spravujeme nabídky, prodeje a operační procesy nových zákazníků, které vám přinášíme.
SaaS platforma pro mikrofinanční instituce

SaaS platforma pro mikrofinanční instituce

Software v cloudu pro společnosti zabývající se půjčkami, fintech, banky, organizace mikrofinancování, družstevní záložny, leasingové nebo hypoteční společnosti a zastavárny. SaaS platforma Brainysoft vykonává funkce automatizovaného poskytovatele úvěrů s plným cyklem: od žádosti o půjčku, podpory půjčky během životního cyklu až po reporty pro dozorové orgány. Funkčně systém automatizuje procesy poskytování půjček/úvěrů na dálku i v kanceláři, leasing a hypotéky, půjčky na prodejních místech, produkty pro zákazníky na základě předplatného, islámský bankovní systém. Konkurenční výhody: - Rozvětvená funkčnost umožňuje rychlé spuštění konfigurací, od 1 měsíce. - Průmyslové objemy transakcí: vysoký výkon prokázaný u více než 3 milionů dlužníků. - Antifraud modul. - Flexibilní konfigurace úvěrových produktů. Všechny funkce pro provedení celého procesu půjčky: Poskytovatel půjček s plným cyklem Typy půjček: online, leasing, hypotéka, půjčky na prodejních místech, úvěrové linky Integrace služeb třetích stran fintech prostřednictvím API: KYC služby, úvěrové agentury, poskytovatelé SMS, zpracování plateb, generování leadů Nastavení produktu půjčky: Podle 134 parametrů Rozvětvená funkčnost umožňuje rychlé spuštění konfigurací: od 1 měsíce Rozhraní je přizpůsobeno pro 2 jazyky: Angličtina, ruština Technická dokumentace dostupná online: Více než 1000 stránek Prokázané objemy obchodních transakcí: Více než 3 miliony smluv
Optimy - Software pro správu darů a sponzoringu

Optimy - Software pro správu darů a sponzoringu

Optimy je software pro správu darů a sponzoringu. Je navržený speciálně pro nadace a správce grantů, je jejich nejlepším pomocníkem. Nástroj podporuje všechny fáze řízení projektu, od hledání projektů k financování až po hodnocení výsledků, včetně výběru a řízení projektů.
Fáze industrializace - Realizujte svůj průmyslový a výrobní projekt

Fáze industrializace - Realizujte svůj průmyslový a výrobní projekt

Abychom realizovali industrializaci vašeho projektu před jeho uvedením na trh, aktivujeme všechny páky průmyslových metod. Začínáme přípravou všech prvků: definice montážních procesů, analýza vašich nástrojů a těch, které je třeba vyrobit, sestavení vaší technické dokumentace včetně výrobní dokumentace, pracovních listů, kontrolních listů... Poté validujeme a realizujeme nástroje a všechny další prostředky montáže a výroby, které jsou nezbytné. Plánování a charakterizace postupu je uvedena do praxe. Nakonec vás doprovázíme při spuštění výroby, zejména spoluprací na modelování vaší průmyslové instalace nebo tím, že jsme po vašem boku v procesu certifikace. Nepřetržitá optimalizace je jádrem našeho přístupu. Pracujeme na předvídání selhání (AMDEC), zlepšení vaší efektivity (analýza hodnoty) a případně integrujeme vaše budoucí řady/verze.
Import Export - Služby

Import Export - Služby

Pokud jde o dovoz a vývoz, spolupracujeme s důvěryhodnými dodavateli a výrobci po celém světě, abychom poskytli produkty, které splňují potřeby našich zákazníků. V tomto procesu udržujeme spokojenost zákazníků na nejvyšší úrovni dodržováním nezbytných standardů. Děláme nejlepší rozhodnutí pro naše zákazníky s ohledem na mnoho faktorů, jako je kvalita, vhodnost a cena produktů.
Správa a koordinace testů a analýz

Správa a koordinace testů a analýz

AP COSMETIC CONSULT se postará o centralizaci všech vašich externích testů, které umožňují prokázat bezpečnost a tvrzení týkající se účinnosti produktu. Zajišťujeme pro vás plánování a komunikaci s příslušnými laboratořemi.
QAD Adaptive ERP - ERP nové generace pro výrobce

QAD Adaptive ERP - ERP nové generace pro výrobce

QAD Adaptive ERP kombinuje řešení ERP a dodavatelského řetězce s moderní cloudovou platformou, aby pomohla průmyslovým podnikům lépe identifikovat a řídit změny ve svém odvětví. Poslední vylepšení ERP zejména zjednodušují správu dodavatelů, zajištění produktů a zlepšují celkovou uživatelskou zkušenost.
Webdesign - Návrh webových stránek s nádechem. Zlepšete svou online přítomnost s naším

Webdesign - Návrh webových stránek s nádechem. Zlepšete svou online přítomnost s naším

Dobře navržené webové stránky vytvářejí pozitivní uživatelskou zkušenost a povzbuzují návštěvníky, aby zůstali déle a zabývali se obsahem. Profesionálně navržená webová stránka odráží důvěryhodnost a legitimitu společnosti nebo organizace. Vzhledem k rostoucímu využívání mobilních zařízení zajišťuje responzivní design webových stránek, že se vaše webová stránka přizpůsobí různým velikostem obrazovek a zařízením. Jasné výzvy k akci a strategicky umístěná tlačítka vedou uživatele k požadovaným akcím, jako je například nákup.
Organizace pro podporu prodeje - Propagační akce řízené profesionálním poskytovatelem služeb

Organizace pro podporu prodeje - Propagační akce řízené profesionálním poskytovatelem služeb

Propagační akce budou klíčovým aspektem vaší činnosti pro přitahování zákazníků, generování ústního doporučení nebo podporu opakovaných nákupů. Zahrnují všechny aspekty obchodní činnosti společnosti, včetně plánování výroby, propagace prodeje, reklamy a veřejných vztahů. Ať už se jedná o uvedení nových produktů nebo služeb na trh, neváhejte nám svěřit organizaci vaší propagace. Zaručujeme vám bezchybnou práci.
Správa front

Správa front

Správa provozu osob je zásadní pro správné fungování každodenního života vaší firmy nebo instituce. Naše systémy pro správu front pomáhají vašim zákazníkům a zaměstnancům sladit čekání a klid. Organizace vašich toků návštěvníků znamená zvýšení efektivity vaší organizace. Okamžité spuštění Jednoduché a intuitivní použití Informace o čekací době před tiskem lístku Aplikace pro smartphone pro sledování vývoje čísel vyvolaných mimo čekárnu Alternativní zobrazení času a teploty Použití: vnitřní nebo venkovní Technologie zobrazení: LED nebo segmenty LED Počet číslic: 4 číslice Výška znaků: od 80 do 1000 mm Napájení: elektrické 230 VAC 50/60 Hz
ProRAE Guardian - Software pro správu dat

ProRAE Guardian - Software pro správu dat

RAE SYSTEMS FRANCE vám kromě nabídky přenosných, pevných, modulárních a bezdrátových systémů detekce plynů nabízí také software, který dokonale spolupracuje s našimi produkty. ProRAE Guardian představuje inovativní a pokročilý systém správy dat, který slouží jako mobilní řídicí centrum. Náš software přijímá data z vašich detektorů v reálném čase a okamžitě vás informuje o stavu připojených zařízení. ProRAE Guardian je jednoduché, efektivní a úsporné řešení pro správu vašich dat a správné fungování vašich kontrolních a detekčních zařízení na plyny.
Plantafel - Software Plantafel pro Správu Zdroje

Plantafel - Software Plantafel pro Správu Zdroje

Tabule "Plánovač montérů" poskytuje dobrý přehled o aktuálních projektech ve společnosti. S tabulí máte své zaměstnance a související nástroje vždy na očích. Při plánování nových zakázek vidíte během chvilky, zda jsou k dispozici volné zdroje. Díky integrované správě zakázek vidíte, které projekty mají stanovený termín a které ne. Montéři mají možnost prostřednictvím mobilních zařízení nahlížet do svých termínů. Tabule je cloudový systém, který je přístupný přes prohlížeč. Můžete spravovat nebo nahlížet do termínů/projektů z jakéhokoli místa. Rádi vám předvedeme software tabule.
Správa Vstupu / Výstupu

Správa Vstupu / Výstupu

Hledáte řešení pro automatizaci a strukturování vašich dokumentových toků? Sdělte nám své požadavky a spolehněte se na naše dlouholeté zkušenosti!
F-COST - manažer nákladů na dopravu

F-COST - manažer nákladů na dopravu

Stanovení a kontrola vašich nákladů na dopravu je centrálním úkolem F-COST®. Zde kombinujete různé způsoby a typy dopravy do jednoho řešení.
PASCHAL Ident - software pro správu dat a zařízení pro RFID systémy

PASCHAL Ident - software pro správu dat a zařízení pro RFID systémy

Technologie PASCHAL Ident poskytuje každému prvku bednění jedinečné elektronické číslo, které je velmi podobné lidskému otisku prstu. Díky tomuto procesu je zaručeno nezaměnitelné a jedinečné identifikace, což je předpokladem pro úvěrové procesy nebo pronájem. RFID technologie má tři základní komponenty - čtečku, transponder (počítačový čip s anténou a krytem) a software, který je spojen s čtečkou. Data spojená s prvkem bednění jsou online přenášena z čtečky do PC nebo přímo do online portálu.
Audity energetického managementu ISO 50001

Audity energetického managementu ISO 50001

Systematické zkoumání a hodnocení spotřeby energie a energetické účinnosti vaší společnosti s následným ověřením Pomocí energetického auditu identifikujeme úsporné potenciály ve vaší společnosti a doporučíme opatření ke zlepšení energetické účinnosti. Tímto způsobem můžete optimalizovat spotřebu energie, snížit náklady a omezit emise CO2. Náš audit se skládá z následujících kroků: Sběr dat, analýza, hodnocení, plánování opatření a realizace Energetický audit může provádět specializovaný energetický poradce nebo inženýrská kancelář a v mnoha zemích je zákonně vyžadován, zejména pro větší společnosti. Další informace naleznete na: https://variso.de/energiemanagement-iso-50001/
T1 - Zařízení pro sledování vozidel

T1 - Zařízení pro sledování vozidel

T1 je kompatibilní s mnoha volitelnými příslušenstvími, včetně FMS Canbus, J1708 Bus, OBD, teplotního senzoru, RFID čtečky, senzoru dveří, senzoru hladiny paliva a relé pro blokaci motoru. T1 má také volitelnou záložní baterii až 1000 mAh. Zařízení může autonomně fungovat 18 hodin v normálním režimu. Zařízení podporuje jak online, tak offline pracovní režimy. V případě ztráty GSM připojení může T1 uložit až 2.000 záznamů. Zákazníci si také mohou vyvinout vlastní firmware pomocí široce akceptovaného programovacího jazyka Python, Telit a Trio Mobil API. Pomocí funkčně bohatého API mohou zákazníci přistupovat ke všem vstupům, výstupům, GPS a GPRS funkcím. Díky těmto funkcím se T1 stává nejflexibilnější platformou pro sledování vozidel.
Fyzické a Telefonické Přijetí - Dejte svým klientům pozitivní první dojem

Fyzické a Telefonické Přijetí - Dejte svým klientům pozitivní první dojem

Nabídněte svým klientům pozitivní první dojem díky profesionálnímu a zdvořilému řízení přivítání vašich návštěvníků. Věříme, že každá interakce s návštěvníkem je příležitostí vytvořit dobrý dojem. Proto se zavazujeme poskytovat profesionální recepční, kteří jsou schopni nabídnout bezchybný a personalizovaný servis. Naši hosté a hostesky jsou pečlivě vybíráni pro svůj profesionalismus a přizpůsobivost, aby co nejlépe vyhověli potřebám našich klientů. Sociální a zdravotnická zařízení, správci majetku, velké značky a soukromé společnosti se rozhodly nám důvěřovat při řízení jejich přivítání.
My Era - Portál zaměstnanců a HR

My Era - Portál zaměstnanců a HR

Portál zaměstnanců může být nastaven tak, aby každý zaměstnanec měl okamžitý přístup k jasnému přehledu o přizpůsobených hodnotách (odpracované hodiny, zůstatky dovolené atd.). To uvolňuje vedoucí pracovníky od nutnosti přijímat žádosti o informace o přesčasech, svátcích, zůstatcích atd. Vedoucí pracovníci mají k dispozici všechny potřebné parametry pro zpracování žádostí personálu ve své sekci, jako jsou docházky žadatele, plánování a žádosti o dovolenou v jejich příslušných odděleních. Tento modul také usnadňuje žádosti o povolení, změny plánování a individuální dávky. To vše je integrováno a vyřešeno několika kliknutími, což eliminuje potřebu vyplňovat nekonečné dokumenty a zpracovávat je. Zaměstnanci mohou podávat své žádosti o dovolenou a kontrolovat své zůstatky pomocí jednoduchého internetového prohlížeče.