Produkty pro manig (135)

Logistika - Skladování

Logistika - Skladování

Kromě skladování nabízíme také logistické služby, kde spravujeme celý logistický proces, včetně plánování dopravy a distribuce. Naše schopnosti
Správa systému

Správa systému

Služby správy systému se zaměřují na řízení a údržbu IT infrastruktury, včetně serverů, operačních systémů a správy uživatelů. Zahrnují úkoly jako nastavení serveru, zabezpečení, aktualizace softwaru, řízení přístupu uživatelů a monitorování systému.
Webová stránka a webová aplikace - digitální marketing

Webová stránka a webová aplikace - digitální marketing

Specializující se na vývoj profesionálních a na míru šitých webových stránek, Agentura 1400 vám nabízí komplexní řešení přizpůsobená vaší činnosti, s důrazem na vizuální marketing a optimalizaci pro vyhledávače. Objevte naše komplexní řešení zaměřené na digitalizaci firmy, navržené tak, aby vám umožnilo zvýšit vaše výkony a viditelnost. Objevte naše webové řešení a získejte větší viditelnost!
Optimalizace systémů správy flotily

Optimalizace systémů správy flotily

Zefektivněte své operace začleněním výhod GemOne do vašeho pracovního postupu a zvyšte efektivitu flotily. Bezproblémově propojte svůj pronájem softwaru nebo ERP s automatickými oznámeními pro plánování pravidelné údržby. Náš zkušený tým je připraven spolupracovat s vámi na integraci GemOne s vašimi stávajícími firemními systémy. Ať už máte specializovaný IT tým, nebo si přejete rozšířit svou integrovanou platformu nezávisle, nasměrujeme vás správným směrem.
Správa Pro & Jménem (EPCM, EPCM+®)

Správa Pro & Jménem (EPCM, EPCM+®)

{"EPCM":"EPCM: Klíčové vlastnosti smluvního uspořádání EPCM (Inženýrství, Nákup a Řízení Výstavby) spočívají v tom, že De Smet Engineers & Contractors pracuje \"na účet a objednávku\" investora. Závazky DSEC jsou omezeny na poskytované služby, přičemž klientům poskytují plně spolehlivou pomoc během realizace jejich projektu. I když EPCM poskytuje vysokou flexibilitu pro investora, ten se však musí spoléhat na své vlastní schopnosti, aby pokryl rizika spojená s časovým harmonogramem investice, výkony a rozpočtem.\n\nEPCM+®: Vědomi si problémů inherentních alternativám smluv EPC a EPCM, De Smet Engineers & Contractors nabízí nejlepší možný kompromis, který splňuje plnou transparentnost a flexibilitu požadovanou investory, přičemž poskytuje nezbytné záruky v oblasti termínů, technických výkonů a rozpočtu.\n\nTento systém se nazývá EPCM+®, protože nabízí bezpečnost EPC v kombinaci s flexibilitou EPCM, přičemž DSEC pracuje \"Pro & Na Účet\" investora jako u klasické smlouvy EPCM, ale navíc poskytuje záruky, které mohou být podobné uspořádání EPC:\n- Zajištění technického výkonu zařízení prostřednictvím klauzule \"opravit\";\n- Dodání projektu v rámci schváleného rozpočtu;\n- Dodržení celkového časového harmonogramu projektu.\nEPCM+® je flexibilní řešení, které dává investorovi široký výběr vybavení v rámci schváleného rozpočtu a kvalitativních standardů. Na rozdíl od modelu EPC mohou být provedeny změny v projektových specifikacích bez zdlouhavých postupů změnových objednávek."}
Skipr

Skipr

Skipr je řešení mobility v režimu SaaS pro profesionály. Umožňujeme našim klientům a uživatelům spravovat, plánovat, rezervovat a platit za svou mobilitu. Od nákupu jízdenky na vlak, přes odemčení sdíleného kola, až po platbu za palivo a parkování, Skipr je vaše centralizované řešení mobility od začátku do konce. Dáváme firmám možnost nabídnout svým zaměstnancům inteligentní mobilitu: › Centralizovaný přístup ke všem relevantním řešením mobility › Jediná faktura, která snižuje administrativní zátěž, včetně odpočtu DPH › Správa politik na úrovni zaměstnanců › Strukturované zprávy a kompletní data o mobilitě. (např. zpráva o CO2)
Cloud VPS Starter: Bezpečné a flexibilní VPS hosting

Cloud VPS Starter: Bezpečné a flexibilní VPS hosting

Cloud VPS Starter od StrictlyHosting.be nabízí ideální spravované VPS řešení pro malé podniky a vývojáře v Belgii a po celé Evropě. Využijte spolehlivý výkon, zvýšenou bezpečnost a technickou podporu 24/7, to vše v flexibilním a škálovatelném cloudovém prostředí.
Zjednodušená společnost s ručením omezeným (SARL-S)

Zjednodušená společnost s ručením omezeným (SARL-S)

Společnost s ručením omezeným zjednodušená (SARL-S) je variantou SARL, která nabízí větší přístupnost pro podnikatele, zejména díky sníženému základnímu kapitálu. Výběrem založení SARL-S získáváte zjednodušenou strukturu, která usnadňuje zakládání podniků, přičemž si zachováváte výhody klasické SARL, jako je omezení odpovědnosti společníků. Tento právní formát je obzvlášť vhodný pro malé podniky a jednotlivé podnikatele, kteří chtějí rychle vstoupit na trh. SARL-S umožňuje zjednodušení administrativních postupů a snížení nákladů na založení, což z ní činí atraktivní možnost pro mladé podnikatele a start-upy. Kromě toho nabízí velkou flexibilitu v oblasti řízení a rozdělování zisků, což umožňuje společníkům přizpůsobit se změnám na trhu. Volbou SARL-S si vybíráte moderní a přístupnou strukturu, ideální pro realizaci vašich podnikatelských projektů s naprostým klidem.
Správa online reputace

Správa online reputace

Sledujeme a spravujeme vaši online reputaci tím, že monitorujeme zmínky o vaší značce na sociálních médiích, fórech a hodnotících stránkách, a proaktivně reagujeme, abychom chránili vaši značku a posílili důvěru zákazníků.
Služby kybernetické bezpečnosti

Služby kybernetické bezpečnosti

Služby kybernetické bezpečnosti se zaměřují na ochranu digitálních aktiv, dat a systémů před neoprávněným přístupem, kybernetickými hrozbami a úniky dat. Zahrnují implementaci bezpečnostních opatření, provádění hodnocení rizik, testování zranitelnosti, bezpečnostní audity a reakci na incidenty.
Vizuální Identita - Váš Webový Projekt

Vizuální Identita - Váš Webový Projekt

Paleta barev pro vaši webovou stránku Vizualní identita společnosti zahrnuje definici loga, sloganu, barev, písma a celkového stylu. Je to způsob, jakým si značka nebo společnost přeje být vnímána. Design vaší stránky musí nutně odpovídat této vizuální identitě, aby uživatelé snadno rozpoznali prostředí vaší společnosti. Naši grafici proto pečlivě dodrží grafický manuál vaší společnosti, pokud ho máte. Atraktivní profesionální design Pokud je webový designér "Michelangelo tvorby webových stránek", jeho úkolem je vytvořit grafický manuál, design a grafickou přidanou hodnotu webu, "ergonomista" bude architektem vaší webové stránky a chování, které bude implementováno při realizaci ergo-layoutu.
Fond pro obchod a investice k dispozici

Fond pro obchod a investice k dispozici

Nabízíme expanze společnosti nebo velké start-upy, projekty v oblasti energetiky a těžby, projekty financování obchodu s importem/exportem na celosvětové úrovni. Můžeme poskytnout financování pro velké kapitálové projekty kdekoli na světě. Pokud máte projekt, který vyžaduje financování, také poskytujeme finanční podporu jednotlivcům s projekty. Také vydáváme finanční nástroje jako DOPIS O ÚVĚRU, BANKOVNÍ GARANCE atd. Zabýváme se obchodováním a investicemi do kryptoměn, jakákoli investice do kryptoměny, kterou nám jednotlivci nebo firmy svěřují, bude podléhat měsíčnímu zisku 20 % pro jednotlivce nebo firmu. Kontaktujte nás nyní na: globalfunding@financeat.net
Logistika pro průmysl - Logistika

Logistika pro průmysl - Logistika

Hodnocení stávajícího stavu Identifikace zlepšení a oblastí pro optimalizaci Definování nových postupů Racionalizace úrovně zásob ve vztahu k výrobním časům IT nástroje pro propojení s hlavními ERP aplikacemi na trhu, poskytující kompletní monitorovací data o celé dodavatelské řetězci zákazníka Správa výrobního materiálu Manipulace, zásobování výrobních linek, JIT a JIS zásobování, příprava pracovních zakázek Skladování, kontrola zásob, příprava zákaznických objednávek a balení, balení, označování, konfigurace produktu, kitting a přizpůsobení.
Systém nezávislý na platformě: Miles - Jeden systém pro správu obchodních toků a typů smluv

Systém nezávislý na platformě: Miles - Jeden systém pro správu obchodních toků a typů smluv

Více obchodních linií sjednocených v jednom řešení Hybridní systém pro flotilu (B2B) a maloobchod (B2C) Tradiční hranice se rozplývají... captive společnosti nabízejí plně servisní leasing malým a středním podnikům, zatímco leasingové společnosti spouštějí soukromý leasing pro maloobchodní zákazníky. Můžete se vyhnout úskalím správy smíšeného maloobchodního/flotilového portfolia: Miles spravuje oba typy smluv v jednom systému s diverzifikovanými procesy, kde je to potřeba (kontrola úvěru / onboarding, fakturace / inkaso). Celková flexibilita produktu Spravujte jakýkoli typ smlouvy: tradiční leasingové smlouvy včetně služeb finanční smlouvy údržbové smlouvy smlouvy na krátkou dobu smlouvy o mobilitním rozpočtu ... Jeden systém, více zařízení Doručeno uživatelům back-office prostřednictvím chytrého a moderně vypadajícího uživatelského rozhraní Rich Internet Application Doručeno uživatelům front office (Maloobchod: prodejci, makléři / Flotila: manažeři flotily a řidiči) prostřednictvím webových portálů Miles ...
Správa sociálních médií

Správa sociálních médií

UPARTNER se postará o vytvoření vašich účtů na sociálních sítích a o jejich správu od A do Z. Vytváření obsahu, správa vaší komunity, plánování příspěvků, tvorba reklam... Náš tým se postará o vše, aby optimalizoval vaši přítomnost na všech vašich platformách.
Vytvoření katalogového webu - Vytvoření webových stránek

Vytvoření katalogového webu - Vytvoření webových stránek

Na pomezí mezi prezentačním webem a e-commerce, katalogový web je pravděpodobně nejvíce vyhledávaným nástrojem pro firmy, které chtějí rozšířit své aktivity na webových médiích. Katalogový web pro prezentaci vašich služeb a produktů. Vyvinutý v technologii Open Source a splňující kvalitativní kritéria stanovená vyhledávači (především Google) a také v HTTPS, je katalogový web předem optimalizován pro přirozené vyhledávání. Ve výchozím nastavení je modul katalogu vyvinut na 3 úrovních, aby usnadnil procházení roboty vyhledávačů. Každá úroveň je spravována samostatně podle jazyka (ve výchozím nastavení FR).
Hovor na náklady volaného

Hovor na náklady volaného

Chcete zavolat jednomu ze svých klientů, abyste ho upozornili na zpoždění plateb, ale nemáte interně čas a potřebné zdroje? Služba Call Collect od Euro Fides je pro vás to pravé! Náš tým má specialisty na telefonní upomínky. Při dodržování interního kodexu vaší společnosti a postupů volání naši manažeři jednají taktně a profesionálně, aniž by zhoršili vztah, který máte se svými klienty. Jak dočasně, tak systematicky, Euro Fides vám poskytuje podporu a posílení, když to nejvíce potřebujete.
Single Xeon Pro : Vysoce výkonný dedikovaný server

Single Xeon Pro : Vysoce výkonný dedikovaný server

Single Xeon Pro od StrictlyHosting je dedikovaný server navržený pro optimální výkon a pokročilou bezpečnost. Je vhodný pro firmy s intenzivními výpočetními potřebami a zaručuje maximální dostupnost díky robustnímu hardwaru a technické podpoře 24/7.
Asistence při vývoji projektu

Asistence při vývoji projektu

Asistence při vývoji projektu je klíčová služba pro firmy, které chtějí zrealizovat své nápady a proměnit je v úspěch. Výběrem této služby získáte podporu odborníků, kteří vám pomohou strukturovat váš projekt, identifikovat příležitosti k financování a zavést potřebné nástroje pro jeho realizaci. Tato služba vám umožní maximalizovat vaše šance na úspěch a úspěšně realizovat vaše projekty za nejlepších podmínek. Asistence při vývoji projektu pokrývá široké spektrum oblastí, jako je psaní finančních plánů, hledání dotací a vytváření strategických partnerství. Obklopením se zkušenými profesionály zajistíte efektivní řízení vašeho projektu a optimalizujete své zdroje. Asistence při vývoji projektu je tedy strategickou investicí pro každou firmu, která chce inovovat a rozvíjet se na trhu.
Sociální média - Marketingové kampaně na Facebooku, Instagramu, LinkedInu, TikToku

Sociální média - Marketingové kampaně na Facebooku, Instagramu, LinkedInu, TikToku

Používáme sociální sítě k posílení vaší přítomnosti a reputace online, zatímco generujeme více návštěvnosti pro vaše webové stránky. Cílete na své publikum a budujte komunitu kolem své profesní činnosti. Naše služby zahrnují: - Tvorba příspěvků a příběhů pro Instagram, Facebook, LinkedIn a další - Optimalizace přirozeného a placeného vyhledávání (SMO a SMA) - Strategie obsahu a hashtagů - Vytváření videoklipů o délce 30-60 sekund (reels) - Animace komunity - Influencer marketing
Správa reputace: Chraňte svou značku

Správa reputace: Chraňte svou značku

UPARTNER se stará o správu reputace vaší značky na webu. Tento servis má za cíl ji chránit a posilovat. Aktivně sledujeme zmínky o vaší společnosti, spravujeme zákaznické recenze a rychle zasahujeme k vyřešení potenciálních problémů. Náš proaktivní přístup vám umožňuje udržovat pozitivní reputaci, budovat důvěru a zajistit silnou online přítomnost. S našimi odbornými znalostmi zůstává vaše značka bez poskvrny, čímž posiluje vaši důvěryhodnost a úspěch na trhu.
Řízení změn - Řízení změn

Řízení změn - Řízení změn

Řízení změn Podporujeme vás v obdobích přechodu a změny, ať už na osobní nebo organizační úrovni. Pomáháme vám orientovat se v výzvách spojených se změnou, zvládat odpor a zavádět efektivní strategie pro zajištění úspěšného přechodu.
Finanční informace

Finanční informace

- Chcete získat finanční informace o solventnosti a finančním zdraví svých klientů/potenciálních klientů? Ať už se jedná o jednotlivce, nezávislé pracovníky nebo společnosti, máme odpovědi na vaše otázky! - Obohaťte svou databázi díky informacím, které vám můžeme poskytnout, a zajistěte si tak, že učiníte co nejlepší rozhodnutí o úvěrech. - Zvyšováním znalostí o svých klientech/potenciálních klientech výrazně snižte riziko nesplacených pohledávek a zlepšete cash flow. - Ověřte přesnost informací, které již máte (adresy, kontaktní osoby nebo jakékoli jiné finanční údaje). - Vylepšením vašeho CRM nabídněte to nejlepší svému obchodnímu týmu. Soustřeďte svou energii na solventní klienty a tím oživte svůj obchodní tým. - Kromě značné úspory času budou vaši obchodníci mít jistotu, že udržují vztahy se zdravou klientelou.
Vytvoření prezentačního webu - Vývoj webových stránek

Vytvoření prezentačního webu - Vývoj webových stránek

Vitrínová stránka je informační web, který představuje činnost, služby nebo produkty společnosti na internetu. Tento termín se obvykle odlišuje od e-commerce stránek nebo online obchodů, které přímo generují prodeje a tržby. Vitrínová stránka se obvykle skládá z více či méně propracovaných stránek (texty, obrázky, videa), na kterých společnost popisuje svou činnost, své služby a svou geolokalizaci. Vitrínová stránka by také měla usnadnit přístup k vaší společnosti nebo kontaktování. Mapa s geolokací vašeho sídla, vašeho showroomu nebo vašich prodejních míst pomocí pokročilé technologie založené na API Google Street View umožní vašim potenciálním zákazníkům vypočítat v reálném čase čas potřebný k tomu, aby vás navštívili, a zobrazit trasu na mapě typu Google.
Strukturalizace podniku - Podnikatelský plán - Zakládání společností

Strukturalizace podniku - Podnikatelský plán - Zakládání společností

Youcall International vás provází všemi kroky k uskutečnění vašich podnikatelských ambicí. "Máte nápad, projekt, ambici. Společně udělejme z vaší firmy realitu." - Zrychlení růstu: optimalizací každého kroku vašeho projektu - Bezpečná strategie: rozhodováním na základě důkladné analýzy. - Usnadněný přístup k financování: díky pečlivé přípravě a přizpůsobeným strategiím. S kompletní podporou a neustálou pomocí vám pomohu proměnit vaši vizi v hmatatelný úspěch
Blog - Profesionální Služby pro Vytváření a Správu Firemních Blogů

Blog - Profesionální Služby pro Vytváření a Správu Firemních Blogů

Naše služba pro vytváření a správu blogu je ideálním řešením pro ustanovení vaší autority v oboru a zapojení vaší cílové skupiny pomocí relevantního a kvalitního obsahu. Chápeme důležitost pravidelného, informativního a poutavého obsahu pro zachycení zájmu vaší cílové skupiny a zlepšení vašeho organického vyhledávání. Náš tým specializovaných redaktorů a správců obsahu úzce spolupracuje s vámi na vytvoření strategie obsahu, která je v souladu s vašimi cíli značky. Od psaní SEO optimalizovaných článků po správu komentářů a analýzu výkonnosti obsahu, postaráme se o vše. Zajišťujeme, aby se váš firemní blog stal nezbytným zdrojem pro vaše zákazníky a potenciální klienty, čímž posílíme vaše postavení a viditelnost online.
Správa zásob

Správa zásob

Stále vás informujeme o vašich dostupných zásobách. Transparentnost je klíčová pro dobrou spolupráci.
Vytváření webových stránek na míru - Vývoj webových stránek

Vytváření webových stránek na míru - Vývoj webových stránek

Každá firma je jedinečná a většina z nich najde své místo na webové stránce typu vitrina, katalog nebo e-commerce. Vytvoření webu na míru může být nezbytné, aby se odlišila od konkurence a otevřela nové trhy. To může být také případ, pokud si přejete realizovat webový projekt, který vybočuje z tradičního rámce webové stránky vitrina, katalog nebo e-commerce, nebo pokud chcete vytvořit stránku obsahující specifickou funkčnost, která odpovídá konkrétní potřebě. Vytváření webu na míru se zapadá do projektů s celkovou komunikační strategií. Web na míru zůstává přesto vhodným a efektivním řešením, je však třeba věnovat potřebný čas přípravě projektu prostřednictvím celkové strategie rozvoje a komunikace.
Vyvažovací Drát® - Nástroj HR - Pomáhá stimulovat adaptivní inteligenci

Vyvažovací Drát® - Nástroj HR - Pomáhá stimulovat adaptivní inteligenci

Le Fil à Bascule® je karetní hra založená na vědách o mozku a chování, která umožňuje lépe přistupovat k složitosti lidských dovedností, individuálního a kolektivního chování. Tento nástroj je cennou pomocí pro všechny profesionály v oblasti podpory: - Školitele, - HR konzultanty, - Poradce pro zaměstnávání a orientaci, - Kouče, - Facilitátory. Má také své místo ve firmách pro: - Vedoucí pracovníky, - HR manažery, - Manažery, - Specialisty na nábor. Nebo také ve školských zařízeních pro poradce pro orientaci nebo učitele.
Profil'INC® - Nástroj pro nábor a řízení talentů

Profil'INC® - Nástroj pro nábor a řízení talentů

REKRUTÉŘI, MANAŽEŘI, OBKLOPTE SE NEJLEPŠÍMI TALENTY. Chcete maximalizovat úspěch svých náborů a interních mobilit? Zpracovávat velké objemy žádostí a ušetřit čas? Mít nástroj pro určení shody mezi behaviorálním profilem kandidáta a očekáváním pro danou pozici? Objevte inovativní digitální řešení pro odhalení talentů a formování budoucnosti. S profil'INC můžete: - identifikovat páky pro rozvoj plného potenciálu jednotlivců, - odhalit jejich soft skills a jejich behaviorální dynamiku, - využít inovace v neurovědách. Profil'INC poskytuje klíče k behaviorální dynamice jednotlivců prostřednictvím: - hodnocení schopností adaptace a odolnosti, - diagnostiky sebevědomí a postoje v rámci týmu, - identifikace trvalých motivací a motivací citlivých na neúspěch, - osvětlování rizik vyhoření.