Marketing, reklama a prodej

Marketing zahrnuje tržně orientované řízení podniků a jeho cílem je uspokojovat potřeby zákazníků a potenciálních zákazníků. Kromě ovlivňování nákupního rozhodnutí jde také o prodej prostřednictvím péče o zákazníky, reklamy nebo jiných aktivit v podniku. V téměř všech odvětvích a podnicích jsou tyto oblasti velmi důležité. Sem patří odvětví jako technologické, maloobchodní, online prodej a další oblasti, kde je prodej zákazníkovi klíčový. Reklama a prodej zajišťují těmto odvětvím to, že podnikům se daří získat pozornost cílové skupiny a umožňují tím následný nákup. V této oblasti najdete kategorie jako: - marketing ve vyhledávačích, - reklamní agentury, - marketingové agentury, - marketing prostřednictvím sociálních médií, inzerce a mnoho dalšího. Použití produktů a služeb může zvýšit viditelnost, dosah a známost značky, stejně jako zajistit potenciální zákazníky pro zvýšení tržeb a růst podnikání.