Správa a administrativa

Pod správou rozumíme koordinovanou organizaci, řízení a kontrolu procesů, zdrojů a informací. Správa zajišťuje hladký chod provozu prostřednictvím správy celého podniku a jeho činností.

Management označuje jednak činnost vedení firem nebo organizací. Dále také lidský postoj k řízení, organizaci a plánování ve všech oblastech života.

V mnoha odvětvích jsou management a správa velmi důležité, protože dobrým managementem lze zlepšit úspěšnost podniku s jasnými strategiemi a efektivním využitím zdrojů. Dobrá správa může optimalizovat organizační strukturu podniku a přispět k efektivnějšímu zvládání podnikových výzev.

V této oblasti naleznete kategorie jako jsou:

  • Projektový management,
  • Projektování,
  • Řízení jakosti,
  • Energetický management,
  • Optimalizace procesů a mnoho dalšího.

Produkty a služby těchto kategorií umožňují kontrolovat a koordinovat projekty, navrhovat projekty, testovat kvalitu produktů, efektivně využívat energetické zdroje nebo zlepšovat procesy.